فولکسواگن قرار بود با برگزاری مراسمی زنده از پولو ۲۰۲۱ رونمایی کند اما مدیران شرکت با یک تغییر در تصمیمات خود آن را بهصورت رسمی و زودتر معرفی کردند. تغییرات رخ داده برای پولو ۲۰۲۱ چیزی فراتر از فیس لیفت های عادی هستند زیرا این هاچبک ساب کامپکت در بخش جلو دارای نوار نورانی LED مشابه سایر محصولات همچون تیگوان فیس لیفت میباشد.
خب صحبت از چراغها شد و باید گفت چراغهای جلو نیز برای داشتن ظاهر مدرنتر تغییر یافتهاند و بهصورت استاندارد دارای LED هستند. تریم های فول تر را برای اولین بار میتوان با ماتریکس LED سفارش داد. تغییرات واضحتر در بخش عقب رخ دادهاند جایی که پولو از چراغهای LED پهنتر و با طراحی مشابه گلف جدید سود برده است. در کل پولو فیس لیفت ظاهر بالغتری نسبت به قبل دارد.
همانگونه که در محصولات بزرگتر فولکس و محصولات اشکودا و سئات دیدهایم، نام این خودرو باافتخار روی درب پشتی نقش بسته است. مدل R-Line متأسفانه از چهار خروجی اگزوز غیرواقعی استفاده کرده اما به نظر میرسد این روند در سایر شرکتها نیز دیده میشود. این تریم که ظاهری اسپورت دارد بهصورت استاندارد از رینگهای ۱۶ اینچی سود برده ولی مدلهای ارزانتر به رینگهای ۱۵ اینچی مجهز هستند.
با ورود به داخل کابین شاهد بهروز شدن سیستم اطلاعات سرگرمی خواهیم بود. بزرگترین نمایشگر مرکزی بکار رفته در این خودرو ابعاد ۹.۲ اینچی دارد. دیگر تغییر قابلتوجه استفاده از کنترلهای سیستم تهویه مطبوع لمسی متعلق به تیگوان و آرتئون فیس لیفت است. پولو هماکنون بهصورت استاندارد از پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال سود برده است. این پشت آمپرها ابعاد ۸ اینچی داشته و در نسخههای فول تر ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی دارد.
پیشرانه پایه برای پولو ۲۰۲۱ از نوع ۱ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همکاری میکند. پیشرانه دیگر از نوع ۱ لیتری TSI با خروجی ۹۵ یا ۱۱۰ اسبی است که با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همراه میشود.
همانگونه که انتظار میرود خبری از پیشرانه دیزلی نیست اما خریداران میتوانند پیشرانه ۱ لیتری TGI با خروجی ۹۰ اسبی و گشتاور ۱۶۰ نیوتون متری را انتخاب کنند. این پیشرانه با گاز طبیعی فشرده شده کار کرده و راندمان مشابه نمونههای دیزلی را با آلایندگی کمتر ارائه میکند.
نسخه پرچمدار این خانواده با پسوند GTI شناخته میشود اما باید منتظر معرفی رسمی آن در ماههای آینده باشیم. فولکسواگن نسخه فیس لیفت شده پولو را با تریم های پایه، لایف و R-Line عرضه خواهد کرد و بنابراین دیگر خبری از مدلهای ترندلاین، کامفورت لاین و های لاین نیست.
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰بخاطر اطلاع رسانی نمایشگاه تقویت خودرو ازت ممنونم پدال ما که سعی میکنیم بریم?????
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خاطر اطلاع رسانی نمایشگاه تقویت خودرو ازت ممنونم پدال ما که سعی میکنیم بریم?????
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ممنون از شما دوست عزیز
Philipp
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا این فولکس اسمای محصولاتش انقدر عجیبن؟
گلف (همون ورزشه)
آپ (معنیش میشه بالا)
اینم از پلو
فرامرز
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰آپ رو نمیدونم چرا ولی پولو یه بازی مثل چوگان هست و خب این بی ربط به گلف نیست.
parsa_ashgh.mashine
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی خوشگله طراحی خوبی داره موتورش حس می کنم ضعیف باشه 90 اسب بخار؟
parsa_ashgh.mashine
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ببخشید هشتادا اخه؟؟؟؟؟؟
اشتباه نوشتم
مهدی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰داخل و خارج خیلی بهتر و زیبا تر شده ولی قدرت مدل ۸۰ اسبی خیلی پایینه در مورد کیفیت داخلی هم که باید صبر کنیم سایت های خودرویی بهمون بگن ولی امیدوارم مثل سری ID نباشه که اصلا نقد مثبتی دریافت نکردند
Philipp
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰به فولکس نمیومد اگزوز الکی بزاره
مهدی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰آیودی که لوکسه فیک میزنه چه برسه به فولکس?
سیاوش
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰چه طراحی اسپرت و شیکی داره آدم دوست داره سوئیچ بندازه بپره توش گاز بده حیف موتور ضعیفه ولی حسابش کنید هر شخصی میتونه با یخورده پس انداز بخرتش
زیزیگولو
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اینجوری که از تصاویر مشخصه یه بخشایی از نسل جدید پولو ارتقاء پیدا کرده
محمد مختاری آذر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰یکی از خودرو های خوب و پرفروش یکی از بهترین محصولات فولکس واگن
BenzSLR
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰آفرین به فلوکس که شخصیت پولو را با گلف تغییر داد این بیشتر یه هاچبک شهریه تا هاچبک اسپورت موتورشم برا شهر خوبه ولی میتونست بهتر باشه.