فولکسواگن از خودروی گلف GTI TCR رونمایی کرد. این خودرو که بهصورت قانونی در جادهها تردد خواهد کرد از نسخهی مسابقهای تورینگ الهام گرفته است.
مدل TCR در جایگاهی بین گلف GTI پرفورمنس و گلف R قرار میگیرد و از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۹۰ اسب بخاری سود میبرد. قدرت این خودرو ۴۵ اسب بخار بیشتر از GTI و تنها ۱۰ واحد کمتر از گلف R میباشد.
یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیروی پیشرانه را به چرخهای جلو منتقل کرده و با همراهی قلب تپندهی خودرو باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتی ۵.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعتی میشود.
این خودرو با ویژگیهای متمایزی همچون اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی متفاوت، اسپویلر سقف و دیفیوزر از دیگر نسخهها جدا میشود. از دیگر ویژگیهای گلف GTI TCR میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی، پوشش مشکی آینههای جانبی، چراغهای جلوی LED، قفل دیفرانسیل جلو و دیسکهای ترمز تهویه دار اشاره کرد.
مشتریان میتوانند طرح متفاوت پانلهای جانبی بدنه، سقف مشکی و آینههای جانبی با پوشش کربنی را سفارش دهند. همچنین میتوان چندین پکیج سفارشی را انتخاب کرد که اولین آنها با سیستم تعلیق تطبیقی، دامپرهای اسپورت تر و رینگهای ۱۹ اینچی در دسترس میباشد. دومین پکیج شامل همان ویژگیها و رینگهای ۱۹ اینچی متفاوت و لاستیکهای جدید و قفل اضافی رینگها است.
با باز کردن درها شاهد تابش لوگوی TCR روی زمین خواهید بود. کاربران این خودرو شاهد صندلیهای اسپورت جلو با طراحی پارچهای جدید و غربیلک فرمان متفاوت با عناصر قرمز در بخش داخلی خواهند بود.
پیشفروش این خودرو در آلمان و با بهای پایهی ۳۸۹۵۰ یورویی آغاز شده است. گلف GTI TCR با این قیمت دقیقاً بین مدل GTI پرفورمنس ۳۳۶۲۵ یورویی و گلف R با بهای ۴۱۱۷۵ یورو قرار میگیرد. پکیجهای سفارشی یاد شده نیز به ترتیب ۲۳۵۰ و ۳۲۰۰ یورو قیمت دارند.
Mohammad
۲۷ دی ۱۳۹۷یه سوال از دوستان داشتم
چرا باید به یه ماشین اسپورت دف جلو این همه پول داد واقعا اون لذت رو که انتظار داری بهت منتقل نمیکنه کسایی که سوار شدن میدونن
در حالی که با این پول ماشین خیلی خوبی میشه خرید
مثلا با پول این ماشین میشه موستانگ بولیت تقریبا خرید
موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی گیربکس دستی
بازار هم حرف منو میزنه مثلا فروش ایودی تی تی رو بیبینید در امریکا متوجه حرفم میشید
تازه بنز A 45 رو تولید میکنه که خیلی گرون
جواب منطقی میخوام
Ford taurus
۲۸ دی ۱۳۹۷حرفتو کاملا قبول دارم ??
ویه چیز دیگه اینه که کلا ماشین دف جلو قدرت بیشتر از ۲۵۰ اسب نمیخواد چون قدرت بیشتر از ۲۵۰ اسب برای دف جلو نیازی نیست و هیچ لذتی تو رانندگی ایجاد نمیکنه ?البته نظر شخصیمه ?
ShoMpeT
۲۸ دی ۱۳۹۷“کسایی که سوار شدن میدونن”
من این ماشین رو دارم و رانندگی هم باهاش کاملا لذت بخش هست. اگر شما لذت نمیبری دلیل نمیشه دیگران هم مثل شما باشند.
“در حالی که با این پول ماشین خیلی خوبی میشه خرید
مثلا با پول این ماشین میشه موستانگ بولیت تقریبا خرید”
این یعنی چی دقیقا؟ چون شما موستانگ دوست داری، گلف میشه بد و موستانگ میشه خوب؟! بهتره یاد بگیری سلیقه خودت رو برای خودت نگه داری و برای دیگران تصمیم گیری نکنی و دنبال دلیل نباشی که چرا دیگران به سلیقه شما رفتار نمیکنند! 🤣🤣
“مثلا فروش ایودی تی تی رو بیبینید در امریکا متوجه حرفم میشید”
من تی تی هم دارم در ضمن، رانندگی باهاش کاملا لذت بخش هست! 😉💵💵
Mohammad
۲۸ دی ۱۳۹۷شما اصلا حرف منو متوجه نشدی میگم چرا این همه پول واسه دف جلو باید پرداخت کرد کل دنیا هم میدونه ماشین دف جلو هیچ لذت رانندگی نداره
حالا شما بیشتر از دف عقب از دف حلو لذت میبری باید یه بار مثلا نیسان زد 370 سوار شی تا متوجه حرفم بشی
ShoMpeT
۲۸ دی ۱۳۹۷چرا متوجه شدم، اما دلیل نمیشه چون شما دف عقب حال کنی همه مثل شما باشند، با توجه به حرف شما پس سیویک تایپ آر هم هیچ لذتی نداره!
موفق باشید
Ford taurus
۲۸ دی ۱۳۹۷تو هم که همه چی داری ?پیکانم اگه اسم میبرد میگفتی دارم ??ایشالا خدا بیشتر بهت بده دوست عزیزم ❤️
ShoMpeT
۲۸ دی ۱۳۹۷شرمنده، اگر میدونستم ناراحت میشی نمیگفتم این ماشین ها رو دارم، چون صحبت سر این بود که اونایی که سوار شدن میدونن من هم گفتم اون صحبت رو.
موفق باشید
علی
۲۷ دی ۱۳۹۷عالی تر از همیشه