خودرویی که مشاهده میکنید یک طرح مفهومی غیررسمی از پولستار S-E به عنوان کراس اووری کوپه و پرچمدار است که طراحی خوشذوق آن را در فضای مجازی منتشر ساخته است. این خودروساز سوئدی تا همین چند سال پیش بخش پرفورمنس و کمتر شناخته شده ولوو بود اما حالا در بخش خودروهای الکتریکی به یکی از مهرههای برجسته تبدیل شده و پس از عرضه پولستار ۳ شاید فروش کلی آن نیز افزایش یابد. البته این برند کار خود را تنها با پولستار ۳ تمام نخواهد کرد.
سوئدیها تائید کردهاند پولستار ۴، ۵ و ۶ را نیز تولید خواهند کرد؛ طراحی مفهومی پولستار S-E اگرچه محصولی رسمی نیست ولی میتواند به عنوان یکی از اعضای مهم خانواده محصولات پرفورمنس در نظر گرفته شود. طراح این کانسپت مجازی ژیهنگ گو است که در مسابقه طراحی پولستار شرکت کرده و شاسیبلندی قدبلند است که عناصر کلیدی طراحی ظاهری آن از محصولات پولستار گرفته شدهاند. S-E کانسپت به عنوان شاسیبلند پرچمدار پولستار مطرح بوده و شاید بتوان آن را رقیب غیرواقعی لوتوس Eletre دانست.
نمای جلوی این کانسپت را به راحتی میتوان جزو شاخصههای محصولات پولستار دانست زیرا چراغهای نازک و دیلایت های LED آن کاملاً شناخته شده هستند. اگرچه پولستار S-E مفهومی فاقد جلوپنجره سنتی است اما هنوز هم به خاطر زوایای تیز و سطوحی چشمگیر از طراحی احساسبرانگیزی سود میبرد. به این موارد باید نشان نورانی پولستار را نیز اضافه کرد.
پروفایل جانبی این خودرو جذابیت زیادی دارد. طراحی جانبی این کانسپت شبیه هیچیک از شاسی بلندهای بازار نیست و خط سقف بسیار کم ارتفاع و نرمی را با شیشههای جانبی نازک و شیشه عقب دارای زاویه قابلتوجه ترکیب کرده است. احتمالاً فضای سر سرنشینان ردیف دوم پولستار S-E خیلی زیاد نخواهد بود اما به لطف فاصله بین محوری خوب حدس میزنیم فضای پای زیادی وجود داشته باشد. همین طراحی برجسته به بخش عقب نیز سرایت کرده و خاصترین عناصر قابلذکر در این بخش را میتوان نوار نورانی LED و چراغهای عقبی دانست که ما را به یاد چراغهای پولستار ۶ رودستر کانسپت میاندازند. نهایتاً نیز یک فلاپ چشمگیر در این بخش خودنمایی میکند. نظر شما درباره این طرح مطالعاتی جذاب چیست؟ آیا پولستار باید آن را برای خط تولید آماده کند؟
کرگدن باواریا
۲۵ مهر ۱۴۰۱شاسی بلند کوپه فقط کرگدن باواریا x6 m50i کبیر !😎
اصلا سنگ مَحک این کلاس همین هست !
بنز تلاش خودشو کرد ولی نتونست به ابهت بیمر نزدیک شه !
ولوو به به چه امیدی پاشو کرده تو این کلاس ولی ارزوی موفقیت برای این برند سوئدی دارم.
Alan.r
۲۵ مهر ۱۴۰۱X6 شاید از نظر پرفورمنس برتری داشته باشه ولی کسی که یه SUV بزرگ میخره لوکس بودن و راحتی براش مهمتره که در این زمینه GLE کوپه برتری کامل داره
net
۲۵ مهر ۱۴۰۱کراس اورهای کوپه که سقفش از پشت کوتاه میشه خیلیییی بد هست . در سال ۲۰۰۸ بی ام و x6 اولین ماشین بود که این مدلی طراحی کرد و این مدل ماشین رو مد کرد و خیلییی طراحیx6 بد هست. سقف این ماشین هم کوتاه هست بد شده
پدرام
۲۵ مهر ۱۴۰۱بله منم با شما موافقم و اگه قرار باشه ب ام و کراس اور داشته باشم انتخابم می دم x5 یا x7 هست نه x6
اما x6 هم طرفداری خاص خودشو داره
پدرام
۲۵ مهر ۱۴۰۱از نظر طراحی x6 هم اولی نبود میشه گفت یه جورایی پونتیاک آزتک حالت کوپه داشت منتها تو اجرا خیلی نافرم بود و هیچگاه موفق نشد تنها موفقیتش سریال برکینگ بد که بعدش خیلی ها ترغیب می شدن بخرن!!
مهران
۲۵ مهر ۱۴۰۱این با این طراحی باید بره فضا کمک ویجر ۱…
Payfast
۲۶ مهر ۱۴۰۱تورو جون مادرتون شاسی بلند سازی کوپه رو شروع نکنید که سوپراسپرت سازها نیان شاسیبلند با تولید محدود بزنن به مشتری بعدشم ایرانخودرو و سایپا بیان کپی کنن ._.
مهدی
۲۶ مهر ۱۴۰۱این شاسی بلند نیست سدان هم نیست
اسمش میشه سدان پاشنه بلند کوپه
یا اسم جدید بزارم هالک کوپه
محمد
۱۲ آبان ۱۴۰۱چیزی که ذهن من از نوجوانی به دنبالش بود دقیقا در این طراحی دیده می شود.
هر چند بعید است دست خودم به آن برسد ولی آینده متعلق به این تیپ خواهد بود.