فولکسواگن همچنان با مشکلاتی درباره تولید خودروی الکتریکی ID.3 دست به گریبان است اما هربرت دایس مدیر ارشد این شرکت در ارتباطی که با مدیران ارشد این کمپانی داشته به پیشرو بودن تسلا در زمینه تکنولوژیهای کلیدی خودروها اعتراف کرده است.
در ارتباطات داخلی فولکسواگن که توسط یکی از نشریات آلمانی بررسی شده به پیشرو بودن نرمافزاری تسلا نسبت به رقبا و همچنین برتری سیستم رانندگی نیمهخودکار این خودروساز آمریکایی اشاره شده است.
ظاهراً دایس به مدیران شرکت گفته که نرمافزار تسلا جلوتر از سیستمهای فولکسواگن و هر خودروساز دیگر است. او همچنین اعتراف کرده این امر باعث دردسر برای دایس شده است. این مدیر ارشد خاطرنشان ساخته مصرفکنندگان تسلا از توانایی کنترل خودرو از طریق گوشیهای هوشمند خود بسیار لذت میبرند.
دایس نگرانی ویژهی خود از پیشرو بودن تسلا در زمینه سیستمهای دستیار راننده پیشرفته را ابراز کرده است.
او گفته است:
آنچه که بیش از هر چیزی باعث نگرانی من شده تواناییهای تسلا در سیستمهای دستیار راننده است. ۵۰۰ هزار تسلای حاضر در جادهها به عنوان یک شبکه عصبی عمل کرده و بیوقفه دادهها را دستهبندی کرده و تجربه رانندگی جدیدی را در هر ۱۴ روز برای مشتریان ایجاد میکنند. هیچ خودروساز دیگری نمیتواند چنین چیزی را در عصر کنونی انجام دهد.
اکثر کارشناسان معتقد هستند اتوپایلوت تسلا بهترین بسته نیمه خودران بازار بوده و همانگونه که دایس میگوید این سیستم به لطف بهروزرسانیهای از راه دور نرمافزاری بهتر هم میشود. تسلا از دادهی هزاران خودروی خود در جادهها برای بهبود سیستمهای خودرانش استفاده میکند و این امر دلیل برتری بر رقبا در زمینه سیستمهای خودران است. اکثر خودروسازان و شرکتهای تکنولوژی بر شبیهسازیها تکیه میکنند و ناوگان کوچکی از خودروها را تست میکنند.
دایس اضافه میکند: “مسابقه برای آیندهی خودرو واقعاً باز است.” او میگوید فولکسواگن در حال سازماندهی موسسهای نرمافزاری برای رسیدن به تسلا میباشد.
رزیتا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آمریکا تو صنعتو تکنولوژی حرف اول رو میزنه ، حالا یه عده میان زیر کامنت من سفسطه سرایی میکننو در مورد بهتر بودن مک لارن ، فراری ، پورشه و غیره …….. میگن هرچند که به نظر من اصلا” اینجوریا نیستش ، یا میان میگن اقتصاد چین داره از آمریکا سبقت میگیره و از اینجور حرفا ، ولی باید بپذیرم که حقیقت همینه چون منظور من فقط صنعت خودرو سازی نیستش و به طور کل میگم که همه چیزو شامل میشه
Soli
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹مک لارن فراری و پورشه بهترن و اقتصاد چین داره از آمریکا سبقت میگیره
mehdi
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹چین تا صد سال دیگه نمیتونه از امریکا سبقت بگیره تا وقتی که امریکا دست افراد کاردان مثل ترامپ بمونه فقط منتظر دنیایی بعد کرونا باش ببین چه بلایی سر کمونیست چین میاره امریکا
چین هیچ برتری در هر زمینه نسبت به امریکا نداره یه حباب اقتصادیه هیچی نداره هیچی
مهرآیین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹فعلا که چین چه در زمینه خودرو سازی و چه در زمینه الکترونیک و چه در زمینه لوازم خانگی و چه هر زمینه دیگری به تولید جنس بنجل و بنجل سازی و معروفه و اقتصادش هم که تا خرخره وابسته به آمریکا است و در حال حاضر هم که یک اجماع جهانی بر علیه چین بخاطر شیوع کرونا از آزمایشگاه های این کشور در حال شکل گیری است و ممکن است از طرف دنیا تحریم شود پس سبقت گرفتن اقتصاد چین از آمریکا فقط یک تخیل است
محمود
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹داداش جان مطمئنی دنیا می خواد چین را تحریم کنه؟ اکثر شرکت های معتبر دنیا تو چین کارخانه دارند. اصلا جرات چنین کاری را ندارند حتی خود آمریکا. به فرض محال در صورت تحریم چین، اولا شرکت ها و کارخانه ها و نمایندگی های خودشون را باید از چین بیرون ببرند. ثانیا یک بازار یک میلیارد و نیم نفری را از دست می دهند که این دو موضوع خودش میشه یک بحران جهانی برای شرکت های بزرگ مثل اپل و خودروسازی ها. قبل از صحبت کردن کمی تفکر کنیم.
مهرآیین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اولین کشوری که دارد شرکتهایش را از چین بیرون می کشد ژاپن است خودتان می توانید خبرهایش را سرچ کرده و مطالعه بفرمایید
عمه ی آمریکا
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز مسئله این هست که تراز مالی در آخر کار به نفع چین هست مثل ارتباط آمریکا با چین که در آخر سی صد میلیارد دلار به نفع چین هست … پس درسته که هر دو ضرر میکنن اما ضرر چین بیشتر خواهد بود … البته دلیل این که تا الان همه چیز متوقف نشده هم همین هست که نمیشه یهو بزنی زیر میز اما به تدریج این رشد اقتصادی چین در حال کاهش هست … از سال ۲۰۱۱ به بعد در واقع چین از سرعتش کاسته شده و آمریکا پس از اون بحران در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و تبعاتش تا ۲۰۱۲ از سال ۲۰۱۳ تا به حال در حال پیشرفت هست همون طور که نرخ بیکاری از ۷.۲ به ۳.۶ رسیده و شاخص های توسعه مثل GDP. و ppp و شاخص های سرانه در حال بهبود هست … خلاصه این که بهتر هست کمی به روز از باشیم … مرسی
Farzad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹صندوق بینالمللی پول در گزارش ماه آوریل خود (اسفند ۹۷- فروردین ۹۸) ۲۰ اقتصاد اول دنیا را برحسب تولید ناخالص داخلی اعلام کرده است.به گزارش «ایبِنا» براساس این گزارش آمریکا همچنان با ۲۱ هزار و ۳۴۵ میلیارد دلار بزرگترین اقتصاد دنیاست و چین نیز با ۱۴ هزار و ۲۱۷ میلیارد دلار دومین اقتصاد بزرگ جهان و مهمترین تعقیبکننده ایالاتمتحده است. اما براساس گزارش صندوق بینالمللی پول، ژاپن با ۵ هزار و ۱۷۶ میلیارد دلار و فاصلهای زیاد نسبت به آمریکا و چین، در مکان سوم بزرگترین اقتصادهای دنیا ایستاده است و آلمان با ۳ هزار و ۹۶۴ میلیارد دلار و هند با ۲ هزار و ۹۷۲ میلیارد دلار در ردههای چهارم و پنجم این جدول ایستادهاند.
ممد ژانگولر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان دعوا نداره که
خود شرکت معظم فولکس اعتراف کرده به پیشرفته بودن نرم افزار تسلا که میتونه خیلی مهم باشه
ولی یک خبر خوب بدم به بدخواهان تسلا اونم اینه که از نظر طراحی بیرونی و کیفیت ساخت اصلا فولکس حرفی نزده
و خبر خوب اینه که فولکس قول داده در مدت زمان نه چندان زیاد طراحی و ساخت خودروهای کاملا برقی رو شروع خواهد کرد که برتری نسبیه بالاتری از تسلا خواهد داشت و این باعث میشه ارزش سهام این شرکت افزایش پیدا کنه و تمام سهامدارهای تسلا متضرر بشن و سهامشونو بپیچن دور لبو و نوش جان کنن
ممنون میشم اون بابایی که ۱۴۰ دیس لایک فیک به دوستمون داده بجاش ۱۴۰ تا لایک به من بده ?
Mohammad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آمریکا صنعت و اقتصاد برتر جهان هست فقط کافیه شما له 100 شرکت برتر جهان نگاه کنید که حداقل 54 تاش مال آمریکاست همین دلیل کافیه دیگه بقیه ی دلایلو هم نمیخواد نگاه کنی در مورد این خبر هم باید بگم که اینو خیلی از شرکت های دیگه هم میدونن که تسلا خیلی از بقیه جلوتره دقیقا مثل زمانی که اپل اومد و درحال پیشرفت بود ولی سونی اریکسون و نوکیا قبول نمیکردن و زمانی فهمیدن که کار از کار گذشته بود تسلا هم همچین شرایطی داره واقعا هم از نظر نرم افزاری هم سخت افزاری یه پله جلوتر از بقیه خودروساز هاست که اگه بعضی از خودروسازها دیر بجنبن سرنوشتشون مثل نوکیا میشه
میلاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹اتفاقا الان تسلا که حکم نوکیا رو داره و چون زودتر وارد بازی شده فک میکنه خیلی خفنه در حالی که بقیه هنوز وارد بازی نشدن، مخصوصا ژاپنی ها
یه موقعی هم که سامسونگ شروع کرد گوشی زدن همه میگفتن در مقابل نوکیا هیچه ولی الان میبینیم هرکدومشون کجان
Elmiraj
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خوبه بدونی که این تسلا هست که با پیشرو بودن در الکتریکی و خودران حکم اپل ۱۲ سال پیشو داره که با سیستم IOS و طراحی انقلابیش دنیای موبایل را دگرگون کرد .
و این خودروسازان سنتی هستن که اگر راه شونو عوض نکنن به سرنوشت نوکیا ، NEC ، سونی و htc دچار میشن که سالها قبل رو سیاست های غلط شون پافشاری کردن و به نابودی رفتن…..
ارش
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹تعداد دیس لایک ها خنده داره معلومه که دستکاریه?
Car lover
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹همه میدونن کشور مورد علاقه من از هر لحاظ امریکاس و هنوزم با اختلاف بهترین کشور دنیا میدونمش
اما باید قبول کنیم اشتباهات امریکا تو چند سال اخیر در گیر کردن خگدش با جنگ مسائل داخلی خودش از قبیل مهاجرتای روز افزون مکزیکیا اعتیاد و خیلی مسایل دیگه اختلاف فاحشی که امریکا در دهه ۷۰ داشتو کم کرده(اگه همچین لیست ۱۰۰ تایی تو سال ۱۹۶۹ نوشته. میشد ۷۷ تاش امریکایی بودن مثلا)) به حدی که ی کشور فیزوله که نتونسته ی ماشین از صفر تا صد بسازه پایگاهشو میزنه و امریکا چیزی نمیگه و حتی پهپادشو رو زمین میشونه و یه وختایی میزنه
بازم میگم. کشور مورد علاقه من فعلا امریکاس باز یه بار دیگه کامنتو با این فرض بخونید
یاحق
مهرآیین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آن کاربری که دارد دیسلایک ها را دست کاری میکند و به مطالب صحیح و درست که حقیقت گفته اند تند تند دیسلایک می دهد باید بداند که این کار بچه گانه جواب نمی دهد . عزیز دل برادر حقیقت با تغییر دادن دیسلایک ها تغییر نمیکند و از طرفی کاربران این سایت همه در جریان دستکاری شدن لایک ها و دیسلایک های اینجا می باشند پس خودت را خسته نکن و بیخودی حجم بسته اینترنتی ات را مصرف نکن که اینگونه نمیتوانی روی مخاطب تاثیر بگذاری چون کاربران خودشان چشم و گوش و عقل و شعور دارند و مسائل را تجزیه و تحلیل می کنند و خیلی خوب می فهمند در دنیا چه خبر است و چه می گذرد و باید بدانی که اینجا با یک سری کاربرانی که تحصیلات عالی دانشگاهی دارند طرف هستی . نکن عزیز من نکن
سینا BMW
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست گرامی لطفا به کاربران سایت بی احترامی نکن.یعنی هر کی به شما دیس لایک داده ، سایت رو دستکاری کرده!!!!!!
زمانی که رانندگی تمام خودران بیاد، هندلینگ نابود میشه، مسابقات مشهور هم ازبین میرن.
تسلا هنوز خیلی راه داره تا بقیه برسه، نمونش اینه که شباهت تسلا مدل ۳ و y و شباهت مدل s و x یا طراحی کابینه، که فقط یه مانیتور با یه فرمونه،
مشکل بعدی شون هندلینگه ، که با شتاب ۲.۶ ثانیه در پیست ها رکورد هایی اندازه ی ماشین هایی با شتاب ۳.۴ میزنن که نشون از این میده که شتاب همه چیز نیست.
شلبى
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹شما اکر به تعداد دیسلایک ها نگاه کنى غیر طبیعى بودنشون کاملا مشخصه
علیx76
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹از کی تا حالا رکورد شتاب به رکورد پیست مرتبط شده؟
رکورد زدن در پیست نیازمند قطعات آیرودینامیکی سنگینیه که تسلا نداره نباید هم داشته باشه
هرچقدر دانفورس بیشتر بشه ، نا گزیر ضریب مقاومت آیرودینامیگی هم بیشتر میشه( اگه قبول ندارید ، به تفاوت بین شیرون+300 و دیوو ، و مکلارن اسپید تیل و سنا نگاه کنید )
تسلا یه ماشین برقی که باید از تک تک چیزهایی که دم دستشه برای افزایش برد استفاده کنه ( نمونه ش قالپاق های ایرودینامیکی که افزایش برد حدود ۳ کیلومتر داشتن)
جدای از همه اینا ، چرا باید تسلا تو پیست رکورددار باشه ؟ و چرا خریدار یه خودروی خانوادگی که از قضا شتاب سنگینی داره ( اونم بخاطر گشتاور لحظه ای موتور های الکتریکی ) بخواد تو پیست رکورد بزنه؟
مهرآیین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹کاربر گرامی توهین را آن کسی به کاربران سایت می کند که دارد لایک ها و دیسلایک ها را تغییر می دهد نه من . در ضمن اگر تسلا بهتر نبود سهام شرکت آن گراترین سهام خودرو چه در بورس و چه در جهان نمی شد . لطفا از روی منطق و نه از روی احساس نظر بدهید
سینا BMW
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹مگه همه چیز بورسه؟؟؟؟
وقتی که تسلا داره روی هر ماشین ۲۰۰ یورو ضرر میده این نشانه ی عدم موفقیته.
امیر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سینا عزیز
مگه بنز و بی ام و و یا هرخودروساز قدیمی ک الان وجود دارن در اوایل سالهای تاسیس کاملا سود ده بودن؟!
این ضررها خیلی طبیعه و هیچمشکلی هم نداره
JDM
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹شتاب ربطی به تایم گیری پیست نداره،ماشین ترک باید ارتفاعش پایین باشه باله عقب بزرگ ارتفاع پایین،سیستم تعلیق سفت،درچه های هوا برای عبور هوا جهت پایداری خودرو،سواری خشک و…باشه که ترکیب این ها باهم حتی باعث کاهش زمان شتاب گیری هم میشه،یه نگاه بندازید ببینید تایم نوربرگرینگ پورشه تایکان شتاب2.6 با کیمن با شتاب 4 یکیه،و البته فعلا تسلا ماشین پیست محور نداره چون فعلا نمیخواد سواری و کامفورتیبل ماشین هاشو خراب کنه،شما صبر کن نسخه plaid به طور کامل بیاد تا قدرت تسلارو در پیست ببینی
Elmiraj
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹یه model 3 performance برای پیست هست که هیچکدام از رقبا جرات رویایی باهاش رو ندارن…!!!
وقتی هم خواستن باهاش درگ کنن یا ۷۰۰ اسب بخاری ها را میندازن به جونش یا اگه رقبای اصلیش حضور داشتن مسابقه را به ۸۰۰ متر میکشونن…!!!
Enzo
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دمش گرم چقدر حرفهای برخورد کرده .بهترین کارم همینه تو قسمتی که ضعیفه میاد خودش میگه . تسلا تو نرم افزار خیلی جلوتره.سیستم اوتوپایلوتش واقعا پیشرفتس فککنم اگه تسلا ساخت خودروهای برقی روشروع نمیکرد بقیه خودروسازا به این زودیا خودروهای درونسوز رو ول نمیکردن برن سمت برقی
شلبى
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹وجود این سیستم ها خوب و به رخ کشیدن توانایى هاى یک شرکت در زمینه فناوریه ولى به شخصه دوست دارم ماشینى داشته باشم که تو رانندگى درگیر کننده باشه و ارتباط کامل با راننده داشته باشه بدون هیچ سیستم اضافى و خودرانى فقط باید راننده باشه و فرمون و پدال ها و نهایتا یه کروز کنترل کفایت میکنه یه ماشینى مثل بى ام M5 یا شورلت کوروت یا مرسدس بنز SL به خصوص R129
Aran Milan
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹هربرت واسه خودش میگه کارشناسای ایرانی قبول نمیکنن تسلا برتره!!!!!!! الان کافیه یه متعصب آلمانی حرف بزنه با برنو می رم براش!!!
Sajjad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سقت بام تیرش نکن حیف برنو نی
امیر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا با تمام مشکلاتی ک داره (مثل مشکلات کوچیک کیفیتی و … ک اتفاقا طبیعی هم هست) روز به روز داره بزرگتر میشه
در بحث سیستم های خودران غیر از تسلا ، سوپرکروز کادیلاک بسیار قویتر از دیگر خودروسازها عمل میکنه
اگه آینده صنعت خودرو میل به الکتریکی ها داشته باشه، قطعا تسلا در صدر این صنعت خواهد بود
چه خوب چ بد واقعیت همینه
Aran Milan
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹البته اینم باید قبول کرد اطلاعات دایس از آلمانی دوستای اینجا خیلی کمتره!!! وقتی اینا میگن آلمانی بهتره دایس چیکاره هستش!!!
Amir
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خب معلومه که برتری داره،تسلا در سیلیکون ولی واقع شده جایی که نابغه ترین افراد کنار هم جمع شدن.تسلا با رفع یک سری ایرادات جزئی میتونه خودروساز بی نقص لقب بگیره و من مطمئنم در آینده این اتفاق می افته.
شلبى
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹کیفیت این سایت به شدت پایین اومده از کامنتایى که بعضى ها هر جور دلشون میخاد حرف میزنن و حرف هاى رکیک میزنن و با رفتار کودکانه یک برند و خودرو رو مسخره میکنن تا این که هر چقدر دلشون میخاد لایک ها و دیسلایک ها رو کم و زیاد میکنن واقعا اگر همینجورى پیش بره دیگه ارزش نداره مطالب این سایتو بخونى و مراجعه به سایت هاى انگلیسى و معتبر بسیار مفید تر
مهرآیین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹کاملا با حرفتان موافقم
سینا BMW
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹من به پدال پیشنهاد میدم که که اصل مطلب و مکان نظر دادن رو از هم جدا کنه، مثلا بعد از خواندن مطلب ما نظراتمون رو در یک بخش جداگونه بنویسیم. یا اینکه یه گزینه باشه که بشه نظرات رو مخفی کرد
OMID
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹لازم نیست
هرکی نخواد بخونه خوب مجبورش که نکردن
بعد این که مطلب تموم شد میتونه خارج شه
این طراحی دو پیج جداگانه یا نظرات مخفی خیلی رو مخه توی بقیه سایتا زیاد دیدم
حسن
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا خیلی از کامنتها از بیسوادیه .
الان تسلا پیشروی خودروهای الکتریکی را با نوکیا مقایسه میکنن.
خودروی 580 اسبی را با خودروی 450 اسبی مقایسه میکنن
خودروی موتور عقب را با خودروی موتور جلو مقایسه میکنن.
مقایسه های هیجانی مجلات خودرویی دنیا را که موجب محبوبیت دوتا خودرو در نزد خریداران خودشون میشه را تحمل نمیکنن
اصلا نمیدونن مقایسات مجلات برای ایجاد هیجان در مخاطب و گسترش مخاطبان صنعت خودرو است. نمیدونن صنعت خودرو یه شبکه ی مالی گسترده و به هم پیوسته است که همه ی دست اندر کاران باید تلاش کنن سرپا بمونه تا نون بخورن حالا خودرو ساز با تولید مدل جذاب یا نمایندگی با ارائه ی خدمات بهتر قطعهساز با ساخت قطعات با دوام و تعمیرکار و مطبوعات که وظیفه ی اصلی معرفی خودرو را به عهده داره.
کلا پدال بالای هر مطلب بنویسه المانیها بهترن نویسنده و گوینده حتی اگه المانی باشه از روی قصد و غرض اینا گفته و ما هم مطلب را تایید نمیکنیم
فقط دیس لایکهای چند تا کامنت اول قشنگ میگه چه خبره.
Khosrow
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹مصرفکنندگان تسلا از توانایی کنترل خودرو از طریق گوشیهای هوشمند خود بسیار لذت میبرند ? / ناز بشی تسلا با طرفدارات ..
Hamidreza
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹این بزرگی فولکس رو میرسونه
تسلا هم که پیشرفتس …
هر چند اگه اونور آب بودم هنوز به خرید یه تسلا راضی نمیشدم …
اما در آینده قطعا بهتر میشه
محمد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹پیشرفت تسلا یه چیز غیر قابل انکاره ولی هر کاری می کنم نمی توانم باهاش ارتباط برقرار کنم لاقل یه ماشین خوشگل بسازه که آدم نظرشو عوض کنه
میلاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹خب خوبه بنده خدا امریکایی بازا بعد چند وقت یه خبر خوبم شنیدن
این همه مانور احساسی رو تسلا خیلی جالبه
اصلا المان و فولکس هیچی، فک کردن ژاپن میشینه یه نفر از افریقای جنوبی بیاد زحمت صد سالشونو به فنا بده، اونم شرکتایی مثل تویوتا و هوندا
یه وقتی موتورولا تنها تولید کننده گوشی بود و کلی عاشق سینه چاک داشت، الان میبینیم که حتی تو موزه هم نیست
تسلا هم فعلا دوران خوشیشه، بذارید بازیگرای اصلی بیان بعد نظر بدید
فعلا با همین خبرا خوش باشید ??
احمدعلی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹کاملا درسته.تسلا قطعا به زودی ورشکست خواهد شد.ولی میدونی چیه؟عشاق و سینه چاکان آمریکا که سالیان سال آمریکا رو مانند خدا پرستیدن،حتی اگه آمریکا نابودم بشه،میگن اینم بازی جدیدشونه!میخوان منافع ملیشونو تامین کنن؛نباید گول خورد،آمریکا خیلی زرنگ تر از این حرفاست!چون باور اینکه خداشون و معشوقشون روز به روز داره ضعیفتر میشه و در خیلی حوزه ها قافیه رو به چین و ژاپن و کره و کشوارای اروپایی باخته،خیلی خیلی سخته و این عزیزان با مشکلات جدی روحی و روانی مواجه میشن
Elmiraj
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹یه نگاه کوچولو به ارزش سهام شرکت های آمریکایی بنداز و با اروپایی ها و آسیایی ها مقایسه کن….
.
در عرض دو دقیقه این حال و هوای صدا و سیمایی از سرت بیرون میره .
مانی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹حال و هوای صدا و سیمایی رو خوب اومدی
فولکس باید با یه شرکت مثل مایکروسافت همکاری کنه بزنه تسلا رو بترکونه
Aran Milan
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹یه نفر از آفریقا دقیقا یعنی چی?میدونی اگه تو یه کشور پیشرفته این حرفو بزنی مردم چجوری بهت نگاه میکنن? الان ماسک افتخار بشریته
Aran Milan
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز بنده با دکترای فیزیک اتمی اگه ندونم الان ماسک کیه باید برم خودمو حلق آویز کنم مجبورم کردین اینطوری حرف بزنم شرمنده اگه از خودم تعریف کردم
ALIRZA
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹لعنت به هربرت دایس که طرفداران خودرو های آمریکایی رو خوشحال کرد
Saman
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹دیزل گیت جان نیاز به اعتراف نبود آن چیز که عیان هست چه حاجت به بیان است.
میلاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹چیزی که عیانه اینه که همین گروه فولکس واگن، تو اولین تلاشش یه ماشینی مثل تایمان زده که هم تو پیست، هم تو شتاب، هم تو شتاب تکرار شونده، هم تو کیفیت، هم تو لذت رانندگی هم تو زمان شارژ تسلا رو بدجوری شرمنده کرده
جوری که تسلا قول داده تو سال 2025 رکورد پورشه رو بشکنه
دیزل گیت که حل شد رفت، ولی مثل اینکه جی ام هنوز درگیر اون قضیه سوییچای منفجرشوندش هست
نامجو
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سایت پدال یکی از تنها سایت هایی هست که کاربرانش رو اکثرا جوان هایی تحصیلکرده تشکیل میده. اگر همین نظرات رو زیر پست های اینستاگرامی پیج های عامه پسند میدیدم برام عادی بود ولی دیدن این همه توهینی که طرفدارای خودروهای آمریکا و آلمانی نثار هم میکنن نا امید کنندس. از سال 93 تو سایت پدال فعالم و همیشه کل کل و طرفداری از برندهای کشورهای خاصی جزئی از جذابیت های سایت بوده ولی چند ماه اخیر کل کل جای خودش رو به توهین و تحلیل های افتضاحی داده که از بچه های تحصیلکرده بعیده.
آخه برتری نرم افزاری تسلا در یک زمینه چه ربطی به به چالش کشیده شدن امریکا توسط چین داره؟ یا مثلا گفته بشه تسلا در زمینه تکنولوژی خودران دست بالاتر رو داره چه ربطی داره به پیروزی امریکا بر اروپا؟!! حتی توی بحث ها پای ترامپ و آینده امریکا هم پیش کشیده شده! حداقل ذات سرمایه داری و رقابت دنیای غرب ثابت کرده که مثلا موفقیت فورد هیچ دخلی با شکست جنرال موتورز نداره و موفقیت تسلا در زمینه نرم افزاری ثابت نمیکنه از نظر سخت افزرای از فولکس واگن جلو افتاده.
حسین دهمرد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹با این طرز حرف زدن دایس معلومه نقشه ها داره. فولکس سرمایه گذاری سنگینی کرده و توانایی تولید میلیونی رو هم در کنارش داره. خوابای خوبی واسه شکار تسلا دیده. ژرمنهای کله خراب