فولکسواگن ID.4 الکتریکی پس از طی بیش از ۵۶,۳۰۰ کیلومتر در یک کشور توانست رکورد طولانیترین سفر با یک خودروی الکتریکی را از آنِ خود کند. این خودرو در سراسر آمریکا سفر کرده و از ۶۲۸ نمایندگی فولکسواگن دیدن کرده بود.
پس از گذراندن حدود ۱۰۰ روز در جاده، رینر زیتلو به عنوان راننده و درک کالینز به عنوان عکاس کار خود را به پایان رسانده و به مقر گروه فولکسواگن آمریکا در ویرجینیا بازگشتند.
آنها تا زمان رسیدن به مقصد خود عنوان طولانیترین سفر با یک خودروی الکتریکی غیر خورشیدی در یک کشور را شکسته و نام خود را وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس کردند. در واقع رکورد این دو نفر بیش از دو برابر رکورد قبلی بوده است.
زیتلو درباره این سفر گفته است:
اینکه توانستهام تجربیات خود با ID.4 را در اختیار افراد متفاوت زیادی بگذارم بسیار خوب است. شکستن این رکورد نه تنها قابلیت اطمینان بالای ID.4 بلکه آماده بودن زیرساختهای شارژ را نشان میدهد.
این تور از هرندون ویرجینیا شروع شده و مأموریت نیز مشاهده بیش از ۶۰۰ نمایندگی فولکسواگن بوده است. زیتلو و کالینز در بحث شارژ تکیه زیادی به شبکه شارژ Electrify America داشتند و در کل ۲۰۸ بار توقف در این جایگاهها را ثبت کردهاند.
Electrify America مدعی است بزرگترین شبکه شارژ سریع DC باز را داشته و بیش از ۶۵۰ جایگاه شارژ و بیش از ۲۸۰۰ شارژ سریع شخصی را به راه انداخته است. این شرکت انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۸۰۰ جایگاه شارژ و بیش از ۱۰۰۰۰ شارژر را در آمریکا و کانادا داشته باشد.
Silent
۲۹ مهر ۱۴۰۰اخبار TESLA رو پوشش بدین:
شروع تحویل مدل های X 2021 که بعد از اوون نوبت PLAID X خواهد بود
حضور دوباره S PLAID توو نوربرگ رینگ و تست های آزمایشی TRACK PACKAGE! قابل پیش بینی بوود مدل اسپورت پلید رو هم باس ببینیم البته احتمالا با باطری های 4680 که از نظر وزنی هم سطح جدیدی از پرفورمنس رو برا رقبا معنی می کنه! با بال و اسپویلر اکتیو و ترمزهای سطح اسپورت.
zeg
۲۹ مهر ۱۴۰۰فعلا که فولکس واگن پوز تسلا رو به خاک مالیده 😀
Silent
۲۹ مهر ۱۴۰۰سطح ترول جوابش می شه این:
صبر کن گیگابرلین را افتاد همون مدیرای فولکس میان سر خط تولید برا کار :))
Reza Waffen SS
۲۹ مهر ۱۴۰۰هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰نکنه منظورت ID4 هست با ترمزهای کاسه ایش؟
ویرانخودرو هم بساط ترمز کاسه و بشقابی رو برچیده کم کم، بعد حضرات تو سال ۲۰۲۱ ترمز کاسه ای میذارن رو پرچمدار!
اگه باور نمیکنی، آسونترین راه مراجعه به مقاله ی بالاتر، مقایسه و انتخاب شاسی بلند سال توسط موتور ترند هست. اونجا سه چار خط درباره ID4 و ترمزای خاصش نوشته..
Audi rs e_tron gt
۲۹ مهر ۱۴۰۰👌❤
(کامنت سایلنت را ریپلای کردم چرا انقدر پایین اومد)
دیجی
۲۹ مهر ۱۴۰۰حالا اگه تو ایران سیستم خودرو برقی راه بیفته اولا جایگاه شارژ یکی درمیون تعطیله و کارت شارژ سهمیه بندی میدن به همه خودروها وسط شارژ برقا میره مامور جایگاه کم َشارژ میکنه مکمل شارژی باید بخری
Silent
۲۹ مهر ۱۴۰۰چای ساز و موتورهای 10 سال پیش که نیست!! همین جاش هم “”غیر نمایندگی”” کسی جرات باز کردن موتورهای مغناطیسی و مدارکشی های TESLA رو نداره! هر چند برا ماشین های جدید روهم فکر نکنم دیگه علم تعمیرش باشه
Navid_bivaN
۲۹ مهر ۱۴۰۰تا وقتی که اینقدر خودتحقیر باشیم، باید هم وضع کشورمون همین باشه.
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰من فکر میکردم تا وقتی متحد نشیم و تغییری ایجاد نکنیم، وضع همینه!
Clean Energy
۲۹ مهر ۱۴۰۰ولی خودمونیم واقعا طراحى آیدی 4 خیلی بهتر از تسلاست و ترجیح میدم بهش قطعا خیلی بهتر و با کیفیت تر هم هست وتوی طولانی مدت بهتر عمل می کند
میثم
۲۹ مهر ۱۴۰۰۵۶۳۰۰ کیلومتر
۱۰۰ روز زمان
۲۰۸ بار شارژ
۲۷۰.۶=۲۰۸÷۵۶۳۰۰
یعنی بعد از طی متوسط ۲۷۰ کیلومتر باید دوباره فول شارژ میشدن تا بتونن به مقصد بعدی برسن
۲=۱۰۰÷۲۰۸ یعنی روزی ۲ بار باید این کارو انجام بدن و اگه به فستشارژ دسترسی نداشته باشن خودش کلی زمان میبره
برای خرید تمام الکتریکی هنوز زوده و ارزش خرید نداره
(کسی میگه ارزش خرید نداره که خودش پراید داره 😂😂)
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰این که ماشین زیر پای شما چیه، نه به شخصیت شما، نه علم و دانش شما نه هیچ چیز دیگه مربوطه، صرفا به جبر جغرافیایی و نقطه ای تاریک در جهان هستی به اسم ایران مربوطه، که تمام قوانین دنیا توش بی معنی هستن، و سیستم کاملا جدا و باری به هر جهت خودش رو داره..
از اونطرف ولی نظر و محاسبات شما درباره خودروهای برقی کاملا صحیح و منطقیه.
کاش همگیمون اینجوری منطقی نظر بدیم
میثم
۲۹ مهر ۱۴۰۰عزیزی
محمد مختاری آذر
۲۹ مهر ۱۴۰۰قابل تحسین هستش این خودرو واقعا در شان فولکس واگن هستش
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰ترمزای عقبش کاسه ای هستن (کاسه ایییییییی، سال ۲۰۲۱)، برد واقعیش زیر ۳۰۰ کیلومتر..
Erfan
۲۹ مهر ۱۴۰۰واقعا ماشین برقی دوست داشتنیه و طراحی خیلی بهتری از تسلا داره، از نطر کیفیت هم که نیازی به مقایسه بین این دو شرکت نیست و فولکس واگن با اختلاف برتری داره.
امیر.عارف
۲۹ مهر ۱۴۰۰با یک دیدگاه باز تر و کلی بخواهیم به این موضوع (فارغ از برند و نام) نگاه کنیم ، گستردگی و جایگاه کافی در تمام کشور بیشتر از تولید باطری و ماشین بچشم میاد . این یعنی پیشرفت و سطح رفاه
Erfan
۲۹ مهر ۱۴۰۰این نظرتون کاملا درسته ولی خب جایگاه های شارژ الان توسط شرکت های خصوصی آماده و نصب میشن پس تکنولوژی خاصی در این رابطه نیاز نیست که وجود داشته باشه و بزودی د همه جای جهان (بجز کشورهای جهان سومی) با کیفیت خوبی جایگاه های شارژ در دسترس قرار میگیرند.
امیر.عارف
۳۰ مهر ۱۴۰۰درست میفرمایید ، اما مهم نیست چه کسی و یا سازمانی این کارها را انجام میدهد مهم این است که این نیاز احساس شده ، دارای سود آوری بوده و شرایط یرای این فعالیت فراهم شده . البته جایگاهای سوخت اعم از بنزین ، گازوییل و گاز تقریبا در تمام کشورها را بخش خصوصی احداث و بهره برداری میکند