آینده برای ولووی سوئدی چندان سرد به نظر نمیرسد. حتی اگر کانسپت هایش با نمونههای تولیدی تفاوت آشکاری داشته باشند و حتی با توجه به اینکه این شرکت اکنون در مالکیت جیلی چین قرار دارد. استیت بعد از مدل کوپه کانسپت که در نمایشگاه فرانکفورت و XC کوپه که در نمایشگاه دیترویت معرفی شدند، سومین خودروی سبک جدید ولوو برای نمایش آینده محصولات این کمپانی بر اساس زبان طراحی جدید و پلتفرم مدولار SPA میباشد.
طراحی بدنه از جمله چراغها، جلوپنجره و سپرها همانند دو کانسپت اخیر دیگر ولوو به نظر میآیند. نکته جالب، سقف تمام شیشهای خودرو است که در منتهیالیه خود به یک پانل و درب عقب ختم میشود.
سبک شوتینگ بریک این ماشین که توسط Thomas Ingenlath طراحی شده، از ولوو ۱۸۰۰ ES دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته شده است. رنگ گلابی قهوهای، جلوپنجره شناور، چراغهای تیز، چرخهای ۲۱ اینچی آلیاژی، اگزوزهای دوگانه کرومی و بدنه عضلانی همه در اتحاد با یکدیگر، ترکیبی هیجان انگیز و پر قدرت خلق کردهاند که بیننده را به شدت با خود درگیر میکند.
[jwplayer mediaid=”۶۳۴۴۵″] [jwplayer mediaid=”۶۳۴۴۶″]
بروز رسانی – ژنو ۲۰۱۴: شایعات پخش شده پیرامون این مدل مفهومی چنین می گویند که این خودرو می تواند پیش نمایشی از مدل های آتی V70 باشد . . .
mory
۸ اسفند ۱۳۹۲وای هرقدر اون قبلیه زشت بود تو این یکی جبران کردن
هر چند کانسپته و خوب همیشه کانسپتا لاحالن
سقفش خیلی باحاله
خاوری مزراتی
۹ اسفند ۱۳۹۲اولن لا حال نه باحال! دوما خیلیم قشنگه. وولو صدتای یابوسازان وطنی رو می ارزه هزارتای کره ای هارو
Zonda R
۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
زیباست
فرزاد
۸ اسفند ۱۳۹۲حال نکردم
ali
۸ اسفند ۱۳۹۲کانسپت بسار خوبی بود از ولوو. با نگاه دقیق متوجه میشید این ماشین با این فناوری های که خودرو سازی مثله ولوو داره تا سه چهار ساله دیگه راحت میتونه تولیدش کنه
زیگما
۸ اسفند ۱۳۹۲فایده نداره….کار ولوو تمومه.
خودروهایی که نه طراحی داخلی و نه خارجی خوبی دارن و نه امکانات و کیفیت مناسب و قیمتشون هم بسیار زیاده، هیچ فردی در دنیا از این نوع خودرو ها نمیخره.ولوو بای بای!
alireza
۸ اسفند ۱۳۹۲زیگما جان شاید محصولات ولوو خیلی طراحی بروزی نداشته باشن ولی یادت باشه که ولوو در زمینه ایمنی و استحکام ماشیناش میشه گفت حرف اولو تو دنیا میزنه. من یکی که واقعا طرفدارشم بخاطر ایمنیش.
زیگما
۸ اسفند ۱۳۹۲هیچ کس فقط به خاطر ایمنی ، یک ماشین رو نمیخره!
alireza
۸ اسفند ۱۳۹۲زیگمای عزیز درسته که کسی ماشینو فقط به خاطر ایمنیش نمیخره ولی یادت باشه که اصلیترین ملاک هر کس امنیته بعد طراحی.
Zonda R
۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
Xc60
رو که من هر کاری کردم نتونستم با طراحیه داخلیش کنار بیام
کافر مقدس
۸ اسفند ۱۳۹۲کانسپ فقط Chevrolet Miray . . . .
محمود
۸ اسفند ۱۳۹۲ولوو نماد ایمنی اصتحکام و اسایش
ساسان.م
۸ اسفند ۱۳۹۲استحکام
هادی
۹ اسفند ۱۳۹۲اونایی که منفی دادن نمیدونن ساب چیه برا همین نمیدونن این چیه
امید
۸ اسفند ۱۳۹۲زیبا شده اما هنوزم طراحیاش اون جذابیتو نداره ولی این چیزی از کیفیت و ایمنی این خودرو کم نمیکنه کارشون خوبه باید طراحیشو یه تکونی بده بلاخره طراحی و ظاهر خودرو هم بی تاثیر نیست تو دلبری کردن از خریداراش
Mehran
۸ اسفند ۱۳۹۲ولوو یک خودروساز پیشرو هست و بسیاری از تکنولوژی های ایمنی حاصل کار این شرکت است! بسیاری از پروژه ها و مطالعات اتحادیه اروپا در این شرکت انجام میپذیرد! خوشحالم که سبک طراحی این شرکت عوام پسند نیست و اصالت دارد!
از نظر من مثل همه طرحهای ولوو عالی و خاص است.
سارا
۸ اسفند ۱۳۹۲ولوو از قدیم ماشین پیر مرد ها بود
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۹ اسفند ۱۳۹۲ولوو کلا اتاق ماشینشرو خوب نمیزنه؛ ولی در کل دوسش دارم
Zonda R
۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
امیدوارم
این تغییراتو
تو نسلای اینده اعمال کنه