نسیم ارزانی بر روی خانواده گلف وزیدن گرفته است و اکنون می توانید برای خرید یکی از اعضای این خانواده هاچ بک نامدار، چند هزار دلاری را صرفه جویی کنید. می توانید مطمئن باشید که نه از کیفیت و نه از تجهیزات کاسته نشده است و این کاهش قیمت با بهره وری در تولید و روشهای نوین حاصل شده است.
نسل هفتم گلف شامل انواع مختلف ۳ تا ۵ درب میشود. در زیر هود مدل پایه یک پیشرانه توربوی ۱.۸ لیتری ۱۷۰ اسبی قرار دارد که با یک گیربکس پنج سرعته جفت میشود. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز برای این مدل، اختیاری است. موتور قابل انتخاب بعدی ۲.۰ لیتر حجم دارد و ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۶ پوند فوت گشتاور تولید میکند. برای این مدل از گیربکسهای شش سرعته دستی یا اتوماتیک میتوان انتخاب نمود.
مدل S گلف شامل چرخهای آلومینیومی، گیربکس اتوماتیک، روکش چرم مصنوعی، کروز کنترل و تزئینات خاص است و ۲۱۵۱۵ دلار در مدل ۵ درب قیمت دارد. همین مدل با سانروف ۲۱۸۱۵ دلار به فروش خواهد رسید.
برای چراغهای زنون باید ۹۹۵ دلار، برای نورپردازی ویژه محیط داخلی، چراغهای تطبیقی و پکیج کمک راننده در مجموع ۶۹۵ دلار و برای سیستم هشدار برخورد، سنسورهای پارک و گیربکس شش سرعته نیز باید ۱۱۰۰ دلار دیگر پرداخت کرد. مدل SE نیز تنها دارای گیربکس شش سرعته خودکار خواهد بود و علاوه بر تجهیزات مدل S در این مدل، چرخهای آلومینیومی ۱۷ اینچی، پکیج تهویه همراه با گرمکن صندلیها و نازل آبپاش، سنسور باران و برف پاک کن خودکار، چراغهای جلوی اتوماتیک، چراغ مه شکن، دوربین عقب و یک سیستم صوتی فندر را شامل میگردد. برای این مدل باید ۲۵۳۱۵ دلار پرداخت کرد. در یک پله بالاتر با مدل SEL روبرو میشویم که چرخهای ۱۸ اینچی آلیاژی، سیستم ناوبری، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، صندلیهای اسپرت و ۱۲ جهته الکتریکی را شامل میشود و ۲۷۸۱۵ دلار قیمت دارد. مدلهای دیزلی TDI با گیربکس شش سرعته دستی و همگی در نوع ۵ درب ارائه میشوند. برای گیربکس شش سرعته خودکار با کلاچ دوگانه هم باید ۱۱۰۰ دلار اضافه پرداخت کرد.
ارزانترین مدل دیزلی ۲۲۸۱۵ دلار قیمت دارد که ۳۲۰۵ دلار کمتر از ارزانترین گلف TDI در سال ۲۰۱۴ است. همین مدل با افزودن تجهیزات کامل به قیمت ۲۸۸۱۵ دلار به فروش میرسد. اما هنوز کار تمام نشده و نسخه محدود گلف اسپرت بر اساس مدل SE با گیربکس شش سرعته خودکار و کیت اسپرت بدنه شامل اسپویلر، اسکرت و اگزوز کرومی با رنگ آمیزی خاص بدنه با قیمت ۲۷۷۵۰ دلار فروخته میشود. مدل GTI نیز قیمت پایه ای معادل ۲۵۲۱۵ دلار خواهد داشت. به نظر میرسد با وجود کاهش شدید قیمتهای گلف، هنوز با یک هاچ بک گران قیمت و البته با کیفیت و ماندگار روبروییم.
Dani
۳ خرداد ۱۳۹۳ما که فعلا با پراید روبروییم
e.scamp
۴ خرداد ۱۳۹۳اگه نمیرم و عمر باشه سال 2015 تا 25000 دلار یه چیزی میخرم بعد 12 سال کار داره پولم جور میشه
مسی
۴ خرداد ۱۳۹۳در ایران فقط نسیم گرانی وزیدن می گیره :(
راستی دلال ها لگنهای پیش فروش ویران خودرو را درو کردن
.
این هم مدرک
http://8pic.ir/images/36905929910872965978.png
mory
۳ خرداد ۱۳۹۳با دیدن زیبایی های این ماشین و قیمتش و انصاف فروشندگان فقط میتونم برای اونور آبی ها خوشحال باشم و بگم خوش به حالشون فرعون ندارن
امید
۳ خرداد ۱۳۹۳بله موری جان خدایا ما را از شر ایران خودرو و سایپا حفظ بفرما
امیننننننننننننننننننن…
امید
۳ خرداد ۱۳۹۳واقعا درود برشرفشون اینجا به هر بهانه ای قیمت اشغالهاشونو بالا میبرن یه چرخ گاری هم می ارزه به کل ایرانخودرو و سایپا بی ریشه
واقعا داره مواد اولیه بنزین و از همه بی اهمیت تر جون ادما الکی حروم میشه
Masoud AMG
۳ خرداد ۱۳۹۳این هاچ بک اگه گرون هم باشه باز هم می ارزه.
رضا
۴ خرداد ۱۳۹۳با این که سالهاست پرفروش ترین ماشین اروپاست و از لحاظ قیمت گذاری هم تحت هیچ فشاری نیستن ولی با افزایش امکانات و بهتر کردن مدل جدید قیمتش رو کاهش دادن!!!! خدایا چی میشه گفت
اونوقت ما باید چند میلیون پول اضافه بابت یورو4 بدیم که وظیفه خودروسازه و به هیچ درد ما نمیخوره
Masoud AMG
۴ خرداد ۱۳۹۳سلام
آقا رضا از شما بعیده ،داری صنعت خودرو سازی آلمان رو با خطوط مونتاژ ایران مقایسه می کنی .
رضا
۴ خرداد ۱۳۹۳مقایسه نمیکنم مسعود جان
درد دل میکنم..مجبورم!
چاپلو
۳ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
جمله ی اخر خیلی به جا بود
Metalhead
۳ خرداد ۱۳۹۳آقا تو سریال کبری 11 ، ایمن بودن این ماشین به من ثابت شد
gheysar
۳ خرداد ۱۳۹۳سلام
من نمی دونم بین اینا کدوم بخرم. لطفا راهنمایم کنید.
1.golf gti
2.bmw m135i
3.ford focus
این ماشین ها الان تو لندن یه چیزی بین 24 تا 30 هزار پوند قیمت دارن.
gheysar
۳ خرداد ۱۳۹۳سلام
چرا کسی کمک نمی کنه. خوب حداقل یه نظری بدبد. نمی دونم کدوم رو بخرم هر سه تاشون هم ماشین های خوبی اند.
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۳سلام دوست عزیز،من خودم BMW رو انتخاب میکنم هر چند مخارج و استهلاکش نسبت به دوتای دیگه بالاتره.چون دوسش دارم انتخابش کردم.ارادتمندم.
احمد.ف
۳ خرداد ۱۳۹۳شخصا فورد رو توصیه می کنم، خرج کمتر نسبت به ماشین های آلمانی البته گلف هم برای خودش دنیایی داره، در کل هر سه طراحی آلمان هستند
بهرام
۳ خرداد ۱۳۹۳رفیق اونا ماشین نیستند ایشالاه به همت خلاقهای ایران خودرو ال 90 هاچ بک یا وانت بارش میاد برو یکیشو بخر بعد از خارخانه مستقیما برو دنبال یه تعمییر کار خوب بگرد
gheysar
۴ خرداد ۱۳۹۳سلام
بهرام جان متسفانه یا خوشبختانه من تو ایران زندگی نمی کنم.
Ehsan
۴ خرداد ۱۳۹۳قیصر جان بستگی داره چی مد نظرت باشه از نظر طراحی ، امکانات ، مخارج ، کیفیت و … ولی در کل بخواهیم حساب کنیم به ترتیب گلف ، بی ام و و فورد
هرچند که خودت باید حساب کنی ببینی کدوم ملاک ها برات با اهمیت ترند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
قیصر جان من گلف رو انتخاب میکنم . از همه جهات بهتره .
پیام
۴ خرداد ۱۳۹۳اصلا فکر نکن … گلف جی تی آی فولشو بخر …حال کن یعنی فوق العاده …
PEUGEOT
۳ خرداد ۱۳۹۳مبرک صاحباشون باشه
ما ایرانی ها که نمی تونیم از اینا سوار شیم
زیگما
۳ خرداد ۱۳۹۳نسل جدید گلف پیش فروشش در امریکا شروع شده با قیمت پایه 17995 هزار دلار که خیلی خوبه
اما آیا گلف میتونه خریداران رو به خودش جذب کنه؟ در حالی که با اون پول میتونن یه سدان با فضای بیشتر بخرن؟
آیا خریداران به این برند بی جان (در بازار یو اس) اعتماد میکنن؟
من بشخصه گلف رو خیلی دوست دارم….خاصه…
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۴ خرداد ۱۳۹۳زیگما جان قبول دارم راه توی امریکا برای گلف پر پیچ و خمه ولی همه ی چیز گه امریکا نیس . گلف تو اروپا و چین فروش بسیار خوبی رو داشته .
اینم بگم که فولوکس با برند vw وارد امریکا نشده و بیشتر دوست داره با برند های مثل اعودی . پورشه و … وارد امریکا بشه
موفق باشی دوست گلم
(پرچم بالاست)
زیگما
۴ خرداد ۱۳۹۳اره انصافا موفقیت گلف طی این همه سال در اروپا بسیار شگفت انگیزه.
برند های دیگر فولکس هم در یو اس بسیار موفق هستند ولی قاعدتا باید در زمینه خودرو های معمولی فولکس با این عرض و طول، بهتر عمل کنه….
محمد حسن
۴ خرداد ۱۳۹۳زیگما جان فولکس الان 2 سالی هست که بیشتر داره خودش رو برای بازار آمریکا و سلیقه آمریکایی ها وفق میده .نمونه اش پاسات ورژن آمریکاست که فروش پاسات رو از ماهی 3هزار دستگاه به حدود 11 هزار دستگاه در آمریکا رسونده ( ولی من اروپاییش رو خیلی بیشتر دوست دارم ) .
ضمن اینکه توی آمریکا درسته که گلف فروش بالایی نداره ( حدود 4 هزار تا 5 هزار دستگاه در ماه ) ولی گلف صندوقدار یعنی جتا فروش بدی نداره ودر ماه حدود 12 هزار دستگاهی فروش داره واین موضوع دلیلش اینه که کلا آمریکایی ها ماشین هاچ بک زیاد دوست ندارند .
زیگما
۴ خرداد ۱۳۹۳آره پاسات در سال 2012 تو امریکا 117 هزار تا فروخت
ولی پارسال با کاهش، 109 هزار دستگاه فروخت
که نسبت به رقبا اصلی در این کلاس مثل کمری و آکورد واقعا پایینه
حتی این میزان فروش از رقبای دست پایین این کلاس یعنی مالیبو هم کمتره.
بقیه خودرو های “برند” فولکس هم کاهش فروش داشتند طی دو سال گذشته…
محمد حسن
۴ خرداد ۱۳۹۳البته منظور من کل فولکس بودکه سال2012 نسبت به سال 2011 بیش از 30 درصد افزایش فروش داشت . والبته درسال 2014 شش دهم درصد (0.6 ) کاهش فروش داشت که عرضه نسل جدید گلف در اروپا و عدم عرضه آن درآمریکا یکی از دلایل اصلی اون بود .
ضمن اینکه شما توجه داشته باشید که کمری و آکورد اصلا در اروپا عرضه نمی شوند و نمونه جانشین کمری بنام آونسیس هم اصلا فروش خوبی در مقایسه باپاسات ندارند.
زیگما
۴ خرداد ۱۳۹۳من چیکار به اروپا دارم؟
رقیب پاسات در امریکا کمریه که نسبت به کمری، فروش پاسات افتضاحه .
کاهش فروش فولکس در امریکا هم ربطی به عرضه گلف در اروپا نداره!
چرا که فروش اصلی فولکس در امریکا پاسات و جتا است که اونها کاهش فروش داشتند.
فولکس در سال 2013 نسبت به 2012 حدود 7 درصد فروشش کم شد در امریکا که در بازار رو به رشد کنونی، خنده داره
اگر هم بخواهیم فروشش رو در ماه های گذشته از سال 2014 بررسی کنیم که به این صورته
ماه اپریل کاهش 8 درصدی فروش فولکس نسبت به اپریل سال 2013
ماه ژانویه کاهش 19 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه پارسال
ماه فوریه کاهش 12 درصدی فروش !
ماه مارچ کاهش فروش 2.5 درصد
این در حالی که فروش خودرو در امریکا با اهنگی ملایم در حال رشد هست و فروش اکثر برند ها در حال افزایشه
میانگین این مقدار ها هم هرگز شش دهم درصد نمیشه
از انتشار اخبار کذب بپرهیزید
فرهاد
۳ خرداد ۱۳۹۳خوش به حال مردمشون
با مدیریت صحیح دارن هزینه های تولیدو کم میکنن.
اما این جا فقط دنبال بهانه هستن تا قیمتارو ببرن بالا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
اونوقت که من میگم فولکس از طریق پلت فرم های مدولار و خط تولید جادوییش
هزینه هارو کم میکنه همه دیس میدن .
کم اطلاعاتی هم خودش دردسریه .
reza
۴ خرداد ۱۳۹۳خودروساز ها تلاش میکنن تا برای جذب مشتری و فروش بیشتر
امکانات و آپشن های ماشیناشونو افزایش بدن
اونوقت سایپا و ایرانخودرو دسمال کاغذی میدن رو ماشین(تازه با منت)
دوستان خواهشا با مقایسه خودروسازان خارجی با خودروسازان داخلی
کلاس کاری خارجی هارو پایین نیارید
Ehsan
۴ خرداد ۱۳۹۳فقط golf gti یعنی یک حس خاص
ياكان
۵ خرداد ۱۳۹۳حالا آشغال سازای تهی از شرافت ما به هر دلیلی قیمتارو بالا می برن. درحالیکه میشه با بهره وری نه تنها قیمتا بالا نره بلکه کاهش هم داشته باشه. البته اگه برا مشتری ارزشی قایل بشن
H@med
۶ خرداد ۱۳۹۳با دیدن این محصولات
انسان آرزو میکنه پولی که به ایران خودرو و سایپا (دولت) میده براشون از گوشت سگ حرام تر باشه …