معرفی برند حمل و نقل جدید M ولوو

پنج‌شنبه 14 تیر 1397 - 06:27
مطالعه 2 دقیقه
volvo-m
خودروسازان طراز اول جهانی به‌طور فعالانه‌ای در حال کار روی تبدیل شدن از سازنده خودرو به تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل وسیع در دنیا هستند؛ و البته این کار...
تبلیغات

خودروسازان طراز اول جهانی به‌طور فعالانه‌ای در حال کار روی تبدیل شدن از سازنده خودرو به تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل وسیع در دنیا هستند؛ و البته این کار برای ولوو با یک حرف جدید همراه شده است: M!

این خودروساز سوئدی اعلام کرد سرویس‌های حمل‌ونقل خود را با برند جدید M ارائه خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که این حرف سریعاً ما را به یاد بازوی پرفورمنس آلمانی‌ها یعنی ب ام و می‌اندازد. جدای از بحث نام‌گذاری، جزئیات کامل این برند جدید هنوز منتشر نشده است اما خب در ادامه برخی اطلاعات را بازگو می‌کنیم.

این برند دسترسی فوری به خودروها و سرویس‌ها را فراهم خواهد کرد. این دسترسی‌ها شامل انتخاب برنامه اشتراک Care By Volvo نیز می‌باشد اما در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه سرویس‌های سان فلیت با خودروهای ولوو خواهیم بود که متشکل از 1700 خودرو بوده و به عنوان برترین کمپانی اشتراک خودرویی سوئد مطرح می‌باشد.

مدیر حمل‌ونقل ولوو بودیل اریکسون می‌گوید:

این سرویس‌ها هم‌اکنون به عنوان جایگزین‌هایی برای تاکسی یا حمل‌ونقل عمومی مطرح هستند. ما تلاش داریم تا جایگزینی واقعی برای آن تجربه‌ها ارائه کنیم. با این سرویس ما قادر خواهیم بود تا به اهداف خود رسیده و حداکثر استفاده از زمان را بکنیم.

اگرچه شهر استکهلم به عنوان مقر اصلی برند M ولوو انجام‌وظیفه خواهد کرد اما برنامه‌هایی برای برنامه‌های آزمایشی در سوئد و آمریکا دارد.

مدیرعامل ولوو آقای هاکان ساموئلسون می‌گوید:

ما تشخیص دادیم که کاربران شهری درباره مالکیت سنتی خودرو اعتقاد دیگری دارند. M بخشی از پاسخ ماست. ما به دنبال ارائه سرویس‌های مستقیم به مشتریان هستیم. راه‌اندازی برند M منابع درآمدی جدیدی برای خودروهای ولوو به همراه خواهد داشت و به رسیدن به هدف ساخت بیش از 5 میلیون رابطه مستقیم با مشتریان تا اواسط دهه میلادی آینده کمک خواهد کرد.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.