اکستریم

قیمت نهایی اکستریم TXL و LX اعلام شد

شرکت مدیران خودرو و برند اکستریم در اطلاعیه‌ای قیمت نهایی دو محصول جدید TXL و LX را اعلام کرد. اکستریم به عنوان برند لوکس مدیران خودرو پیش از این گرانترین و بزرگترین خودروی مونتاژی ایران را با نام VX روانه بازار کرده بود.

به گزارش پدال، طبق اطلاعیه مدیران خودرو قیمت نهایی اکستریم TXL ویژه مصرف کننده با احتساب تمامی هزینه‌های قانونی و دولتی، ۳,۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت نهایی اکستریم LX ویژه مصرف کننده، ۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. با اعلام قیمت نهایی TXL و LX سبد محصولات اکستریم کامل شد و بزودی شاهد اعلام برنامه فروش و عرضه این دو خودرو به بازار خواهیم بود.

مدل خودرو قیمت نهایی مصرف کننده با احتساب کلیه هزینه‌ها (تومان)
اکستریم VX ۳,۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم TXL ۳,۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX ۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

وجه تمایز خودروهای اکستریم با سایر محصولات چری و مدیران خودرو، کیفیت بالاتر مونتاژ بدنه و مواد به کار رفته در تریم داخلی و همچنین ویژگی چهارچرخ محرک بودن این خودروها است؛ استفاده از الگوهای طراحی داخلی خودروهای آلمانی و بهره مندی از سیستم کامل‌تر خودران نسبت به سایر محصولات چری از دیگر ویژگی‌های محصولات اکستریم هستند. همین مسئله باعث شده تا محصولات اکستریم رده قیمتی متفاوتی نسبت به خودروهای ام وی ام و فونیکس داشته باشند و البته که مدیران خودرو نیز وعده داده تا خدمات پس از فروش ویژه‌ای را به مالکین خودروهای اکستریم ارائه دهد.

بخوانید: مقایسه اکستریم TXL و LX

مشخصات و ویژگی‌های مدل TXL

کراس اوور متوسط TXL خودرویی ۵ نفره است که تقریبا  مشخصات فنی یکسانی با VX دارد و صرفا اندازه اتاق و طراحی بیرونی و داخلی آن متفاوت است. دارندگان تیگو ۸ پرو و پرو مکس و یا حتی کسانی که سانتافه کارکرده دارند می‌توانند برای ارتقای خودروی خود روی این گزینه فکر کنند.

اکستریم TXL مجهز به موتور ۲ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) است. این موتور که از سری موتور های ACTECO چری است دقیقا همان موتوری است که در اکستریم VX نیز استفاده شده؛ این موتور توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور قدرت را دارد. گیربکس این خودرو یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است که بر خلاف مدل VX که آیسین ژاپن تأمین آن را بر عهده داشته، این گیربکس ساخت خود چری است. سیستم انتقال قدرت در اکستریم تی ایکس ال بصورت چهارچرخ محرک هوشمند (AWD) است و در تمام لحظه‌ها قدرت با نسبت‌های مختلف بین محور جلو و عقب تقسیم می‌شود.

از امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم TXL می توان به ۶ کیسه هوا، سیستم‌های متنوع کنترل الکترونیکی پایداری و ترمز خودرو، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ۲۶ سنسور برای خودران و سیستم‌های کمکی و پیشرفته ADAS چری، اتو پارک، سنسور نور و باران، گرمکن و سرد کن حافظه و ماساژور صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سیستم صوتی سونی با ۲۳ بلندگو، نور پردازی داخلی، هداپ دیسپلی و تهویه هوشمند دوکاناله شامل فیلتراسیون و یونیزاسیون با قابلیت پخش رایحه اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی‌های مدل LX

مدل پایه و کوچک اکستریم یک کراس اوور ۵ نفره بر مبنای اتاق تیگو ۷ نسل قدیم است که پیشرانه ۱۶۰۰ توربو با قدرت ۲۰۰ اسب توان آن را تأمین می‌کند. مالکین اسپورتیج کارکرده و خودروهای مشابه این رده ابعادی و افرادی که به دنبال یک کراس اوور جمع و جور برای ترددهای شهری هستند می‌توانند روی LX فکر کنند.

اکستریم LX با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت(TGDI) عرضه می شود که توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر است و قدرت این گیربکس به تمام چرخ‌ها می رسد.

سقف پانوراما، اتوهلد، ترمز پارک برقی، اپل کارپلی اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، خروجی سیستم تهویه ردیف عقب، سیستم ورود و خروج بدون کلید، نورپردازی داخل خودرو، تنظیمات برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیمات برقی صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده، دستیار صوتی، ۶ کیسه هوا، سیستم‌های متنوع کنترل الکترونیکی پایداری و ترمز خودرو، سنسور های پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار خروج از پارک، دستیار کروز یکپارچه، سیستم کمکی حرکت بین خطوط (LKA) از جمله امکانات ایمنی و رفاهی LX هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (3266 ديدگاه)

    با اینکه خودروی بدی نیستن اما 1 تومن حداقل باید پاینتر باشه قیمتش. درینصورت با فرض خدمات مناسب، میشه بهش فکر کرد. به شخصه بین همه خودروهایی که اخیرا اومده، تویوتا لوین را میپسندم. از نردیک دیدم و طراحی خیلی خوبی دارن.

    موافقم 30
    مخالفم 1
    1. amirkhanzadeh

      ۲۷ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1033 ديدگاه)

      نسبت به چینی ها
      لوین و هوندا وارداتی قیمت بهتری دارند
      در صورتی که چینی ها بی کیفیت تر هستند قیمت بالاتری دارند 🤕

      موافقم 21
      مخالفم 5
      1. Mgh

        ۲۷ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (61 ديدگاه)

        عزیزم لوین و کرولای وارداتی هم تولید چینه با کرولاهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ که تولید ژاپن بود فرق دارند و کیفیت پایین تری دارند!

        موافقم 6
        مخالفم 15
    2. ALI A

      ۲۸ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      بنظرتون با وارداتیها با برندهای خوب و ماشین های که جدید داره میاد . اینا با این قیمت ارزش خرید داره ؟!
      بنظر من که نداره ماشین های خوب میخواد وارد شه…

      موافقم 3
      مخالفم 2
    3. مزدا

      ۲۸ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2099 ديدگاه)

      طراحی بیرون و داخل TXL رو بین چینی ها خوشم میاد حجم موتورش هم خوبه
      ولی قیمتش زیر دو تومن هست نه این قیمت

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. علی جردن

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    منم می دونم بهتر از اکستریم پورسانگوئه هست اما تو بازار ایران فراری پلاک ملی نداریم پس بهترین شاسی بلند صفر کیلومتر بازار ایران از نظر منِ متخصص ماشین LX هستش با خیال راحت بخرین و لذت ببرین از متریال لاکچری

    موافقم 7
    مخالفم 25
  3. SepehrG

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان متخصص یه سوال ، با این ۴ میلیارد شما بخوای بجز اینا یه چیزی بگیری شما پیشنهادتون چیه؟

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. علی جردن

      ۲۸ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      من به شما جیلی آزکارا هم پیشنهاد می کنم

      موافقم 3
      مخالفم 3
  4. ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4962 ديدگاه)

    سلام دوستان امروز داشتم میومدم خونه یه اکستریم پلاک ملی دیدم و دوستانی که قصد خرید اکستریم رو دارن برن ایران مال غرفه اکستریم و سوارش بشن ببینن توش جا میشن بعد بخرنش از ما گفتن بود میری اونجا میبینی توش جا نشدی بعد یه عمر مارو دعا میکنی که اینو گفتیم بهت چون محصولات چری و اینا فضای داخلی زیادی ندارن برای همین گفتم

    موافقم 6
    مخالفم 6
  5. ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4962 ديدگاه)

    سلام دوستان امروز داشتم میومدم خونه یه اکستریم پلاک ملی دیدم و دوستانی که قصد خرید اکستریم رو دارن برن ایران مال غرفه اکستریم و سوارش بشن ببینن توش جا میشن بعد بخرنش از ما گفتن بود میری اونجا میبینی توش جا نشدی بعد یه عمر مارو دعا میکنی که اینو گفتیم بهت چون محصولات چری و اینا فضای داخلی زیادی ندارن برای همین گفتم برین

  6. mickeyy

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    من خودم چینی سوارم ولی دیگه خیلی باید کله پوک باشی 4 تومن بدی به این هرچقدر هم آپشن داشته باشه همه چیز که آپشن نیست دوام فنی و کیفیت و قطعات یدکی و بازار دست دوم و … بسیار مهمتر هستش. کلا به اونایی که توی فکر خرید مدل های چینی هستن توصیه میکنم سراغ مدلهایی برن که چند سالی توی بازار فروخته شده و شناخته شدن باشن که هم قطعات یدکی کافی براشون وجود داشته باشه و هم تاحدودی مکانیک ها آشنا شدن باشن باهش. خیلی هم دلخوش به اون گارانتی 5 یا 7 ساله نباشین که کلی داستان پشتش هست.

    موافقم 11
    مخالفم 4
  7. PARSA

    ۲۸ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    فک کن این همه پول بدی ماشین چینی سوار شی !

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. علی منصوری

    ۲۸ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (413 ديدگاه)

    نه تنها تو ماشینهای چینی بلکه تو هم‌رده و سگمنت خودشون ماشینهای خوبین، امیدوارم قیمتشونم متعادل تر بشه، چون تو این رنج قیمت مشتری سراغ کارکرده ژاپنی و کره میره، یا میاد سراغ ی سدان لوکس، البته ک اونام الان تو چین تولید میشن، دوستان امیدوارم قبل از هر نظر و هیت دادنی یبار برن تو همین نمایشگاهه عمومی ماشین یبار از نزدیک هم تحقیق کنن و هم داخل اکستریم بشینن، بعد خودشون قضاوت کنن ک آیا ماشین لوکسی هست یا نه؟

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا