از آنجایی که ولوو در رده کراس اورهای ارزان و کوچک مدلی را در محصولات خود ندارد، شرکت Heico Sportiv این مهم را بر عهده گرفته و با تغییراتی که در مدل V40 واگن داده است، آن را به یک کراس آور جذاب تبدیل کرده است.
در قدم اول استفاده از چرخهای بزرگتر و سیستم تعلیق متفاوت مورد نظر قرار گرفته است. گلگیرهای ۸ تکه پلی اورتان با رنگ سیاه و بدون نیاز به سوراخکاری بدنه و با چسب 3M متصل میشوند. تغییر کمکفنرها و تنظیم دوباره تعلیق، باعث افزایش ۳۰ میلیمتری ارتفاع از سطح زمین شده است.
علاوه بر این تغییرات، شرکت Heico Sportiv از کیت بهبود عملکرد پیشرانه هم استفاده میکند که خروجی موتور D3 را از ۱۴۸ اسب بخار به ۱۹۲ اسب بخار و خروجی مدل T5 را از ۲۵۱ اسب به ۲۶۴ اسب بخار افزایش می دهد. همچنین برای تعویض دنده در سیستم گیربکس از پدالهای پشت فرمان با رنگ آبی آنودایزه شده استفاده میشود.
این خودرو هنوز در فاز توسعه قرار دارد و صاحبان V40 برای داشتن اولین ولووی XC40 باید کمی منتظر بمانند.
hamid3x
۲۷ خرداد ۱۳۹۳از قسمت جلو همون حس واگن رو میده ولی زیبایی و اسپرتی خاصی داره ایمنی و کیفیت ولوو رو بهش اضافی کنی کراس اور متفاوتی خواهد شد.قدرت موتور بالایی دار اما مصرف سوختش نمیدونم.تا حالا ماشینای ولوو رو از نزدیک ندیدم ، زمانی میشه نظر قطعی و محکمی در مورد طراحیش داد که از نزدیک ببینیش(مثل X6)
ولوو زیبا و جذاب
Japan & Germany
۲۷ خرداد ۱۳۹۳فقط لکسوس NX
توفیقی
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ماشین خانوادگی نه مناسب برای هیجان جوانی
hamid3x
۲۷ خرداد ۱۳۹۳در ضمن چون قسمت جلو بدنه پایین تری نسبت به بقیه کراس اورا داره طبیعتاٌ زاویه دید بهتری در قسمت جلو خواهد داشت
فرهاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۳از بقیه ولوو ها قشنگ تره
حمادي
۲۷ خرداد ۱۳۹۳استیلش شبیهه x6هست
امید
۲۷ خرداد ۱۳۹۳گلگیرهای سیاه رنگش نمای جالبی به XC40 داده
k-sh
۲۷ خرداد ۱۳۹۳سللام دوستان;خودروی بسیار زیبایه. یه سوال به نظر شمااز نظر طراحیه بدنه این زیباتره یاx1 به نظر خود من این زیباتره
PEUGEOT
۲۷ خرداد ۱۳۹۳بدک نشده
پدال جان بازم از پشتش عکس نزاشتی ها
امید
۲۷ خرداد ۱۳۹۳پژو جان گیر دادی به پشت ماشین
PEUGEOT
۲۷ خرداد ۱۳۹۳چیکار کنم امید جون
خب آدم می خواد ببینه پشتش به جلوش میاد یا نه
خب باید کارشناسی کنم ببینم چطور از آب دراومده
یه کمی هم فضولم به خاطر همون
امید
۲۸ خرداد ۱۳۹۳فدات کارت درسته پزو عزیزم
امید
۲۸ خرداد ۱۳۹۳پژو
مک میسل
۲۸ خرداد ۱۳۹۳پشتشو عکس نذاشته ببینیم به جلوش میخوره
احسان(احسان سابق)
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اسپرتتر از بقیه ولوو هاست اما ولوو کلا طراحی خسته کننده ای داره و تا 10 دقیقه پیش خبر نداشتم ولوو جزو ماشینای لوکس حساب میشه
سام
۲۷ خرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
بچه اگه حوصله کردین مطلب ذیل رو بخونین!
ولو در سال 1927 و با سرمایه گذاری شرکت SKF(بزرگترین و مشهورترین تولید کننده بلبرینگ در جهان که از جمله پیشگامان این صنعت است)تاسیس شد.
پس از اینکه فورد با بحران بزرگی در سال 2008 روبرو شد به ناچار سهام ولو را برای فروش عرضه کرد و در نهایت در یک معامله عجیب شرکت جیلی سهام ولو را خرید و به این ترتیب ولو در مالکیت چینی ها درآمد.این مساله خیلی ها را نگران کردو برخی متعقد بودند که دوران ولوهای با کیفیت و ایمن به پایان رسیده است اما بعدها مشخص شد که چینی ها دخالتی در امور جاری ولو نخواهند داشت و ولو همچنان می تواند به صورت مستقل تحقیق و توسعه محصولات جدید را ادامه دهد…..(ضمیمه دنیای خودرو شماره 367 صفحه 8و9)
ROLLS R R ROYCE
۲۷ خرداد ۱۳۹۳تو دل برو هستش!!!!!!!
رضا
۲۷ خرداد ۱۳۹۳منم میگم قشنگ شده
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۸ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
زیباست. اما من رنجروور اووک رو به این ترجیح میدم.
محمدرضا
۲۹ خرداد ۱۳۹۳کلاساشون یکی نیست
احمدرضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۳X1 رو عشقه
هادی . مرسدس بنز
۲۸ خرداد ۱۳۹۳خوبه ولی مال بابا بزرگاست !!!
یه پسل باهوش
۲۸ خرداد ۱۳۹۳به نظر من اونقدر ها هم شاسی بلند کوچیکی نیست
شاید افرود خوبی نباشه
اما کوچیک هم نیست
کاپوتش بیشتر شبیه ماشین های سدان کشیده اس تا شاسی بلند های کوچیک
مثلا اسپورتج
ali
۳۰ خرداد ۱۳۹۳امکانات جانبی خوبی داره !
جوری طراحی شده که جلوش حالت باد شکن داره!
قدرت موتور و شل ظاهریش هم عالیه!!
Alpha
۲ تیر ۱۳۹۳دوسش دارم