فولکس واگن

قیمت‌گذاری نسل جدید فولکس‌واگن پاسات، ارزان‌تر از نسل قبل

نسل جدید نسخهٔ آمریکایی فولکس‌واگن پاسات مدل ۲۰۲۰ با ظاهر جدید، تکنولوژی‌های بیشتر و تجهیزات ایمنی بهتر به بازار می‌آید اما افزایش قیمتی نخواهد داشت. قیمت پاسات مدل ۲۰۲۰ از ۲۲,۹۹۵ دلار آغاز می‌شود که ۲۳۰۰ دلار از نسل قبلی کمتر است. این در حالی است که نسل قبلی پاسات مدل ۲۰۱۹ هنوز در نمایندگی‌های فروش با قیمت پایهٔ ۲۵,۲۹۵ دلار وجود دارد. در جدول زیر می‌توانید مقایسهٔ قیمت پایهٔ نسل جدید پاسات با رقبا ملاحظه کنید:

سوبارو لگاسی ۲۲,۷۴۵ دلار
فولکس‌واگن پاسات ۲۲,۹۹۵ دلار
هوندا آکورد ۲۳,۸۷۰ دلار
مزدا شش ۲۴,۰۰۰ دلار
نیسان آلتیما ۲۴,۱۰۰ دلار
تویوتا کمری ۲۴,۲۹۵ دلار

 

البته پاسات جدید از همان پلت‌فرم و قوای محرکهٔ نسل قبلی استفاده می‌کند. زیر کاپوت این سدان میان سایز همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر قبلی قرار دارد که مثل قبل ۱۷۴ اسب بخار قدرت را تولید می‌کند اما به لطف مبدل گشتاور جدید و بهبود نرم‌افزاری، گشتاور آن با ۳۰ نیوتن متر افزایش به ۲۸۰ نیوتن متر رسیده است. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

بااین‌حال پاسات مدل ۲۰۲۰ با چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های عقب جدید و رینگ‌های منحصربه‌فرد ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی، حداقل در ظاهر متفاوت از قبل به نظر می‌رسد. در داخل نیز داشبورد بروز شده و فناوری‌هایی را از سایر محصولات فولکس‌واگن قرض گرفته است. در اینجا همچنین صفحه آمپر مدرن‌تر و متریال جدیدی هم به چشم می‌خورد. پاسات جدید در چهار تیپ مختلف به بازار عرضه می‌شود و بسته به تیپ، خریداران می‌توانند برای تودوزی از بین چرم مصنوعی یا چرم ناپا انتخاب کنند. این سدان آلمانی اواخر سال جاری راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    عجب جایی گیر افتاده
    بین ۵ رقیب درجه یک ژاپنی
    انتخاب بسیار تا بسیار سختی هست
    برگ برنده پاسات قیمت خیلی خوبش هست

  2. (Saeed(peugeot

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    هر ۶ تا ماشین عالی هستند …..کمری فوق العاده با مزدا ۶ ولی ….سوبارو تو امریکا خیلی طرفدار داره و برندیه تو تاریکی حرکت میکنه و فوق العاده هستش.

    1. meysam

      ۲۴ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      سوبارو امسال تو مدلهای 2020 لگاسی و اوتبک خیلی از تجهیزات رو استاندارد ارائه میده که خیلی از رقبا بعنوان آپشن بابتشون پول بیشتر میگیرن. مقالشو تو motor1 خوندم.

  3. امیر.عارف

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    همه ی دنیا بفکر تولید بهتر و ارزانتر در مقابل ایران بفکر نابودی صنعت و گرانی بیشتر.

  4. سعید

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان 22هزاردلار ضربدر مثلا 12000تومن میشه 264 میلیون یک آلمانی سدان آخرین سیستم . کاریم نداریم که طبق گفته سایتهای خودرویی نزدیک 65 درصدفروش خودرو دراروپا اقساطی هست . حرفم یادم رفت بقیشو خودتون بگید.

    1. ایلیا

      ۲۴ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      بازم این دلار 12000 هزاری کار رو خراب کرد.
      شما داری ضمن اعتراض به ی مساله(گرانی خودرو) ی مساله ی بدتر رو میپذیری و اون هم قیمت دلار هست که عملا 80 درصد مردم رو کشونده زیر خط فقر.
      خب اصلا پاسات 250 تومن. کی میتونه بخره؟ مگه اون زمان که پانامارا 250 تومن بود ما میتونستیم بخریم؟

      دلار باید 2 هزار تومن باشه و پاسات 50 تومن. اینجوری بگید…

      1. بهراد

        ۲۵ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (754 ديدگاه)

        عزیز در ایران همه چیز به دلار هست فقط دستمزد ریالیه. اون بالاییا هم پول نفتو یا به دلار میگیرن یا حقوقشون معادل ریالی همان مقدار دلاره. پس اونا مشکلی برای خرید پانامرا و مازراتی ووو ندارن، تازه گمرک هم مال خودشونه.
        ما باید دوازده برابر کار کنیم (یک سال به ازای یک ماه) تا پول خریدشو شاید جور کنیم بعدش اون پول رو باید ضربدر 2 یا 3 کنیم چون گمرکی و واسطه زیاد هست.پس نتیجه میگریم که ما هیچوقت نمی تونیم نقدی یا اقساطی هم سوار این ماشینا بشیم.
        نقشه تا بوده همین بوده

        1. ایلیا

          ۲۵ آبان ۱۳۹۸
          سوابق: (731 ديدگاه)

          منم همینو گفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا