فولکسواگن بهصورت رسمی خودروی جدید گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ را معرفی کرد. این خودروی سفارشی به منظور گرامیداشت چهل و پنجمین سال عرضه نسل اول گلف GTI در تابستان سال ۱۹۷۶ تولید شده است.
چند روز پیش تصاویر این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود اما حالا جزئیات کامل در دسترس میباشد.
این خودرو بر پایه گلف GTI کلاب اسپرت بنا شده و دارای ظاهر منحصربهفردی است که از جمله ویژگیهای آن میتوان به سقف مشکی و اسپویلر سقف هماهنگ، پکیج مسابقهای انحصاری و رینگهای ۱۹ اینچی با ظاهر مشکی براق اشاره کرد. همچنین نوشتههایی روی رکابهای جانبی وجود داشته و عدد ۴۵ نیز روی درب پشتی نقش بسته است.
پکیج مسابقهای اشاره شده شامل سیستم اگزوز اسپرت بوده و حذف محدود کننده سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی را در پی داشته است. این خودرو همچنین از چراغهای جلوی ماتریکس LED و نوار تریم قرمز استاندارد سود میبرد.
در کابین نیز میتوانیم صندلیهای جلوی اسپرت با نوشته GTI و غربیلک فرمان با عدد ۴۵ را ببینیم.
زیر پوست گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ هیچ تغییری رخ نداده و بنابراین همچنان یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر انجام وظیفه میکند. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل بوده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۶ ثانیه میشود. البته این گیربکس نسبتهای دنده کوتاهتری نسبت به GTI استاندارد دارد.
تمامی مدلهای گلف GTI کلاب اسپرت ها دارای قفل دیفرانسیل جلوی الکترومکانیکی هستند درحالیکه GTI استاندارد از سیستم XDS الکترونیکی استفاده میکند. سیستم تعلیق تطبیقی نیز ارتقا یافته و دارای حالت نوربرگ رینگ است. راننده همچنین میتواند تنظیمات مدنظر خود را روی سیستم تعلیق اعمال کند.
فولکسواگن گلف GTI کلاب اسپرت ۴۵ جدید از اول مارس در برخی بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. این خودرو قیمت پایه ۴۷۷۹۰ یورویی در آلمان دارد.
عارف
۹ اسفند ۱۳۹۹یکی از ماشینهای بسیار دوست داشتنی برای من
پدر خودرو سازی جهان
۹ اسفند ۱۳۹۹بابا قوریا بیان ببین صنعت خودرو آلمان جلوتره یا آمریکا ?
صنعت خودرو آلمان ?
صنعت خودرو آمریکا ?
R@m!n
۹ اسفند ۱۳۹۹بزار دو دقیقه از کامنتت تو پست دیفندر بگذره. مخاطبان پدال دو دستن ……
تو که از اونا بدتری
Hadi
۹ اسفند ۱۳۹۹این واقعا خیلی خوب و خاصه ?
این گلف جدید عالیه…
حتی بهتر از نسل قبل…
ツSAMURAIツ
۹ اسفند ۱۳۹۹حالا یه بار که آمریکایی بازا بس کردن شما شروع نکن
R@m!n
۹ اسفند ۱۳۹۹اومده تو پست دیفندر از G کلاس تعریف کرده 50 تا لایکم به خودش زده ??? هر کیم ضد G کلاس حرف زده دیس لایک زده. تو کل اون پست کسی بالای 40 لایک یا دیس نخورده. چه ورقایی ریختن تو سایت.
زیزیگولو
۹ اسفند ۱۳۹۹ولی حالا خارج از شوخی خیلی خوشکلو جذابه این ماشین
Ali Hossein
۹ اسفند ۱۳۹۹از بچگی برام سوال بود که چرا اسم این رو گلف گذاشتن؟…
تازه اون گل که نسل قبلیش بود منو دیوانه میکرد.
حالا چرا گل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Amir
۹ اسفند ۱۳۹۹واقعا اسطورس
T.C.B.K
۹ اسفند ۱۳۹۹از بین تمامی محصولات گلف، من فقط GTI دوست دارم.
جذاب. ساده. قدرتمند. یه کوچولو گرونه. ولی عالی هست.
البته هیچ ماشین اروپایی به پای آمریکایی نمیرسه….
Farzad
۹ اسفند ۱۳۹۹هاچبک افسانه ای و دوست داشتنی با اصالت و
پرفروش ترین خودروی اروپا در ۲۰۲۰
مازیار
۹ اسفند ۱۳۹۹خوب مسلمه که صنعت خودرو آلمان برتر هست
من خودم XJ دوست دارم و اگه پول XJ و سری هفت و اس کلاس رو داشته باشم XJ رو انتخاب میکنم اما هرگز منکر این نیستم که سری هفت و اس کلاس بهتر هستن
هر کسی مختص به خودشه که مبتنی بر سلیقه هست اما عقل و منطق یه راه مشخص داره که نمایان کردنش خیلی سخت نیست
مهدی
۹ اسفند ۱۳۹۹این ماشین رو من الان خیلی دوست دارم هر چقدر هم که نسخه های بهتر و جدید تر بیان اونارو بیشتر دوست دارم
ح ع
۲۳ اسفند ۱۳۹۹حیفه که دیگه گلف ۶سیلندر تولید نمیشه..حتی اگه موتور ۵سیلند آئودی رو هم مینداختن روش بازم بهتر بود
MjM
۹ اسفند ۱۳۹۹گلف سلطان هاچ بک های داغ
نسخه های ویژه هم ک دیگه…