گزارشهایی ادعا کردهاند که فولکسواگن قصد ندارد نسخهٔ پایهٔ نسل هشتم گلف را در بازار ایالاتمتحده عرضه کند و این هاچبک محبوب صرفاً در نسخههای GTI و R در این کشور به فروش خواهد رسید. البته سازندۀ آلمانی در این رابطه بسیار محتاطانه عمل کرده و فعلاً هیچگونه اعلام رسمی در مورد این موضوع نداشته است. بااینحال، چه خریداران آمریکایی بتوانند گلف پایه را خریداری کنند چه نه، این ماشین در بازارهای اروپایی قطعاً عرضه خواهد شد. حال تصاویر و مشخصات تیپ پایهٔ گلف یعنی ارزانترین نسخهٔ این هاچبک محبوب منتشر شده است.
گلف پایه با برچسب قیمتی بسیار مناسب ۱۹,۹۹۵ یورو به بازار عرضه میشود اما بااینوجود آپشنها و تجهیزات قابلتوجهی مثل صفحه آمپر دیجیتالی، کنترل تهویهٔ اتوماتیک، استارت دکمهای، چراغهای جلوی LED و تکنولوژیهای ایمنی پیشرفتهای همچنین هشدار خروج از خط را ارائه میکند. گلف پایه با این قیمت و این آپشنها خودروی بسیار مناسبی به نظر میرسد اما ممکن است خریداران وقتی از زیر کاپوت آن اطلاع پیدا میکنند کمی ناامید شوند.
در سینهٔ نسخهٔ پایهٔ گلف یک پیشرانهٔ ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ قرار گرفته که تنها ۹۰ اسب بخار قدرت دارد. انتقال این نیرو به چرخهای جلو هم توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت میگیرد. این ماشین روی رینگهای فولادی ۱۵ اینچی قرار گرفته و فقط با رنگ بیرونی خاکستری اورانو و داخل مشکی عرضه میشود. برای سفارش هر رنگ دیگری، حتی سفید، باید هزینهٔ اضافه پرداخت کرد که قیمت آنها از ۳۲۰ دلار برای رنگ سفید آغاز میشود؛ اما کسانی که تمایل به پرداخت هزینههای اضافی دیگری هم داشته باشند، میتوانند ویژگیهایی که عمدتاً اساسی هستند را نیز به خودروی خود اضافه کنند.
بهعنوانمثال، پکیج صندلی راحت با قیمت ۳۱۸ دلار ارائه میشود که تنظیم ارتفاع صندلیهای جلو، زیر آرنجی مرکزی و چهار پورت USB را به همراه دارد. برای داشتن کروز کنترل باید ۳۱۰ دلار پرداخت کرد و کسانی که خواهان سنسورهای پارک عقب و جلو هستند نیز باید ۶۰۰ دلار دیگر پرداخت کنند درحالیکه رینگهای آلیاژی ۱۶ اینچی هم یک آپشن ۱۰۵۰ دلاری است؛ اما از همهٔ اینها که بگذریم، گرانترین آپشن تیپ پایهٔ گلف، پیشرانهٔ قویتر ۱۱۰ اسب بخاری همراه با گیربکس شش سرعتهٔ دستی است که برای سفارش آن باید ۲۷۰۰ دلار پرداخت کرد.
Enzo
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا من با ظاهر جلوی این ماشین اصلا ارتباط نمیگیرم .ولی بعنوان بیس خیلی خوبه منتهی موتورش یخورده خراب کرده.من اگه باشم آبشن موتور و گیربکس رو سفارش میدم .یدست رینگ خوشگل هم میندازم زیرش تمام
Zonda R
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹احتمالا المان ها نیازه یه سر به ایران بیان و ببینن بی اپشن و فول اپشن اصن چی هست…
واقعا موتور 90 اسبی کمه؟زیر پاتون 90 تا اسب اصیل المانی دارین…
نیومدن ببینن پراید هاچبک 80 تومن شایدم بیشتر شده و اپشنم که فرمون داره و پدال گاز….(یه جوون که میخواد یه هاچبک اقتصادی سوار شه باید چکار کنه؟ 206 بخره 170 تومن؟)
رینگ 15 که اینجا کیمیاس قالپاق مده
فری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹پراید ماشین نیست چون ایمنی نداره ولی فقط آپشنهای این گلف 80 میلیون تومن میشه
حسین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹نگارنده این قضاوتو نسبت به رقبای گلف تو بازار آزاد انجام داده نه نسبت به فرغون سازی تو بازار مافیایی!
رامتین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹مدل پایه 90 اسبی که جالب نیست. قبلا موتور پایه فولکس، یک موتور 1.4 لیتری 150 اسبی توربو بود که واقعا عدد مناسبیه. اگه با این موتور 20هزار قیمت داشت که محشر میشد. در کل من این محصول را بسیار دوست دارم و در کنار تیگوان کل بازار اروپا را غبضه کردند.