نسل هشتم فولکسواگن گلف در جریان تصویربرداری تجاری بدون هیچگونه پوشش استتاری دیده شده است. خودرویی که در این تصاویر دیده میشود، به همان رنگ زردی است که در پروتوتایپهای اخیر دیده شده بود و نشان میدهد بسیاری از رندرهایی که طراحی گلف جدید را پیشبینی کردند دقیق بودهاند. البته تصویری که از بخش جلویی خودرو منتشر شده وضوح و کیفیت پایینی دارد اما بااینحال بازهم میتوان در آن چراغهای جدید، جلوپنجرهٔ باریک و طراحی سپر جالبی را مشاهده کرد. مهمترین تغییر ایجاد شده در عقب نسل هشتم گلف نیز چراغهای جدیدی است که مطمئناً تهاجمیتر از نسل فعلی هستند. علاوه بر این، در این قسمت تریم کرومی در اطراف سر اگزوزها و دو چراغ شبرنگ افقی هم به چشم میخورد.
فراتر از تغییرات ظاهری، فضای داخلی گلف جدید نیز تغییرات قابلتوجهی را نسبت به نسل کنونی تجربه کرده است. بهعنوانمثال در کابین این خودرو یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی و یک صفحهنمایش لمسی بزرگ در میانهٔ داشبورد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی وجود خواهد داشت. نسل جدید این هاچبک نمادین آلمانی از بهروزرسانیهای اینترنتی هم پشتیبانی میکند و فولکسواگن اطمینان داده است که نرمافزارهای خودرو در برابر حملات سایبری ایمن خواهند بود. در ابتدا انتظار میرفت نسل جدید گلف در ماه سپتامبر در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شود اما گفته شده این رویداد تا ماه اکتبر به تعویق افتاده است اما تولید گلف جدید در سپتامبر آغاز میشود.
:::فرشاد:::
۱۵ مرداد ۱۳۹۸عالی نیست، بدم نیست، کاملا در حد و اندازه یه هاچبک نسبتا اقتصادی که قطعا فروشش مثل همیشه بالا خواهد بود؛ من پژو ۳۰۸ رو ترجیح میدم.
محمد
۱۵ مرداد ۱۳۹۸فولکس داره ریسک میکنه و ریسکش رو دوست دارم
گرچه بقول فرشاد عزیز هنوز هم تغییرات آوانگارد و چشمگیر نیست
.
یه چیز دیگه هم که وجود داره اینه که بعضی خودروها فرم بیرونیشون نمادینه که بهتره حفظ بشه
مثل بنز x کلاس
مثل فولکس بیتل
مثل…
.
اما در مورد گلف چیزی که وجود داره اینه که این خودرو بخاطر فرم هاچبک،
عملکرد سطح بالا
قیمت به نسبت معقول
و کیفیت قابل قبولش هست که معروفه
نه واسه فرم طراحی بیرونیش که مثلا جعبه ای باشه و نماد آفرود
یا به فرم بیتل نشانه جوانی و جسارت و اتفاقات تاریخی
….
پس در مورد گلف جریان متفاوته و عدم تغییر فرم بیرونی که امروز هم قدیمتر از بقیه رقبا بنظر میاد،
تنها تنبلی فولکس در طراحی جدید با الهام از طراحی های قبل گلفه!!!
کاری که بقیه خودروسازان میکنن اما گلف فراریه ازش
.
با این بازار شاسی بلند پسند و سخت پسند با طراحی بیرونی و داخلی های فضایی،
کار گلف و فولکس سخته قطعا
.
این ریسک فولکس در مورد گلف- تیگوان-… و نسل بعدی خودروهاش خوبه اما هنوز کافی نیست
خصوصا در مورد گلف
احمدرضا
۱۵ مرداد ۱۳۹۸محافظه کارانه طراحی شده که به نظرم رو فروشش تاثیر منفی میزاره. انتظارم تغیرات بیشتری بود.
Ferrari Fxx K Evo
۱۵ مرداد ۱۳۹۸حالم از سر اگزوز های ، پلاستیکی
ائودی و فولکسواگن بهم میخوره
(Saeed(peugeot
۱۵ مرداد ۱۳۹۸چراغ های عقبش کپی دامای x7 هستش…
هرچند دامای کپی یکی از کانسپت های فولکس واگن هست….
در کل بد نشده ولی جذابیتی هم نداره….
درسته که طراحی با خطوط صاف و اتوکشیده عالی بوده و هیچ وقت کهنه نمیشه….ولی تو محصولات فولکس زیادی تکراری و از طرفی….جلو و عقب ماشین هم ساده طراحی شده.
آئودی از کناره ها صاف و اتو کشیده و جلو عقبش ادم و جذب میکنه ولی این نسل از گلف بعد از این تاخیر در رونمایش عالی نشده….
۳۰۸ به نظرم از این شکیل تره…