در انتقالی سورپرایز کننده ولوو اعلام کرده که تولید خود در چین را بسیار گسترش میدهد و تمرکز خود از اروپا را کمتر خواهد کرد و کشور چین را به هاب عملیاتی و ساخت خودروهای جهانی خود تبدیل میکند.
همچنین اعلام شده که تولید سدان ممتاز S90 از سوئد به تأسیسات برند در Daqing چین منتقل خواهد شد و از آنجا به سرتاسر جهان صادر خواهد شد.
به علاوه کارخانهی ولوو در چنگدو مدلهای کنونی و آیندهی سری ۶۰ را خواهد ساخت. علاوه بر این خودروهای کوچک سری ۴۰ آینده در Luqiao که در ۳۵۰ کیلومتری شانگهای قرار دارد ساخته خواهد شد. علاوه بر Luqiao این مدلها در بلژیک نیز ساخته خواهد شد.
گسترش ظرفیت تولید در چین شکل دهندهی بخش کاملی از اثر جهانی ما در سطح جهان است.
البته ولوو ظرفیت تولید خود را در سرتاسر جهان گسترش خواهد داد. همچنین کارخانهای در کارولینای جنوبی ساخته خواهد شد.
افزایش تمرکز ولوو روی بازار چین به عنوان بخشی از برنامهی ۱۱ میلیارد دلاری شرکت برای احیا توسط هلدینگ جیلی است اگرچه که ولوو هنوز اعلام نکرده که چه مقدار از مدلهای این شرکت در سال در چین ساخته خواهد شد. همچنین ولوو اعلام نکرده که در آینده تولید V90 نیز به چین منتقل خواهد شد یا خیر.
علاوه بر ساخت مدلهای مختلف ولوو در چین، کارخانهی Luqiao این شرکت مدلهای مختلف برند تازه تأسیس جیلی یعنی Lynk & Co را نیز خواهد ساخت.
در یک اعلامیه رئیس ولوو Håkan Samuelsson گفت:
با وجود سه کارخانه و طراحی یک خط تولید خودرو برای هر کارخانه ولوو ساختار تولیدی باصرفه و کارایی را برای تضمین رشد ظرفیت آیندهی خود خلق میکند.
ولوو اولین خودروساز اروپایی نیست که در چین تأسیسات برپا میکند اما این میزان تمرکز روی بازار این شرکت یک شوک محسوب میشود.
آیا تولید مدلهای مختلف ولوو در چین تصویر خاص این برند را لکهدار خواهد کرد؟ یا باعث خواهد شد که رکوردهای جدیدی در امر فروش برای این شرکت ثبت شود؟ نظر شما چیست؟
منبع: carscoops
Elemento
۱۴ آبان ۱۳۹۵.
کبوتری که دگر آشیان نخواهد دید
قضا همی بردش تا به چنگ باز آید
( سعدی شیرازی )
.
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۴ آبان ۱۳۹۵مجید
چطور اینقدر سریع انلاین میشی ………..؟؟؟؟؟؟؟؟.
این 1.5 ساعتی که فقط به پدال اختصاص دادی رو چطور تنظیم کردی ؟؟؟؟
این کیه که امار اومدن پست های جدید رو بت میگه ها ؟؟؟؟
خو الان سه تا هلیکوپتری بزنم بیام برات ….؟؟؟؟
Elemento
۱۴ آبان ۱۳۹۵من امروز فقط 4 بار آنلاین شدم.
این پست که اصلا طرفدار زیادی نداشت.
میبینی که هنوز 3 تا کامنت داره.
بقیه هم که من کامنت پنجم یا ششم هستم.
3 نوبت دیگه آنلاین شدم و تو هر کدوم در 3 مقاله کامنت گذاشتم.
هر کامنت حداکثر بگیر 15 دقیقه صرف تایپ و…
15×6 = 90 دقیقه !!!
Daniel
۱۵ آبان ۱۳۹۵اولش بپر پنکه رو بگیر
بعدش هالی کوپتری برو براش!!!!!
بیوم برررات محید؟؟؟؟؟
امیر.عارف
۱۴ آبان ۱۳۹۵همه شرکتها و کشورها، افراد نخبه را که توان جذبش را دارند در یک مجموعه جمع آوری کرده و قویترین اتاق فکر در حد توان خود را جهت بهترین عملکرد و پیشرفت در کار خود تشکیل میدهند. و مدیر عامل در پیشبرد آن راه کارها با امکانات موجود بهترین گزینه را پیش میگیرد . اما بنظر میرسد که خودروسازهای ما اتاق فکری مملو از پسرخاله ها برای به حداقل رساندن کیفیت در گرانترین حالت ممکن با سد سازی در مقابل ورود تکنولوژی روز دنیا تلاش بی بدیلی انجام میدهند تا مبادا مردم اشرافی گری را تجربه نکنند
احسان(احسان سابق)
۱۴ آبان ۱۳۹۵متاسفانه مسئولین ایران فکر می کنن الفقر من الایمان.
واقعا نمی دونم چرا اصرار دارن در فقر بسر ببریم
MjM
۱۴ آبان ۱۳۹۵باعث تولید بیشتر….تبلیغات بیشتر در سایر کشورها…نزدیک شدن به سایر بازارهای جهانی..کاهش هزینه تولید و هزینه کارگری و…
ایرانی
۱۵ آبان ۱۳۹۵این در کل خوبه…
خدا. میدونه…
ولوو را دوست دارم… ان شاالله موفق میشه…
ایرانی
۱۵ آبان ۱۳۹۵این حرکت را میشه خوب دونست…
ali
۱۵ آبان ۱۳۹۵الان یه سری ها میان میگن ولو خیلی وقته چینی هست و به چینی ها فروخته شده، بهترین چینی بازار همین ولو هست و…
تو مهندسی طراحی مهندسی از اول تا آخر رو شامل میشه، از خط تولید گرفته تا موادو … حتی یک پیچ هم در طراحی دیده میشه
احمد باقری
۱۷ آبان ۱۳۹۵هر جا هزینه تولید کمتر باشه، همونجا میرن.