فولکسواگن اعتراف کرده است که توسعهی نسل بعدی فیتون به خاطر تسلا مدل S لغو شده است.
رئیس برند فولکسواگن آقا هربرت دایس در خلال صحبت در نمایشگاه خودروی ژنو گفته است که توسعهی نسل جدید فیتون کاملاً برنامه ریزی شده بود اما به دلیل اینکه تصمیم گرفته شد تا از رویارویی با تسلا مدل S اجتناب شود، ساخت نسل جدید فیتون لغو گردید. او گفت:
ما کاملاً با نسل جدید و پیشرفتهی فیتون آماده بودیم اما مشخص شد که برای حضور قوی در بازار کافی نیست. سدان بزرگ و مدرن باید رقابتی بوده و نسبت به تسلا مزیتهایی داشته باشد و از هر جنبهای که فکر میکنید بر رقبا برتری داشته باشد.
هماکنون اگر ما به آن نقطه بازگردیم باید تسلا را جدی بگیریم و البته این همان چیزی است که ما با استراتژی الکتریکی خود انجام میدهیم.
ظاهراً فولکسواگن کار روی نسل جدید فیتون را آغاز کرده و برنامههایی برای عرضهی آن تا سال ۲۰۲۰ دارد. با عملکردی که تسلا از خود نشان داده، نسل جدید فیتون بسیار متفاوتتر از آن چیزی خواهد بود که میشناسیم و شاید حتی شاهد اسم جدیدی برای آن باشیم.
us army
۲۵ اسفند ۱۳۹۵واویلا واویلاست
مهزیار
۲۵ اسفند ۱۳۹۵این همون منطق آلمانیه.. جایی که نمیشه میپذیره و دوباره شروع میکنه
NOBLE
۲۵ اسفند ۱۳۹۵.
آفرین ، دقیقا همینطوره .
vahid 956
۲۵ اسفند ۱۳۹۵تیترو بزرگنمایی کردید طرف داره میگه در تمام جنبه ها نتونستیم ینی حتی اگه در یک مورد هم برتری یا برابری نداشته باشه منصرف میشن شاید مثلا نتونستن به شتاب 2.5 تسلا برسن ( که به نظر من برای یک سدان خانوادگی این شتاب اصلا نیاز نیس و صرف تبلیغاته) وگرنه فولکس با اون عظمت و پشتوانه نمیتونه خودروی الکتریکی که حتی دانشجو ها هم میتونن بسازن رو درست کنه؟
vahid 956
۲۵ اسفند ۱۳۹۵یادآور میشم خودروهای تسلا پر از مشکلات بوده اعم از باتری و رانندگی خودکار و غیره ویدیوهاش در اینترنت موجوده اما فولکس و اعتبارش اجازه نمیده هیچوقت بی گدار به آب بزنه و تا محصولو بارها تست نکنه و از قابلیت اطمینانش مطمئن نشه روانه بازار نمیکنه اگه تکنولوژی رانندگی خودکارش به بلوغ لازم نرسه هیچوقت روانه بازار نمیکنه بنابراین تولید فیتون رو چند سال عقب می اندازه.
ونوم اف ۵
۲۵ اسفند ۱۳۹۵باز هم از اون نظرات متعصبانه دادی اخه دانشجو به راحتی میتونه ماشینی در حد تسلا بزنه بعدش اعتبار برند رو با دروغگویی بیشتر خراب میشه
vahid 956
۲۵ اسفند ۱۳۹۵من نگفتم دانشجو تسلا میتونه بسازه گفتم خودروی الکتریکی میتونه .دانشجوهای داخل هم میتونن بسازن و حتی مسابقاتش هم در داخل هست
us army
۲۵ اسفند ۱۳۹۵الان اقا ایلون گفت ما تو همین نقطه وامیستیم تا آلمان برسه از ما رد بشه ما ھم جمع کنیم
علي
۲۵ اسفند ۱۳۹۵کلا آلمانیا اهل عجله و رکورد زدن نیستن و یا قاپیدن مشتریان بازار. آهسته ولی پیوسته و از اینکه ماشینی تولید کنند که توش سر تا پا ایراد باشه متنفرن . پس نتیجه میگیریم اونا دارن روی پروژهای آیندشون کار میکنن و تا تو تمام تستا موفق نشن به هیچ عنوان روی خط تولید نمیبرن.فعلا ی باجیه باید به آمریکا بدن که دارن میدن(( ( باج یعنی اول تو بخور بعد ما )))
با تچکر
#ali.m#
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ایول تسلا
amir
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اصلا بحث تسلا مطرح نیست.فیتون خودش ضیف ترین خودروی تاریخ فولکس واگنه!تسلا هم که نبود تولیدش هیچ توجیهی نداشت…
#ali.m#
۲۵ اسفند ۱۳۹۵همین که یه شرکت بزرگی مثل vw به این موضوع ک تو رقابت این بخش شانسی نداره اعتراف میکنه خودش گواه اینه که برند تسلا با سابقه ی کمش پیشرفت فوق العاده ای داشته. اینم که فیتون بدتربن خودروی تاریخ فولکس بوده هم دلیل خوبی نیست که بگیم داستان ربطی ب بقیه رقبا نداره.
Danial
۲۶ اسفند ۱۳۹۵یدور دیگاه متن بخونین گفت باید نصبت به تسلا مزیت داشته باشه
از نظر منم ماشینی که تمام الکتریکی باشهفعلا کاربرد نداره
دقیقا عین بحث موبایله موتورای الکتریکی پیشترفت کردن ولی هنوز باطری ها خیلی ضعیفا
با ماشین الکتریکی فوقش باید تو شهر بگردی گرندتورم نشون داد که اگه بخوای با یه ماشین الکتریکی بیرون شهر بری چه اتفاقایی میوفته
tesla
۲۵ اسفند ۱۳۹۵به قول یه نفر
تسلا ورشکست خواهد شد و آلمان آن را خواهد خرید و ….
خودش میدونه با کی هستم
GT
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ایول اتفاقا باعث میشه یه محصول همه چی تموم عرضه کنه که دهن همرو ببنده.در ضمن پدال یه تیتری زده که آدم فک میکنه فولکس واگن کلا دیگه ناامید شده و میخواد از عرصه ی خودروسازی خداحافظی کنه ? گفته که محصولی میخواد ارائه بده که از نه فقط ازتسلا بلکه از همه رقبا بهتره از هر نظر و اصلا نگفته که در این مورد ضعف داریم.
حسین وی
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اینا رقابت میکنن سایپا هم با کوییک داره با 206 رقابت میکنه
هی خدا :(
ME84
۲۵ اسفند ۱۳۹۵.
انصافا کار فولکس خیلی درسته. مدل آرتئون که تازه رونمایی کرده واقعا تو کلاس و سطح قیمتش حرفی برای گفتن نذاشته و بنظر من با کلاسهای قیمتی بالاتر از خودش باید مقایسه بشه. این مدل هم وقتی اینطوری در موردش دارن صحبت میکنن، حتما حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. انگار قضیه دیزل گیت یه خونه تکونی اساسی به فولکس داده.
ونوم اف ۵
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ماشالله ایلان نابغه چند روز پیش اخبار میدیدم میگفت تا چند وقت دیگه دو نفر رو میفرستیم مدار ماه برا سفر توریستی حالا فولکس تازه فیتون میخواد معرفی کنه با تشکررر
شلبى
۲۵ اسفند ۱۳۹۵یادم یکى از دانشمندان این سایت میگفت تسلا مثل کاشین کنترلیه?
سیاوش
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ابن اعتراف خیلی قشنگ بود و مطمئن باشین باعث میشه همین فولوکس از تسلا برتر باشه
شاید در اول راه اینطور نباشه چون تسلا داره تخصصی الکتریکی کار میکنه در حالی که شرکت های دیگه در جبهه های مختلف در حال رقابتن ولی دراینده نه خیلی دور تسلا رو میگیرن در این زمینه
#ali.m#
۲۵ اسفند ۱۳۹۵وقعا فکر میکنید کلا پنج تا ادم واسه هر برندی نشستن هم طراحی میکنن هم موتور دیزل و بنزین میسازن هم موتور برقی هم….:)
قطعا برای هر بخش یک گروه متخصص درنظر گرفته شده که ب صورت تمام و قت و تخصصی روی اون بخش کار میکنن. حتی برای طراحی محصولات هم مثلا تویوتا چندین تیم طراحی داره نه فقط یکی.
چه برسه به بحث های دیگه.
پس رقابت برای همه یکسانه قرار نیست چون تسلا فقط ماشین برقی تولید میکنه کارشو کم ارزش کنیم.
سیاوش
۲۵ اسفند ۱۳۹۵اونیکه اینطور فکر می کنه شمایین !کجای حرف من گفتم 5 تا ادم واسه هر برندی نشستن طراحی میکنن !!!!!!!!!!
من کار تسلا رو کم ارزش نکردم تسلا یه شرکت کوچیکه که تو یه حوزه خاص داره خوب کار میکنه اینه که ایده ها نوتری داره به نسبت مججموعه های بزرگتر خودرو سازی
#ali.m#
۲۶ اسفند ۱۳۹۵بازم داری حرف خودتو میزنی که شما.
:)
soroush
۲۵ اسفند ۱۳۹۵منظور فولکس این نیست که صرفا نمیتونه با تسلا رقابت کنه
بلکه منظورش این بوده که باید بهترین باشه
ینی حتی حاضر نیست با یه برند دیگه برابر باشه باید حتما از همه بالاتر باشه
خصوصیتی که همه شرکتای المانی دارن
#ali.m#
۲۷ اسفند ۱۳۹۵مخصوصا توی درجه ی آلایندگی موتورهاش درسته؟؟
:)
؛)