الآن میخواهید یک تیم مسابقهای یا دپارتمان پرفورمنس را راهاندازی کنید؟ جاست کاپیتو باید پیشتان باشد؛ و حالا او در حال بازگشت به فولکسواگن است.
شاید این نام برای شما آشنا باشد. کاپیتو در طول سالهای گذشته تعداد زیادی از تیمهای پرفورمنس را اداره کرده است.
حرفهی او پیش از مدیریت تیم فرمول ۱ سائوبر در پورشه آغاز شد و سپس به فورد ملحق شد. او در این شرکت به رتبهای بالا دست یافت و همچنین مغز متفکر محصولات پرفورمنس فورد بود. فولکسواگن در سال ۲۰۱۲ کاپیتو را برای ادارهی دپارتمان موتور اسپورت انتخاب کرد. او کسی است که غلبهی اخیر فولکسواگن در مسابقات رالی قهرمانی جهان را هماهنگ کرده است.
ران دنیس سال پیش او را به عنوان مدیرعامل مک لارن ریسینگ انتخاب کرد اما با خروج دنیس از شرکت، کاپیتو نیز توسط مدیریت جدید کنار زده شد. هماکنون او در حال بازگشت به وولفسبورگ بوده اما تیم رالی در غیاب او منحل شده است. کاپیتو در بخش پرفورمنس کمپانی یعنی فولکسواگن R GmbH و همچنین بخش قطعات افترمارکتی فعالیت خواهد کرد.
با بازگشت کاپیتو به فولکسواگن، ما به شدت دنبال این خواهیم بود که ببینیم چه خودروهای پرفورمنسی از این برند نظیر گلف R و مدلهای دیگر با پکیجهای R-Line تولید خواهند شد.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۳ خرداد ۱۳۹۶خروج دنیس؟!!! میشه بگید کجارفته؟!!!!!!! تا جایی ک من خبردارم ران دنیس هنوزم عضو هیئت مدیره و سهامدار مکلارن هس. دنیس بارها سعی کرد سهام بقیه رو بخره ولی متاسفانه نشد و احتمالش هس با سرمایه ای ک داره یه شرکت جدید تاسیس کنه.
خواهشا اگه میشه درمورد مسابقه 24ساعته نوربرگرینگ هم مطلب بذارین.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱۳ خرداد ۱۳۹۶«دﻧﯿﺲ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﻣﺎﻟﮏ ۲۵ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﺳﻬﺎﻡ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﻭ ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺌﺖﻣﺪﯾﺮﻩﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﻣﮏﻻﺭﻥ ﻭ ﻫﻤﯿﻦﻃﻮﺭ ﮔﺮﻭﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﯼ ﻣﮏﻻﺭﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ . ﺩﻧﯿﺲ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻌﻬﺪﺍﺕ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﯼﺍﺵ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﯾﺎﻓﺖ ، ﯾﮏ ﻣﻮﺳﺴﻪﯼ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﯼ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﺄﺳﯿﺲ ﮐﻨﺪ .» زومیت