پس از جدایی پیتِر مِرتِنز (Peter Mertens) مدیر پیشین بخش تحقیق و توسعه ولوو و پیوستنش به کمپانی آئودی، هِنریک گرین (Henrik Green) عهدهدار این سمت شد.
این در حالی است که تنها دو هفته از ترک مدیر پیشین گذشته بود و به نظر میرسید این خودروساز صبر و تعمق بیشتری برای انتساب مدیر جدید یکی از حساسترین بخشهای خود به خرج دهد. از طرفی بجای انتخاب گزینهای مناسب از بیرون کمپانی یا یک انتقال داخلی عرضی، فردی از رتبه پایینتر در این جایگاه قرار گرفت.
گرین با ۴۳ سال سن از ۱۹۹۶ در ولوو حضور مستمر دارد. طی این ده سال در بخشهای فروش، خدمات مشتریان و برنامهریزی محصول فعالیت کرده و پس از یکپارچهسازی پیشرانههای این خودروساز در دو سری سه و چهار سیلندر نامش بر سر زبانها افتاده است.
تمرکز کنونی ولوو بعد از ورود نسل نو کد ۹۰ به بازار، معرفی سری جدیدی بهعنوان مدلهای پایه با کد ۴۰ میباشد و پس از آن نیز سراغ عرضه جایگزینهای سری ۶۰ خواهد رفت. قطعاً مدیر جدید بخش تحقیق و توسه نقشی کلیدی در پیشبرد این مهم دارد و میتواند با تدابیر مناسب، ۶,۵۰۰ کارگر زیردست خود را هوشمندانه به سمت آن هدایت کند.
منبع: carscoops
M4
۲۳ آذر ۱۳۹۵چیشد؟
یعنی پیتِر مِرتِنز یهو استعفا داد؟
مدیر یه کمپانی چطور یهو رفت؟
اونم سوئدی ها که انقدر این چیزا براشون مهمه !!! :|
احمد باقری
۲۳ آذر ۱۳۹۵ببینیم این یارو چیکار میکنه.
ایرانی
۲۴ آذر ۱۳۹۵امیدوارم ولوو یه برنامه ای بذاره برا تولید خودروهای لوکس تر از 90 و حتی بالاترش… و تو این زمان عقب نمونه از رقبا…
الهی
۲۴ آذر ۱۳۹۵امیدواریم نظرش بلند باشه…
……و بدونه رده خودروهای شرکت ولوو باید مثل کیفیتشون به اون بالاها برسن… و قله را فتح کنه…
Amirhossein
۱۲ بهمن ۱۳۹۵خبر بسیار خوبیه.