کمپانی تیونینگ آفرود آرکتیک تراکس از نسخهی سفارشی و تکوتنهای فولکسواگن آماروک پردهبرداری کرده است.
این شرکت که پس از ارتقای تویوتا هایلوکس ویژه برای برنامهی تاپ گیر به شهرت رسید قبلاً نیز برخی نمونههای سفارشی از پیکاپ های بازار بریتانیا را تولید کرده بود.
آرکتیک تراکس در سال ۲۰۱۶ اقدام به معرفی ایسوزو دی مکس آرکتیک تراکس AT35 کرد و از آن زمان تاکنون نسخههای ارتقا یافتهی نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس را نیز روانه بازار کرده است.
البته این شرکت برای اولین بار اقدام به تیون فولکس آماروک به منظور استفاده در آبوهوای سرد و یخی قطب شمال کرده است.
همانگونه که انتظار میرود لیست بهبودهای این خودرو کاملاً طولانی است. سیستم تعلیق در جلو و عقب ۲۵ میلیمتر افزایش ارتفاع داشته و قوسهای چرخ جدید نیز پذیرای لاستیکهای بزرگ و رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی شدهاند. فلاپ های بزرگ این پیکاپ نیز از بدنهی خودرو در زمینهای سرسخت محافظت خواهند کرد.
داخل کابین شاهد تجهیزاتی همچون آتشخاموشکن، ژنراتور پرتابل و… خواهید بود. رادیوی VHF، جعبهابزار و جک نیز در این آماروک سفارشی به چشم میخورند. همچنین جعبه کمکهای اولیه و اضطراری نیز به منظور کمک به افراد در موقعیتهای اضطراری تعبیه شده است.
زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانهی ۶ سیلندر دیزلی آماروک استاندارد به چشم میخورد. این پیشرانه قدرت ۲۲۱ اسبی داشته و باعث ایجاد توانایی صخرهنوردی تا ۴۵ درجه و حمل بار تا ۱۱۵۴ کیلوگرم میشود. همانند مدل استاندارد، این نسخهی سفارشی هم دارای دستیار حرکت در سرپایینی جهت توقف خودرو در شرایط لغزندگی میباشد.
نیک اکستل مدیر فروش محصولات تجاری فولکسواگن میگوید آرکتیک تراکس آماروک یکبار دیگر اثبات کنندهی حضور یک خودرو در سختترین شرایط است.
او گفته است:
فولکسواگن آماروک از زمان معرفی تاکنون طرفداران زیادی داشته و از دیدن اینکه این خودرو در برخی از سختترین شرایط هم عملکرد خوبی دارد لذت میبریم. آماروک استاندارد تمامی ویژگیهای لازم برای عملکرد مناسب در زمستان را داراست.
او ادامه میدهد:
در بریتانیا، تبدیل محصولات ما توسط همکاران شناخته شده یکی از نقاط قوت فروش است. فرقی ندارد که مشتریان از خودروی ما چه انتظاراتی دارند چراکه همیشه به کار با آنها متعهد هستیم.
حمیدرضا
۲۹ دی ۱۳۹۷آماروک محصول با پلتفرم مشترک با خودروساز دیگه ایه یا مستقل به نظرم خیلی از ماشین ها رومیشه با تیون کردن قدرتمند کرد مهم اینه از درب کارخانه بشه باهاش مستقیم بری افرود سنگین
Cadillac
۲۹ دی ۱۳۹۷قسمت عقبش چه دودی گرفته
me84
۲۹ دی ۱۳۹۷.
آفرود آماروک استاندارد و با رقبای ژاپنی خودش تو یوتوب زیاد دیدم. یه سطح از اونا پایینتره. یه جاهایی بوده که آماروک بعد از 4 – 5 بار تقلا کردن رد میشد اما نیسان و تویوتا همون دفعه اول رد میشدن. اما سواری روی آسفالت و طراحی بمراتب بهتری داره. محصولات فولکس در عین سادگی، خیلی زیبا هستن.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ دی ۱۳۹۷منتظر آماروکهای بهتری در نسلهای آینده باشید ، به سبب شریک تجاری خودش ، یعنی فورد که یکی از خدایان آفرود ساز و پیکاپ ساز در دنیاست .
امیر
۳۰ دی ۱۳۹۷عکسو دیدم یه لحظه فکر کردم سوزوکی گرندویتاراست از جلو البته