نسل آیندهٔ فولکسواگن گلف GTI زودتر از سه سال دیگر معرفی نخواهد شد اما بهتازگی اخباری در مورد نسل آیندهٔ این هاچبک داغ آلمانی منتشر شده که نشان از احتمال هیبریدی بودن آن دارد. با توجه به این گزارش، نسل آیندهٔ گلف GTI مجهز به یک قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف خواهد بود که عملکرد آنرا افزایش و مصرف سوخت را کاهش خواهد داد؛ بنابراین انتظار میرود قدرت گلف GTI جدید به بیش از ۲۶۰ اسب بخار برسد.
البته انتظار میرود همچنان در این خودرو از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده شود اما یک موتور الکتریکی بهعنوان مکمل در کنار موتور بنزینی قرار خواهد گرفت و عملکرد آنرا تقویت خواهد کرد؛ بنابراین GTI جدید مجهز به یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی خواهد بود درحالیکه ممکن است توربوشارژر معمولی آن نیز با یک نمونهٔ الکتریکی جایگزین شود.
انتظار میرود این سیستم الکتریکی پیشرفته در نسل هشتم گلف ارائه گردد. علاوه بر این، فولکسواگن در حال بهسازی پلتفرم MQB خود است که شامل استفاده از فلزات سبکتر در آن میشود و حدود ۵۰ کیلوگرم از وزن آنرا کاهش خواهد داد.
همچنین کسانی که اطلاعاتی از طراحی بیرونی نسل جدید گلف دارند میگویند این هاچبک محبوب و نمادین آلمانی دارای گلگیرهای گستردهتر، درِ صندوق عمودی و یک جلوپنجرهٔ افقی نازک با چراغهای جلوی کوچکتر خواهد بود. بعلاوه انتظار میرود تکنولوژی کنترل حرکت که پیشنمایش آن در نمایشگاه CES گذشته ارائه شد، در نسل جدید گلف بکار گرفته شود.
فرشاد سجادیان
۱۲ بهمن ۱۳۹۵کاملا با این حرکت موافقم?
بهترین و در دسترسترین راه حل برای کاهش آلایندگی، استفاده همزمان از موتور الکتریکی برای شتاب گیری و استفاده در سرعتهای پایین و موتور بنزینی برای سرعتهای بالاست، دقیقا مثل معماری CPU های امروزی که تعدادی هسته کم مصرف و تعدادی هسته قوی پر مصرف دارن و بسته به میزان توان مورد نیاز، هسته قوی یا ضعیف فعال میشن.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۲ بهمن ۱۳۹۵بهترین کار همینه. کاملا با این ایده ی VW موافقم.
بیش از 260 اسب بخار !!!
احمد باقری
۱۴ بهمن ۱۳۹۵دیگه کم کم همه مجبورن حداقل هیبریدی بشن.