فولکسواگن آرتئون در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ اسپورت تر از همیشه خواهد بود زیرا تریم جدید R-Line برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو در تریم های SE تا SEL پریمیوم در دسترس خواهد بود و فروش آن نیز از پاییز سال جاری در آمریکا کلید خواهد خورد.
پکیج R-Line باعث اضافه شدن سپر جلوی جدید با ورودیهای بزرگتر و گیراتر به خودرو شده و همچنین تریم مشکی براق نیز باعث شیکتر شدن چهره این خودروی آلمانی میشود. یک اسپویلر مشکی نیز روی لبه صندوق نشسته است. نشانهای R-Line هماکنون روی جلوپنجره و ورودیها نشستهاند تا به ما یادآوری کنند با آرتئون معمولی طرف نیستیم. خریداران همچنین میتوانند رینگهای متنوع ۱۹ یا ۲۰ اینچی را انتخاب کنند.
اما پکیج R-Line در کابین نیز تأثیر گذاشته است. برای مثال غربیلک فرمان هماکنون دارای پدال شیفتر و دوختهای متضاد بوده و همین الگو روی اهرم تعویض دنده نیز پدیدار شده است. تریم فولاد ضدزنگ روی پدالها و رکابهای درب را پوشانده و پوشش سقف مشکی و تریم متالیک اطراف کابین از دیگر برجستگیهای آرتئون R-Line هستند. نوشته R-Line نیز در زمان استارت روی صفحهنمایش خودرو نقش میبندد.
البته این پکیج روی پرفورمنس آرتئون تأثیری نداشته است. این خودرو منحصراً با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی عرضه میشود که قدرت ۲۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری دارد. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیروی پیشرانه را به چرخهای جلو یا تمامی چرخها منتقل میکند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به دامپرهای تطبیقی و سیستم استارت/استاپ اشاره کرد.
آرتئون با ویژگیهای تجملیای همچون صندلیهای گرم و سرد شونده و ماسارژوردار و پوشش ناپای سفارشی در دسترس است. مشتریان همچنین میتوانند پشت آمپرهای کاملاً دیجیتالی را نیز سفارش دهند. در صورت نیاز میتوان با پرداخت هزینه بیشتر صندلیهای عقب گرم شونده را نیز به خودرو افزود.
ستار
۷ فروردین ۱۳۹۷جز معدود ماشین هایه فولکس واگن که خیلی دوست دارم
شیراکو هم همینطور
محمد
۷ فروردین ۱۳۹۷اسکلت کلی طرح آینده سوناتا ظاهرا از روی این کپ نزده؟ خخ
ستار
۷ فروردین ۱۳۹۷چرا همه از رو همه کپ میزنن
چون همه طراحی ها از روهم کپمیزنن نمیتونن به هم ایراد بگیرن
همشون چهارتا چرخ دارن یک جلو پنجره بزرگ
رینگ های بزرگ دوتا چراغ جلو دوتام عقب
اگه اونجوری باشه با اینکه عشق بنز م ولی چراغ های عقب Aکلاس کپی که دیگه عین سراتو نسل پیش
Muty
۷ فروردین ۱۳۹۷می پسندیم
سامان اذری
۷ فروردین ۱۳۹۷http://uupload.ir/files/l18a_20180220_115440-1.jpg
اینم ارتئون ?
NAVID۰۰۹۸
۷ فروردین ۱۳۹۷یه سدان واقعاً همچیز تمامه
همیشه ماشینا تو هر کلاسی یه جاشون چه ظاهری چه فنی از هر بَرَندی بلاخره میلنگه
ولی این یه سدان همه چیز تمامه واقعاً
ولی من ژاپنی پرستم با تمام خوبیای این ماشین
رامتین
۷ فروردین ۱۳۹۷با توچه به افزایش تعرفه ها امیدی به قیمت مناسب این خودرو نیست. وگرنه اگه با این موتور عالی یعنی 2لیتری توربو 270 اسبی، اگه قیمتش 300 تومن باشه یه گزینه عالی محسوب میشه.
علی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷با این وضعیتی که تو بازار خودرو پیش اومده و پراید لگن شده40میلیون
قیمت این حتما 1الی2میلیارد میشه
شندی
۸ فروردین ۱۳۹۷این بیشتر یه اثر هنریه.. واقعا دوس دارم تو خیابونامون ببینمش..
جواد
۲۷ فروردین ۱۳۹۷قیمت اروندی چنده؟؟؟