هدفگذاری گروه فولکسواگن برای تبدیل شدن به پایدارترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۸ به معنای آن است که این کمپانی سخت در تلاش برای توسعه تکنولوژیهای پیشرانه جدید و افزایش عملکرد و در عینحال، کاهش مصرف سوخت است. در میان این تکنولوژیها، موتورهای جدید TDI قرار دارند که عملکرد در آنها افزایش یافته است و با یک گیربکس دو کلاجه ۱۰ سرعته انعطافپذیر همراه شدهاند.
به منظور توسعه تکنولوژی موتورهای مقرونبهصرفه کنونی توربودیزل TDI، فولکسواگن موتورهای ۲ لیتری کنونی TDI با دو توربوشارژر را در نسخه اروپایی فولکسواگن استفاده کرده و در آن یک سوپرشارژر الکتریکی اضافه کرده و چرخههای گاز را بهینهسازی کرده است. همین موضوع باعث افزایش قدرت خروجی موتور پاسات از ۲۳۶ به ۲۶۸ اسببخار شده است. این آمار برای یک موتور ۲ لیتری توربودیزل، قدرت بسیار بالایی است؛ بهویژه زمانی که بدانیم موتور ویژه بازار آمریکا یعنی موتور ۲ لیتری TDI EA288 تنها ۱۵۰ اسببخار قدرت دارد. در حالی که موتور جدید TDI در حال گذراندن مراحل توسعه خود است، هنوز تأثیر این افزایش قدرت بر مصرف سوخت مشخص نیست. ولی شرایطی که در موتور دو توربوی TDI در پاسات اروپایی میبینیم، معادل مصرف سوخت ۵/۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم گیربکس آماده دوکلاجه DSG فولکسواگن نیز تحت مراحل توسعه قرار دارد. چرا که این کمپانی تصمیم گرفته یک نسخه ۱۰ سرعته از این گیربکس را برای بهینهسازی و عملکرد بهتر ارائه دهد. استفاده از این گیربکسهای DSG ۱۰ سرعته در خودروهای تولیدی، هنوز مشخص نشده است، ولی فولکسواگن میگوید که این گیربکسها با موتورهایی که حداکثر ۵۵۰ نیوتنمتر گشتاور دارند، میتوانند همراه شوند. در میان دیگر تکنولوژیهایی که در کارگاه نوآوریهای فولکسواگن در سال ۲۰۱۴ ارائه شده، برنامهها و تجهیزات اطلاعات و سرگرمی مختلف، یک سیستم جدید استاپ-استارت موتور، یک پیشرانه هیبریدی متعادل و مواد سبک بهدست آمده از تکنولوژیهای مورد استفاده در خودروهای مسابقهای دیده میشوند. فولکسواگن احتمالاً برای رسیدن به هدف خود در سال ۲۰۱۸، از این تکنولوژیهای جدید استفاده خواهد کرد.۱۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ASADI
۲۵ آبان ۱۳۹۳بیشتر فولکس واگن ها جلو پبجره ی خطی دارند.
ASADI
۲۵ آبان ۱۳۹۳ااینم نظر بود من دادم!
نمیشه عوضش کرد آبروم رفت.
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۷ آبان ۱۳۹۳همین نظرت از نصف نظرای من تو این سایت بهتر بود!!! :D
ASADI
۲۸ آبان ۱۳۹۳یعنی 1000 تا نظر همش …
MAFIA
۲۵ آبان ۱۳۹۳پرقدرت و ارزان
REZA . JUST TOYOTA
۲۵ آبان ۱۳۹۳فولکس جز بهترین کارخانه هایی هست که همیشه دنبال ساخت موتورهایی با مصرف سوخت کم و همین طور الایندگی کم هست
طراحی های چند سال اخیرش هم خیلی عالی هستن
مک میسل
۲۵ آبان ۱۳۹۳فولکس طبق امار موتور ترند،با کیفیت ترین و کم مصرف ترین موتور های دنیا رو در دست داره.
البته در جایگاه سوم قرار داره.2تای بالایی رو نمیدونم
مک میسل
۲۵ آبان ۱۳۹۳رضا،تا چند سال دیگه که شدیم بزرگترین خودروساز جهان،انوقت بهتون میگیم تویوتایی های متعصب!!!
ME 84
۲۵ آبان ۱۳۹۳ابنطور که فولکس داره میره جلو، قطعا 2018 بزرگترین خودروساز جهانه. به نظر من که اصلا قصد بزرگنمایی نداره. واقعا حقشه.
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۷ آبان ۱۳۹۳کسری من به نمایندگی از طرفداران بنز حمایت کاملمون رو از این محق اعلام میدارم!
.
.
.
بزنین به افتخار آلمان اون کف قشنگه رو….!!!
.
:D :D :D :D
:D :D :D :D
:D :D :D :D
:D :D :D :D
آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۲۵ آبان ۱۳۹۳عاشق برند فولکس هستم مخصوصا سری خودروهای گلف این شرکت با ثبات…
پوری پوریا!
۲۵ آبان ۱۳۹۳فولکس واگن واقعا جزو پیشرفته ترین شرکت های خودرو سازی. تکنولوژی هایی که فولکس واگن به اونها دست پیدا میکنه واقعا فوق العاده هستن وشرکت های زیر دست فولکس تو ساخت تکنولوژی های خودشون از فولکس کمک میگیرن! امروزه دیگه همه ی شرکت ها در حال توسعه موتور های مخصوص خودشون هستن( مثل موتور های TFSوTFSI آئودی که این شرکت در حال توسعه دادنشون هست).
خودرو های آینده هممطمئنا با گیر بوکس هایی با سرعت های بالا هستن. چون ماشینها دارن کم کم به این سمت پیش میرن و همین فولکس واگن که میخواد گیر بوکس 10 سرعته بزنه!!!
به نظر من گیر بوکس هایی با ضریب سرعت بالا توی سوپر اسپرت ها استفاده بشن بهتره.
HILUX
۲۵ آبان ۱۳۹۳فکر میکنید فولکس واگن به این هدفش میرسه؟؟؟
(تبدیل شدن به پایدارترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۸)
میرسه++++++
نمیرسه—–
مک میسل
۲۵ آبان ۱۳۹۳هایلوکس جان
جسارت نشه ولی نظر سنجی خیلی خیلی بدی بود.
با این کارایی که داره میکنه،فکر میکنی نتونه؟
HILUX
۲۶ آبان ۱۳۹۳خودم واقعا خیلی میخوام که فولکس واگن بزرگترین خودروساز جهان بشه چون بنظرم واقعا لیاقتشو داره ولی خب خودتون بهتر میدونید بقیه هم سخت در تلاشند تویوتا و جنرال موتورز هم خیلی کارا دارند میکنند و نمیخوان راحت جایگاهشون رو از دست بدن گرچه اختلاف فروششون خیلی زیاد نیست و هر کدومشون غولی هستند برا خودشون(TOYOTA-GM-VW)
tadano
۲۶ آبان ۱۳۹۳در یک کلام عالی مخصوصا واگن استیشنش که متاسفانه توایران جا نیفتاده , میگن طرف مرده کش سواره در صورتی که استیشن واگن یکی از کارا ترین کلاساس مخصوصا برای خانواده های پر جمعیت.
Ahmad..F12
۲۸ آبان ۱۳۹۳انیس جان ممنون
واقعاً فولکس داره چیکار میکنه…
گیربکس 10 سرعته به گشتاور خیلی زیادی نیاز داره