گروه فولکسواگن در حال برنامهریزی برای جدا کردن هرچه بیشتر برندهای اشکودا و سئات بوده و میخواهد برند سئات را به خودروسازی لوکستر تبدیل کرده و به اشکودا هم اجازه دهد رقیب بهتری برای خودروسازانی همچون هیوندای، کیا و داچیا باشد.
به این ترتیب محصولات سئات احتمالاً قیمت بالاتری حتی در مقایسه با محصولات برند فولکسواگن خواهند داشت و این برند اسپانیایی را به رقیب مستقیم برند آلفارومئو تبدیل خواهد کرد. این همان چیزی است که فردیناند پژ رئیس اسبق فولکسواگن نیز خواهانش بود.
مدیر استراتژی تولید گروه فولکسواگن دراینباره گفته است:
ما میخواهیم تا هویت برندهای خود در آینده را بهصورت واضحتری مدیریت کنیم. سئات میتواند خودروهای احساسیتری تولید کند و این را با نسخههای کوپرا نشان داده است. اشکودا هم میتواند در بازارهای اروپای شرقی حضور پررنگتری داشته باشد و نیازهای کاربردی و گستردهی مشتریان را مرتفع نماید.
اما این حرکات چه تأثیری روی خود گروه فولکسواگن خواهند داشت؟ ظاهراً این غول خودروسازی به دنبال بررسی اورلپ های احتمالی است تا از این موضوع مطمئن شود که محصولاتش با محصولات سایر برندها همپوشانی ندارند.
مدیر فولکس در خاتمه گفته است:
ما بررسی بسیار دقیقی برای اورلپ های احتمالی در سبد محصولات تمامی برندها انجام میدهیم. برای مثال ما تیگوان کوپه را در بازارهای اروپایی عرضه نخواهیم کرد.
مصطفی
۱۰ مهر ۱۳۹۸سلام
مدیر به این میگن که دورنمای شرکتش رو همه جانبه بررسی کنه.
اهداف شرکت های زیرمجموعه اش را مشخص و پیگیری کنه.
Saeed
۱۰ مهر ۱۳۹۸دوست عزیز ۴ سال پیش همین مدیر هایی که میگی دیزل گیت کردن!! یکی از بزرگترین رسوایی های صنعت اتومبیل…هفته پیش هم دوباره جریمه شدن!!!
=)))))))))))
نام
۱۰ مهر ۱۳۹۸کاش ایران به تسخیر فولکس واگن در میومد!
پیکان جوانان گوجه ای
۱۰ مهر ۱۳۹۸یک جوری میخوان هر دو را از محدوده خود برند فولکس دور کنن یکی که هم سطح هستش یعنی اشکودا پائین تر بفرستن یکی که کمی ارزونتر یعنی سئات را گرونتر کنن تا جا برای فولکس بازتر بشه
محمد حسین
۱۰ مهر ۱۳۹۸چرا تو عکس دوم اسم و لوگوی پورشه نیست
حالا بنتلی بماند
sina
۱۰ مهر ۱۳۹۸کلیت موضوع بسیار هوشمندانه اس که باعث میشه تو سه تا لول نیمه لوکس (سیات)، اقتصادی (فولکس) و ارزان قیمت (اشکودا) خودرو داشته باشه بدون هم پوشانی. منتهای مراتب من دوست داشتم به دلیل کیفیت خوبی که محصولات اشکودا نشون دادن این مدت اپشن هاشون حذف نشه و سیات رو میکرد برند ارزون قیمتش
مجتبی
۱۰ مهر ۱۳۹۸کار به کجا رسیده که آلمان میخواد حریف برای هیوندا و کیا درست کنه یه زمانی از کره جنوبی میومدن ایران کارگری همه راننده های ماشین سنگین کره ای بود ن حالا دارن تو عرصه ماشین که آلمان حرف اول رو در دنیا میزنه رقابت میکنن ایران و کره هر دو خودرو سازان اما این کجا وان کجا