فولکس واگن

فولکس کراس کوپه GTE، سومین کانسپت از آبی‌ها

تنوع در بازار شاسی بلندهای کوپه اسپرت رو به فزونی می‌رود. فولکس‌واگن نیز نسخه کانسپت کراس کوپه را به نمایشگاه دیترویت آورده است. این سومین کراس اوور کانسپت فولکس است که در طول دو سال اخیر پس از کراس بلو ۷ نفره (معرفی در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۳ دیترویت) و کراس بلوی کوپه (معرفی شده در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۴) معرفی می‌شود.

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
درواقع کراس کوپه GTE یک نسخه تصفیه شده از کراس بلو و برای رقابت با BMW X6 می‌باشد. این خودرو نیز همانند دو کانسپت دیگر روی پلتفرم MQB فولکس بنیان نهاده شده است. طول خودرو ۴۸۴۶، عرض آن ۲۰۲۹ و ارتفاع آن ۱۷۳۵ میلی‌متر می‌باشد که نشان از اندازه متوسط آن دارد.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
چرخ‌های بزرگ ۲۲ اینچی این خودرو طراحی جدیدی دارند. چراغ‌های جلو با وجودی که از الگوهای رایج فولکس تبعیت می‌کنند اما با ادغام در تیغه‌های جلوپنجره، فرمی بسیار مدرن و جذاب یافته‌اند. هواکش‌های بزرگ در قسمت جلوی خودرو، گلگیرهای متورم و برجسته، خطوط روی بدنه، سقف نسبتاً کوتاه، چراغ‌های باریک عقب و اگزوزهای اسپرت ذوزنقه ای شکل، همگی دست به دست هم داده‌اند تا تصویری پرجذبه و موقر از این خودرو ارائه نمایند. با اینکه این روزها، شاسی بلندهای کوپه با سقف شیب‌دار مرسوم می‌باشند، اما فولکس در این مورد زیاده‌روی نکرده است.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
در این خودرو فضای کافی برای پنج سرنشین وجود دارد. البته این مدل با سه ردیف صندلی و به‌صورت ۷ نفره می‌باشد اما بعید است که در ردیف انتهایی بتوان سرنشینان بزرگسال را به راحتی سوار نمود. با وجود ابعاد مشابه با فولکس توراِگ، فاصله بین دو محور ۲.۹۸ سانتی و موتور نصب شده به صورت عرضی باعث شده‌اند تا فضای داخلی بهتری را در این خودرو شاهد باشیم.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
یک سیستم پیشرانه هیبریدی شامل موتور بنزینی VR6 با حجم ۳.۶ لیتر و قدرت ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر همراه با دو موتور الکتریکی ۵۴ اسبی ۲۲۰ نیوتن متری در جلو و ۱۱۴ اسبی و ۲۷۰ نیوتن متری روی محور عقب می‌شود. یک گیربکس شش سرعته با کلاچ خودکار نیروی موتور بنزینی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. انرژی لازم برای موتورهای الکتریکی توسط باتری‌های لیتیوم یون ۱۴.۱ کیلووات ساعتی جمع و جوری که در تونل مرکزی خودرو جاسازی شده‌اند، تأمین می‌شود.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
خروجی کل سیستم هیبریدی به ۳۵۵ اسب بخار و ۳۸۰ نیوتن متر می‌رسد. نهایت سرعت این خودرو هم به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد در حالی که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۰ ثانیه ثبت می‌کند. در حالت رانندگی تمام الکتریکی تنها از موتور الکتریکی محور عقب استفاده می‌شود که در این حالت می‌توان تا ۳۲ کیلومتر مسافت را با انرژی ذخیره شده در باتری‌ها طی کرد. مصرف سوخت خودرو در حالت ترکیبی نیز به ۳.۳۶ لیتر در هر صد کیلومتر محدود می‌شود که برای چنین خودرویی با این ابعاد، بسیار شگفت‌انگیز است.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept Interior
احتمال تولید این خودرو توسط فولکس واگن زیاد است. البته ممکن است قسمت‌هایی از آن با فن‌آوری‌های مرسوم‌تر جایگزین گردند. به‌عنوان مثال بنزینی هیبریدی با نوع توربودیزل تعویض خواهد شد. برخی از تکنولوژی‌های بکار رفته نظیر سیستم سرگرمی با ژست های حرکتی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ساخت شارپ را به‌زودی در سایر تولیدات فولکس خواهیم دید.
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
با این وجود، این خودرو حتی در صورت تولید، خودرویی ارزان نخواهد بود. شاید این خودرو تبدیل به نسل آینده توراِگ شود. در هر صورت در بازار آمریکا که خودروهای SUV بزرگ، خواهان زیادی دارند، این مدل فولکس نیز شانس بالایی خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    ماشین از هرنوع که میخواد باشه باید شاسی بلند و 4wheel drive باشه
    این درسته
    دنیا داره به سمت شاسی بلندا روی میاره
    البته خب یه مقدار خاص چون بالاخره ماشین های دیگه هم طرفدارای خاص خودشو داره

    1. peyman.german

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      البته این سلیقه شماس.این نیست که فقط باید شاسی بلند باشه
      من شخصا تاحالا از هیچ شاسی بلندی خوشم نیومده
      چون توی هندلینگ و راحتی و چابکی به پای کوتاه ها نمیرسن

      1. امیررضاFXX K

        ۲۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (26 ديدگاه)

        البته اینکه سر علاقه به شاسی های مختلف بحث میکنید به سلایق شما مربوطه من خودم عاشق شاسی کوتاه بودم ولی وقتی پورشه کاین رو دیدم فهمیدم نمیشه به شاسی بلندا بی توجه بود…

    2. ALIUnited

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      با نهایت تاسف و تاثر ضایع شدن مرحومه مغفوره حاجیه خانم کوتوله هورمونی لیونل مسی رو به همه ی بارسایی های عزیز تسلیت عرض می کنم

      انشا الله غم آخرتون باشه که فکر نکنم

      وتبریک به همه ی طرفدار های رونالدو و رئال برای هتریکش در توپ طلا

      شب همگی خوش

      1. MAFIA

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        نه مسی نه کریس نه هر …دیگه ای نمیتونه الگوی من باشه.به درک که توپ طلا رو برد.این کجاش مهمه!!!!!!!!!!

        هممون سرمون رو عین کبک کردیم تو برف فقط عمر و وقت گذرانی می کنیم.!!!

        با مسائل مزخرف و بی پایه اساس مثل فوتبال و ماشین و فیلم و قلیان و این آت و آشغالا

        1. نوید

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          شما هم که کلا سرت تو برفه

        2. ALIUnited

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (135 ديدگاه)

          کی گفته که الگوته . الگویه منم نیست ولی به عنوان یه ورزش دوست و فوتبال دوست از نوع بازیش خوشم می آد
          و با تماشای فوتبال تریح می کنم .
          خوب اگه اینجوری که شما می فرمایید باشه باید:
          ورزش نکنیم چون کار بیهوده ای . عشق ماشین نباشیم . فیلم ها هم که به گفته ی بعضی ها مخربه . قلیونم که من خودم هم نیستم . خدا رو شکر که امر به معروف هم تصویب شد و تو خیابون هم نمی تونی به راحتی بگردی . وضعیت تحصیل هم که همه خبر دارین چجوریه . پارک ها هم پر جوون های معتاده . اینترنت هم گه دیگه نگو . کنسرت های موسیقی هم عین مجسمه می شینی فقط گوش می کنی (تو ایران) . 6.5 میلیون جوون بیکار بگفته ی خودشون . شبکه های تلوزیونی ملی هم که فقط باید گریه کنی . چهار شنبه سوری هم که خطر داره . شبکه های اجتماعی هم که فیلتره . تازه اگه عشق ماشین هم که باشی پولشو نداری بخری بجز بعضی ها . عشق وعاشقی هم که دروغه …………………………………
          حالا مسائل با پایه و اساس شما سراغ داری که بریم دنبالش

      2. علی

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (105 ديدگاه)

        اومدی تو پدال بعد راجع به فوتبال پیغام میدی!!!
        هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد

    3. rasoul

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      منم با نوید موافقم و در ضمن این یکی دیگه خیلی خوشگل و خشن و مردونست یه جورایی نظر من داره نسبت به ماشین عوض میشه قبلا اصلا شاسی بلند رو ماشین فرض نمی کردم ولی الان خیلی اعتقاد پیدا کردم یه جورایی این ماشینها چند منظوره اند و پر کاربرد
      فکر نکنم نکته منفی تو کامنت نوید باشه که اینقدر دیس لایک خورده
      منظور اینه که دنیا داره به سمتی میره که استفاده از این نوع ماشینا زیاد میشه و الان اکثر کمپانی ها شاسی بلند ساز شدن و این بخاطر عوض شدن سبک زندگی مردم هست

      1. نوید

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        خیلی ممنون داداش
        من نمیدونم آخه ماشینی که فقط به درد پیست میخوره چطوری میخوان ازش استفاده ی روزمره و … بکنن
        ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت به درد کسی میخوره که دو یا چند ماشین دیگه هم داشته باشه و فقط زمانی که ……
        بعدشم من همیشه زیر اینجور کامنت هام مینویسم
        البته این سلیقه ی منه و …
        این دفعه یادم رفت
        یه عده هم که کلا چون میخوان همه ی کامنتا رو بخونن سریع و بدون فکر اونا رو میخونن

  2. امیر محمد

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    جدیدا داره از ماشین های فولکس خوشم میاد خیلی طراحی با شخصیت و جذابی دارن و در طراحیشون از خطوط اضافی الکی هم پرهیز شده خیلی زیبا هستش و فکر نکنم در طی مرور زمان خسته کننده بشه
    در کل طراحیش تو حلقم

    1. امیر محمد

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      فلوکس Gte +++++
      بی ام و X6 —–

      1. نوید

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        شاید x6 خوشکل تر و سرعتش هم بیشترباشه
        یا درکل اسپورت تر باشه ولی من اینو ترجیح میدم چون مردونه تر و آفرودی تره
        و حتی فولکس واگن تره

      2. حسین

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        با توجه سطح قیمت محصولات فولکس و ب ام و، مطمئن نیستم قابل رقابت باشن

        1. امیر محمد

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (279 ديدگاه)

          شاید توی یک قیمت نباشن ولی خیلی چیز های نزدیک به هم دارن

        2. $@kasra@$

          ۲۲ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          من رفتم و تحقیق کردم که در سایت فولکس واگن نوشته بود از بی ام و ایکس6 ارزونتره.از بنز جی ال ای هم ارزونتره.
          نکته مثبتش اینه که تازه نفسه و طراحیه بدی هم نداره.
          ولی بی ام و هم از بنز هم از این چابک تره.و این هم از بنز چابک تر(احتمالا)

    2. ALIUnited

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      طراحیش که عالیه مخصوصا چرخ های بزرگش که خیلی جذابش کرده و شبیه ماشین های رالی (داکار) شده .
      حالا ببینیم چینی ها چجوری کپیش می کنن

      1. نوید

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        کلا چرخ بزرگ به اکثر و یا با تقریب خوبی به همه ی ماشینا میاد

  3. AliZeus

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (419 ديدگاه)

    آفرین فولکس جدیدا داره رو طراحیش بیشتر کار میکنه..عالیه

  4. عرفان

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    توش شبیه رنجروور شده
    درکل زشت شده

  5. عارف

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    ابهت و وقار در عین سادگی.هماهنگی جلو پنجره و چراغاش آدمو مسحور خودش میکنه

  6. عینک

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    اگر بخواد برای رقابت با x6 و خودروی جدید بنز رقابت کنه باید روی طراحی جلوی خودرو بیشتر کار کنه.چون اکثر محصولات فولکس واگن قیمت های قابل دسترس تری دارند نسبت به بنز و بی ام و پس برای رقابت با این دو باید طراحی داشته باشه که گرانتر از بقیه محصولاتش نشون بده.

    ولی طراحی عقبشو خیلی دوست دارم و همینجور داخلیشو.هرچند این شکرت اینقدر محتاط هست که تا مطمئن نباشه که برد میکنه اینو تولید نمیکنه.

  7. جی تی ار

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    هرچند این مدل باید تغییراتی رو درطراحیش انجام بده تا به خولی در کلاس شاسی بلند کوپه جای بگیره,ولی درکل,دوستانی که درمورد بنزGLE می گفتندمگه میشد بنز شاسی بلند کوپش رو جوردیگه ای طراحی کنه?,بفرمایید این هم نمونه…

  8. محمدرضا ♥BMW♥

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    خوشگله ها اما ناخواسته عقبشو میبینم یاد میمون میفتمم

  9. احمدرضا ب ام و

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    دوستان ببخشید نمایشگر های بنز و ب ام و رو کی میسازه؟ با تشکر

  10. s.class

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    بنظر من که از بنز GLE با ابهت تره………

  11. حسین

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود. سرعت گذاشتم مطلب توی سایت خیلی زیاد شده!!! پدال جان نه به اون وقتی که دو روز هیچی نمیذاری، نه به الان که اصلا نمیرسیم کامنتها رو بخونیم!!!

    1. نوید

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      تازه الان که بهتر شده
      یه زمانی بود تو یک دقیقه 3 تا مطلب میذاشتن
      همین دو هفته پیشو میگم
      یکم رفتیم تو کار انتقاد حالا خیلی بهتر شده
      خیلی سردبیر محترم از توجهتون

      1. حسین

        ۲۲ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        اینجوری خوب نیست که نشه توی هر پست با هم بحث کنیم. (منظورم بحث درسته نه دعوا)

  12. حسین

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود!!! بچه ها شاسی بلند کوپه رو اینجوری هم میشه طراحی کرد!!!! یه حرفایی زده بودم…، پسشون میگیرم

    واقعا جای بحث داره! من هیچ شباهتی در این ماشین با X6 نمیبینم!! یعنی اصلا شبیه به کوپه نیست انگار!!! شبیه شاسی بلند کوپه (با تعریفی که استایل X6 میشه کرد) نیست :S ظاهرش بیشتر به SUV میخوره

    1. نوید

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      آفرین
      توبه کنندگان جایگاه ویژه ای نزد خدا دارند
      شوخی کردم

  13. نیما

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    طراحیه زیبایی داره

  14. Mostafa&S

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    پلتفرمش با ماکان یکیه ولی ماکان یه چیز دیگست

  15. یاسین

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    به عنوان یه suv ابهت فوق العاده ای داره !

  16. مرتضی

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    یه فولکس واگن جذاب دیگه!! با این اوصاف ایکس 6 هم کوپه حساب میشه؟؟

  17. h112

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    پر فروش ترین کمپانی ها در بازار آمریکا (2014)….
    1——-ford
    2——-chevrolet
    3——-toyota
    4——-honda
    5——–nissan
    6——–hyundai
    7——-jeep
    8——-kia
    9——-dodge
    10——-subaru
    فولوکس واگن هم در رده 13 بود….

  18. حميد

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    سلام دوستان.
    ماشین خیلی خوش طرح هستش و فنیش هم خوبه.
    افرین به بی ام دبلیو که با x6 پایه گذار این نوع خودروها شد.

  19. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    تو خودروهای آلمانی چند تارو بیشتر دوست دارم و جالب این جاس که همشون ساخت فولکس و زیرمجموعه هاش هستن.
    واقعاً سیاست فولکس در ساخت خودرو تحسین برانگیزه!
    هم ماشین لوکس و فول آپشن مثل این و پاسات میسازه محصولاتی مانند پولو و آپ که قابل دسترسی برای همه ی اقشار مردم است.طراحی های داخلی خودرو هاش ساده و بسیار زیباست.

  20. سعید

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    همچین کوپه هم نیست،همون -شاسی بلند اسپرت- فقط بگن بهتره؛چون ظاهرش مثل بقیه شاسی بلندهای اسپورته،یعنی یه چیز تو مایه های رنجروور اسپورت.
    ولی طراحیش خیلی خوب و چشم نوازه،مخصوصا چرخهای بزرگش که خیلی خوشگلش کرده و همچنین چراغاش،هرچند توی نسخه تولیدیش احتمالا چرخهاش کوچکتر میشه و چراغاش هم کمی شاید تغییر کنه
    طراحی داخلیش هم خوبه ولی کنسول وسطش به شدت شبیه CLS63 شده؛اون سه تا دکمه با اون دسته دنده و اون دکمه چرخون؛تنها تفاوتش اینه که جای چپ و راستش عوض شده و دکمه هاش مربع شدن

  21. صادق

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    دوستان این اصلا توی کلاس X6 و GLE نیست اونا لاکشری هستند و این یک ماشین مردمی ! در ضمن طراحی خوبی داره که اگه ماشین باز باشین میفهمین همش از صدقه سره آئودی هست مخصوصا طرح چراغ ها ! از لهاز پلتفرم هم بیشتر شبیه suv های اسپرت مثل رنج رور اسپرت یا ML یا X5 هست ! چیز جالبیه کلن دم فولکس گرم

  22. ارش

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    این ماشین ارزش خریدن داره

  23. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    طراحیش واقعا خوبه . ساده و گویا و بع دور از هرگونه غلو و حجم پردازی الکی .

    همین عوامل باعث میشه دیرتر از چشم بیفته . کلا سبک طراحی فولکس سادست.

    اما این مدل تا نمونه ی نهایی تفاوت داره . از نظر من این کوپه نیست . یا به نوعی

    میتوان گفت که بیشتر اسم کوپه را یدک میکشد . اما شخصا از شاسی بلند کوپه خوشم

    نمیاد . چون هدف خاصی رو دنبال نمیکنه . بیشتر جذابیت داره .

    اما بین این و شاسی بلندهای کوپه ، به نظر من این یهتره .

  24. s.class

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    یه موتور 450 اسبی میخواد با سیستم 4WD

    این ماشین هیبرید میخواد چیکار

    این باید دو دیفرانسل فعال موتور 450 اسبی داشته باشه بزنی کوه باهاش

    با این ابهتش باید 10 تا بسوزونه حداقل نه 3.36 تا که……..

  25. Archi KHAN

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    در کیفیت اش که بحثی نیست !
    اما از نظر طراحی اگه یه شرکت بخت برگشته ی چینی اینو طراحی می کرد،
    که دیگه همه دوستان صاحب نظر و designer ما که ول نمی کردن اون بدبخت را…
    چیه این طراحی…

    ( صد البته نظر در مورد طراحی ، متفاوت است )

    1. rasoul

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      آخه برادر من الان دقیقا فازت چی بود که این حرفو زدی؟
      از کی تا حالا برادرای چینی طراح شدن که ما خبر نداریم؟
      دیگه اوج طراحی اونها بر میگرده به کپی مو به مو از رنجروور که انهم با کمک تیم طراحی ایتال دیزاین صورت گرفته
      من نمی دونم پیاز (چین)از کی رفته قاطی میوه ها
      بعدشم شما که کلاس زبان هم رفتی و طراحی خودرو بلدی بفرما از ظاهر این جشنواره هماهنگی طرحها (شما بخوانید وولکس واگن)ایراد بگیر ببینیم
      دیگه هم از این حرفها نزن
      حتما فردا میخایی بگی جیلی امگرند از پورشه بهتره
      والا
      از چی بگم؟

  26. Amirho3Ein

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ظاهرش زیاد خشن نیست مثل لکسس ، خیلی با ابهت و مردانست و صد البته زیبا مخصوصا خطوط جانبیش و عقبش خیلی زیبا و متفاوت هست ولی جلو پنجرش زیاد جالب نیست.
    خیلی خوبه در این زمان که بیشتر کمپانی ها دارن suvهای کوپه میسازن این یه چیز متفاوته.
    به امید اینکه سوار ماشینای فولکس بشیم

  27. Ahmad..F12

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    فولکس واگن در سال 2014 بیشترین آمار فروش رو برای خودش ثبت کرد

    بیش از 10 میلیون دستگاه در سال فروخته

    سیاست های مدیریتی این شرکت منو کشته

    و اما در مورد GTE، باید بگم که به نظر من از جنبۀ طراحی که اصلاً در حد X6 نیست، البته ظاهر بسیار

    خوبی داره مثه همۀ فولکس ها محکم و مردونه است،از نظر عملکرد واقعاً عالیه، هم اینکه مصرف

    سوخت پایینی داره و هم اینکه پر قدرته و مهم تر از همه زیر نظر کیفیت فولکسه

  28. امیر

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام

    کپی این ماشین توسط شرکت زوتی دامای با عنوان x7 وارد ایران شده.

    اونو به اسم دامای ایکس 7 می شناسن.

    Domy X7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا