فولکسواگن ID.2all هاچبک کوچکی با قیمت ۲۵ هزار یورو است که ۲۲۵ اسب بخار قدرت دارد و سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
فولکسواگن از کانسپتی بنام ID.2all رونمایی کرده است که پیشنمایش یک هاچبک تولیدی برای بازار اروپا است. این خودرو در سال ۲۰۲۵ با قیمت پایهٔ ۲۵ هزار یورو راهی بازار خواهد شد. نسخهٔ تولیدی ID.2all یکی از ۱۰ خودروی الکتریکی جدیدی است که فولکسواگن قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه کند. به گفتهٔ سازندهٔ آلمانی، ID.2all بهاندازهٔ گلف جادار و بهاندازهٔ پولو ارزان خواهد بود. این ماشین بر اساس نسخهٔ جدید پلتفرم MEB ساخته میشود که آن را به اولین محصول محرک جلوی سری ID تبدیل خواهد کرد.
این هاچبک کوچک الکتریکی ۴,۰۵۰ میلیمتر طول، ۱,۸۱۲ میلیمتر عرض و ۱,۵۳۰ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۶۰۰ میلیمتر است. صندوق بار ID.2all هم ۴۹۰ لیتر ظرفیت دارد که با خواباندن صندلیهای عقب این رقم به ۱۳۳۰ لیتر میرسد. این کانسپت به یک موتور الکتریکی با ۲۲۵ اسب بخار قدرت مجهز است که هاچبک ارزانقیمت فولکسواگن را در کمتر از ۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و برد آن ۴۶۰ کیلومتر اعلام شده است.
کانسپت ID.2all همچنین پیشنمایش زبان طراحی جدید اما آشنایی برای فولکسواگن را هم ارائه میکند. ستون C خودرو از نسل اول گلف الهام گرفته و با خطوط صاف جانبی ترکیب شده است. در جلوی خودرو هم شاهد نمایی جالب با چراغهای سراسری هستیم که بالای یک تریم نقرهایرنگ جای گرفته است. در عقب چراغها طراحی بسیار سادهای دارند و روی سپر عقب دیفیوزر برجستهای به چشم میخورد.
این کانسپت در داخل نیز طراحی جدیدی را به نمایش گذاشته است. فولکسواگن برای اینجا یک نمایشگر لمسی بزرگ ۱۲.۹ اینچی را در نظر گرفته که زیر آن پانل کنترل جدیدی برای سیستم تهویه جای گرفته است. در وسط این دکمههای تهویه یک کنترلر نقرهای چرخشی برای صدای سیستم صوتی تعبیه شده تا پاسخی به انتقادات در مورد کمبود دکمههای فیزیکی در محصولات الکتریکی فولکسواگن باشد. روی کنسول مرکزی هم یک کنترلر دوار به چشم میخورد. جلوی راننده غربیلک فرمان جدیدی با طرح سادهای برای کنترلها جای گرفته و پشت آن صفحه آمپر دیجیتالی مجزایی دیده میشود.
فولکسواگن امسال نسخهٔ جدید ID.3، نسخهٔ کشیدهٔ ID.Buzz و مدل کاملاً جدید ID.7 را به بازار عرضه خواهد کرد و در سال ۲۰۲۶ یک کراساوور الکتریکی کامپکت را به بازار خواهد فرستاد.
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۵ اسفند ۱۴۰۱صل علی محمد قاتل پژو و تسلا آمد………….در عین سادگی واقعا زیباست………..
F22RAPTOR
۲۵ اسفند ۱۴۰۱اینجوری کامنت میذاری
فک نمیکنی بچه فک کنن
داری وعده الکی میدی؟
TESLA
۲۵ اسفند ۱۴۰۱قاتل تسلا !!! 🤣🤣🤣🤣 این تو کل دوران تولیدش فک نکنم به اندازه فروش یک ماه مدل ۳ به فروش برسه 🤣🤣🇺🇸🇺🇸💪💪💪⚡️
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۵ اسفند ۱۴۰۱فعلا که iD.3 فروشش بدک نیست، اگر iD.2 باقیمت 25 هزار دلار فروخته بشه تاثیر بسیار زیادی بر بازار اروپا خواهد داشت
تسلا مدل 3 خیلی مشتری داره ولی 40- 45 هزار دلار، قیمت مدل پایه اش هست
اکثر اروپایی ها منتظر خودروهای برقی کوچک برای تردد روزانه هستند، الان پژو 208 و گلف، محبوب ترین ماشین های اروپا هستند
رافائل
۲۵ اسفند ۱۴۰۱این به شدت موفق میشه
زیزیگولو
۲۵ اسفند ۱۴۰۱اولین ماشین الکتریکی نوآورانه فولکس واگن و دریچه جدید بروی خودرو های مدرن این کمپانی
مهدی
۲۵ اسفند ۱۴۰۱جالبه. پشت آمپر آن پشت آمپر گلف نسل یک را شبیه سازی میکند.
R/T
۲۵ اسفند ۱۴۰۱زیبا
Hamilton1970
۲۵ اسفند ۱۴۰۱برای استفاده شهری عالیه. کلا فولکس دست مریزاد داره کارش✌🏽🇩🇪
اج
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ماشینهای برقی باید یه باک ده لیتری ذخیره بنزین داشته باشند تا تو جاده نمونی
کیانوش
۲۵ اسفند ۱۴۰۱واقعا میتونه پرفروش ترین خودرو اروپا بشه با این قیمت هاچ بک کوچیک اونا چهار متر طولشه بزرگ تر از سدان پراید ما و فاصله بین محوری دو متر و ششصد هم باعث میشه فضای کابینی به اندازه سدان ها داشته باشه تقریبا فقط ای کاش نسخه دو محوره یا محور عقبش هم بدن
Ehsan
۲۵ اسفند ۱۴۰۱عالی
فوق العاده
ای ول فولکس واگن
عاشق اون گرافیک دهه هفتادی پشت آمپر ها شدم