وقتی بحث خودروهای گازسوز CNG پیش میآید فرصتی برای اشتباه وجود ندارد مخصوصاً وقتی که مسائل به سیستم سوخترسانی این خودروها مربوط باشند. بنابراین فولکسواگن نمیخواهد هیچ ریسکی را انجام دهد.
درحالیکه هنوز رسوایی دیزل گیت فولکس از یادها نرفته، این گروه خودروسازی باید با مسئله تعویض و جایگزینی مخزن سوخت ۳۰ هزار دستگاه خودروی گازسوز خود در اروپا کنار بیاید.
این پروژه پسازآن صورت میگیرد که اعلامشده تکنیسینهای فولکس قادر به بازدید دورهای مخازن سوخت این خودروها در برخی کشورهای اروپایی نیستند. خودروهایی که مخزن سوختشان باید تعویض گردد دربردارندهی مدلهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ از پاسات، توران و کدی هستند.
مالکان این خودروها توسط فولکسواگن آگاه خواهند شد و برای تعویض مخازن سوخت در بازهی زمانی معین به نمایندگیهای تعیین شده مراجعه خواهند کرد.
هنوز جزئیات بیشتری از این فراخوان اعلام نشده اما پیش از این و در ماه جولای نیز فولکس فراخوان مشابهی را برای برخی مدلهای مینی ون توران انجام داده بود.
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵این سوتی ها از فولکس بعیده . بعد از اون کاری که سر الاینده سنج ماشیناشون کردن همه منتظرن تا با یه گاف کوچیک این شرکتو بزنن زمین.
Parker
۱۶ شهریور ۱۳۹۵این فراخوان ها طبیعین.
مشکل وقتی هست که حادثه بوجود بیاد.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ شهریور ۱۳۹۵که نمیاد
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵برا فولکس که80 سال سابقه داره طبیعی نیست.
مگه پرایده که طبیعی باشه؟ عمرا دارن با بهترین کیفیت ماشین میدن.
چرا باید طبیعی باشه؟
كوروش
۱۶ شهریور ۱۳۹۵چیش سوتی بود خیلی هم خوبه که بدون حرف تعویض می کنند بی بهانه هم میگن قادر به تعمییر نیستند
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵داداش مگه ایرانه؟ اونجا اینقدر رقابت شدیده که اگه مثلا VW تو یه ماشین یه مشکل کوچیک باشه خریدارای بعدی این اشتباه رو رو بقیه ماشیناش میزاره ومثلا تویوتا میاد جاشو میگیره. اونجا که الکی نیست ! کلی به مشتری احترام میزارن اگه نزارن مشتریا پدرشونو در میارن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ای بابا باز چی شده
احمد باقری
۱۷ شهریور ۱۳۹۵خیلی خوبه که وقتی نمیتونن مال همه رو تست کنن، حداقل تعویض می کنن.