فولکس واگن

اعتراف فولکس‌واگن به برتری نرم‌افزاری تسلا

فولکس‌واگن همچنان با مشکلاتی درباره تولید خودروی الکتریکی ID.3 دست به گریبان است اما هربرت دایس مدیر ارشد این شرکت در ارتباطی که با مدیران ارشد این کمپانی داشته به پیشرو بودن تسلا در زمینه تکنولوژی‌های کلیدی خودروها اعتراف کرده است.

در ارتباطات داخلی فولکس‌واگن که توسط یکی از نشریات آلمانی بررسی شده به پیشرو بودن نرم‌افزاری تسلا نسبت به رقبا و همچنین برتری سیستم رانندگی نیمه‌خودکار این خودروساز آمریکایی اشاره شده است.

ظاهراً دایس به مدیران شرکت گفته که نرم‌افزار تسلا جلوتر از سیستم‌های فولکس‌واگن و هر خودروساز دیگر است. او همچنین اعتراف کرده این امر باعث دردسر برای دایس شده است. این مدیر ارشد خاطرنشان ساخته مصرف‌کنندگان تسلا از توانایی کنترل خودرو از طریق گوشی‌های هوشمند خود بسیار لذت می‌برند.

دایس نگرانی ویژه‌ی خود از پیشرو بودن تسلا در زمینه سیستم‌های دستیار راننده پیشرفته را ابراز کرده است.

او گفته است:

آنچه که بیش از هر چیزی باعث نگرانی من شده توانایی‌های تسلا در سیستم‌های دستیار راننده است. ۵۰۰ هزار تسلای حاضر در جاده‌ها به عنوان یک شبکه عصبی عمل کرده و بی‌وقفه داده‌ها را دسته‌بندی کرده و تجربه رانندگی جدیدی را در هر ۱۴ روز برای مشتریان ایجاد می‌کنند. هیچ خودروساز دیگری نمی‌تواند چنین چیزی را در عصر کنونی انجام دهد.

اکثر کارشناسان معتقد هستند اتوپایلوت تسلا بهترین بسته نیمه خودران بازار بوده و همان‌گونه که دایس می‌گوید این سیستم به لطف به‌روزرسانی‌های از راه دور نرم‌افزاری بهتر هم می‌شود. تسلا از داده‌ی هزاران خودروی خود در جاده‌ها برای بهبود سیستم‌های خودرانش استفاده می‌کند و این امر دلیل برتری بر رقبا در زمینه سیستم‌های خودران است. اکثر خودروسازان و شرکت‌های تکنولوژی بر شبیه‌سازی‌ها تکیه می‌کنند و ناوگان کوچکی از خودروها را تست می‌کنند.

دایس اضافه می‌کند: “مسابقه برای آینده‌ی خودرو واقعاً باز است.” او می‌گوید فولکس‌واگن در حال سازمان‌دهی موسسه‌ای نرم‌افزاری برای رسیدن به تسلا می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
carscoops

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    آمریکا تو صنعتو تکنولوژی حرف اول رو میزنه ، حالا یه عده میان زیر کامنت من سفسطه سرایی میکننو در مورد بهتر بودن مک لارن ، فراری ، پورشه و غیره …….. میگن هرچند که به نظر من اصلا” اینجوریا نیستش ، یا میان میگن اقتصاد چین داره از آمریکا سبقت میگیره و از اینجور حرفا ، ولی باید بپذیرم که حقیقت همینه چون منظور من فقط صنعت خودرو سازی نیستش و به طور کل میگم که همه چیزو شامل میشه

    1. Soli

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (54 ديدگاه)

      مک لارن فراری و پورشه بهترن و اقتصاد چین داره از آمریکا سبقت میگیره

      1. mehdi

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        چین تا صد سال دیگه نمیتونه از امریکا سبقت بگیره تا وقتی که امریکا دست افراد کاردان مثل ترامپ بمونه فقط منتظر دنیایی بعد کرونا باش ببین چه بلایی سر کمونیست چین میاره امریکا
        چین هیچ برتری در هر زمینه نسبت به امریکا نداره یه حباب اقتصادیه هیچی نداره هیچی

    2. مهرآیین

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (261 ديدگاه)

      فعلا که چین چه در زمینه خودرو سازی و چه در زمینه الکترونیک و چه در زمینه لوازم خانگی و چه هر زمینه دیگری به تولید جنس بنجل و بنجل سازی و معروفه و اقتصادش هم که تا خرخره وابسته به آمریکا است و در حال حاضر هم که یک اجماع جهانی بر علیه چین بخاطر شیوع کرونا از آزمایشگاه های این کشور در حال شکل گیری است و ممکن است از طرف دنیا تحریم شود پس سبقت گرفتن اقتصاد چین از آمریکا فقط یک تخیل است

      1. محمود

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3 ديدگاه)

        داداش جان مطمئنی دنیا می خواد چین را تحریم کنه؟ اکثر شرکت های معتبر دنیا تو چین کارخانه دارند. اصلا جرات چنین کاری را ندارند حتی خود آمریکا. به فرض محال در صورت تحریم چین، اولا شرکت ها و کارخانه ها و نمایندگی های خودشون را باید از چین بیرون ببرند. ثانیا یک بازار یک میلیارد و نیم نفری را از دست می دهند که این دو موضوع خودش میشه یک بحران جهانی برای شرکت های بزرگ مثل اپل و خودروسازی ها. قبل از صحبت کردن کمی تفکر کنیم.

        1. مهرآیین

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (261 ديدگاه)

          اولین کشوری که دارد شرکتهایش را از چین بیرون می کشد ژاپن است خودتان می توانید خبرهایش را سرچ کرده و مطالعه بفرمایید

        2. عمه ی آمریکا

          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2 ديدگاه)

          دوست عزیز مسئله این هست که تراز مالی در آخر کار به نفع چین هست مثل ارتباط آمریکا با چین که در آخر سی صد میلیارد دلار به نفع چین هست … پس درسته که هر دو ضرر میکنن اما ضرر چین بیشتر خواهد بود … البته دلیل این که تا الان همه چیز متوقف نشده هم همین هست که نمیشه یهو بزنی زیر میز اما به تدریج این رشد اقتصادی چین در حال کاهش هست … از سال ۲۰۱۱ به بعد در واقع چین از سرعتش کاسته شده و آمریکا پس از اون بحران در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و تبعاتش تا ۲۰۱۲ از سال ۲۰۱۳ تا به حال در حال پیشرفت هست همون طور که نرخ بیکاری از ۷.۲ به ۳.۶ رسیده و شاخص های توسعه مثل GDP. و ppp و شاخص های سرانه در حال بهبود هست … خلاصه این که بهتر هست کمی به روز از باشیم … مرسی

    3. Farzad

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      صندوق بین‌المللی پول در گزارش ماه آوریل خود (اسفند ۹۷- فروردین ۹۸) ۲۰ اقتصاد اول دنیا را برحسب تولید ناخالص داخلی اعلام کرده است.به گزارش «ایبِنا» براساس این گزارش آمریکا همچنان با ۲۱ هزار و ۳۴۵ میلیارد دلار بزرگ‌ترین اقتصاد دنیاست و چین نیز با ۱۴ هزار و ۲۱۷ میلیارد دلار دومین اقتصاد بزرگ جهان و مهم‌ترین تعقیب‌کننده ایالات‌متحده است. اما براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، ژاپن با ۵ هزار و ۱۷۶ میلیارد دلار و فاصله‌ای زیاد نسبت به آمریکا و چین، در مکان سوم بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا ایستاده است و آلمان با ۳ هزار و ۹۶۴ میلیارد دلار و هند با ۲ هزار و ۹۷۲ میلیارد دلار در رده‌های چهارم و پنجم این جدول ایستاده‌اند.

    4. ممد ژانگولر

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      دوستان دعوا نداره که
      خود شرکت معظم فولکس اعتراف کرده به پیشرفته بودن نرم افزار تسلا که میتونه خیلی مهم باشه
      ولی یک خبر خوب بدم به بدخواهان تسلا اونم اینه که از نظر طراحی بیرونی و کیفیت ساخت اصلا فولکس حرفی نزده
      و خبر خوب اینه که فولکس قول داده در مدت زمان نه چندان زیاد طراحی و ساخت خودروهای کاملا برقی رو شروع خواهد کرد که برتری نسبیه بالاتری از تسلا خواهد داشت و این باعث میشه ارزش سهام این شرکت افزایش پیدا کنه و تمام سهامدارهای تسلا متضرر بشن و سهامشونو بپیچن دور لبو و نوش جان کنن
      ممنون میشم اون بابایی که ۱۴۰ دیس لایک فیک به دوستمون داده بجاش ۱۴۰ تا لایک به من بده ?

  2. Mohammad

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    آمریکا صنعت و اقتصاد برتر جهان هست فقط کافیه شما له 100 شرکت برتر جهان نگاه کنید که حداقل 54 تاش مال آمریکاست همین دلیل کافیه دیگه بقیه ی دلایلو هم نمیخواد نگاه کنی در مورد این خبر هم باید بگم که اینو خیلی از شرکت های دیگه هم میدونن که تسلا خیلی از بقیه جلوتره دقیقا مثل زمانی که اپل اومد و درحال پیشرفت بود ولی سونی اریکسون و نوکیا قبول نمیکردن و زمانی فهمیدن که کار از کار گذشته بود تسلا هم همچین شرایطی داره واقعا هم از نظر نرم افزاری هم سخت افزاری یه پله جلوتر از بقیه خودروساز هاست که اگه بعضی از خودروسازها دیر بجنبن سرنوشتشون مثل نوکیا میشه

    1. میلاد

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      اتفاقا الان تسلا که حکم نوکیا رو داره و چون زودتر وارد بازی شده فک میکنه خیلی خفنه در حالی که بقیه هنوز وارد بازی نشدن، مخصوصا ژاپنی ها
      یه موقعی هم که سامسونگ شروع کرد گوشی زدن همه میگفتن در مقابل نوکیا هیچه ولی الان میبینیم هرکدومشون کجان

      1. Elmiraj

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3191 ديدگاه)

        خوبه بدونی که این تسلا هست که با پیشرو بودن در الکتریکی و خودران حکم اپل ۱۲ سال پیشو داره که با سیستم IOS و طراحی انقلابیش دنیای موبایل را دگرگون کرد .
        و این خودروسازان سنتی هستن که اگر راه شونو عوض نکنن به سرنوشت نوکیا ، NEC ، سونی و htc دچار میشن که سالها قبل رو سیاست های غلط شون پافشاری کردن و به نابودی رفتن…..

    2. ارش

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      تعداد دیس لایک ها خنده داره معلومه که دستکاریه?

    3. Car lover

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (688 ديدگاه)

      همه میدونن کشور مورد علاقه من از هر لحاظ امریکاس و هنوزم با اختلاف بهترین کشور دنیا میدونمش
      اما باید قبول کنیم اشتباهات امریکا تو چند سال اخیر در گیر کردن خگدش با جنگ مسائل داخلی خودش از قبیل مهاجرتای روز افزون مکزیکیا اعتیاد و خیلی مسایل دیگه اختلاف فاحشی که امریکا در دهه ۷۰ داشتو کم کرده(اگه همچین لیست ۱۰۰ تایی تو سال ۱۹۶۹ نوشته. میشد ۷۷ تاش امریکایی بودن مثلا)) به حدی که ی کشور فیزوله که نتونسته ی ماشین از صفر تا صد بسازه پایگاهشو میزنه و امریکا چیزی نمیگه و حتی پهپادشو رو زمین میشونه و یه وختایی میزنه
      بازم میگم. کشور مورد علاقه من فعلا امریکاس باز یه بار دیگه کامنتو با این فرض بخونید
      یاحق

  3. مهرآیین

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    آن کاربری که دارد دیسلایک ها را دست کاری میکند و به مطالب صحیح و درست که حقیقت گفته اند تند تند دیسلایک می دهد باید بداند که این کار بچه گانه جواب نمی دهد . عزیز دل برادر حقیقت با تغییر دادن دیسلایک ها تغییر نمیکند و از طرفی کاربران این سایت همه در جریان دستکاری شدن لایک ها و دیسلایک های اینجا می باشند پس خودت را خسته نکن و بیخودی حجم بسته اینترنتی ات را مصرف نکن که اینگونه نمیتوانی روی مخاطب تاثیر بگذاری چون کاربران خودشان چشم و گوش و عقل و شعور دارند و مسائل را تجزیه و تحلیل می کنند و خیلی خوب می فهمند در دنیا چه خبر است و چه می گذرد و باید بدانی که اینجا با یک سری کاربرانی که تحصیلات عالی دانشگاهی دارند طرف هستی . نکن عزیز من نکن

    1. سینا BMW

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      دوست گرامی لطفا به کاربران سایت بی احترامی نکن.یعنی هر کی به شما دیس لایک داده ، سایت رو دستکاری کرده!!!!!!
      زمانی که رانندگی تمام خودران بیاد، هندلینگ نابود میشه، مسابقات مشهور هم ازبین میرن.
      تسلا هنوز خیلی راه داره تا بقیه برسه، نمونش اینه که شباهت تسلا مدل ۳ و y و شباهت مدل s و x یا طراحی کابینه، که فقط یه مانیتور با یه فرمونه،
      مشکل بعدی شون هندلینگه ، که با شتاب ۲.۶ ثانیه در پیست ها رکورد هایی اندازه ی ماشین هایی با شتاب ۳.۴ میزنن که نشون از این میده که شتاب همه چیز نیست.

      1. شلبى

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (705 ديدگاه)

        شما اکر به تعداد دیسلایک ها نگاه کنى غیر طبیعى بودنشون کاملا مشخصه

      2. علیx76

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1206 ديدگاه)

        از کی تا حالا رکورد شتاب به رکورد پیست مرتبط شده؟
        رکورد زدن در پیست نیازمند قطعات آیرودینامیکی سنگینیه که تسلا نداره نباید هم داشته باشه
        هرچقدر دانفورس بیشتر بشه ، نا گزیر ضریب مقاومت آیرودینامیگی هم بیشتر میشه( اگه قبول ندارید ، به تفاوت بین شیرون+300 و دیوو ، و مکلارن اسپید تیل و سنا نگاه کنید )
        تسلا یه ماشین برقی که باید از تک تک چیزهایی که دم دستشه برای افزایش برد استفاده کنه ( نمونه ش قالپاق های ایرودینامیکی که افزایش برد حدود ۳ کیلومتر داشتن)
        جدای از همه اینا ، چرا باید تسلا تو پیست رکورددار باشه ؟ و چرا خریدار یه خودروی خانوادگی که از قضا شتاب سنگینی داره ( اونم بخاطر گشتاور لحظه ای موتور های الکتریکی ) بخواد تو پیست رکورد بزنه؟

      3. مهرآیین

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        کاربر گرامی توهین را آن کسی به کاربران سایت می کند که دارد لایک ها و دیسلایک ها را تغییر می دهد نه من . در ضمن اگر تسلا بهتر نبود سهام شرکت آن گراترین سهام خودرو چه در بورس و چه در جهان نمی شد . لطفا از روی منطق و نه از روی احساس نظر بدهید

        1. سینا BMW

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2429 ديدگاه)

          مگه همه چیز بورسه؟؟؟؟
          وقتی که تسلا داره روی هر ماشین ۲۰۰ یورو ضرر میده این نشانه ی عدم موفقیته.

      4. امیر

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2958 ديدگاه)

        سینا عزیز
        مگه بنز و بی ام و و یا هرخودروساز قدیمی ک الان وجود دارن در اوایل سالهای تاسیس کاملا سود ده بودن؟!
        این ضررها خیلی طبیعه و هیچ‌مشکلی هم نداره

      5. JDM

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (126 ديدگاه)

        شتاب ربطی به تایم گیری پیست نداره،ماشین ترک باید ارتفاعش پایین باشه باله عقب بزرگ ارتفاع پایین،سیستم تعلیق سفت،درچه های هوا برای عبور هوا جهت پایداری خودرو،سواری خشک و…باشه که ترکیب این ها باهم حتی باعث کاهش زمان شتاب گیری هم میشه،یه نگاه بندازید ببینید تایم نوربرگرینگ پورشه تایکان شتاب2.6 با کیمن با شتاب 4 یکیه،و البته فعلا تسلا ماشین پیست محور نداره چون فعلا نمیخواد سواری و کامفورتیبل ماشین هاشو خراب کنه،شما صبر کن نسخه plaid به طور کامل بیاد تا قدرت تسلارو در پیست ببینی

        1. Elmiraj

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          یه model 3 performance برای پیست هست که هیچکدام از رقبا جرات رویایی باهاش رو ندارن…!!!
          وقتی هم خواستن باهاش درگ کنن یا ۷۰۰ اسب بخاری ها را می‌ندازن به جونش یا اگه رقبای اصلیش حضور داشتن مسابقه را به ۸۰۰ متر می‌کشونن…!!!

  4. Enzo

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    دمش گرم چقدر حرفه‌ای برخورد کرده .بهترین کارم همینه تو قسمتی که ضعیفه میاد خودش میگه . تسلا تو نرم افزار خیلی جلوتره.سیستم اوتوپایلوتش واقعا پیشرفتس فککنم اگه تسلا ساخت خودروهای برقی روشروع نمی‌کرد بقیه خودروسازا به این زودیا خودروهای درون‌سوز رو ول نمیکردن برن سمت برقی

  5. شلبى

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (705 ديدگاه)

    وجود این سیستم ها خوب و به رخ کشیدن توانایى هاى یک شرکت در زمینه فناوریه ولى به شخصه دوست دارم ماشینى داشته باشم که تو رانندگى درگیر کننده باشه و ارتباط کامل با راننده داشته باشه بدون هیچ سیستم اضافى و خودرانى فقط باید راننده باشه و فرمون و پدال ها و نهایتا یه کروز کنترل کفایت میکنه یه ماشینى مثل بى ام M5 یا شورلت کوروت یا مرسدس بنز SL به خصوص R129

  6. Aran Milan

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    هربرت واسه خودش میگه کارشناسای ایرانی قبول نمیکنن تسلا برتره!!!!!!! الان کافیه یه متعصب آلمانی حرف بزنه با برنو می رم براش!!!

    1. Sajjad

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1868 ديدگاه)

      سقت بام تیرش نکن حیف برنو نی

  7. امیر

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2958 ديدگاه)

    تسلا با تمام مشکلاتی ک داره (مثل مشکلات کوچیک کیفیتی و … ک اتفاقا طبیعی هم هست) روز به روز داره بزرگتر میشه
    در بحث سیستم های خودران غیر از تسلا ، سوپرکروز کادیلاک بسیار قویتر از دیگر خودروسازها عمل میکنه
    اگه آینده صنعت خودرو میل به الکتریکی ها داشته باشه، قطعا تسلا در صدر این صنعت خواهد بود
    چه خوب چ بد واقعیت همینه

  8. Aran Milan

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    البته اینم باید قبول کرد اطلاعات دایس از آلمانی دوستای اینجا خیلی کمتره!!! وقتی اینا میگن آلمانی بهتره دایس چیکاره هستش!!!

  9. Amir

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (730 ديدگاه)

    خب معلومه که برتری داره،تسلا در سیلیکون ولی واقع شده جایی که نابغه ترین افراد کنار هم جمع شدن.تسلا با رفع یک سری ایرادات جزئی میتونه خودروساز بی نقص لقب بگیره و من مطمئنم در آینده این اتفاق می افته.

  10. شلبى

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (705 ديدگاه)

    کیفیت این سایت به شدت پایین اومده از کامنتایى که بعضى ها هر جور دلشون میخاد حرف میزنن و حرف هاى رکیک میزنن و با رفتار کودکانه یک برند و خودرو رو مسخره میکنن تا این که هر چقدر دلشون میخاد لایک ها و دیسلایک ها رو کم و زیاد میکنن واقعا اگر همینجورى پیش بره دیگه ارزش نداره مطالب این سایتو بخونى و مراجعه به سایت هاى انگلیسى و معتبر بسیار مفید تر

    1. مهرآیین

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (261 ديدگاه)

      کاملا با حرفتان موافقم

      1. سینا BMW

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        من به پدال پیشنهاد میدم که که اصل مطلب و مکان نظر دادن رو از هم جدا کنه، مثلا بعد از خواندن مطلب ما نظراتمون رو در یک بخش جداگونه بنویسیم. یا اینکه یه گزینه باشه که بشه نظرات رو مخفی کرد

        1. OMID

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          لازم نیست
          هرکی نخواد بخونه خوب مجبورش که نکردن
          بعد این که مطلب تموم شد می‌تونه خارج شه
          این طراحی دو پیج جداگانه یا نظرات مخفی خیلی رو مخه توی بقیه سایتا زیاد دیدم

    2. حسن

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2091 ديدگاه)

      واقعا خیلی از کامنتها از بیسوادیه .
      الان تسلا پیشروی خودروهای الکتریکی را با نوکیا مقایسه میکنن.
      خودروی 580 اسبی را با خودروی 450 اسبی مقایسه میکنن
      خودروی موتور عقب را با خودروی موتور جلو مقایسه میکنن.
      مقایسه های هیجانی مجلات خودرویی دنیا را که موجب محبوبیت دوتا خودرو در نزد خریداران خودشون میشه را تحمل نمیکنن
      اصلا نمیدونن مقایسات مجلات برای ایجاد هیجان در مخاطب و گسترش مخاطبان صنعت خودرو است. نمیدونن صنعت خودرو یه شبکه ی مالی گسترده و به هم پیوسته است که همه ی دست اندر کاران باید تلاش کنن سرپا بمونه تا نون بخورن حالا خودرو ساز با تولید مدل جذاب یا نمایندگی با ارائه ی خدمات بهتر قطعهساز با ساخت قطعات با دوام و تعمیرکار و مطبوعات که وظیفه ی اصلی معرفی خودرو را به عهده داره.
      کلا پدال بالای هر مطلب بنویسه المانیها بهترن نویسنده و گوینده حتی اگه المانی باشه از روی قصد و غرض اینا گفته و ما هم مطلب را تایید نمیکنیم
      فقط دیس لایکهای چند تا کامنت اول قشنگ میگه چه خبره.

  11. Khosrow

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    مصرف‌کنندگان تسلا از توانایی کنترل خودرو از طریق گوشی‌های هوشمند خود بسیار لذت می‌برند ? / ناز بشی تسلا با طرفدارات ..

  12. Hamidreza

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    این بزرگی فولکس رو میرسونه
    تسلا هم که پیشرفتس …
    هر چند اگه اونور آب بودم هنوز به خرید یه تسلا راضی نمیشدم …
    اما در آینده قطعا بهتر میشه

  13. محمد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    پیشرفت تسلا یه چیز غیر قابل انکاره ولی هر کاری می کنم نمی توانم باهاش ارتباط برقرار کنم لاقل یه ماشین خوشگل بسازه که آدم نظرشو عوض کنه

  14. میلاد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    خب خوبه بنده خدا امریکایی بازا بعد چند وقت یه خبر خوبم شنیدن
    این همه مانور احساسی رو تسلا خیلی جالبه
    اصلا المان و فولکس هیچی، فک کردن ژاپن میشینه یه نفر از افریقای جنوبی بیاد زحمت صد سالشونو به فنا بده، اونم شرکتایی مثل تویوتا و هوندا
    یه وقتی موتورولا تنها تولید کننده گوشی بود و کلی عاشق سینه چاک داشت، الان میبینیم که حتی تو موزه هم نیست
    تسلا هم فعلا دوران خوشیشه، بذارید بازیگرای اصلی بیان بعد نظر بدید
    فعلا با همین خبرا خوش باشید ??

    1. احمدعلی

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      کاملا درسته.تسلا قطعا به زودی ورشکست خواهد شد.ولی میدونی چیه؟عشاق و سینه چاکان آمریکا که سالیان سال آمریکا رو مانند خدا پرستیدن،حتی اگه آمریکا نابودم بشه،میگن اینم بازی جدیدشونه!میخوان منافع ملیشونو تامین کنن؛نباید گول خورد،آمریکا خیلی زرنگ تر از این حرفاست!چون باور اینکه خداشون و معشوقشون روز به روز داره ضعیفتر میشه و در خیلی حوزه ها قافیه رو به چین و ژاپن و کره و کشوارای اروپایی باخته،خیلی خیلی سخته و این عزیزان با مشکلات جدی روحی و روانی مواجه میشن

      1. Elmiraj

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3191 ديدگاه)

        یه نگاه کوچولو به ارزش سهام شرکت های آمریکایی بنداز و با اروپایی ها و آسیایی ها مقایسه کن….
        .
        در عرض دو دقیقه این حال و هوای صدا و سیمایی از سرت بیرون می‌ره .

        1. مانی

          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          حال و هوای صدا و سیمایی رو خوب اومدی

          فولکس باید با یه شرکت مثل مایکروسافت همکاری کنه بزنه تسلا رو بترکونه

    2. Aran Milan

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (280 ديدگاه)

      یه نفر از آفریقا دقیقا یعنی چی?میدونی اگه تو یه کشور پیشرفته این حرفو بزنی مردم چجوری بهت نگاه میکنن? الان ماسک افتخار بشریته

      1. Aran Milan

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (280 ديدگاه)

        دوست عزیز بنده با دکترای فیزیک اتمی اگه ندونم الان ماسک کیه باید برم خودمو حلق آویز کنم مجبورم کردین اینطوری حرف بزنم شرمنده اگه از خودم تعریف کردم

  15. ALIRZA

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (228 ديدگاه)

    لعنت به هربرت دایس که طرفداران خودرو های آمریکایی رو خوشحال کرد

  16. Saman

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    دیزل گیت جان نیاز به اعتراف نبود آن چیز که عیان هست چه حاجت به بیان است.

    1. میلاد

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      چیزی که عیانه اینه که همین گروه فولکس واگن، تو اولین تلاشش یه ماشینی مثل تایمان زده که هم تو پیست، هم تو شتاب، هم تو شتاب تکرار شونده، هم تو کیفیت، هم تو لذت رانندگی هم تو زمان شارژ تسلا رو بدجوری شرمنده کرده
      جوری که تسلا قول داده تو سال 2025 رکورد پورشه رو بشکنه
      دیزل گیت که حل شد رفت، ولی مثل اینکه جی ام هنوز درگیر اون قضیه سوییچای منفجرشوندش هست

  17. نامجو

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    سایت پدال یکی از تنها سایت هایی هست که کاربرانش رو اکثرا جوان هایی تحصیلکرده تشکیل میده. اگر همین نظرات رو زیر پست های اینستاگرامی پیج های عامه پسند میدیدم برام عادی بود ولی دیدن این همه توهینی که طرفدارای خودروهای آمریکا و آلمانی نثار هم میکنن نا امید کنندس. از سال 93 تو سایت پدال فعالم و همیشه کل کل و طرفداری از برندهای کشورهای خاصی جزئی از جذابیت های سایت بوده ولی چند ماه اخیر کل کل جای خودش رو به توهین و تحلیل های افتضاحی داده که از بچه های تحصیلکرده بعیده.
    آخه برتری نرم افزاری تسلا در یک زمینه چه ربطی به به چالش کشیده شدن امریکا توسط چین داره؟ یا مثلا گفته بشه تسلا در زمینه تکنولوژی خودران دست بالاتر رو داره چه ربطی داره به پیروزی امریکا بر اروپا؟!! حتی توی بحث ها پای ترامپ و آینده امریکا هم پیش کشیده شده! حداقل ذات سرمایه داری و رقابت دنیای غرب ثابت کرده که مثلا موفقیت فورد هیچ دخلی با شکست جنرال موتورز نداره و موفقیت تسلا در زمینه نرم افزاری ثابت نمیکنه از نظر سخت افزرای از فولکس واگن جلو افتاده.

  18. حسین دهمرد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    با این طرز حرف زدن دایس معلومه نقشه ها داره. فولکس سرمایه گذاری سنگینی کرده و توانایی تولید میلیونی رو هم در کنارش داره. خوابای خوبی واسه شکار تسلا دیده. ژرمنهای کله خراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا