اکستریمرپورتاژ

کسب رتبه نخست خدمات فروش کشور توسط گروه خودروسازی مدیران خودرو

گروه خودروسازی مدیران خودرو به ‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی خصوصی کشور موفق به کسب جایگاه نخست در حوزه خدمات فروش و شبکه نمایندگی‌ها در ارزیابی سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد، موفقیتی که بیانگر تعهد این شرکت نسبت به ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء تجربه ی کاربری مشتریان است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) یکی از معتبرترین نهادهای نظارتی و ارزیابی در ایران است که با معیارهای دقیق خود، کیفیت خدمات و محصولات مختلف را مورد سنجش قرار می‌دهد. کسب رتبه نخست این ارزیابی در واقع بیانگر عملکرد برتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در زمینه‌ ی شاخص های کلیدی همچون مشتری‌مداری، رعایت استانداردهای بین‌المللی و سرعت در ارائه خدمات است.

عوامل موفقیت مدیران خودرو در ارزیابی سالیانه ی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

  1. کیفیت خدمات: ارائه خدمات با استانداردهای بالا، نقش کلیدی در جلب رضایت مشتریان ایفا می‌کند. در سالی که گذشت مدیران خودرو با بهینه‌سازی فرآیندهای خدماتی، افزایش شفافیت و بهبود رسیدگی به شکایات توانسته است سطح کیفی خدمات خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد. همچنین، با آموزش مستمر نمایندگی‌ها و پایش عملکرد آن‌ها، این کیفیت به‌طور مداوم بهبود یافته است.
  2. سرعت در خدمت‌رسانی: یکی از شاخص‌های کلیدی در ارزیابی ISQI، توانایی در ارائه خدمات سریع و کارآمد است. مدیران خودرو همواره بر آن بوده است تا با بهینه‌سازی زمان‌بندی تعمیرات و افزایش دسترسی به خدمات تجربه‌ای بدون دغدغه را برای مشتریان خود فراهم آورد و از این طریق مصرف کنندگان محصولات خود را از مشتریان عادی به مشتریان وفادار تبدیل نماید.
  3.  عملکرد نمایندگی‌ها: عملکرد نمایندگی‌ها عامل دیگری است که نقشی تعیین‌کننده در موفقیت مدیران خودرو دارد. این شرکت با اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارت مستمر، همواره تلاش نموده تا سطح کیفی خدمات نمایندگی‌ها را افزایش داده و با دریافت بازخوردهای مشتریان، تغییرات احتمالی لازم را اعمال نماید.
  4. مدیریت هزینه خدمات پس از فروش: ارائه خدمات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، یکی دیگر از معیارهای مهم ISQI است. مدیران خودرو با تدوین سیاست‌هایی در راستای کاهش هزینه‌های خدماتی و ایجاد شفافیت در ساختار قیمت‌گذاری، توانسته است اعتماد طیف وسیعی از مشتریان را جلب نماید. این اقدامات باعث شده است تا مشتریان احساس کنند ارزش بیشتری نسبت به هزینه پرداختی دریافت می‌کنند.

کسب رتبه نخست در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، جدای از ارزش معنوی آن، بار سنگینی خواهد بود بر دوش عوامل و مدیران گروه خودروسازی مدیران خودرو تا تلاش و تعهد خود نسبت به بهبود شاخص‌های خدماتی و افزایش رضایت مشتریان را دوچندان سازند. مدیران خودرو قصد دارد در سال پیش رو نیز ضمن بهبود مستمر خدمات فروش، خدمات پس از فروش خود را نیز بیش از پیش ارتقا ببخشد. از دید عوامل این شرکت، ارائه ی خدمات پس از فروش ممتاز یکی از مهمترین ابزارهایی است که میتواند احساس وفاداری و تعلق خاطر مصرف کنندگان نسبت به برند را تقویت کند.

در این بین برند اکستریم نیز به عنوان لوکس ترین نام تجاری شرکت مدیران خودرو، از همان ابتدا شروع به کار، خدمات پس از فروش را مهمترین بخش استراتژی توسعه برند خود قرار داده است. خدمات پس از فروش همواره کلید کسب رضایت مشتری و سازنده ی تصویر برند شرکتها بوده است. در واقع از طریق فرآیندهای خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت است که میتوان تجربه خرید خودرو و وفاداری به برند مشتریان را به طور موثر بهبود بخشید.

برند اکستریم قصد دارد پیشرفته ترین دانش فنی و لوکس ترین خودروها را به مشتریان خود عرضه کند تا بدین وسیله از پشتیبانی مشتریان خود طی سال گذشته قدردانی کند. در حال حاضر، برند اکستریم عرضه ی سه مدل از خودروهای لوکس را در دستور کار دارد و در این بین بازخوردهای مثبت بسیاری به خصوص پیرامون خودروی شاسی بلند VX دریافت کرده است. در سال آینده نیز چندین مدل جدید توسط برند اکستریم به بازار ایران عرضه خواهد شد.

پارامترهای سختگیرانه ی بسیاری در ارتباط با موضوعات مربوط به خدمات پس از فروش توسط برند اکستریم اتخاذ شده است. به منظور ارائه بهترین نوع خدمات، از بین نمایندگی های موجود، ممتازترین نمایندگی ها برای ارائه ی خدمات پس از فروش در نظر گرفته میشوند. همچنین باید گفت که تیم خدمات پس از فروش برند اکستریم در کنار برخورداری از سالن های VIP خدمات پس از فروش زیبا و قابلیت خدمات سریع، سخت در تلاش هستند تا معتبرترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و این همان جاییست که در آینده تمرکز اصلی برند اکستریم را از آن خود خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۶ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. kasra

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (97 ديدگاه)

    خود گویی خود خندی
    اخه مرد حساب تو رقیب نداری هر سال خودت میشی بهترین بزه به بنز به بی ام و بیاد یه تویوتا بیاد ببینم تو کجایی

    موافقم 28
    مخالفم 5
    1. Navid A J

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (3896 ديدگاه)

      از حق نگذریم خدمات خوبی رو ارائه میدن. برای همینه که میگم تا نمایندگی اصلی کمپانی ها نیان،‌ خدمات پس از فروش بی معنیه. حالا فکر کن تویوتا و هیوندا و کیا و فولکس واگن،‌ نمایندگی رسمی داشته باشن و بتونن مطابق استانداردهای روز دنیا خدمات ارائه بدن. درسته که میگیم تحریمیم ولی همین تحریم هم قابل حل شدنه. فقط خدا کنه بخوان. اما منافعشون نمیزاره.

      موافقم 17
      مخالفم 6
      1. nima.jdm

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1128 ديدگاه)

        اینم حرفیه

        موافقم 4
        مخالفم 1
  2. محمدرضا

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چقدر مردم نمک نشناسی داریم یک خودرو ساز مدرن پیدا شده بلافاصله تویوتا و بنز را به سرش میزنند آنهم کسانی که تا جاده ساوه بیشتر نرفته اند و اصلا نمیدانند این افسانه ها را از کجایشان درآورده اند…فعلا اینجا ایران است وخدمات با خودرو سازان موجود دیگر مقایسه میشود نه خودروسازانی که به هر بهانه ای به ایران وایرانی پشت کرده اند

    موافقم 1
    مخالفم 15
  3. حسن

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیخود کرده پدر همه مشتریان در آورده اصلا پاسخگوی مشکلات ماشین نیست با اینکه گارانتی داره و برای یک تعمیر ساده باید بگردی کدوم نمایندگی وقت داره مثلا نمایندگی غرب تهران وقت داره از شرق بری غرب یا نمایندگی گیلاوند از تهران بری اونجا مسخرست مسخره

    موافقم 11
    مخالفم 2
    1. javad-bmw

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (275 ديدگاه)

      کاربر حسن
      چند بار تجربه خدمات گرفتن از مدیران خودرو رو داشتی؟ ، اینی شما میگی برای سایپاس نه مدیران
      روز جمعه ساعت ۵ عصر به خاطر روشن نشدن ماشین یکی از مشتری هام (تیگو ۸ پلاگین هیبرید) به صورت آنلاین تیکت گذاشتیم رو سایت مدیران بعد ۲۰ دقیقه خودشون زنگ زدن و ساعت ۷ عصر حضوری اومدن تو محل ، ضمنا توجه کن روز جمعه بود.
      ما داخل ایران باید مدیران رو با سایپا و ایران خودرو مقایسه کنیم چون متاسفانه تویوتا و لکسوس و مرسدس اینجا نیستن ، اگر بودن حرف یک سری از دوستان درست بود

      موافقم 2
      مخالفم 1
  4. ناصر شیروی

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بعنوان یکی از دارندگان خودررو mvm بارها نارضایتی خود را از عدم ارائه خدمات مناسب این شرکت اعلام داشته ام و علیرغم بارها مراجعه به دفتر مرکزی متأسفانه هیچ کس پاسخگو نبوده .

    موافقم 4
    مخالفم 1
  5. مهدی صالحی

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسانی که ماشینشون احتیاج به قطعه داشته خوب درک میکنند که مدیران چه کلاه گشادی سرشون گزاشته چون در صورت توقف خودرو در نمایندگی قطعه تامین میشه و زمان تامین قطعه هم مشخص نیست واگر ماشین از نمایندگی بره بیرون دیگه قطعه تامین نمیشه ممکنه چندهفته برای یک قطعه جزئی ماشین در نمایندگی بمونه و در صورت خروج خودرو از نمایندگی باید بری آزاد قطعه رو بخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا