پس از عرضه نسلهای گوناگون فولکسواگن پاسات در آمریکا، شاید دیگر این نام به خاطرهها بپیوندد؛ و شاید هم خودرویی الکتریکی جایگزین پاسات مشهور شود.
یکی از مدیران ارشد فولکس در آمریکا گفته است:
پاسات خودرویی است که از نظر برنامهریزیها به پایان عمر خود رسیده است. حدس منطقی این است که پس از خاتمه تولید نسل کنونی پاسات، شاید جایگزینی درونسوز برای آن در نظر گرفته نشود.
فولکسواگن خودروهای الکتریکی زیادی تولید خواهد کرد و گفتههای مدیر این شرکت باعث ایجاد شایعاتی درباره جایگزینی پاسات با نسخه تولیدی کانسپت ID. Vizzion شده است. این خودروساز میگوید کانسپت موردبحث میتواند نشان دهنده سدانی الکتریکی در سال ۲۰۳۰ باشد.
دو نسل اول فولکسواگن پاسات در آمریکا به ترتیب با نام های داشر و کوانتوم عرضه شدند. در سومین نسل و مدل ۱۹۹۰ بود که پاسات با نام اصلی خود روانه آمریکا گردید. با آغاز مدل سال ۲۰۱۲، این خودروساز آلمانی نسخههای اروپایی و آمریکایی پاسات را از یکدیگر جدا کرد.
نسخه بهروزتر پاسات در آمریکا به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ معرفی شده و از ظاهری بازنگری شده و کابینی بهتر سود میبرد. ژرمنها قیمت پاسات فیس لیفت را نیز ۲۳۰۰ دلار کاهش دادهاند. با بهروزرسانی اخیراً پاسات، انتظار نمیرود که تولید این خودرو به این زودیها متوقف شود.
فرشاد
۲۰ بهمن ۱۳۹۸بخشکی شانس
شیراکو هم مدل خوبی بود دیگه تولیدش نکردن
همین پاسات هم از همه لحاظ بی نقص بود
رامتین
۲۰ بهمن ۱۳۹۸بنظرم البته پاسات جذابیت خاضی نداره. شما بجای پاسات برو مدل پایه آرتئون را بگیر که بسیار جذابتره. ضمنا تفاوت قیمت خاصی هم نداره. شیراکو هم طراحی خوبی داشت اما از نظر فنی از گلف پایینتر بود و جز بریتانیا در جاهای دیگه فروش نداشت و ضمنا هیچ شرکتی نمیاد دو محصول مشابه در یک کلاس بده. یا باید گلف حذف میشد یا شیراکو که بدیهیا شیراکو حذف شد. اینم کار بسیار سنجیده ای بود.
Me
۲۱ بهمن ۱۳۹۸نرو پهلوون بمون مارو با ارتئون سوسول تنها نزار