کارهای توسعه نسل جدید فولکسواگن گلف به خوبی پیش میرود و این خودروساز آلمانی برنامههایی برای تولید این خودرو در ژوئن سال آینده دارد. فولکسواگن قبلاً پروتوتایپ های گلف جدید را در خیابانها تست کرده و آماده مونتاژ آن با یک سرمایهگذاری بزرگ ۲.۲ میلیارد دلاری میشود.
هشتمین نسل گلف دارای مدلهای گوناگونی از جمله نسخه داغ گلف R خواهد بود. گفته میشود این نسخه به قویترین مدل تاریخ گلف تبدیل خواهد شد. اتو اکسپرس ادعا میکند این مگا هاچبک به لطف قوای محرکه هیبریدی ملایم خود قدرت ۴۰۰ اسب بخاری خواهد داشت. این اطلاعات توسط مدیر فروش و بازاریابی فولکسواگن آقای یورگن استاکمن تأیید شده است.
برند R قویتر میشود. نقش گلف R این است که از محدودیتها فراتر برود. هیچکسی یک خودروی جمعوجور با قدرت ۴۰۰ اسب بخار نیاز ندارد اما آیا فضایی برای این خودرو وجود دارد؟ قطعاً وجود دارد و اینجاست که R وارد میشود.
هنوز هویت پیشرانه زیر کاپوت این خودرو مشخص نشده اما اتو اکسپرس میگوید گلف R جدید از همان طراحی فنی مدل کنونی استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو استفاده خواهد کرد و قدرت نیز از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4Motion به چهار گوشه خودرو فرستاده خواهد شد.
از نظر طراحی نیز شاهد خودرویی گیراتر در مقایسه با نسل فعلی خواهیم بود. چهار خروجی اگزوز، جزئیات فیبر کربنی بیشتر و ورودیهای بزرگتر هوا در سپر باعث خواهند شد گلف R جدید به آسانی از برادران استاندارد خود متمایز شود.
مدیر فولکسواگن در خاتمه اظهار میدارد:
با طراحی گیراتر، گلف R میتواند از حالت عادی فاصله بگیرد. این خودرو میتواند جایگاه کاملاً متفاوتی در کلاس پرفورمنس ها داشته باشد و فضایی وجود خواهد داشت که در آن مشتریان مبلغ زیادی برای R پرداخت خواهند کرد.
Sina
۱۲ خرداد ۱۳۹۷گلف عزیز
هر چیو هر جا باشی اینو بدون
❤❤❤سیویییک سرورته❤❤❤
Lamborghini
۱۲ خرداد ۱۳۹۷#باشه ???
رویاپردازی جالبی بود !!
رضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۷چقدر منفی خوردی برادر. نشون میده گلف طرفدارش بیشتره و از آنجاکه از نظر فنی و علمی، دوستان شاخص این سایت، بسیار برتر از شما هستند، پس سعی کن طرز فکرتو عوض کنی.
#ali.m#
۱۳ خرداد ۱۳۹۷? نکته جالب اینجاست که منفی های خود شما هم بیشتر از لایک هاتونه.پس از انجا که از نظر فنی و علمی…..
(شوخی )
شندی
۱۳ خرداد ۱۳۹۷اصولا تو کلاس هاچبک ها، گلف نقش استاندارد رو برای بقیه خودروسازها بازی میکنه و تو همه مجلات جهانی اگه بخوان بگن یه هاچبکی خیلی خوبه اون رو با گلف مقایسه میکنن. سیویک جدید هم خودروی خوب و قابل احترامیه.
me84
۱۲ خرداد ۱۳۹۷.
جوونای ما هم با هاچبک 68 اسبی به نام سایپا 111 حال میکنن.
سایپا 111 R !!!! فکر کن؟؟؟
مهدی
۱۲ خرداد ۱۳۹۷یکی دو ماه پیش یکی از همین 111 ها تو صد متری مشهد بعد یه لایی کشی چپ کرده بود رانندش یه جوون زیر سی سال چنان مخش ترکیده بود عین هندونه که بندازی کف زمین همه جا رو به خون کشیده بود کسی نیست بابا اینی که سواری نه گلفه و نه خیابونای شهر پیست نورنبرگ خودت به درک مردم بیچاره داغون میکنی
lamborghini
۱۲ خرداد ۱۳۹۷چند روز پیش سوار تاکسی بودم خودمم عجله داشتم تو لاین سرعت محدودیت سرعت تا ۸۰ تا بود و ما دقیقاً ۸۰ تا میرفتیم یه پراید ۱۱۱ چند بار پشت سر چراغ داد و بوق زد بعد از ۵ ثانیه حوصله ش سر رفت با فکر کنم ۱۵۰ کیلومتر سرعت جوری از سمت راست سبقت گرفت که من دلم ریخت جلوتر هم که حرکت میکرد مرتب از بین ماشین ها لایی میکشید یه بار میرفت لاین آخر سمت چپ باز برمیگشت لاین آخر سمت راست ماشین مثل گهواره در عرض خیابون در نوسان بود والا من با لامبورگینی اوراکان جرأت نمیکنم اینطوری مانور بدم راننده ی تاکسی که این حرکات رو دید گفت حاضرم قسم بخورم این یارو تا یک سال دیگه زنده نیست!
برام جالبه اونی که بنز ۲۵۰ اسب بخاری داره از وسط اتوبان راهش رو میکشه آروم راهش رو میره کسی هم کاری به کارش نداره اما با طرف با یه پراید ۶۰ اسب بخاری حس ۹۱۱ توربو اس بهش دست میده و میخواد روی مایکل شوماخر رو کم کنه!
Lamborghini
۱۲ خرداد ۱۳۹۷عشقم کم کم داره وارد قلمرو سوپراسپرت ها میشه ????
عاشقتم
زندگی کردن با گلف R رو بیشتر از زندگی کردن با هر ماشین دیگه ای دوست دارم
Zabih
۱۲ خرداد ۱۳۹۷به نظرم طراحیش یه جور دنده عقب باشه، نسل فعلی خیلی پخته و زیباست
ShoMpeT
۱۲ خرداد ۱۳۹۷این عکس ها همه فوتوشاپ هستند و هنوز هیچ تصویری از نسل بعدی منتشر نکرده. حتی تست گلف MK8 رو هم با همون بدنه MK7.5 انجام دادن که میتونید توی اینترنت جستجو و پیدا کنید.
تنها چیز واقعی توی این عکس ها، انتقال نام گلف از سمت چپ صندوق عقب به وسط و زیر لوگوی فولکس هست. باقی ماجرا فوتوشاپ هست.
sina
۱۲ خرداد ۱۳۹۷راجب مشخصاتش چطور دوست عزیز؟
اطلاعاتی درز کرده یا خیر؟
ShoMpeT
۱۲ خرداد ۱۳۹۷والا تنها چیز هایی که من خوندم و میدونیم این هست که چند موتور 48 ولتی برای نسل بعدی گلف استفاده میشه که طبق گفته خودشون mild hybrid خواهد بود! دیگه اینکه VW’s semi-autonomous Traffic Jam Assist system خواهد داشت، یعنی ماشین خود به خود کنترل خواهد شد تا وقتی که سرعت اون کمتر از ۳۷ مایل باشه.
نسخه GTI ظاهرا ۲۶۱ اسب بخار خواهد بود، مثل کلاب اسپورت. سپر عقب کمتر آویزون! خواهد بود از عقب ماشین، به قول خودشون، تنها کنترل کننده آنالوگ توی نسخه بعد، فرمون ماشین هستش، باقی اجزا دیجیتال هستند و آخر اینکه مثل اینکه یکی از دیزاینر های پورشه سرپرست تیم طراحی هست.
نزدیکترین عکسی هم که طبق گفته های فولکس تولید کردن مردم، عکسی هست که لینکش رو گذاشتم. ظاهرا زبان طراحیش مثل arteon خواهد بود!
http://suv.reviewitonline.net/news/wp-content/uploads/2018/05/volkswagen-golf-mk8-gti.jpg
امیدوارم فقط نسخه ۲ درب رو کنار نذارن توی نسل بعد!
موفق باشید
sina
۱۳ خرداد ۱۳۹۷مرسی از اطلاعاتت کاملت
شمام موفق باشی ?
اعتمادیان
۱۲ خرداد ۱۳۹۷آقا چشماشو ….. چقدر کفریه
عکس اولو دیدم نیم متر پریدم عقب
فوق العاده تو دل برو هم هست لاکردار ، هرچقدر اخم میکنه دوست داشتنی تر میشه .
Kamy
۱۲ خرداد ۱۳۹۷همه چی فوق العاده ?
به جز انحنای توی چراغای جلو ?
ShoMpeT
۱۲ خرداد ۱۳۹۷عکس ها واقعی نیست دوست عزیز
sina
۱۲ خرداد ۱۳۹۷طراحیش رو دوست دارم واقعا
ولی بنظرم یا این مشخصات قیمتش بالای 40000 تا میفته و توانایی رقابتش کمتر میشه.
من ترجیح میدم همین نسخه الانش رو قوی تر کنن تا حدود 320 اسب بدون موتور الکتریکی
ShoMpeT
۱۲ خرداد ۱۳۹۷فقط خواستم کامنت های قبلیم رو ویرایش کنم که امکانش نیست. ظاهرا شکل و شمایل نهایی ماشین همین هست! همین الان توی سایت autobild یک ویدئو جدید گذاشتن که مثل اینکه دیزاین اصلی نسخه بعد همین عکس ها هستن. به هر حال تا انتشار تصاویر رسمی، باید صبر کنیم
موفق باشید