ID.3 مهمترین محصول فولکسواگن از زمان معرفی بیتل و گلف محسوب میشود و به لطف ویدئوهای جدیدی که منتشر شده میتوانیم ایدهای بسیار واضح و عالی از چگونگی تولید این هاچبک تمام الکتریکی داشته باشیم.
هماکنون کارخانهی Zwickau در آلمان مسئولیت تولید این خودرو را بر عهده داشته و اگرچه ID.3 تکنولوژیهای بسیار پیشرفتهای دارد اما تولید آن اکثراً مشابه سایر محصولات دیگر فولکسواگن میباشد چراکه رباتها کار را انجام میدهند.
شاید کف خودرو مهمترین بخش ID.3 باشد که مجموعه باتری را در خود جای داده است. فولکسواگن پس از کار روی کف خودرو دیگر بخشهای قوای محرکه از جمله پیشرانهی الکتریکی را روی اکسل عقب جای میدهد.
شما شاید متوجه این نکته شده باشید که ID.3 دارای ترمزهای کاسهای سنتی در اکسل عقب باشد و اگرچه به نظر میرسد این نکته برای فولکس خیلی خوب نیست اما ترمزهای سنتی اهمیت کمتری برای یک خودروی الکتریکی در مقایسه با خودروهای درونسوز دارند زیرا این دسته از خودروها دارای ترمز احیا شونده میباشند.
فولکسواگن امیدوار است ID.3 فروش بالایی داشته باشد و ما هم قطعاً فکر میکنیم این خودرو به موفقیت دست خواهد یافت. یکی از پارامترهای کلیدی این است که مشتریان میتوانند سه نوع باتری مختلف را انتخاب کنند و مهم اینکه همگی بردهای معقولی دارند. برای مثال باتری ۴۵ کیلووات ساعتی برد ۳۳۰ کیلومتری ایجاد کرده درحالیکه برد مدلهای مجهز به باتریهای ۵۸ و ۷۷ کیلووات ساعتی به ترتیب برابر با ۴۲۰ و ۵۰۰ کیلومتر میباشد.
الیور تویست
۱۱ مهر ۱۳۹۸چقدر پشرفته ! اصلا تو کارخونه ادمهای کمی بودن
Farzad
۱۱ مهر ۱۳۹۸لطفا از این جور فیلما بیشتر بزارید …
امین
۱۱ مهر ۱۳۹۸با مالیات واردات تسلا گران بود. ولی حالا که VW وارد این عرصه شده گزینه بهتری برای خرید در آلمان هست.
قیمت به کارایی 58kw بهتره و برای خرید مناسبتره البته مشوقهای دولت برای همشون ثابته. مهمترین مزیت (بجز مسائل زیست محیطی) پرداخت هزینه کمتر در مالیات هست و سوخت ، چون هزینه سوپرشارژ رایگان هست و میشه بعنوان تنها ماشین خانواده به این ماشینها اعتماد کرد و مثل 10 سال پیش فقط برای داخل شهر نیستند. قصد خریدش دارم.
اعتماد به کارایی و تغییر دیدگاه مردم به این تکنولوژی از تسلا شروع شد و اگر تسلا نبود شاید هنوز 10 سال با شرایط فعلی فاصله داشتیم
تسلا انقلاب بزرگی در خودرو ایجاد کرد و این انقلاب نه فقط در تکنولوژی بلکه بخش اصلیش درتغییر نگرش دنیا به خودرو الکتریکی بود
امیدوارم در آینده این تکنولوژی در ایران با هزینه معقول استفاده کرد