به گزارش بلومبرگ، رئیس Geely هولدینگز در ۲۳ ماه اوت در هنگ کنگ به خبرنگاران گفته است که برای شروع صادرات خودرو به ایالات متحده از شرکت سوئدی ولوو کمک خواهد گرفت تا بتواند در بازار های جدید نیز موفقیت کسب کند.
Gui Sheng Yue مدیر جیلی همچنین اظهار کرده که : «همکاری ما با شرکت ولوو موجب میشود که تصویر نام تجاری ما در ذهن مصرف کنندگان عوض شود و به عنوان یک شرکت بین المللی به فعالیت خود ادامه دهیم؛ و همین طور تحول ما در بازار های اروپا و امریکا باعث میشود بانکداری ما نیز به طور مشترک توسعه یابد. ». هم اکنون ولوو و جیلی به طور جداگانه به فعالیتهای خود ادامه میدهند تا با این همکاری نام تجاری ولوو در بین مردم کم ارزش نشود. همچنین جیلی قصد دارد تا با این حرکت جایگاه بزرگترین صادر کنندهٔ خودرو چین را به خود اختصاص دهد این در حالی است که در سال گذشته این شرکت تنها ۱۰۰,۸۰۰ خودرو صادر کرده است و همین طور قصد دارد این رقم را به ۱۸۰,۰۰۰ خودرو برساند تا رقیبی برای شرکت چری شود که سالانه ۱۸۴,۸۰۰ خودرو صادر میکند. خودروسازان چینی برای تولید ۴۰ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۵ آماده می شوند که ۲۷ میلیون دستگاه از آن در بازار این کشور و مابقی همانند طوفانی سهمگین به بازارهای جهانی وارد خواهند شد.۳۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
امیرحسین
۵ شهریور ۱۳۹۲آخه مگه چین هم میتونه با اون جنساش طوفان را بندازه تو آمریکه؟شاید بتونه ولی تو ایران بعید بدونم.آخه هر چی جنس بده تو ایران میندازه
اصغر
۵ شهریور ۱۳۹۲180 هزار تا صادر کرده بعد میخواد با شرکت هایی مثل جنرال موتورز و فورد و تویوتا رقابت کنه اونم تو بازار امریکا که سخت گیر ترین مصرف کننده هارو در جهان داره(طبق تحقیق مجله اکونومیست)
HASSANBMW
۵ شهریور ۱۳۹۲آمریکا جنس تولید میکنه -> هدفش اینه که اصلا خراب نشه!
اروپا جنس تولید میکنه -> هدفش اینه که اگه قراره 20سال کار کنه،درست کار کنه!!
ایران جنس تولید میکنه -> هدفش اینه که جلو مشتری خوب کار کنه،دیگه بعدش میخواد کار کنه،میخوتد نکنه!!!
چین جنس تولید میکنه -> اصلا قرار نیست کار کنه چون یه ایرانی… پیدا میشه که جنسشو بخره!!!!!
باربد
۵ شهریور ۱۳۹۲داداش خدایی ماشیناش خوبه!البته بقیه رو نمی دونم ولی من لیفان داشتم واقعا از هر لحاظ عالی بود به خدا
Ehsan
۱۰ اسفند ۱۳۹۲عالی بود ! اقا باربد در مقایسه با چی عالی بود ، با پراید یا یک ماشین اروپایی یا امریکایی یا ژاپنی ؟
amir.t.
۷ شهریور ۱۳۹۲ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل اقا حسن الحق که گل گفتی
مهیار
۶ شهریور ۱۳۹۲ولو ایمن ترین خودرو های دنیا رو تولید میکنه ای کاش همچین شرکتی از خودروسازهای ما هم حمایت میکرد اونوقت شرایتمون خیلی فرق داشت
Sadjad97
۱۸ تیر ۱۳۹۳چین 12 درجه جنس داره که معمولاً درجه 10 و 11 و 12 هِش میان در ایران!
فقط سری۳
۵ شهریور ۱۳۹۲توی اروپاو امریکا ماشین های خیلی باکیفیت تری میفرسته . توی ایران هرچی که باشه فروش میره مثل پراید
بردیا
۵ شهریور ۱۳۹۲باوجودنفوذ بهترین کار خانه ها در آمریکا من که فکر نکنم کسی بره سراغ جیلی
مگه اینکه خل باشه !!!
siavash
۵ شهریور ۱۳۹۲قرار نیست تو آمریکام مثل ایرن قیمتش 51 میلیون تومان باشه و ماشین اقشار پر درامد بشه اینو واسه گداهای آمریکا که پول ندارن ماشین بخرن میفرستن البته اگه مسئولین گمرکی نمیخواستن واسه ما هم ماشین ارزونی بود!
aryamehr
۵ شهریور ۱۳۹۲خیلی از جنسای چینی تو بازارهای جهانی با کیفیت حساب میشن که چین شده اقتصاد دوم جهان ولی تو ایران اینقدر واردکننده ها اون پس مونده ها رو آوردن که وقتی میگی چین آشغال میاد تو ذهن آدم
یه پسل باهوش
۵ شهریور ۱۳۹۲اشتباه نکن اتومبیل چیزی نیس که درجه یک دو داشته باشه
aryamehr
۵ شهریور ۱۳۹۲اگه نداشت درجه یک دو چطور یه برند از چین مثل جیلی میاد وبیشتر امتیازهای کیفی رو میگیره ولی یکی مثل چری درجه های کیفی پایین هم توش هست یکم بیشتر فکر کن
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۵ شهریور ۱۳۹۲درود.دوستان همه ی ما میدونیم که کیفیت جنس چینی خوب نیست.
ولی قبول کنید تو ایران همه چیز بسته تاجر است.یعنی اون تاجر است که تصمیم میگیرد که چه جنسی با چه کیفیتی وارد کند.
شرکت جیلی جزو با کیفیت های کشور چین است.
مثلا همین شرکت اریا دیزل ( نماینده ی انحصاری کامیون های رنو در ایران ) از وقتی تحریم ها شروع شد و دیگر نتوانست با کامیون های وارداتیه محدود پاسخ بازار را بدهد و دید مردم توان خرید قبل رو ندارند رفت سراغ یک شرکت چینیه با کیفیت به نام C&C.
این شرکت جزو بهترین های کامیون ساز چین است که با اروپا رابطه دارد. و همان شرکت چری میباشد.
حالا دیدید که همه چیز به وارد کننده ربط دارد.
انوقت شرکت های بزرگ کشور به دنبال شرکت های گمنام و بی کیفیت هستند.
ایران خودرو به دنبال هووو
سایپا به دنبال دانگ فنگ.
لازم به ذکر است که دانگ فنگ یکی از شرکای تجاریه مرسدس بنز است.ولی اون محصولاتی که از تکنولوژیه مرسدس بنز استفاده میکند راهیه ایران نمیشود.
E 63 AMG
اصغر
۵ شهریور ۱۳۹۲دانگ فنگ زیر مجموعه و شریک نیسان هست.اشتباه نگو داداشم.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۵ شهریور ۱۳۹۲درود اصغر جان.بله اشتباهی نوشتم.میخواستم بنویسم فوتون.ممنون از دقتت.
G 65 AMG
omid
۶ شهریور ۱۳۹۲تقصیر این دلالای گردن کلفت بیشرف که باید 50 ملیون بدیم جیلی سوارشیم ………چرا باید هرچی برامون اوردن سوار شیم و کیف کنیم واقعا لیاقت ایرانیها اینه ؟ما واقعا قدر خودمونو نمیدونیم ما با اون تمدن و تاریخمون تبدیل شدیم به بازیچه ی دلال ها و بازار مصرف اشغالای چینی و ماشین های از رده خارج دنیا…….ایا استعمار و استثمار چیزی جز اینه؟
jaguar
۵ شهریور ۱۳۹۲به سلامتی
این یعنی احتمالا یکی دو ماه دیگه جیلی هم به ایران ماشین نمیده!
دیگه باید بریم از هند ماشین بیاریم
زیگما
۱۳ دی ۱۳۹۲همین جگواری که عکسش آواترته زیر مجموعه تاتا موتورزه هنده!
محسن.د
۵ شهریور ۱۳۹۲هرچقدم ماشینای چینی و هندی بی کیفیت باشن،مطمئنم بازم بیشتر از ایرانخودرو و سایپا واسه مشتری ارزش قائلن.منکه ترجیح میدم از بی نامو نشون ترین خودروسازی جهان ماشین بخرم ولی پولمو به ایرانخودرو و سایپا ندم!
یه پسل باهوش
۵ شهریور ۱۳۹۲الان ماشینای چینی نصبت به رقباشون امکانات بیشتری در اختیار قرار می دن
همین جیلی نصبت به قیمتش و اپشن هاش از مگان که سره
حالا کار ندارم بعضی ها هنوز رو کیفیت ال نود تعصب دارن
((=
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۵ شهریور ۱۳۹۲درود باهوش جان.حرفت درسته.ولی باید تو دراز مدت این مقایسه را هم دید.این مقایسه را زمان و اینده به ما نشان خواهد داد.
E 63 AMG
amir
۵ شهریور ۱۳۹۲مهم نیست که چین که چیزی تولید میکنه مهم اینه که مردمش اهمیت میدن میگن هر وقت خرو خوب بار بزنی خودش راه میره مقصد ولی اگه بارو بد بذاری راه که نمیره که هیچ با شلاق هم بیافتی به بختش بازم فائیده ای نداره حالا خودتون هر جور دوست داری برداشت کن
amir
۵ شهریور ۱۳۹۲ببخشید معذرت می خوام که این حرفو میزنم ولی باید بگم اگه قراره در آمریکا محصول جیلی فروش نرود چون به دلیل نفوذ خودرو سازان برتر و و اونیم که میخره خل هستش باید بگم خلتر از ما ایران پیدا میشه که هر چی محصول چینی مخرند شماها یا مردم را احمق فرض میکنید یا خودتون احمق تشریف دارین مدیر شرکت جیلی به کجا فکر میکنه بعدش ما کجای کار هستیم
skazi 68
۶ شهریور ۱۳۹۲اره وقتی تو ماشین میشینی بوی پلاستیک بازیافتی میزنه تو صورت ادم بهدشم هول میشی تصادف میکنی
رهام
۶ شهریور ۱۳۹۲درسته ماشینای چینی کیفیت ندارن ولی لااقل 4تا آپشن میزارن شاید مردم بخرن ولی تو ایران تازه آپشن هم ور میدارن مثل ال نود که تک ایربگ شده تازه اونا هر روز بهتر میشن ولی ما چی
فرزاد
۶ شهریور ۱۳۹۲ضمن احترام به عقیده همه دوستان به نظر من یک چیز این وسط فراموش میشه این کشور فقط حدود ده ساله که بصورت جدی وارد عرصه تولید یا کپی اتومبیل شده کاش کشور ما هم همین قدر می تونست خودی نشون بده
رامتین
۶ شهریور ۱۳۹۲کاملا مشخصه بزودی چین بازار آمریکا و اروپا را میگیره. دلیل: توجه داشته باشید در همه جای دنیا حتی اروپا و آمریکا اوضاع اقتصادی بعرنجه و 80% مردمان دنیا وضع اقتصادی نسبتا خوب و رو به پایین دارند، پس همونطور که سامسونگ براحتی تونست بزرگترین کمپانی موبایل در دنیا بشه، چین هم تا چند سال دیگر بزرگترین صادرکننده اتومبیل در دنیا خواهد بود.
اصلا ایران جزو معادله برای چینی ها نیست، مگه تمام دنیا در قلب اروپا یا خیابان شاندلیزه فرانسه یا مهنتن نیویورک خلاصه میشه! این افراد و مردمان کمتر از 1% جمعیت دنیا را شامل می شوند، اینان بوگاتی سوار بشند، نوش جانشان. مابقی که وضعشون متوسط رو به بالاست، اتومبیلهای دیگر مثه هیوندا، بنز و… اما چقدر از مردم قاره آمریکای جنوبی یا آسیا یا آفریقا فقیرند؟ پس تابلوست که چین بعنوان دومین کشور ابرقدرت دنیا سکان خودرو را هم در دست میگیره و چه بسا در سالهای دور (که البته عمر من و شما نمیتونه اون روز را ببینه) ابرقدرت بالاتری از آمریکا میشود.
البته منم مثه شما از محصولات چینی بدم میاد (مثلا تیبا را به ام وی ام ترجیح میدم) اما دیدگاه ما تاثیری در این تغییر جهانی بهیچ وجه ندارد.
بهزاد
۶ شهریور ۱۳۹۲هنوز خودروسازان چینی وارد عرصه های رغابتی مثل اروپا و آمریکا و… نشدن تا محک جدی بخورن و بدون شک با این خودروها نمیتونن بازاری تو این کشورها بدست بیارند مگر ارتقا تکنولوژی و سطح کیفی و در این صورت قیمت هاشون بالا میره.
دومین سد بزرگ چین 3 کشور هند و برزیل و روسیه هستند که هم مواد اولیه ارزان قیمت در دسترس دارند هم نیروی کار و شرکتهای دیگر تاسیسات تولیدی بزرگی رو در این کشورها تدارک دیدن که از نظر قیمت نهایی میتونه رغابت کنه.
در حال حاضر شرکتهای خارجی در چین تولیدات گسترده ای دارند که شاید در کوتاه مدت اجازه ی برند سازی معتبر به چینی هارو نده و همون امکاناتی که مثلا چری و لیفان و… در چین بهرمند هستند شامل سایتهای تولیدی جنرال موتورز و vw و تویوتا و نیسان و… هم میشه.
خودروهای چینی در مناطق فقیر نمیتونه چند ماه دوام بیاره چون اونجا از پشتیبانی خبری نیست و صرفه ی اقتصادی نداره واسه پشتیبانی از چند صد یا چند هزار خودرو فروخته شده از این رو اون بازارها در اختیار خودروهایی مثل تویوتا باقی میمونه مگر در آینده که افزایش کیفیت داشته باشند.
جلال
۶ شهریور ۱۳۹۲سلام
علیرغم میل باطنی باید اعتراف کنیم صنعت خودرو ساری چین داره به طرز وحشتناکی رشد میکنه
و کم کم خودرو سازان آمیکایی ژاپنی آلمانی و… راشکست خواهد داد
هرچند امیدوارم هیچ وقت این اتفاق نیفتد………………..
mohammad
۷ شهریور ۱۳۹۲100%
زیگما
۱۳ دی ۱۳۹۲وقتی بریتانیا در اوج رشد اقتصادیش بود همه فکر میکردن محصولات بریتانیایی تمام دنیا رو اشغال میکنن!ولی اینطور نشد.وقتی امریکا در اوج رشد اقتصادی بود همه همین فکرو میکردن ولی اینطور نشد.آلمان هم همین طور.ژاپن هم وقتی در دهه 70 رضد اقتصادیش زیاد بود همه فکر میکردن دنیا رو میگیره.الانم همه فکر میکنن چین همه دنیارو میگیره ولی تاریخ نشون داده اینا توهمه! دنیای اقتصاد روی رقابت پایه گذاری شده.وقتی چینی ها به درجه از رقابت میرسن متوقف میشن!درست مثل آغاز کار بقیه خودروساز ها.
amir.t.
۶ شهریور ۱۳۹۲وقتی ولوو ی ماشین رو ساپورت کنه برا ورود به بازار امریکا.واووووووووووووووووووو چه شود.چه ماشینی.
Hadi
۱۵ شهریور ۱۳۹۲سلام بر همگی…..مردم ایران بدبخت ترین انسان هاست……همون ماشینی رو منتاژ میکنن که 15 سال پیش رده خارج شده……وای به حال ما !!!!!
جیلی 56386
۱۹ آذر ۱۳۹۲سلام به دارندگان جیلی؟
به جیلی از تمام جوانب بخواهید امتیاز بدید از 0 تا 100 چند میدید.لطفا؟(جهت خرید)
حمید
۲۸ آذر ۱۳۹۲65- من جای شما باشم یه سوناتای 2007 یا 2008 میخرم که خیلی بهتره
غمگین
۱۵ دی ۱۳۹۲60
حمید
۲۸ آذر ۱۳۹۲با سلام خدمت دوستان عزیز، من نه فروشنده خودروهای چینی هستم و نه خیلی غرب زده هستم که بگم فقط ماشین امریکایی و اروپایی، فقط یه سایت در مورد تست ضربه جیلی امگراند-7 در استرالیا قبل از واردات این ماشین بزبان انگلیسی نوشته که این ماشین در آن تست متاسفانه وردود شده است. ایکاش دل تجار و مسئولین محترم صنایع و استاندارد ایران هم مثل استرالیایی ها، کمی دلشون برای مردم میسوخت و اجازه ورود به این نوع خودروها نمی دادند. آدرس سایت مذبور بشرح زیر است:
http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-news/geely_rejected_after_failing_crash_standard
با تشکر