منهارت توسعه پکیج تیونینگ خود برای فولکسواگن گلف GTI مدل ۲۰۲۱ را کامل کرده است. این هاچبک داغ و دیفرانسیل جلو دارای تغییراتی در بدنه و کابین، رینگهای جدید و قدرت بیشتر میباشد.
با استفاده از ماژول MHtronik که توسط خود منهارت توسعه یافته، قدرت و گشتاور پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری گلف GTI به ۲۹۰ اسب بخار و ۴۲۵ نیوتون متر رسیده است.
افزایش قدرت و گشتاور ۴۵ اسبی و ۵۵ نیوتون متری نسبت به نسخه استاندارد باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو چند دهم ثانیهای بهبود یابد. اگرچه منهارت مشخصات عملکردی این هاچبک آلمانی را منتشر نکرده اما نسخه استوک شتاب حدود ۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
منهارت همچنین یک دیفیوزر جدید را در بخش عقب و رینگهای ۱۹ اینچی را روی خودرو نصب کرده است. به این موارد باید فنرهای H&R را اضافه کرد که باعث شدهاند ارتفاع خودرو تا ۴۰ میلیمتر کاهش یابد.
آنچه در کابین بیش از همه نظرها را به خود جلب میکند LED های زیادی است که روی پوشش داخلی سقف نصب شده و ما را به یاد محصولات رولزرویس و آسمان شب میاندازند.
نهایتاً باید گفت منهارت تغییراتی را نیز برای سیستم اگزوز و ترمزها در نظر گرفته است.
شاهرخ
۱ خرداد ۱۴۰۰باش
Mad.z.Max
۱ خرداد ۱۴۰۰دوستان ببخشید که روی این کامنت ریپلای کردم، مطلبی هست که نتونستم نگم.
چند ساعت پیش وارد سایت شدم و مطلب تسلا رودستر رو دیدم و خوندم، اصلا مهم نیست که من دوستش داشتم یا نداشتم! بعد دوباره الان اومدم توی سایت و دیدم کلی کامنت خورده، گفتم برم بخونم بلکه دوتا چیز جدید یاد بگیرم. موضوعی که میخوام بهش اشاره کنم، از بین بردن آرامش سایت با حرفای تکراری و آزار دهنده دوستمون آقای رستمی نژاد هست. محمد جان شما اکثر اوقات چهره ی مودب و متینی از خودت نشون میدی، اما کافیه که خدایی نکرده مطلبی بخونی که دوست نداشته باشی، اونجاست یه روی دیگه ای از خودت نشون میدی که واقعا در شان خودت و بقیه افراد سایت نیست. واقعا گاهی آدم کلافه میشه انقدر که کامنتای تکراری و خالی از هرگونه مطلب مثبت شما رو میبینه. اگه دقت دقت کرده باشی هم خیلی از دوستای دیگمون به شکل های مختلف اعتراض خودشونو بهت ابراز کردن..
محمد جان خواهش میکنم در حد سن و سالت و حتی فرا تر از اون رفتار کن، کاری کن بقیه ازت یاد بگیرن، یا دست کم باعث از بین رفتن آرامش نباش…
عذر میخوام که طولانی شد
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰ممنون از توضیحات شما.
من اول چند تا سوال پرسیدم .
درباره سیستم تعلیق که چطور میتونه چنین قدرتی رو تحمل کنه.
بعد جاناتان تسلا یک کامنت داد.
طبق معمول ماست مالی کرد و تمام حرف های من رو دروغ شمرد.
من هم تمام حرف هاشو تک به تک جواب دادم در چند تا کامنت .
نمیتونم همه رو با هم توی یک کامنت بگم.
بعدش که مستر تسلا و المیراژ اومد و یک صحبت های فضایی کرد و که ماشین روی هواست و روی هوا شتاب میگیره و تشک هوا و……
خب من هم در چند تا کامنت گفتم که چنین تکنولوژی اصلا نمیشه و حداقل تا سال های دور فعلا امکان پذیر نیست و چنین تکنولوژی اصلا قسمت ۶۰ هزار دلاری که هیچ .
قیمت ۲۰۰ هزار دلاری هم نخواد داشت و چند تا کامنت دادم و طولانی شد .
باز هم قبول نکردند که نکردند…….
حتی اون طور که دفاع کردند ، نتونستند که سوال های من رو جواب بدن .
حتی سوال من رو هم نتونستند جواب بدن ……
من هیچ کامنت توهین آمیز ندادم .
منتها چون نمیتونم همه حرف هاشون توی یک کامنت بدم ، توی چند تا کامنت دادم ، و طولانی شد .
ولی آخر هم سر حرف های تخیلی خودشون ماندند .
این کامنت را هم از المیراژ گفتم باز هیچ جوابی نداشتند .
Elmiraj
۳۱ شهریور ۱۳۹۷
سوابق: (2159 دیدگاه)
حالا کوروت به کنار ، تو درگ سال ۲۰۲۰ وقتی تسلا رودستر مثل گلوله از بغل اروپایی ها شلیک شد می خوان چکار کنن ……. !!!!!!!
آخر هم سر حرف های تخیلی خودشون ماندند و هیچ کدوم از سوال های من رو جواب ندادند
هزاران سوال هست ، این سوال های من رو جواب بده من قبول میکنم .
روی هوا چه طور میپیچه؟
نکنه فقط صاف میره؟
روی هوا وقتی رسید به ۱۰۰ کیلومتر ، چه طور میاد پایین؟
راستی یک چنین فناوری خیالی فقط ۲۰۰ هزار دلار؟.
Beetle
۱ خرداد ۱۴۰۰جناب رستمی نژاد
ببینید که این روزها چقدر اعتراض علیه شما زیاد شده و کمی بیشتر به کاراتون فکر کنید.
لطفا جواب این کامنت منو با این حرف های تکراری ندید چون خودم از الان میدونم جوابتون چیه:”مغالطه”(آهای من گفتم بهش چی اون این کارو کرد…)
خیلی واضح میگم و مثالی میزنم که همه بفهمن(این فقط یک مثاله و همینطوری میگم)
از یک مدیری میپرسن چرا شما که این همه از کار خودتون راضی هستید و خودتون موفق میدونین مردم الان توی این بدبختی و گرونی ها گیر کردن؟!
مدیره جواب میده: بسم ا… الرحمن الرحیم
ما طبق قانون و اون مصوبه این کارا رو انجام دادیم ال کردیم بل کردیم و…(هزارتا کاری که اصلا به چشم نمیان)
آخرشم خودشونو با این فعالیت هایی که انجام دادن از این موضوع رهایی میدن و میگن ما که کارمونو درست انجام دادیم و مشکل از فلان جایه یا اینکه مشکل از دستای پشت پردست و و و…..
محمد جان اینکار یک نوع مغالطه محسوب میشه که شما هم دارید در جواب هرکس (چه کسی که مودبانه اعتراض میکنه چه بقیه) اینطور پاسخ میدید و خودتون رو در آخر از خیلی بیطرف و بیگناه و ساکت جلوه میدید
لطفا به مثالم خوب توجه کنید و به این فکر نکینید و جواب ندید من که مسئوول نیستم و… چون دارم میگم این یک مثاله که زدم تا بفهمید اما اگر نمیفهمید لطفا چندتا مطلب درباره مغالطه بخونید و بعد اگر فکر کردید تونستید بدون مغلطه و خیلی منطقی جواب بدید ما هم خوشحال میشویم
دوستان از روی دلسوزی این حرف ها رو به شما میزنند و میخوان به شما کمک کنن وگرنه کاملا با الفاظی آزاردهنده جواب شما رو میدادن
NAVID۰۰۹۸
۱ خرداد ۱۴۰۰البته یه بحثی که هست اینه که پدال هم با حفظ کردن چنین افرادی از جو راه انداختنها و توهین کردنهاشون دفاع میکنه !
روی سخن با پدال هست که به قوانین خودش هم پایند نیست ، چه برسه به اینکه تذکر بده به چنین کاربران پوشالی و خالی از اطلاعات خودرویی !
نکتهی جالب اینجاست که خودش را با خواندن چهارتا مطلب خودرویی دانا میدونه اما از دوچرخه بالاتر سوار نشده ??♂️ !
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰خیلی زیبا و جسور
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰چه زیبا?
BenzSLR
۱ خرداد ۱۴۰۰خیلی عالی شده
Aryan???judo
۱ خرداد ۱۴۰۰خیلی خشنه
محمد مختاری آذر
۱ خرداد ۱۴۰۰منهارت در کنار منصوری دومین تیونر بهتر آلمان هستش به نظر من
RezaRs
۲ خرداد ۱۴۰۰نظر من برعکسه
منصوری در کنار منهارت و g power جزو سه تای برتر آلمان اند
به نظر من با توجه به شاهکار هایی که هر سه داشتند بهتره رتبه بندی نکنیم چون که در واقع هر سه محشر تر از چیزی اند که ما فکر میکنیم
زیزیگولو
۱ خرداد ۱۴۰۰شاید قبول کردنش سخت باشه ولی باید اعتراف کرد ما تا حالا یه هاچ بک درستو حسابی تو بازار ایران نداشتیم!!! پراید نسیم و بعدشم سایپا 111 که خُب داستانشون مشخص هستش!!! تیبا 2 هم که هیچ، پس بیخیال بگذریم!!! پژو 206 و برادر تازه به دوران رسیدش 207 هم که دیگه خانه زاد هستن!!! اوپل کورسا چه اون مدل دهه 90 میلادی و چه اون یکی که بعدش اومدو مهمون یکی دو روزه بودنو رفتن!!! آلفارومئو میتو و جولیتا که بیشتر به درد موزه میخوردن تا پارکینگ!!! مزدا 3 هاچ بکم که زیر سایه برادر صندوق دارش به کلی محو شد!!! مزدا 2 هم که قرون وسطی پا به ایران گذاشت!!! نسل جدید مینی ها رو هم باید بیشتر نمادی از اشرافی گری قلمداد کرد!!! هیوندای i10 و i20 هم انقدر مصرفگرا و بازاری بودن که جایی واسه دفاع ندارن!! میتسوبیشی میراژم فقط اومد تا جنس وارد کننده ش جور باشه و دی اس 3 رو هم که معلوم نیستش کیا میخرن؟؟؟ کیا پیکانتو رو هم بذارین تو لیست اسباب بازیای فانتزی!!! تویوتا یاریسم که بیشتر به درد سلبریتیا میخوره!!! در مورد چینیایی مثل برلیانسو سابرینا و امجی 3 و امویام 315 و 110 که دیگه هیچی نگم بهتره!!!! و اما بریم سراغ گلف GTI ………. گلف GTI یک چیزی داره که بقیه رقیبایش ندارن و اونم درک مفهومی از هاچ بک هستش ، مفهومی که خیلی وقتا توسط بقیه رقیبا به فرمی هجو و پوچ اجرا میشه ولی گلف پیرو سُنت دگماتیسم نیستش و حتی از مدرنتیه طوطی وارم استفاده نمیکنه جون فولکس واگن بر اساس حالو روز عصر خودش این گلف رو طراحی میکنه
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰هاچبکای درست و حسابی ایران فقط چنتان که اونا هم چون میلیاردین کسی زیاد سمتشون نمیره ، ب ام و سری ۱ هاچبک ، مینی کوپر ، ، جولیتا و گلف ، فقط همینان
زیزیگولو
۱ خرداد ۱۴۰۰بله متاسفانه همینطوره
NAVID۰۰۹۸
۲ خرداد ۱۴۰۰زیزیگولو جان
این شد یک کامنت حسابی ، جامع ، اما مختصر و مفید ?❤.
البته در مورد آلفارومئو جولیتا کمی بیمِهری کردید !
به جز چینیها و نسل جدید گلف ، تجربهی سواری با بقیه را داشتم و به جرئت میگم جولیتا یه هاچبک تمام عیاره برای آنهایی که دل شیر دارند و ریسک خدماتش را به جان میخرند !
زمانی که تمام قدرت موتور میاد زیر پاتون ( حدود ۱۷۰ اسب با مراحلی خاص ) و گاز میدهید ، قشنگ احساس میکنید که میخواهید مثل موتورسیکلت تک چرخ بزنید و از زمین کنده شوید ، اما جالبیش اینجاست که اصلاً کنترلش از دست نمیره و راحت کنترل میشه !
اما پژو ۲۰۶ ، خودرویی که در ایران پای ثابت تمام محافل هست و جورِ تمام بودهها و نبودهها را به دوش کشیده ، البته متاسفانه !!!
رامتین
۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا عالی. البته نسخه کلاب اسپرت که استاندارد خود شرکت هست همین توان را داره. بهتر بود منهارت به اعداد بالاتری می رسید. یا خود نسخه R با همین موتور بیش از 320 اسب توان داره.
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰رنگ بدنه تیون های منهارت با روح و روان آدم بازی میکنن
امیر
۱ خرداد ۱۴۰۰منهارت همیشه خوب تیون انجام میده این گلف رو هم خوب در آورده