کلاس بالایی از طراحی داخلی کابین در شاسیبلند جدید سوئدی به صورت رسمی به نمایش گذاشته شده است. ولوو در حالی این کابین هفت صندلی لوکس را رونمایی کرده که سه ماه بعد، مدل جدید XC90 در نمایشگاه اتومبیل پاریس حاضر خواهد بود.
مهمترین جنبه تهاجمی این کابین مدرن و شیک در یک شاسیبلند بزرگ، روشی است که ولوو در بهکارگیری دکمههای معمولی در کنسول وسط به کار گرفته است و این کار را به جای تعبیه ابزارهای مختلف در یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در وسط انجام داده است. توماس اینگنلاث، سرپرست طراحی ولوو میگوید:
سیستم جدید به گونه طراحی شده که تا جایی که امکان دارد، چشمان راننده به طرف جاده باشد و دستان او نیز بر روی فرمان نگه داشته شوند. در سیستم جدید، در زمینه نحوه بهکارگیری رانندهها از ابزارهای خودرو، بازنگری شده است.
دیگر اطلاعات مهم توسط مجموعه ابزارهای دیجیتالی برای راننده نمایش داده میشود و در همین حال یک نمایشگر سربالا استفاده شده است. بسیاری از عملکردهای داخل کابین از تکنولوژی بروز تشخیص صدا و همچنین کنترلرهای انگشتی بر روی چرخ فرمان استفاده میکنند.
ولوو خبر از گزینههای زیادی برای اتصال در XC90 میدهد. این خودرو به یک سیستم ذخیره اینترنت ابری متصل است و در نتیجه به برنامههایی با قابلیتهایی مانند پیشنهاد نزدیکترین نمایندگی ولوو برای ارائه سرویس موردنظر، دسترسی دارد. همچنین با وجود سیستمعامل جدید اپل با عنوان CarPlay، هماهنگی کامل با دستگاههای آیفون و آیپد برقرار است.
بسیاری از عناصر الهامبخش طراحی در داخل کابین، سوئدی هستند. ولوو میگوید که طراحی به کار رفته، یک طراحی شیک، زیبا و ساخته شده از بهترین مصالح است که با ظرافتهای به کار رفته کامل شده است. موادی مانند چرم نرم، چوب و فلزات با کیفیت و کنترلرهای الماستراس از جمله مواردی هستند که در کابین جدید ولوو استفاده شدهاند.
دسترسی به ردیف سوم صندلیها در این خودرو، یکی از بهترینها در کلاس خود است. مسافران تا قد ۱۷۰ سانتیمتر در ردیف سوم میتوانند احساس راحتی کنند. پنج صندلی عقب، میتوانند همگی جمع شده و یا به صورت تکی حرکت داشته باشند. همچنین یک سیستم کنترل هوای چهارگانه نیز به صورت آپشن پیشنهاد میشود. [jwplayer mediaid=”۷۵۳۴۳″] XC90 اوایل سال آینده میلادی به بازار خواهد آمد و اولین خودرویی از ولوو خواهد بود که با پلتفرم جدید SPA عرضه میشود. این پلتفرم، قرار است برای تمام مدلهای ولوو از S60 به بالا استفاده شود. برای پیشرانه نیز از سری موتورهای جدید «درایو-ای» استفاده خواهد شد. [دانلود ویدئو]
این زیبایی که گفتی هیچ وقت به کل ایران نمیرسه مگر اینکه فرهنگمون رو درس کنیم!! شما میتونی از خودت شروع کنی و تو قسمت پاسخ ، مطلب نامربوط به خاطر بالا بودن و لایک خوردن بیشتر نزاری!!!
انصافا خیلی قشنگه، طراحیه داخلیِ ماشینا دیگه انقد داره زیبا و راحت میشه که باور کنید تا 4 سال دیگه هر آدمی یکی از این ماشینا داشته باشه دیگه نیاز به خونه نداره!
مجله ماشین – طبق اخبار منتشر شده، مرسدس بنز s600 maybach به صورت رسمی در نمایشگاه گوانگژو چین که ماه نوامبر امسال برگزار می شود، رونمایی می گردد! ظاهراً قرار است نام میباخ، البته نه تحت برند دایملر، بلکه در قالب نسخه های خاص مرسدس بنز s کلاس، و با مشخصاتی نظیر: طول زیاد بدنه، فاصله زیاد بین دو محور و ارتفاع بیشتر از حد استاندارد، دوباره احیا شود. پیش بینی می شود حداقل فاصله بین دو محور میباخ جدید معادل 3665 میلی متر بوده و بیشتر از 5600 میلی متر طول داشته باشد!
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، این دومین بار است که خبر رونمایی از میباخ در چین به گوش می رسد و چندی پیش نیز اخباری حاکی از رونمایی این مدل در نمایشگاه لس آنجلس منتشر شده بود. کارشناسان پیش بینی می کنند برای تأمین قوای محرکه این ماشین، از پیشرانه های قدرتمند و در رأس آنها، نمونه 12 سیلندر خورجینی 6 لیتری به قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 830 نیوتن متر سود برده شود. شایان توجه است، مرسدس بنز s کلاس پولمن، با طول 6.4 متری بدنه، و ظرفیت 6 نفر به صورت 2+2+2 همچنین قد بلندترین عضو خانواده مدل های فوق لوکس کمپانی سازنده است. همچنین، قرار است نسخه کانورتیبل آن نیز با ظرفیت 4 نفر به صورت 2+2، در سال 2015 معرفی شود!
البته مگان اروپائی هم 6 ایربگ داشت. حتی مگانهای وارداتی 2006 همشون 6 ایربگه بودند ولی وقتی رسید دست مهندسان پارس خودرو 4 تاش غیب شد.بخاطر جاده های امن ما نیازی نبود از نظر ایشون!
در واقع میلاد جان ماشین هایی مثل اس کلاس به سیستم هایی مجهز هستند که قبل از برخورد با هر چیزی ماشین خود به خود ترمز میکنه. منظور دوستمون از ایمنی، ایمنی بدنه بوده. که در حال حاضر تسلا مدل اس ایمن ترین خودرو از نظر ایمنی بدنه هست به طوری که در تست تصادف پس از بر خورد با مانع، مانع رو در هم شکست !
مگه من گفتم چندین اس کلاس اتیش گرفته که تو تاکید میکنی روی اینکه فقط یکی اتیش گرفته؟ مگه من به خاطر اتش گرفن بنز ایرادی بهش گرفتم؟ خود درگیری داری ؟ خود تو با زدن این حرفت باعث ایجاد بحث شدی! جالبه یه نفر خودش باعث ایجاد بحث میشه ولی به دیگران ایراد میگیره…. بالاخره فرق ادم متعصب با ادم غیر متعصب تو همین چیزاست دیگه من میگم تسلا ایمنه، بعد این میاد میگه تو دنبال بحثی! عجب در ضمن بالاخره تو این چند وقت همه فهمیدن کی منطقی تره و کی همش حرف خودش رو میزنه امان از بیماران روانی
در ضمن من با تو سر توهماتت بحثی در اینجا ندارم اون شخصی که همش میگه”به امید جنگ های بیشتر” به دنبال بحث کردن نیست؟ ولی من که هیچ وقت نگفتم فقط فلان کشور، به دنبال بحث هستم! اقا میلاد دوران دو رویی و ریا در پدال خیلی وقته که تموم شده
بابا شما دوتا چتونه اینهمه به هم میپرید و حرف های ناجور میزنید جمع دیدگاه های شما از دیدگاه همه ی بچه ها بیشتره ناسلامتی… بعضی اصطلاحات رو آدم تو جنگ های طایفه ای صد سال پیش هم نمیشنید که شما اینجا مثل آب خوردن به کار میبرید بس کنید دیگه
اختلاف نظر خوبه، باعث ارتقا سطح اطلاعات میشه، ولی با جنگ و جدل که به جایی نمیرسید. آخه خودتون قضاوت کنید، چند تا آهن پاره ارزش داره که از همدیگه دلخور بشید
وقتی امگراند ساخته شد سال2009 بود خرید سهام ولوو سال2012 بوده طبق برنامه ریزی خود چینیها برای حفظ اعتبار ولوو تا کنون یعنی ماه5 2014 هیچگونه ارتباطی بین تولیدات جیلی و ولوو ایجاد نشده.ضمنا مظمئن بدون اون نمونه امگراند ec7از نظر ایمنی تشابه چندانی به این ماشین تحویلی به ایران نداره.تازه با تمام تلاشی که انجام دادند 4ستاره گرفت نه 5ستاره .بعدشم یه ستاره بالا و پائین در تست تصادف هیچ اهمیتی نداره که بخواد دلیل انتخاب یه ماشین باشه کافیه زمان تصادف 5کیلومتر سرعتت از سرعت تست تصادف بالاتر باشه همه محاسبات مالیده به الک.همون امگراند ترمزهای مطمئنی نداره که خیلی از تست تصادف مهمتره.
ظریف کاریهایی که توی این ماشین هست واقعا جذابه ارگونومی صندلیهام پیداست از لحاظ راحتی به روزترین مهندسی روش کار شده. ولوو همیشه به سفت بودن بدنه معروف بوده خیلی قشنگه خدا برسونه بخریمش (:
خوب ساخته , این طراحی و تغییر و تحول نشون میده که همه چی برمیگرده به
مدیریت درست از منابع و زیر ساخت های یک شرکت (با فروش سهام ولوو به
چینیا شاهده تحول هستیم(عکس بالا))
چینیا با خرید ولوو(ایمن ترین خودرو ساز دنیا) یه جواریی معامله دو سر سود انجام دادن: 1.افزایـــــــش کیفیت ماشین های چینی 2.ایمــــــــــن کردن ماشین های چینی 3.استفاده از فناوری شرکت های اروبایی 4.اعتبار دادن به صنعت خودرو سازی چین 5.کمک کردن به ولوو و … 6. … (برای نمونه ماشین های جیلی(داره پیشرفت میکنه))
اونوقت ما در اندر خم ساختن ماشین ملی , موتور ملی , داشبورد ملی , اینه ملی , اصلا همه چی ملی موندیم !!!
.
بعد بگین چینیـــــــا بد و اشغال و … هستن!!!!! (ماشین های که شرکت های ایرانی وارد میکنن اشغاله)!!!!!!!!
البته سوئدی ها هم انصافا خوب میساختن اما همیشه تغییر و تحول بد نیست(سوئدیا زیاد اهل تغییر طراحی و …. نبودن(داشبورد الان و قبلا رو مقایسه کنید))
باسلام مجدد ولو ماشین های باکیفیت و خوبی می سازه ولی نمی دونم که چرا توی بازار ایران ناموفق بوده؟ایکاش به جای جیلی چین، ایران سهام ولو رو خریداری می کرد.
با توجه به عکسا متوجه فضای ایده ال پا برای ردیف سال سوم میشیم داشبورد هم بیشتر حس ساده و کارآمد بودن رو منتقل میکند (فارغ از مصالح کیفیت بالا بکار رفته در ان) ودر آخر ولوو مانند همیشه امنیت را به ارمغان می آورد درباره عدم خریداری ولوو توسط ایران روگردانی مسئولان خودروسازی از تحویل کیفیت و احترام به مشتریان ناشی میشود، اگه محصولات روز دنیا با قیمت اصلی ارائه شود دیگر هیچ استقبالی از آشغال سازهای وطنی نخواهد شد. وسود150 درصدی برای هر خودرو از بین میرود.
parham
۸ خرداد ۱۳۹۳در مورد لامبورگینی 95-5 زاگاتو مطلب بذارین.با تشکر
JAVID
۸ خرداد ۱۳۹۳واقعا دم سوئدی ها گرم طراحی صندلی های عقبشو نگاه چقدر خوشگله لامصب
حسین
۸ خرداد ۱۳۹۳این زیبایی که گفتی هیچ وقت به کل ایران نمیرسه مگر اینکه فرهنگمون رو درس کنیم!!
شما میتونی از خودت شروع کنی و تو قسمت پاسخ ، مطلب نامربوط به خاطر بالا بودن و لایک خوردن بیشتر نزاری!!!
AndromedA
۸ خرداد ۱۳۹۳نه جون ما همچین کاری نکنین!!
زشت ترین ماشینی که میتونه تصور آدمو نسبت به لامبو لِه کنه همین لگنه بدرد نخوره :|
فرهاد
۸ خرداد ۱۳۹۳همه چی در عین سادگی قشنگه
e.scamp
۸ خرداد ۱۳۹۳منم موافقم به جز آرم جلوی ولوو همه چیز فوق العاده س
mohammad8743
۸ خرداد ۱۳۹۳بالاخره یه طراحی داخلی در حد ولوو انجام دادن
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳هههههه
پرچم سوءد رو به صندلی دوختن
خخخ
ولی طرح فرمونش عجیب شبیه فیات 500L هست
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳ملاحظه بفرمایید
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Volvo-XC90-Interior-04.jpg
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/Y/z/2/ag_14500_int.JPG
امید
۸ خرداد ۱۳۹۳اره جالب بود رنگش فقط فرق داشت
نکنه طراحش چینی باشه!
sadegh
۸ خرداد ۱۳۹۳انصافا خیلی قشنگه، طراحیه داخلیِ ماشینا دیگه انقد داره زیبا و راحت میشه که باور کنید تا 4 سال دیگه هر آدمی یکی از این ماشینا داشته باشه دیگه نیاز به خونه نداره!
NASSY
۸ خرداد ۱۳۹۳احیانا داشبورد , دنده , فرمون , علامت ولوو و …. شبیه چیزی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
دقت کن لطفا !!!!!!!!
:D :D :D :D :D
(شوخـــــــی)
شاهین
۸ خرداد ۱۳۹۳سلام ناصر جون،داداش علامت ولوو شبیه “علامت نر” توی تعیین جنسیت و زیست شناسی هستش!
ارادتمندم.
sadegh
۸ خرداد ۱۳۹۳اَی ناصرِ ناقلا، توی پست قبلی که قضیه ی عقب F12 بود، اینجا هم که این، سایت پدال داره به قهقرا میره دیگه :) ;)
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۳خوشبحال کسایی که پشت فرمونش میشینن .کفم برید انصافا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
توجه . توجه .
میباخ باز می گردد!
مجله ماشین – طبق اخبار منتشر شده، مرسدس بنز s600 maybach به صورت رسمی در نمایشگاه گوانگژو چین که ماه نوامبر امسال برگزار می شود، رونمایی می گردد!
ظاهراً قرار است نام میباخ، البته نه تحت برند دایملر، بلکه در قالب نسخه های خاص مرسدس بنز s کلاس، و با مشخصاتی نظیر: طول زیاد بدنه، فاصله زیاد بین دو محور و ارتفاع بیشتر از حد استاندارد، دوباره احیا شود. پیش بینی می شود حداقل فاصله بین دو محور میباخ جدید معادل 3665 میلی متر بوده و بیشتر از 5600 میلی متر طول داشته باشد!
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، این دومین بار است که خبر رونمایی از میباخ در چین به گوش می رسد و چندی پیش نیز اخباری حاکی از رونمایی این مدل در نمایشگاه لس آنجلس منتشر شده بود. کارشناسان پیش بینی می کنند برای تأمین قوای محرکه این ماشین، از پیشرانه های قدرتمند و در رأس آنها، نمونه 12 سیلندر خورجینی 6 لیتری به قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 830 نیوتن متر سود برده شود.
شایان توجه است، مرسدس بنز s کلاس پولمن، با طول 6.4 متری بدنه، و ظرفیت 6 نفر به صورت 2+2+2 همچنین قد بلندترین عضو خانواده مدل های فوق لوکس کمپانی سازنده است. همچنین، قرار است نسخه کانورتیبل آن نیز با ظرفیت 4 نفر به صورت 2+2، در سال 2015 معرفی شود!
NASSY
۸ خرداد ۱۳۹۳میلاد کانورتیبل دیدم اینهو قطار میمونه :S
خدا کنه با یه طراحی جدید و شیک برگرده(طراحی قبلی یکم به برند مایباخ نمیخورد) (خیلی خیلی کم هست پیدا میشه کرد توو خیابونا)!!!
اما به نظرم با این توضیحاتی که تو دادی(شـــــــــــاخ برمیگرده)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
خیلی زیبا و با کیفیت کار شده . خیلی .
اون مشخصه ی ولوو هم که همیشه در وسط داشبورد بود ، نیست .
کی میدونه مشخصه ی ولوو چی بود ؟؟؟ اگر گفتین .
bacheye yazd
۸ خرداد ۱۳۹۳تنظیمات مربوط به صندلی با اون شکل صندلی مانندش!!!!!
sadegh
۸ خرداد ۱۳۹۳میلاد نکنه همون دکمه های ماشین که به شکل مستطیل دور هم چیده شده بودن و یه چیز مث شماره گیر تلفن و تنظیمات صندلی هم وسطش بود رو میگی؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
نه داداش .
یک نمایشی از فرد بود که حالت نشسته داشت . برای تنظیم صندلی ها
و انتخاب خروجی هوای کولر و بخاری .
پایین لینک هاشو میذارم .
فکر کنم از سال 2000 بود که ولوو در مدلهاش این کارو انجام
داد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳http://www.netcarshow.com/volvo/2000-pcc_concept/1024×768/wallpaper_08.htm
http://www.netcarshow.com/volvo/2003-s80/1024×768/wallpaper_2c.htm
http://www.netcarshow.com/volvo/2014-v60/1024×768/wallpaper_1f.htm
یه پسل باهوش
۸ خرداد ۱۳۹۳امکان داره با روشن شدن مانیتور منوش با اون شکل ظاهر بشه :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
اخه پسل جان ، هروقت فیلم خارجی میدیم ، چون عشق ماشین
بودم ، از داشبوردشون تشخیص میدادم که بازیگر سوار چه
ماشینی هست . چون مشخصشو میدونستم . البته حرف شما هم
درسته . .
امید
۸ خرداد ۱۳۹۳ن چی بود حالا ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
در لینک های بالا نشون دادم .
mahyar
۸ خرداد ۱۳۹۳واقعا زیباست.
محمد
۸ خرداد ۱۳۹۳شاسی بلند بزرگ ولوو هم آمد، فعلا که طراحی داخلی شاهکاره، احتمالا رقیب خیلی خیلی جدی برای شاسی بلندهای لوکس خواهد بود، فوق العاده…
شلبى
۸ خرداد ۱۳۹۳یه خواهش از سایت دارم میشه راجع کارخانه via motors و فعالیتاش مطلب بزارید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
در مورد اون ارم ایستاده ی بنز روی کاپوت :
شلبی جان اون ارم چنتا علت داره .
1 – اون ارم ایستاده به نوعی نماد فخر فروشی . متمایز بودن . لوکس بودن .
هاص بودن . تجمل و ….. است . درست مثل ارم بنتلی . رولزرویس . میباخ .
2 – اون ارم برای تمام مدل ها نیست . برای مدلهایی استفاده میشه که ،
پکیج و کدل خاص باشند . حتی مدلهای AMG که ندارند . چون لوکس هستند .
3 – اون ارم خودش یک اپشنه که در زمان سفارش ماشین ، از مشتری پرسیده
میشه .
4 – اون ارم ایستاده ی بنز بیشتر برای مدلهایی استفاده میشه که لوگوی
بزرگ بنز در وسط جلوپنجره نباشه .
5 – لوگوی ایستاده کمک بسیار شایانی برای پارک خودرو در کار خیابان
میکنه . طوری که اگر اون ارم رو دقیقا مماس با لبه ی جدول قرار بدهی ،
فاصله ی چرخ ها تا جدول 30 سانتی متر است . برای ماشین هایی هم که
اون ارم رو ندارند و یا حتی اون برامدگی روی وسط کامپیوتر نیست ،
با پایه ی برف پاک کن سمت شاگرد تنظیم میکنند .
الته با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، مورد 5 کمتر دلیل قانع کننده ای به
حساب میاد . اما برای ماشین های قدیمی به اندازه ی یک نفر کمک میکرد .
6 – حسی که لوگوی های روی کاپوت به راننده میدن ، خیلی خاصه .
تا تجربه نکنی ، متوجه حرفم نمیشی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
در مورد اون ارم ایستاده ی بنز روی کاپوت :
شلبی جان اون ارم چنتا علت داره .
1 – اون ارم ایستاده به نوعی نماد فخر فروشی . متمایز بودن . لوکس بودن .
خاص بودن . تجمل و ….. است . درست مثل ارم بنتلی . رولزرویس . میباخ .
2 – اون ارم برای تمام مدل ها نیست . برای مدلهایی استفاده میشه که ،
پکیج و مدل خاص باشند . حتی مدلهای AMG هم ندارند . چون اسپورت هستند .
3 – اون ارم خودش یک اپشنه که در زمان سفارش ماشین ، از مشتری پرسیده
میشه .
4 – اون ارم ایستاده ی بنز بیشتر برای مدلهایی استفاده میشه که لوگوی
بزرگ بنز در وسط جلوپنجره نباشه . توجه کن گفتم بیشر مدلها . نه همشون .
5 – لوگوی ایستاده کمک بسیار شایانی برای پارک خودرو در کار خیابان
میکنه . طوری که اگر اون ارم رو دقیقا مماس با لبه ی جدول قرار بدهی ،
فاصله ی چرخ ها تا جدول 30 سانتی متر است . برای ماشین هایی هم که
اون ارم رو ندارند و یا حتی اون برامدگی روی وسط کامپیوتر نیست ،
با پایه ی برف پاک کن سمت شاگرد تنظیم میکنند .
البته با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، مورد 5 کمتر دلیل قانع کننده ای به
حساب میاد . اما برای ماشین های قدیمی به اندازه ی یک نفر کمک میکرد .
6 – حسی که لوگوی های روی کاپوت به راننده میدن ، خیلی خاصه .
تا تجربه نکنی ، متوجه حرفم نمیشی .
پدال کامنت بالایی رو حذف کن . غلط زیاد داشت .
Zonda R
۹ خرداد ۱۳۹۳@.F
فقط تو مدلای الگانس ارم ایستاده استفاده میشه
تا جایی من دیدم
نیما ناصری
۸ خرداد ۱۳۹۳چی بگم والا
بیاد ایران کلی پولش میشه. من که ندارم. ولی ماشین خوبیه و یکی از ایمن ترین ماشین های دنیاست.
یه پسل باهوش
۸ خرداد ۱۳۹۳میشه گفت ایمن ترین تو دنیاس
همین جیلی با اون قیمت خنده دارش چون تحت لیسانس ولوو کار می کنه ماشین های ایمنی داره
به عنوان مثال املگرند 6 تا ایربگ داره که تو مگان باید خوابشو ببینی
مهدی
۸ خرداد ۱۳۹۳البته مگان اروپائی هم 6 ایربگ داشت. حتی مگانهای وارداتی 2006 همشون 6 ایربگه بودند ولی وقتی رسید دست مهندسان پارس خودرو 4 تاش غیب شد.بخاطر جاده های امن ما نیازی نبود از نظر ایشون!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
افرین مهدی جان من هم همینو میخواستم بگم .
البته زیاد بودن ایربگ به تنهایی دلیل بر ایمن بودن
ماشین نیست .
اگر ماشینی 15 ایربگ داشته باشه و نتونه به خوبی جذب
ضربه بکنه ، چه فایده ایی داره ؟؟؟
اگر فشار و ضربه وارد وارد اتاق بشوند ، 100 تا ایربگ
هم باشه باید فاتحتو بخونی .
رنو مگان در حالی توانست 5 ستاره ی ایمنی از اتحادیه
اروپا کسب بکنه که گلگیرهاش از فایبر گلاس بودند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
ایمن ترین نیست .
ایمن ترین ماشین های دنیا :
مرسدس بنز S کلاس . طوری که در مقالات خارجی نوشتند ، تصادف کردن
با این ماشین تقریبا غیر ممکن است .
ب ام و سری 7 .
لکسس LS600H .
ائودی A8 .
پسل باهوش منظورم شما نیستی .
ماها فکر میکنیم یک ماشین چون 10 تا ایربگ داشته باشه ، پس
میتونیم باهاش 300 تا بریم . تصادف کنیم ، حتما زنده میمونیم .
نه اصلا اینطور نیست . حتی اگر بنز اس کلاس باشه . همه چیز با
هم باید ایمن باشند .
جاده ایمن . ماشین ایمن . راننده ایمن . و …..
زمانیکه پراید مجهز به ترمز ABS شد ، یکی از مسئولان گفت ،
مردم فکر میکنند ، چون پراید ترمز ABS داره ، پس دیگه کارش
درسته . ترمز ABS معجزه میکنه . پس بگازیم . درصورتی که
اینطور نیست .
NASSY
۸ خرداد ۱۳۹۳ABS گذاشتن رو پراید,
ملت هم گازوندن به سوی دیــــــــــــــــــــار باقی!!!
.
فاتحه مع صلوات
روحشون شــــاد
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳در واقع میلاد جان ماشین هایی مثل اس کلاس به سیستم هایی مجهز هستند که قبل از برخورد با هر چیزی ماشین خود به خود ترمز میکنه.
منظور دوستمون از ایمنی، ایمنی بدنه بوده. که در حال حاضر تسلا مدل اس ایمن ترین خودرو از نظر ایمنی بدنه هست به طوری که در تست تصادف پس از بر خورد با مانع، مانع رو در هم شکست !
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله حرف شما درسته .
کلیپ اون تسلارو داری ؟؟؟
الان بیشتر وظیفه ی ایمنی بر روی دوش سیستم ها است .
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳نه کلیپشو ندارم
http://www.usatoday.com/story/money/cars/2013/08/20/tesla-model-s-crash-test/2678557/
http://www.saipanews.com/view-3413.html
جالبه مدیر شرکت تسلا گفته تا حالا هیچ کس در تسلا های ما کشته نشده بر اثر تصادف.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
اما یدونش اتیش گرفت .
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳اس کلاس هم چند تاش آتیش گرفتن!
ولی در تسلا کسی کشته نشد
تسلا، قبل از اینکه آتش بگیره، به راننده گفته بوده ماشین رو ترک کنه!
هوش مصنوعی رو ببین…..
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳این جی ام سی یوکان نسل جدید که تازه وارد بازار شده و یکیش آتیش گرفت تو کالیفرنیا و کمپانی مجبور شد یه ماشین نو+ غرامت به صاحب ماشین بده
http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/2015-GMC-Yukon-Fire-628×340.jpg
اینم اس کلاس
http://images.thecarconnection.com/med/mercedes-benz-s-class-catches-fire-in-germany-image-merkur-online_100463465_m.jpg
اینم تسلا
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/11/TeslaModelSFire.jpg
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
تو دنبال این هستی که بحث راه بندازی .
بعدشم فقط حرف خودتو بزنی .
از نظر من اگر تسلا اتیش گرفته ، اشکالی نداره .
چون همش به خاطر سیستم های پیچیده ی الکترونیکی است .
در ضمن حاضرم باهات شرط ببندم که فقط 1 عدد اس کلاس
اتیش گرفت .
مطمئن باش اگر بیشتر از این حرف ها بود ، نویسنده
های پدال امان نمیدانند و خبر رو میگذاشتند!!!!!
تکرار میکنم فقط یک عدد اتیش گرفت .
چند وقت پیش هم یک عدد پورشه اتیش گرفت .
از نظر کارشناسان و اهل فن ، این موارد در حد 1 الی 2
تا طبیعیه . همش هم به خاطر تکنولوژی بالای الکترونیکی
است .
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳مگه من گفتم چندین اس کلاس اتیش گرفته که تو تاکید میکنی روی اینکه فقط یکی اتیش گرفته؟
مگه من به خاطر اتش گرفن بنز ایرادی بهش گرفتم؟
خود درگیری داری ؟
خود تو با زدن این حرفت باعث ایجاد بحث شدی!
جالبه یه نفر خودش باعث ایجاد بحث میشه ولی به دیگران ایراد میگیره….
بالاخره فرق ادم متعصب با ادم غیر متعصب تو همین چیزاست دیگه
من میگم تسلا ایمنه، بعد این میاد میگه تو دنبال بحثی!
عجب
در ضمن
بالاخره تو این چند وقت همه فهمیدن کی منطقی تره و کی همش حرف خودش رو میزنه
امان از بیماران روانی
زیگما
۸ خرداد ۱۳۹۳در ضمن من با تو سر توهماتت بحثی در اینجا ندارم
اون شخصی که همش میگه”به امید جنگ های بیشتر” به دنبال بحث کردن نیست؟ ولی من که هیچ وقت نگفتم فقط فلان کشور، به دنبال بحث هستم!
اقا میلاد دوران دو رویی و ریا در پدال خیلی وقته که تموم شده
سجاد
۸ خرداد ۱۳۹۳بابا شما دوتا چتونه اینهمه به هم میپرید و حرف های ناجور میزنید جمع دیدگاه های شما از دیدگاه همه ی بچه ها بیشتره ناسلامتی… بعضی اصطلاحات رو آدم تو جنگ های طایفه ای صد سال پیش هم نمیشنید که شما اینجا مثل آب خوردن به کار میبرید بس کنید دیگه
sadegh
۸ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان، زیگما جان، تورو خدا اینجوری نکنید دیگه
اختلاف نظر خوبه، باعث ارتقا سطح اطلاعات میشه، ولی با جنگ و جدل که به جایی نمیرسید. آخه خودتون قضاوت کنید، چند تا آهن پاره ارزش داره که از همدیگه دلخور بشید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
پس این جمله ی عمه ی منه ؟؟؟
((( اس کلاس هم چند تاش آتیش گرفتن!
ولی در تسلا کسی کشته نشد
تسلا، قبل از اینکه آتش بگیره، به راننده گفته بوده ماشین رو ترک کنه!
هوش مصنوعی رو ببین…)))
اینجا مگه نوشتی چند تاش ؟؟؟
نکنه تو شهر شما چند تاش یک عدد معنی میده ؟؟؟
در ضمن من اینجا طرفه بنزو نگرفتم . گفتم حق باشماست .
ولی چون شما گفتی چند تاش ، من هم تاکیدد کردم که 1
عدد اتیش گرفته .
در عین حالی که بیمار روانی خودت هستی ، الزایمر هم
داری .
اقای دقت . ادعاااا . ادعااا .
بعدشم من گفتم یدونش اتیش گرفت . حرف دیگری زدم ؟؟؟
من عشق المان هستم و هیچ وقت هم انکار نکردم .
اما تو عشق امریکا و صنایعش هستی ولی قبول کنی .
کارات و دیدگاهات تابلو هست .
اصلا من متعصب . به شما ربظی داره ؟؟؟
شما ضامنی ؟؟؟؟
خیلی ادعات میشه که به فکر کاربران پدالی ، خودت
باعث ترک چند نفرشون شدی .
بدو الان یک بامبول درست کن و خودتو تبرئه کن .
ثابت کن که من دورو ریاکار هستم .
الکی جو نده .
خودت بهتر شخصیتت و میشناسی .
اگه خیلی رو حرفت مطمئن هستی ، رأی گیری راه میندازیم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
سجاد جان میشه بگی کدام حرف رو زدم که برای طایفه های
صد سال پیشه ؟؟؟
پسر خوب من که چیزی نگفتم .
صادق جان ایشون تا کم میاره ، این حرفو میزنه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۹ خرداد ۱۳۹۳درود .
در ضمن هم در بنز و هم در پورشه کسی کشته نشد .
ایرانی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ولی تست تصادف رنو هم خیلی بهتر از اسمش هست… تعجبیه…! حداقل معمولا ستونهای محکمی دارن…!!! سرچ کنید و ببینید… حالا نتیجش رو آدما خدا میدونه…
سیاوش
۱۰ خرداد ۱۳۹۳وقتی امگراند ساخته شد سال2009 بود خرید سهام ولوو سال2012 بوده طبق برنامه ریزی خود چینیها برای حفظ اعتبار ولوو تا کنون یعنی ماه5 2014 هیچگونه ارتباطی بین تولیدات جیلی و ولوو ایجاد نشده.ضمنا مظمئن بدون اون نمونه امگراند ec7از نظر ایمنی تشابه چندانی به این ماشین تحویلی به ایران نداره.تازه با تمام تلاشی که انجام دادند 4ستاره گرفت نه 5ستاره .بعدشم یه ستاره بالا و پائین در تست تصادف هیچ اهمیتی نداره که بخواد دلیل انتخاب یه ماشین باشه کافیه زمان تصادف 5کیلومتر سرعتت از سرعت تست تصادف بالاتر باشه همه محاسبات مالیده به الک.همون امگراند ترمزهای مطمئنی نداره که خیلی از تست تصادف مهمتره.
مهدی ف
۸ خرداد ۱۳۹۳ولوو کارش درسته
خاوری مزراتی
۸ خرداد ۱۳۹۳کار باکیفیت… دقیق و زیادی در داخلش صورت گرفته..احسنت
viceroy
۸ خرداد ۱۳۹۳ظریف کاریهایی که توی این ماشین هست واقعا جذابه ارگونومی صندلیهام پیداست از لحاظ راحتی به روزترین مهندسی روش کار شده. ولوو همیشه به سفت بودن بدنه معروف بوده خیلی قشنگه خدا برسونه بخریمش (:
Metalhead
۸ خرداد ۱۳۹۳ولوو = زیبایی ، کیفیت ، ایمنی بالا ، مصرف پایین
Metalhead
۸ خرداد ۱۳۹۳راستی اینو ببینید ، جالبه
http://www.pedal.ir/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/%D9%87%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7-nsx-gt-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-gt-r-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88-gt500-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A7%DB%8C/
رضا
۸ خرداد ۱۳۹۳سوئدی ها هم مثل اکثر اروپایی ها ادم های سخت کوش و منظمی هستن و بجز این هم ازشون انتظاری نمیره
واقعا طراحی زیبایی داره و کیفیت بالاش از عکس ها هم مشخصه
NASSY
۸ خرداد ۱۳۹۳خوب ساخته , این طراحی و تغییر و تحول نشون میده که همه چی برمیگرده به
مدیریت درست از منابع و زیر ساخت های یک شرکت (با فروش سهام ولوو به
چینیا شاهده تحول هستیم(عکس بالا))
چینیا با خرید ولوو(ایمن ترین خودرو ساز دنیا) یه جواریی معامله دو سر سود انجام دادن:
1.افزایـــــــش کیفیت ماشین های چینی
2.ایمــــــــــن کردن ماشین های چینی
3.استفاده از فناوری شرکت های اروبایی
4.اعتبار دادن به صنعت خودرو سازی چین
5.کمک کردن به ولوو و …
6. …
(برای نمونه ماشین های جیلی(داره پیشرفت میکنه))
اونوقت ما در اندر خم ساختن ماشین ملی , موتور ملی , داشبورد ملی , اینه ملی , اصلا همه چی ملی موندیم !!!
.
بعد بگین چینیـــــــا بد و اشغال و … هستن!!!!!
(ماشین های که شرکت های ایرانی وارد میکنن اشغاله)!!!!!!!!
البته سوئدی ها هم انصافا خوب میساختن اما همیشه تغییر و تحول بد نیست(سوئدیا زیاد اهل تغییر طراحی و …. نبودن(داشبورد الان و قبلا رو مقایسه کنید))
امید
۸ خرداد ۱۳۹۳چه حسی داره توش بشینی احساس خنکی و مایه داری رو بهت میده راحتی ارامش واو
سام
۸ خرداد ۱۳۹۳باسلام مجدد
ولو ماشین های باکیفیت و خوبی می سازه ولی نمی دونم که چرا توی بازار ایران ناموفق بوده؟ایکاش به جای جیلی چین، ایران سهام ولو رو خریداری می کرد.
reza
۸ خرداد ۱۳۹۳خوشگله…
ژیار
۹ خرداد ۱۳۹۳با توجه به عکسا متوجه فضای ایده ال پا برای ردیف سال سوم میشیم داشبورد هم بیشتر حس ساده و کارآمد بودن رو منتقل میکند (فارغ از مصالح کیفیت بالا بکار رفته در ان) ودر آخر ولوو مانند همیشه امنیت را به ارمغان می آورد درباره عدم خریداری ولوو توسط ایران روگردانی مسئولان خودروسازی از تحویل کیفیت و احترام به مشتریان ناشی میشود، اگه محصولات روز دنیا با قیمت اصلی ارائه شود دیگر هیچ استقبالی از آشغال سازهای وطنی نخواهد شد. وسود150 درصدی برای هر خودرو از بین میرود.
مرتضی
۹ خرداد ۱۳۹۳میتونم تشبیهش کنم به مدیریه شرکت عنوان دارپول ساز
شیک باوقار لوکس ونجیب
reza
۸ شهریور ۱۳۹۳تنها داشپرتی هست که می تونه با مرسدس رقابت کنه