جیلی که حالا صاحب ولوو سوئد است، تصمیم دارد این برند را قدرتی دو چندان ببخشد. مخصوصاً وقتی بازارهای در حال توسعه کشورهایی نظیر چین، خودروهای بزرگ و لوکس را بیشتر میپسندند. گل سر سبد محصولات آینده ولوو، یک سدان لوکس خواهد بود که میتواند جلوی غولهایی نظیر مرسدس کلاس S و ب ام و سری ۷ و آئودی A8 قد علم کند.
لی شوفو (Li Shufu) مدیر جیلی این موضوع را اعلام کرد. گرچه از ویژگیهای این خودروی لوکس چیزی نگفت.
این در حالیست که مدیران اجرایی ولوو، Stefan Jacoby و Hakan Samuelsson پیشتر با این ایده و برنامه مخالفت کرده بودند.
انتظار میرود سدان لوکس ولوو، S100 نام گذاری شود که از پلتفرم کشیده نسل آینده S80 این شرکت استفاده خواهد کرد. ولوو S100 مجللتر و بزرگتر از S80 خواهد بود و مخصوصاً فاصله بین دو محور آن کشیده تر خواهد بود.
همچنین ولوو S100 در چین و در کارخانه ولوو در چنگدو ساخته خواهد شد. اما صادرات آن به همه بازارها خواهد بود. با این وجود در حالی که ولوو اعلام کرده در آینده روی موتورهای ۴ سیلندر تمرکز خواهد کرد و موتورهای ۵ و ۶ سیلندر را رها میکند، متقاعد کردن مشتریان یک خودروی لوکس برای سوار شدن به یک خودرو با پیشرانه ۴ سیلندر بجای V8 دشوار به نظر میرسد. اما شاید مانند گذشته و مدلهای XC90 و S80 ولوو برای پیشرانه سراغ موتورهای ۸ سیلندر ساخت یاماها برود!
Ali.N
۳۱ شهریور ۱۳۹۲عجب بهشتیه توش!!!!!!!
nima
۳۱ شهریور ۱۳۹۲طراحی جلوش جذاب نیست ولی طراحی عقبش باحاله ولی …
s class یه چیز دیگست ( طرافدارهای ماشین المانی لایک ) ;)
آرش ایرانی
۳۱ شهریور ۱۳۹۲چقدر داخلش شکل مدل مفهمومی کیا ری kia ray هستش
km
۳۱ شهریور ۱۳۹۲قطعا میتونه رقیب خوبی برای اس کلاس و سری 7 باشه، فوق العادست
HASSANBMW
۳۱ شهریور ۱۳۹۲چرا باید روی 4سیلندر ها تمرکز کنه؟؟؟
slr722
۳۱ شهریور ۱۳۹۲ای کاش ولوو برای جیلی نبود…
سام*
۳۱ شهریور ۱۳۹۲حیف شرکت معتبر و بزرگ ولوو که به مالکیت جیلی در اومده.اخه شرکتهایی که یک عمر اعتبار و سابقه دارن خیلی حیف که تحت کنترل چینی های کپی کار در بیان.
محمد حسین
۳۱ شهریور ۱۳۹۲به به عالیه
slr722
۳۱ شهریور ۱۳۹۲تا وقتی مدل واقعی نیاد بیرون نمیشه گفت خوبه یا بده…
cr7
۳۱ شهریور ۱۳۹۲واقعا با کلاس و با صلابته
j
۳۱ شهریور ۱۳۹۲به این میگن سرعت پیشرفت.
به این میگن رقابت.
VAHID JINPACHI
۳۱ شهریور ۱۳۹۲خیلی خیلی قیافه ی خشنی داره…
ناصر
۳۱ شهریور ۱۳۹۲نمره نمای داخل و تجهیزاتش 20
نمای بیرونی و قیافش 8
عرفان
۳۱ شهریور ۱۳۹۲erfan-s
دم چین گرم بگیم بیاد ایران خودرو رو هم بخره شاید یه تحولاتی انجام بدن.
دلار 2900 شده.
erfan-s
مهزیار
۳۱ شهریور ۱۳۹۲حالا من کاری ندارم که خوبه یا بد.
ولی مسلما در مقابل اس کلاس که هیچ، مقابل سری هفت و آئودی و دیگر هم کلاسان خودش کاملا مضحکه
amir.t.
۳۱ شهریور ۱۳۹۲خوشگله ولی خیلی فانتزی درستش کردن.ولی درکل شرکت ولوو درستش کرده و این یعنی قدرت از هر لحاضی …
yashar
۳۱ شهریور ۱۳۹۲داخلش مدرنه ولی فوق العاده سرد و بی روح
مهیار
۳۱ شهریور ۱۳۹۲خاطر این که ولوو ایمن ترین ماشین های دنیا رو درست میکنه از برندش خیلی خوشم میاد
امین
۳۱ شهریور ۱۳۹۲bmw سری 7 و بنز s کلاس میدونید مال چند سال پیشه و چند سال قدمت داره!!!!!!
یه دفعه یه تازه کار بیاد و رقیبشون بشه!!!
نه
مجید
۳۱ شهریور ۱۳۹۲جالب بود . فکر کنم به زودی این روند دیجیتالیز کردن خودرو ها سرعت بگیره.
نخود آش
۳۱ شهریور ۱۳۹۲انگار دیگه ولوو نیست. اصالت چهره اش نابود شد.
حسین(جاسم)
۳۱ شهریور ۱۳۹۲فقط داخلش خوبه.
احسان
۱ مهر ۱۳۹۲عمرا اگه موفق باشه
دیگه گنده تر از فولکس واگن که نیست .نتونست فایتون را ادامه بده
تا وقتی اس کلاس و سری هفت و A 8 هست, ال اس و ایکس تی اس و ایکس جی هم باید برن بوق بزنن
البته اینها همشون جزو بهترین ها هستند ولی آلمانی ها همیشه بهتر هستند و مقبولیت بیشتری دارند
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ مهر ۱۳۹۲درود.
به به ولوو.
ولوو هم داره قاطیه بزرگا میشه.البته قبلا هم بود ولی کسی زیاد ادم حسابش نمیکرد.
ایران و المان.
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲سوغات اسکاندیناوی دیگه….