علیرغم رسوایی دیزل گیت فولکسواگن که باعث ضرر و زیان هنگفت این شرکت به ویژه در ایالاتمتحده شده، فولکس قطعاً از بازار پا پس نخواهد کشید. در واقع این شرکت در نظر دارد تا پیکاپ آماروک خود را وارد ایالاتمتحده بکند.
اینکه آمریکاییها پیکاپ تراک ها را دوست دارند یک واقعیت واضح است اما آماروک فعلی در این کشور در دسترس نیست. البته با عرضهی نسل بعدی این پیکاپ شرایط تغییر خواهد کرد.
مدیر ارشد اجرایی فولکس آمریکا در خلال مصاحبهای با کار اند درایور گفته که این پیکاپ سگمنت B به عنوان رقیب مدلهایی چون شورلت کلرادو و تویوتا تاکوما در نظر گرفته شده است.
اگرچه که این مدیر بلندپایه جزئیات بیشتری را راجع به این موضوع بیان نکرده اما ادعا کرده که عرضهی آماروک در آمریکا در صدر کارهای فولکسواگن قرار ندارد. به جای این موضوع فولکس انرژی بیشتر خودرو را روی بازار کراس اوورها و شاسی بلندها متمرکز کرده و به همین خاطر شاسیبلند ۷ نفره جدید این شرکت یعنی اطلس برای بازار آمریکا توسعه یافته است.
منبع: caranddriver
Mehdi TuRbO
۳ آذر ۱۳۹۵خوشگل ای کاش از توشم عکس گذاشته بودید.
مجید عباسی انبوهی
۴ آذر ۱۳۹۵netcarshow.com
ارش
۳ آذر ۱۳۹۵دوستان اگه قسمت باری پیکاپ های دو کابین رو کمی طویل تر بسازن چه اشکالی داره؟
علي
۳ آذر ۱۳۹۵طول ماشین از ی حد استانداردی بیشتر بشه مشکل پارک وخطر منحرف شدن داره. این سبک ماشینا بیشتر به جاده ها و اتوبانهای کانادا و آمریکا و کمی استرالیا سازگار داره بخاطر جا پارکهای بزرگتری که محاسبه کردن ولی در اروپا و آسیا( غیر از کشورهای عربی) اصلا.
با تچکر
کامیاب
۳ آذر ۱۳۹۵طول بیشتر،احتمالا کلاسی که خودرو توش هست رو عوض میکنه،دلیل دیگش ناپایدار شدن ماشین و یه دلیل منطقی تر بنظرم کاهش زاویه ورود خروج هست که تو آفرود یا بارسنگین تو مناطق خارج جاده ای بیشتر نمود پیدا میکنه.
سینا
۳ آذر ۱۳۹۵وقتی سیلورادو و فورد اف و رم هس کی میره سراغ این
mph
۳ آذر ۱۳۹۵متنو بخون رقباشو نوشته
هیچ کدوم از اینایی که گفتی رقیبش نیستن
سید امین فاخر
۴ آذر ۱۳۹۵خیلی بزرگ نمایی کردن مدیر ارشد وولکس واگن
آخه این اس یو ویِ پیکاب نما کجا توکامو کجا کلورادو کجا این باید با داستر پیکاب و هوندا ریج لاین مقایسه بشه
خیلی گنده گ…..زیدن