ولوو

دیترویت 2014: معرفی ولووی XC کانسپت [ویدئو]

طرفداران ولوو بی صبرانه تا هفته بعد منتظر می‌مانند تا از هیجان انگیزترین خودروی این شرکت در نمایشگاه دیترویت رونمایی شود. یک کراس اور کوپه مفهومی جذاب که می‌تواند راه آینده این شرکت را در طراحی محصولات و تکنولوژی ایمنی نشان دهد.

Volvo XC Coupe Concept
Volvo XC Coupe Concept

ولوو XC کوپه پیش از این تنها در یک تیزر محدود و به صورت نا مفهومی نمایان شده بود. معماری مورد استفاده در این خودرو با نام SPA در محصولات آینده ولوو از جمله نسل آینده XC90 بکار گرفته می‌شود. مهندسی هوشمندانه ولوو باعث کاهش وزن خودرو در عین استحکام شده که به واسطه استفاده از فولاد با مقاومت بالا و سازه‌های جدید است.

احتمال استفاده از طراحی چراغهای عجیب و راهنماهای DRL در محصولات آینده ولوو وجود دارد. ولوو XC90 جدید هم امسال معرفی می‌شود و ما پیوند و چگونگی ارتباط آن با مدل XC را خواهیم دید. البته XC90 با هفت صندلی در سه ردیف، بزرگتر از کوپه چهار نفره XC است و یک کراس کانتری اسپرت محسوب می‌گردد. حالا می توان تا ۱۳ ژانویه منتظر ماند تا به مشخصات کامل این خودرو دست یافت.

 

********************************************************

بروزرسانی – دیترویت ۲۰۱۴: در نمایشگاه امسال مشخص شد که ولوو XC کوپه، پیش نمایشی است از نسل آتی XC90 که قرارست از سال ۲۰۱۵ روانه بازار شود . . .

XC کوپه بسیار از المان های طراحی خود را از ولوو کوپه کانسپت قرض گرفته که سال گذشته میلادی در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد. البته در کنار این شباهت ها، XC کوپه تفاوت هایی مانند استفاده گسترده از قطعات پلاستیکی در بدنه و یا گلگیرهای عضلانی و یا چراغ های LEDدار Tشکل جلو نیز با آن دارد. هنوز هیچ خبری از جزییات فنی این خودرو در دسترس نیست.

[jwplayer mediaid=”۵۸۴۲۸″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    xc90.منتظرتم.

    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      برا اولین بار این مدل رو میبینم خیلی جالب و بویژه خیلی متفاوت و عالیه
      تا ۱۳ ژانویه منتظرش میمونم
      مشتاق شنیدن اخبار جدید درمورد این خودرو هستم

      1. *عرفان*

        ۲۴ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (32 ديدگاه)

        به به ..
        به نظرم برا جیگزینی بنزای قدیمی نعش کش در ایران ماشین خوبیه..
        منم منتظرتم هه..

    2. zondar

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      چراغ عقباش مثل همیشه توپه
      Xc90 دیگه اتاقش قدیمی شده بود

  2. محسن.د

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    امیدوارم به همین شکل ساخته بشه که البته بعید هم نیست.

    1. carbonado aventador

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4497 ديدگاه)

      از خودرو های کانسپتی هست که می توان با اون ارتباط برقرار کرد!!!!!!!!!

      1. zondar

        ۱۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        چون قراره تولید بشه

    2. Hooman

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (221 ديدگاه)

      یعنی اگه این ماشین با اون ایمنی مثال زدنیه ولوو همراه باشه سفینه ایه برا خودش…

  3. امیدبرتر

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    پدال!انگارزودبه زودمطلب میزاری!آفرین

    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      پدال رفته رفته پیشرفته تر سریع تر و کامل تر میشه و در خور افتخاره

      1. carbonado aventador

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4497 ديدگاه)

        البته بعضی جاها خراب می کنه . پست هایی که جای بحث و کامنت گذاشتن هست سریع بعدش دوباره مطلب می گذاره ولی بعضی وقتا می شه که یه مطلبی که خیلی هم جالب نیست چندین ساعت جایگزین نداره!!!!!!!!!

  4. حمادي

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (300 ديدگاه)

    ولو طراحیش طراحی نیست من بهتر ز این طراحی میکنم فقط خدمات این کمپانی عالیه

  5. SAEED

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    ولوو رو خییییییییییییییییییلی دوس دارم!!!!مخصوصاً بخاطر کارای جذابی ک تو زمینه ایمنی انجام میده!!!ولی ای کاش ی تغییر کوچولو تو نمای عقب ماشیناش بده!!!!

  6. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.

    تا محصول نهایی بیاد بیرون ، خیلی طول میکشه و طراحیش دست خوش تغییر میشه.

    چرا بیشتر کانسپت ها از رنگ نقره ی یا استیل مات استفاده میکنند؟؟؟

    ((( ایران و المان )))

    1. محسن.د

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      شاید بخاطر حس مدرن بودن.

    2. مهدی

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (623 ديدگاه)

      دورود میلاد عزیز

      در مورد این چند خودرو که میگم اطلاعات میخوام
      1 در مورد کیفیت ، قدرت ، و بهترین مدل انتخابی
      2 مدلهای کارکرده و کم کارکرده
      3 خدمات و قطعات (قطعاتشون نو هست یا استوکه)
      4 قیمت

      1 Toyota Corona T190 (Tenth generation) (1992-1998)
      2 Toyota Corona T170 saloon (Ninth generation) ( 1987 – 1992)
      3 Toyota Carina (Sixth generation) (1992–1996)
      4 Toyota Corolla (E100) ( Seventh generation (E100) 1996
      5 Honda Accord Sedan (Fourth generation (1990–1993)
      6 Honda Ascot
      7- 1993–1995 Accord VTi sedan

      میلاد جان داداش یه نکته هست اونم اینکه استفاده روزانه من 120 کیلومتر(پیمایش) هست
      پس اگه ماشینی بالای 100/000 کار کرده باشه نمیدونم زیرپای من دوام میاره یا نه
      من زمان خدمات و کیفیت برام مهم هست
      اگه خدمات و قطعاتشون نباشه بی خیال میشم از این ماشینهای که نام بردم
      سپاسگذارم
      مهدی

      1. مرتضی

        ۱۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (846 ديدگاه)

        از من به تو نصیحت طرف کرولا نرو!!! علت تنفر من از تویوتا یکیش همین مدلشه مزخرف مزخرف مزخرف البته کم صدا!!! و کولر نسبتا خوب و مصرف قابل قبول

        1. مهدی

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (623 ديدگاه)

          ممنون داداش مرتضی
          چرا طرف کرولا نرم؟
          علت چیه؟
          منهای صدا
          سپاسگذارم
          مهدی

    3. DRIVING PERFORMANCE

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (12 ديدگاه)

      میلاد یه سوال اینجا ثبت نام نداره؟ پنل کاربری و این چیزارو نداره؟چجوری باید آواتار انتخاب کنیم و بگذاریم

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        دوست عزیز خوش امدی.

        نه اینجا ثبت نام نداره.اینجا فقط یک ایمیل میخواد و یک اسم

        برای شناخته شدن.

        برای اواتارم هم فکر کنم حتما باید ایمیل داشته باشی.فکر

        نکنم با جیمیل بشه اواتار انتخاب کرد.چون من برای یکی از

        همین افراد سایت میخواستم اواتار بذارم ، اون فرد هم چون با

        جیمیل نظر میداد ، نشد که براش کاری بکنم.البته شاید هم من

        بلد نبودم.از دوستانی که با جیمیل دیدگاه میگذارند و اواتار

        هم دارند لطفا ایشون و من را راهنمایی کنند.لینک اواتارم در

        قسمت پایین دیدگاه تعبیه شده است.

        برای وارد شدن هم باید از فیلتر شکن استفاده کنی.

        موفق باشید.

        ((( ایران و المان )))

        1. محسن.د

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          میلادجان من فقط با جیمیل کار میکنم،بدون هیچ مشکلی خاصی اواتارم رو گذاشتم.

  7. علي

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    طراحیش خوبه :)

  8. Saied

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    در نگاه اول فکر کردم که اینفینیتیه! ولی از پشتش زیاد خوشم نیومد!

  9. دکتر

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    طراحی اول لامبورگینی فرزند خلف ایتالیا و آلمان بعدم فراری البته تو خودروهای ساده تر بی ام دبلیو

    1. Saied

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      دکتر اول نظرت بنویس که ( به نظر من) چون تو این سایت فراری خیلی کشته مرده داره!

  10. pooyan

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    بچه ها کی اون قسمت تاپ گیر رو که می خواستن بیان ایرانو دیده؟ واقعا ابرومون پیش دنیا رفت

  11. cts

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اقا قضیه ی ای F.A چیه؟؟؟؟؟؟؟

  12. توفیقی

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    به مرور زمان خواهید فهمید که توفیقی چه گوهری بود و از کف دادید.
    313

  13. توفیقی

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    cts F.A مخف FUCK AMERICA است.فهمیدی قضیه رو

  14. mojtaba..designer

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    کانسپت هایی که رنگ نقره ای دارن بیشتر میتونن اون خاص بودن مدل رو القا کنن.
    البته این یه چیز نسبی هستش.
    بهتر بگم هر کمپانی ای دوست داره مدل های پیش تولید یا کانسپتش رنگش به رنگ اصلی کمپانی باشه.
    مثلا بنز رنگ اصلیش نقره ای .. یا لامبو نارنجی سان شاین و زرد…
    فراری قرمز.
    از اینجور حرفا.

    دوست عزیز دکتر…

    اینو کل دنیا میدونن که ایتالیا مهد هنر و طراجی خاصو با روح هستش.
    و تو ایتالیا هم .. اگه از هر ایتالیایی بپرسین ماشینی که بش افتخار میکنین و با اون ایتالیا تو چش میاد چیه…مبگن فراری.
    فراری تو طراحی مکتب خاصی داره.
    و اینو ثابت کرده که چند ساله پشت سر هم همه ی مدل هاش تو هم کلاس های خودش مقام اول طراحی رو داشته….
    نمیگم لامبورگینی طراحی بدی داره اصلا اینطور نیست.
    لامبو طراحی هیجان انگیزی داره و من خودم تو پروژه طراحیم لامبورگینی کوردوبس Cordobès رو طراحی کردم.

    ولی خواستم بگم که طراحی فراری یه سروگردن از هم رده هاش تو کلاس خودش بالاتره.

    1. carbonado aventador

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4497 ديدگاه)

      برتری فراری به خاطر موتور و سیستم محرکه اش است . البته طراحی هاش هم خوبه ولی f12 طراحیش در حد و اندازه ی فراری نیست!!!!!!!!!!

    2. Saied

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1261 ديدگاه)

      بابا طراح! اگه حرفت درس باشه من به شخصه به شما افتخار میکنم!

  15. mojtaba..designer

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    حتما این مدل ولوو در آینده رقیب های سختی داره…
    ولی کاش ولوو یه نموره طراحی عقبشو تغییر بده عالی تر میشه…

  16. mammad

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    افرین
    فکرنمی کردم ولوو چنین ساخته هایی داشته باشه
    مخصوصا همین XCچه ماشینه ولی یکم طراحیش به ااودی میده

  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.

    پدال این که تکراریه؟؟؟!!!

    ((( ایران و المان )))

  18. علیرضا

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    در چند کلام …………………………….
    جلو زیبا . از یغل هم زیبا . از پشت گند و زشت

  19. محمد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    درود بر ولوو عجب ماشینیه واقعا حرف نداره. اصالت خاصی داره سوغات اسکاندیناویه دیگه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا