فوردفولکس واگن

اعلام رسمی اتحاد فورد و فولکس‌واگن

سرانجام در نمایشگاه دیترویت، رسماً اتحاد جهانی بین دو غول خودروسازی دنیا، فولکس‌واگن و فورد اعلام شد. این اتحاد به‌منظور کمک به دو شرکت برای ارائهٔ نوآوری و رقابت بهتر در صنعت خودروسازی که همواره در حال تغییر است انجام گرفته است. این اتحاد که شامل مالکیت متقابل نمی‌شود، در ابتدا منجر به عرضهٔ پیکاپ‌های میان سایز و ون‌های تجاری به بازارهای جهانی تا اواسط سال ۲۰۲۲ خواهد شد. این موضوع به بهبود سود عملیاتی سالانهٔ هردو خودروساز خواهد انجامید. در همین حال، فولکس‌واگن و فورد تفاهم‌نامه‌هایی را هم برای همکاری در زمینهٔ خودروهای خودران و الکتریکی به امضاء رسانده و به دنبال فرصت‌های بالقوه هستند.

مدیرعامل فورد آقای «Jim Hackett» در مورد این اتحاد گفته است:

در طول زمان، این اتحاد به هردو شرکت در زمینهٔ افزایش سود و پاسخگویی به نیازهای خریداران کمک خواهد کرد. این اتحاد نه‌تنها راندمان قابل‌توجهی خواهد داشت و به دو شرکت کمک خواهد کرد تا سازگاری خود با شرایط روز را افزایش دهند بلکه فرصتی برای همکاری به‌منظور شکل‌دهی به عصر آیندهٔ حمل‌ونقل را فراهم می‌کند.

در همین حال، مدیرعامل فولکس‌واگن دکتر «Herbert Diess» نیز افزوده است:

فولکس‌واگن و فورد منابع، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود را باهم تحت کنترل خواهند گرفت و با موقعیت مکمل در بازارها، به میلیون‌ها خریدار در سراسر دنیا بهتر خدمت خواهند کرد. درعین‌حال، این اتحاد باید موجب بهبود توانایی رقابت دو شرکت گردد.

همان‌طور که اشاره شد، اولویت این اتحاد در وهلهٔ اول پیکاپ‌ها و ون‌ها خواهد بود. هم فولکس‌واگن و هم فورد با خودروهایی مثل فورد ترانزیت و رنجر و فولکس‌واگن ترنسپورتر، کادی و آماروک، در زمینهٔ ون‌های تجاری و پیکاپ‌ها موقعیت قدرتمندی در سراسر دنیا دارند. این دو خودروساز سال گذشته مجموعاً حدود ۱.۲ میلیون خودروی تجاری در دنیا به فروش رسانده‌اند و حالا این اتحاد می‌تواند به یک همکاری با بیشترین تیراژ تولید در صنعت خودروسازی تبدیل شود به‌ویژهٔ که انتظار می‌رود طی پنج سال آینده تقاضا برای پیکاپ‌های میان سایز و ون‌های تجاری افزایش پیدا کند. طی این همکاری، در ابتدا، فورد اقدام به ساخت پیکاپ‌های میان سایز برای هردو شرکت و ون‌های تجاری بزرگ‌تر برای خریداران اروپایی خواهد کرد. از سوی دیگر، فولکس‌واگن هم قصد توسعه و ساخت یک ون شهری را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (892 ديدگاه)

    میشه فورد واگن انشالله که به پای هم پیر بشن

    1. Ford taurus

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (329 ديدگاه)

      ?فوردواگن?????

  2. F22 RAPTOR

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    اولین نفع واسه وولکس واگنه
    که از پلتفرم ناب رنجر استفاده میکنه
    بعدشم میتونن متقابلا از شبکه فروش
    همدیگه استفاده کنن

  3. نوید جهرمی

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    معامله برد برد که مشتری هم ازش بهره مند میشه. تولید ارزون تر و شبکه حمایتی گسترده تر. اینجور میشه به بقا و گسترش سدان های فورد هم امیدوار بود.
    حالا ما هم بزنیم توی سروکله هم.

    1. Cadillac

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      نوید جان سدان جدید وولکس واگن پلتفرم جدید نداره یعنی صرفه نداشته،تنها راهش اینه که یه پلت فرم مشترک بسازن

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    اُه اُه اُه
    بازی خطرناک شد
    این وسط شرکتهای کوچکتر یا به زیر مجموعه بزرگترها در میان ، یا برای همیشه از صحنه رقابت خارج میشن و استخوانهاشون خورد خواهد شد .

    مثال از شرکتهای کوچکتر نمیزنم ، چون خیلی از کاربران عزیز تحمل ندارند ، و جنگ راه میوفته .

    1. Solid Snake

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (86 ديدگاه)

      نوید کلا
      وقتی یه شرکت آمریکایی با یه اروپایی همکاری کرده نتیجه بعدش ضرر شرکت آمریکایی بوده
      بعدشم یه عده نابغه(!) بیان بگن آره فولکس هم نتونست با مدیریتش فورد رو نجات بده

      الان وضعیت کرایسلر رو ببین

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        داداش فولکس آلمان با اون همه مدریت ناب و عظمتش داره با فورد بزرگ همکاری میکنه ، و نه فیات ایتالیا با کرایسلر که هروز دارن آب میرن .

    2. OMID

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      اخه زیاد شرکتای کوچیکی باقی نموندن تا همین الان یا حداقل اونایی که باقی موندن قابلیت بقا دارن مثل فراری که بخاطر افتخاراتش همیشه فروش خواهد داشت
      یا مثل تسلا که تو الکتریکی ها پیشرو هست
      بقیه هم که زیر مجموعه همین شرکت ها هستن مثل لامبورگینی و بوگاتی و دوکاتی و…
      البته مکلارن یه کم پیشبینیش سخته که اونم تقریبا مثل فراریه
      چینی ها هندی ها هم که اکثرا همکار شرکتای بزرگترن

  5. حسن

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2083 ديدگاه)

    المانی هیچ گاه هیچ تکنولوژی و مهارتی را به هیچ کسی منتقل نکرده در واقع سیاست المانی یعنی در برابر پولی که میگیرم خودم با توجه به مهارتم کار میکنم.
    فورد هم اشتباه کرده هم متضرر میشه هم مورد سوئ استفاده قرار میگیره.

    1. حسن

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      البته در مورد امریکا میتونم کره ی جنوبی و ژاپن بعد جنگ جهانیه دوم که البته امروزه خودش تولید کنندهی علم و تکنولوژیه
      یا در مورد ژاپن همکاری در بهبود وضعیت پورشه و تبدیل کالسکه ی مرگ به یه ماشین بروز و مدرن و
      و
      با افتخار تمام لپ تاپ دوست عزیزمون جناب اقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه ی کیهان را نام ببرم

  6. حمیدرضا

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فورد در ساخت خودروهای تجاری بزرگ خیلی قدرتمنده ون های ساخت فورد تا سه تن بار رو داخل خودشون حمل می کنن و از وانت هاشم که هیچی نگم چون همه میدونن چین امسالم بهترین کشنده در کل اروپا متعلق به شرکت فورد بود فولکس میتونه با کمک تکنولوژی های داخلی بهتر سیستم های عایق صدایی که داره خیلی به فورد برای بهترشدن ماشین های تجاریش کمک کنه

  7. Amir Machine

    ۲۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1279 ديدگاه)

    دو غول خودروسازی آلمان و آمریکا در نهایت صلح و تفاهم باهم متحد شدن تا هزینه‌ها رو کاهش بدن و به سود بیشتری برسن، درعین‌حال مردمانی از دیار ایران‌خودرو و سایپا سر کل‌کل‌هایی به‌واقع مضحک و بچگونه صبح تا شب تمسخر و توهین نثار همدیگه میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا