هفده سال پس از معرفی اولین نسل توارگ، فولکسواگن یک میلیون دستگاه از این خودرو را تولید کرده و با معرفی نسخهی سفارشی توارگ وان میلیون ادیشن این اتفاق را جشن گرفته است.
این شاسیبلند میان سایز از ظاهری متمایز سود برده است. رنگ بدنهی بژ سچورای سفارشی، نوارهای روی قوس چرخ و دیفیوزر مشکی براق، نشان وان میلیون روی ستونهای B و رینگهای ۲۰ یا ۲۱ اینچی جزو شاخصههای این خودروی آلمانی هستند.
با پکیج R-Line بلک استایل میتوان طراحی این خودرو را خاصتر کرد. پکیج یاد شده باعث مشکی شدن جلوپنجره، محیط اطراف پنجرهها و پوشش آینههای جانبی میشود.
با باز کردن درب کابین شاهد نوشتهی وان میلیون روی رکابها خواهید بود. این توارگ سفارشی همچنین از صندلیهای چرمی و ویژگیهای سفارشی دیگری نیز برخوردار است.
دوخت الماسی آمبر براون در بخشهای بالایی صندلیهای جلو، پانل دربها، داشبورد، فرمان و دستهدنده دیده میشود. عناصر تزئینی به همراه کاکپیت دیجیتال نیز برای کنترل سیستم تهویه مطبوع، گرمکن صندلی و… بکار میرود.
Peiman56
۲ مرداد ۱۳۹۸خدای من .این آلمانیا ته سلیقن.مهندسیش که جای حرف نداره.واقعارنگ بژ برازنده ترین رنگی بود که میشد نتخاب کرد.
:::فرشاد:::
۲ مرداد ۱۳۹۸ماشین خوبیه اما تو تمام بررسیهایی که ازش دیدم، درمقایسه با GLE، کاین و X5، یکی از مهترین نقطه ضعفاش که بهش اشاره میکنن، عدم لوکس و با پرستیژ بودن برندشه که یادآور خودروهای ارزونه.
سینا
۲ مرداد ۱۳۹۸اصلا این خودرو قرار نبوده خودروی لوکس باشه …گودرز ؟شقایق؟
:::فرشاد:::
۷ مرداد ۱۳۹۸خودروی ۸۰ ۹۰ هزار یورویی قرار نبود لوکس باشه؟!!!! ???
M
۲ مرداد ۱۳۹۸مردم واسه یک میلیون فروش ماشینشونو خوشگل تر میکنن پرستیژ سازی میکنن میدن دست مردم ما هم به مناسبت یک میلیون کشته دادن پراید زه درشو حذف کردن!
یعنی ارابه های مرگ یونانی و رومی ها که تو جنگ به قصد کشتن ادم ساخته شن به اندازه این لعنتی کشته ندادن!
مهدی
۲ مرداد ۱۳۹۸حرام است این مبلغ برای این ماشین، به دلار تبدیل کنی چه لینکولنهای فولی میشه خرید…….
مانی
۳ مرداد ۱۳۹۸پلتفرمش با بنتلی یکیه و میشه گفت
آئودی یی هست که روش آرم فولکس چسبوندن
بد میای با لینکلن مقایسه میکنی
فرهاد کنجکاو
۲ مرداد ۱۳۹۸نسل اول توارگ زمانیکه سال ۲۰۰۲ معرفی شد من ویدیوی تبلیغاتی فوق العاده تماشایی آن که بزبان فارسی هم هست را ضبط کردم ببینید:
https://www.aparat.com/v/bwHtq
بنظرم قابلیتهای بیابانی بیشتری نسبت به نسخه های بعدی داشت. نسلهای بعدی بیشتر به رده ی کراس اورهای خیابانی نزدیک شده اند
ضمنا نام توارگ از قبایل طوارق گرفته شده که در خشن ترین صحراهای آفریقا زندگی می کنند. این خود بخوبی بیانگر قابلیتهای این خودرو (دستکم در نسل اول) برای گذر از محیطهای دشوار بوده است