فولکسواگن پاسات ۲۰۲۰ بازار آمریکا با تغییراتی عرضه شده اما بهروزرسانیهای این خودرو به اندازهی مدل اروپایی پاسات چشمگیر نبوده است.
پاسات ۲۰۲۰ آمریکا اول از همه روی طراحی ظاهری تمرکز داشته و بنابراین بدنه و کابین آن با بهبودهایی همراه شده و ژرمنها نیز تصاویر بهتر و بیشتری از این سدان میان سایز را منتشر کردهاند. با نگاهی سریع و گذرا به همین تصاویر خواهید دید که پاسات فیس لیفت بهبودهای ظاهری مناسبی را تجربه کرده است.
متأسفانه از نظر فنی تغییرات زیادی وجود ندارد چراکه پاسات ۲۰۲۰ از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی استفاده میکند.
اگرچه حداکثر قدرت این پیشرانه همان ۱۷۴ اسب بخار قبلی است اما گشتاور آن با افزایش ۳۰ واحدی به ۲۷۹ نیوتون متر رسیده است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است که در مدلهای R-Line دارای پدال شیفترها نیز میباشد.
بنا به دلایلی مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل سال پیش اندکی افزایش داشته و مصرف شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن در هر صد کیلومتر برابر با ۱۰.۲/۶.۹/۸.۷ لیتر اعلام شده است.
از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی، چراغهای تمام LED، صفحهنمایش ۶.۳ اینچی، دوربین دندهعقب، دستیار راننده با پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، سیستم ترمز خودکار و هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.
فولکسواگن پاسات ۲۰۲۰ با چهار تریم S، SE، R-Line و SEL در آمریکا عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۲۲۹۹۵ دلار خواهد بود. اولین نمونههای پاسات ۲۰۲۰ تا پایان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.
بابت کسب اطلاعات در حوزه خودرو، موتورسیکلت، الکترونیک و عکاسی، همیشه چند قدم جلوتر از وبسایتهای ایرانی بودم…. چون مستقیم از سایتهای معتبر و به لحضه استفاده میکردم…. تو این دو هفته دل ودماغ هیچی واسم نمونده…. کسب و کار که وابسته به نت بود به صفر رسید…. فولکس پاسات که ماشین محبوب منه و الان یه مطلب مفصل روبروی منه در خصوصی مدل 2020،اصلا ترغیبم نکرد واسه مطاله سیو صفحات آفلاین کردم…. شاید بعدها حوصله ای بود برای خوندن…. شاید…..
از همتای اروپاییش هم ضعیفتره هم قدیمی تر، بیخود نیست که اینقدر فروش کمی داره. خب همون نمونه اروپاییش رو در امریکا عرضه کنن. منم اونجا باشم نمیام کمری و آکورد و مزدا6 رو بیخیال شم برم سراغ این مدل.
در عجبم که گیربکس 6 سرعته فولکس که یک ساله منسوخ شده چطور در بازار آمریکا هنوز اعمال میشه؟ تمام محصولات اروپایی فولکس از 2019 به گیربکس 8 سرعته تجهیز شدند که جایگزین گیربکس 7سرعته دوکلاجه قبلی شد. در کل با توجه به تفاوت قیمت 5-6 هزار دلاری پاسات و آرتئون، انتخاب آرتئون با موتور 2 لیتری توربو یعنی دقیقا همین موتور اما با توان 268 اسب (نه 174 اسب) و گیربکس 8سرعته، انتخاب هزار برابر بهتر از پاسات خواهد بود.
محمد
۶ آذر ۱۳۹۸بابت کسب اطلاعات در حوزه خودرو، موتورسیکلت، الکترونیک و عکاسی، همیشه چند قدم جلوتر از وبسایتهای ایرانی بودم…. چون مستقیم از سایتهای معتبر و به لحضه استفاده میکردم…. تو این دو هفته دل ودماغ هیچی واسم نمونده…. کسب و کار که وابسته به نت بود به صفر رسید….
فولکس پاسات که ماشین محبوب منه و الان یه مطلب مفصل روبروی منه در خصوصی مدل 2020،اصلا ترغیبم نکرد واسه مطاله
سیو صفحات آفلاین کردم…. شاید بعدها حوصله ای بود برای خوندن….
شاید…..
مسعود
۶ آذر ۱۳۹۸جای تایپ اگه مطلب و میخوندی تموم کرده بودیش :))
Shirko
۶ آذر ۱۳۹۸خیلی ماندگارتر از ماشین های کره ای و تا حدودی ژاپنی !!
نوید جهرمی
۶ آذر ۱۳۹۸از همتای اروپاییش هم ضعیفتره هم قدیمی تر، بیخود نیست که اینقدر فروش کمی داره.
خب همون نمونه اروپاییش رو در امریکا عرضه کنن.
منم اونجا باشم نمیام کمری و آکورد و مزدا6 رو بیخیال شم برم سراغ این مدل.
رامتین
۶ آذر ۱۳۹۸در عجبم که گیربکس 6 سرعته فولکس که یک ساله منسوخ شده چطور در بازار آمریکا هنوز اعمال میشه؟ تمام محصولات اروپایی فولکس از 2019 به گیربکس 8 سرعته تجهیز شدند که جایگزین گیربکس 7سرعته دوکلاجه قبلی شد. در کل با توجه به تفاوت قیمت 5-6 هزار دلاری پاسات و آرتئون، انتخاب آرتئون با موتور 2 لیتری توربو یعنی دقیقا همین موتور اما با توان 268 اسب (نه 174 اسب) و گیربکس 8سرعته، انتخاب هزار برابر بهتر از پاسات خواهد بود.