فولکسواگن میگوید از زمان عرضه ID.3 به بازار در سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۱۴۴ هزار سفارش خرید در اروپا دریافت شده است.
از این میان حدود ۵۰ درصد یا ۷۰ هزار نفر برای اولین بار با فولکسواگن آشنا شدهاند و این رقم بهطور قابلتوجهی بیشتر از میزان متوسط قابلانتظار توسط ژرمنها بوده است.
این خودروساز مشهور میگوید ID.3 در اروپا بسیار پرطرفدار بوده و پرفروشترین خودروی الکتریکی اروپای غربی در ماه آگوست میباشد.
فولکسواگن در بیانیه خود گفته است:
در نیمه اول سال ۲۰۲۱، تقاضای بالا برای ID.3 و دیگر مدلهای ID باعث شده فولکسواگن پیشروی بازار خودروهای الکتریکی در اروپا شود. در ماه آگوست این خودرو محبوبترین خودروی الکتریکی بسیاری از بازارها از جمله آلمان، بریتانیا، ایرلند، اتریش و سوئیس بوده است. ID.3 همچنین در ماه آگوست رتبه اول پرفروشترین خودروی الکتریکی اروپای غربی را کسب کرده است.
این خودرو هماکنون با میزان تولید ۱۲۰۰ دستگاهی در روز روانه بازار میشود و فولکسواگن اخیراً تولید آن در چین را نیز شروع کرده است.
نظرسنجی فولکسواگن در بین مالکان آلمانی ID.3 نشان میدهد اصلیترین دلیل خرید این خودرو عملکرد زیستمحیطی (۶۰ درصد)، تکنولوژی خلاقانه (۵۱ درصد) و شبکه نمایندگی و سرویس قوی فولکسواگن بوده است.
حدود ۸۰ درصد مشتریان آلمانی همچنین گفتهاند ID.3 بیشترین میزان استفاده بین اعضای خانواده را دارد. حدود ۷۰ درصد افراد تنها از الکتریسیته سبز برای شارژ این خودرو استفاده میکنند.
فولکسواگن به دنبال افزایش سهم خودروهای الکتریکی از سبد فروش خود به ۷۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ است. عضو هیئتمدیره فولکسواگن میگوید:
این خودرو بسیار پرطرفدار است و در چندین کشور جزو پرفروشترین خودروها میباشد. ID.3 گروههای خریدار جدیدی را جذب فولکسواگن کرده است. حدود ۷۰ هزار مشتری جدید نشان دهنده این موضوع است که فولکس در مسیر صحیحی حرکت میکند.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مهر ۱۴۰۰چی بگم والا، شایدم فقط ما ایرانیا (البته عده کمی هم از ایرانیا) طرفدار بنزینی ها باشن بقیه انگار دیگه بوی دود و روغن و اینا رو دوست نداشته باشن مخصوصاً وقتی نظرسنجی ها میگن دیگه جوونای خارجی علاقه ای به مدلای بنزینی ندارن،شایدم راهکاری که بعضیامون در پیش گرفتیم اشتباه باشه…
Nima RST
۱۶ مهر ۱۴۰۰جدای از بحث محیط زیست، انقد کشوراشون بخشودگی مالیاتی و تسهیلات شارژ رایگان گذاشتن واسه مالکین خودرو های الکتریکی که همه وسوسه میشن، بخصوص تو کشور های عضو اتحادیه اروپا و ایالات متحده
Audi rs e_tron gt
۱۷ مهر ۱۴۰۰برای همینه که دولت ها و برند ها سعی می کنن افراد بیشتر طرف الکتریکی ها برن بخاطر الودگی کمتر و …
مثالش همین eqs و audi e tron هستش که ۳ سال شارژ رایگان گذاشتن بجز اون در کنارش الان یه جاهایی بخوای ماشین الکتریکی بخری اگه مثلا ۸۰ هزار دلار باشه بهت ۷۱ هزار دلار می فروشن و شارژ رایگان و این چیز ها چون این کار به محیط زیست هم کمک می کنه
حسین دهمرد
۱۷ مهر ۱۴۰۰کلا شهرهای اروپایی همه نزدیک به هم هستن. نیم ساعت رانندگی میکنی میبینی تو یه کشور دیگه ای. واسه همین خیالشون راحته که تو راه نمیمونی. اینجا ولی همچین امکانی وجود نداره.
احمدعلی
۱۷ مهر ۱۴۰۰آینده از آن هیدروژنی هاست(حالا چه سلول سوختی هیدوژن و چه درون سوز هیدروژنی).مخصوصا اگه درون سوز هیدروژنی باشه که خیلی در هزینه ها صرفه جویی میشه و زودتر همه گیر میشه و زمان پرشدن باک هم به مراتب سریعتر از شارژ شدن باتریه و البته چگالی انرژی و پایداری و دوام بسیار بالاتر و طولانی تر هیدروژن نسبت به باتریها و عدم تولید ضایعات خطرناک و نیاز به استفاده از فلزات نسبتا کمیاب(مثل نیکل) و معدن کاوی و هزاران مشکل دیگه که باتریها دارن و هیدروژن نداره
میثم
۱۶ مهر ۱۴۰۰ماشین خوشگلیه
با رنگبندی جذاب
۷۰ درصد شارژ سبز خدایی عالیه
Nima
۱۶ مهر ۱۴۰۰مهم ترین نکته واقعا همون ۷۰ درصد شارژ از منابع سبزه
که فوق العادس.
یعنى واقعا مفهوم خودرو الکتریکى رو رسونده.
آفرین.
فرشید
۱۶ مهر ۱۴۰۰باورتون نمیشه برقیا چقدر خوبن. کم استهلاک، آروم، بی صدا، بی دردسر، نرم و بسیار بادوام و البته سبز
فقط اگه یکبار از نزدیک تجربه کنید تصورتون عوض میشه
Sina10
۱۶ مهر ۱۴۰۰من که ازش خوشم اومده
واسه شهر بسیار مناسبه ، قیافش هم زیباست
فروشش هم همینو نشون میده ، کم هزینه است ، زیباست و اکثر خریداراش هم واسه توی شهر ازش استفاده میکنن و توی شهر عالیه ، کاری به خارج شهر ندارم ، اونجا گلف ماشین بهتریه
محمد مختاری آذر
۱۷ مهر ۱۴۰۰بایدم فروش بیشتری داشته باشه طراحی زیبا و قدرتی مناسب در کل واقعا عالی هستش
Reza Waffen SS
۱۷ مهر ۱۴۰۰افرین به فولکس