اکستریمتلویزیون پدالچشم انداز

بررسی کامل اکستریم VX؛ لوکس، قوی و سرسخت!+ ویدئو

اکستریم VX یک شاسی‌بلند سایز بزرگ با طراحی جسورانه و امکانات رفاهی و ایمنی فراوان است که در عین سادگی، جذبه و ابهت خاص خودش را دارد. این خودرو که با هدف رقابت در رده خودروهای فول‌سایز لوکس عرضه شده، می‌تواند نظر خریداران سخت‌پسند را جلب کند. در ادامه، این خودرو را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

طراحی بیرونی؛ ساده اما جذاب و تنومند

با وجود طراحی نسبتاً ساده و پرهیز از المان‌های ترند و ساختارشکن، ظاهر اکستریم VX بسیار گیراتر از چیزی‌ست که انتظار دارید. ابعاد بزرگ بدنه، خطوط عضلانی و تناسب کلی، باعث می‌شود در نگاه اول توجه‌ها را جلب کند. چراغ‌های جلو و عقب طراحی مدرنی دارند و حضور این خودرو در خیابان حس لوکس بودن و قدرت را منتقل می‌کند.

اکستریم VX

طراحی داخلی؛ لوکس و الهام‌گرفته از مرسدس

کابین اکستریم VX ترکیبی از راحتی، کیفیت بالا و الهام از خودروهای سطح بالای آلمانی مانند مرسدس بنز است. نمایشگرهای عریض مشابه هایپراسکرین، کنترل صندلی‌ها روی درها، متریال نرم و با کیفیت در تمام سطوح، و حتی روکش جیر برای سقف و سایه‌بان‌ها باعث شده فضای داخلی واقعاً لوکس و چشم‌نواز باشد.

اکستریم VX

نکات برجسته فضای داخلی:

ویژگی توضیحات
صندلی‌ها راحت، دارای گرم‌کن، سردکن، ماساژور با ۵ حالت و مموری
صندلی ردیف سوم کاملاً برقی و راحت
سیستم تهویه تنظیمات شخصی متعدد، فیلتر یون‌ساز، رایحه‌پخش‌کن با ۳ عطر، دریچه سقفی برای هر ردیف
کیفیت متریال چرم با کیفیت، روکش جیر، سطوح نرم، سقف با روکش‌های با کیفیت
فضای بار محدود در حالت سه ردیفی، اما با خواباندن صندلی‌ها به حداکثر می‌رسد

سیستم‌های رفاهی و فناوری

  • نمایشگرهای عریض با گرافیک و رزولوشن بالا اما حساسیت لمسی متوسط
  • منوهای فارسی‌سازی شده با قابلیت تنظیم گسترده همراه با ترجمه‌های فان
  • سیستم صوتی حرفه‌ای با ۲۳ اسپیکر، ساب‌ووفر و توییتر
  • شارژر وایرلس دوگانه، کول‌باکس در کنسول میانی، فضای متعدد برای لیوان و بطری
  • سقف پانورامیک بزرگ و زیبا

امکانات رفاهی

امکانات توضیحات
نمایشگر لمسی سه نمایشگر بزرگ با مجموع اندازه ۴۰.۶ اینچ (۱۲.۳ + ۱۲.۳ + ۱۵.۶ اینچ) با گرافیک بالا
سیستم تهویه تهویه اتوماتیک سه‌گانه با فیلتر هوای Ion و سه رایحه قابل انتخاب
ماساژور صندلی‌های جلو دارای ۵ حالت تنظیم
صندلی‌های برقی دارای حافظه ذخیره‌سازی، گرم‌کن و سردکن
سیستم صوتی ۲۳ اسپیکر لاین ملودی با آمپلی‌فایر ۱۰۰۰ واتی
سقف پانورامیک سقف شیشه‌ای بزرگ با قابلیت بازشو
فضای ذخیره‌سازی جعبه کول‌باکس در کنسول میانی و محفظه‌های متعدد برای لیوان و بطری
پورت‌های شارژ USB موجود در هر سه ردیف صندلی
شارژر بی‌سیم قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
آینه‌های جانبی تنظیم برقی، تاشو برقی، گرم‌کن و دارای حافظه
آینه وسط الکتروکرومیک کاهش دهنده تابش نور خودروهای پشت
سیستم رهیاب (Navigation) مسیریابی دقیق و به‌روز
هدآپ دیسپلی (HUD) نمایش اطلاعات مهم رانندگی بر روی شیشه جلو
دوربین ۳۶۰ درجه نمایش کامل اطراف خودرو برای پارک آسان‌تر
دوربین ثبت وقایع ضبط لحظات رانندگی برای بررسی‌های بعدی
سیستم ورود و استارت بدون کلید دسترسی و روشن کردن خودرو بدون نیاز به استفاده از کلید فیزیکی
ریموت استارت امکان روشن کردن خودرو از راه دور
سیستم تهویه صندلی‌های عقب تهویه مطبوع برای سرنشینان ردیف دوم و سوم
نورپردازی داخلی نورپردازی محیطی با قابلیت تنظیم رنگ
پرده‌های جانبی پرده‌های دستی برای شیشه‌های عقب جهت حفظ حریم خصوصی و کاهش تابش نور
سیستم کنترل صوتی امکان کنترل ویژگی‌های خودرو از طریق دستورات صوتی
سیستم اتصال به تلفن همراه پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto
سیستم بلوتوث اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف
سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) بهبود کنترل خودرو در شرایط مختلف جاده‌ای
سیستم کنترل کشش (TCS) جلوگیری از لغزش چرخ‌ها در هنگام شتاب‌گیری
سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA) جلوگیری از عقب‌رفتن خودرو در شیب‌های تند
سیستم کنترل سرعت در سرازیری (HDC) حفظ سرعت ثابت در شیب‌های تند نزولی
سیستم نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS) نمایش فشار باد هر چرخ به صورت جداگانه
سیستم هشدار نقاط کور (BSD) هشدار به راننده در صورت وجود خودرو در نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک عقب (RCTA) هشدار به راننده در صورت نزدیک شدن خودرو از پشت در هنگام دنده عقب
سیستم کمکی پارک خودکار پارک خودکار خودرو در فضاهای پارکینگ مختلف
سیستم تشخیص خستگی راننده هشدار به راننده در صورت تشخیص علائم خستگی
سیستم تشخیص علائم ترافیکی (TSR) شناسایی و نمایش علائم راهنمایی و رانندگی
سیستم هشدار برخورد جلو (FCW) هشدار به راننده در صورت احتمال برخورد از جلو
سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) ترمزگیری خودکار در صورت تشخیص احتمال برخورد
سیستم هشدار خروج از خط (LDW) هشدار به راننده در صورت خروج ناخواسته از خط
سیستم حفظ خودرو در خط (LKA) کمک به راننده برای حفظ خودرو در خط خود
سیستم کروز کنترل تطبیقی (ACC) تنظیم سرعت خودرو بر اساس ترافیک و حفظ فاصله ایمن
سیستم روشنایی خودکار تنظیم خودکار نور بالا و پایین بر اساس شرایط جاده
برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران فعال شدن خودکار برف‌پاک‌کن‌ها در صورت تشخیص باران
شیشه‌های دوجداره کاهش نویز و بهبود عایق‌بندی صدا
سیستم مدیریت مصرف سوخت بهینه‌سازی مصرف سوخت بر اساس شرایط رانندگی
سیستم تعلیق تطبیقی تنظیم سختی تعلیق بر اساس شرایط جاده و سبک رانندگی
سیستم ورود بدون کلید امکان باز کردن درب‌ها بدون نیاز به استفاده از کلید فیزیکی
سیستم استارت دکمه‌ای روشن کردن خودرو با فشردن یک دکمه
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک تنظیم دمای داخل کابین به صورت خودکار

عملکرد فنی و دینامیک رانندگی

ویژگی توضیحات
موتور و گیربکس موتور پرقدرت با گیربکس ۸ سرعته AT (ساخت آیسین ژاپن)
سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک دائمی با کنترل مجزا برای هر چرخ، شبیه‌سازی قفل دیفرانسیل
مدهای رانندگی نرمال – اکو – اسپرت – برف – گل و لای – شن – آفرود
مصرف سوخت میانگین ۱۲ لیتر در تست، در حالت اکو حدود ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
شتاب و کشش مناسب و کافی با توجه به وزن حدوداً ۲ تنی
ترمزها عملکرد مناسب ولی نیازمند بهبود برای وزن بالا
هندلینگ و سواری لذت‌بخش و قابل‌اعتماد با توجه به ابعاد و ارتفاع زیاد
تاخیر در حرکت کمی تأخیر در شروع حرکت در ترافیک و هنگام شتاب‌گیری ناگهانی

ایمنی و سیستم‌های کمکی راننده

  • تابلوخوان، حرکت بین خطوط، رادار جلو و ترمز اضطراری خودکار
  • دوربین ۳۶۰ درجه با کیفیت بالا
  • مداخله مناسب سیستم‌های کمک‌راننده اما گاهی با ترمزهای ناگهانی یا تغییر مسیر که ممکن است در ترافیک خطرساز باشد.
  • سیستم اتوپارک
  • سنسور تشخیص خواب‌‌آلوگی راننده

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوت نقاط ضعف
طراحی شیک و ابهت بالا حساسیت لمسی پایین نمایشگر
کیفیت ساخت کابین عالی تایرهای ایرانی با انتقال صدای جاده
امکانات رفاهی فراوان تأخیر اندک در شروع حرکت
سیستم صوتی فوق‌العاده صدای جیرجیر از سقف پانورامیک
سواری راحت حتی در آفرود

نکات منفی

  • صدای جیرجیر در قسمت سانروف احتمالاً ناشی از خشک بودن لاستیک‌های درزگیر است؛ مشابه موردی که در فونیکس‌ها دیده شده و باید توسط نمایندگی بررسی شود.
  • تایرهای فابریک ایرانی باعث کاهش کیفیت سواری و افزایش نویز شده‌اند؛ تعویض آن‌ها با تایرهای باکیفیت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود تجربه رانندگی داشته باشد.

تجربه رانندگی با اکستریم VX

ما با این خودرو تجربه‌ای هزار کیلومتری داشتیم. مسیر ما از تهران شروع شده و بعد از سفر به گیلان، مجدداً این مسیر را برگشتیم. راحتی صندلی‌ها و دربرگیرندگی عالی آنها برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است. بعلاوه اینکه دائماً می‌توانید روی ماساژورهای صندلی‌های جلو با ۵ حالت قابل تنظیم برای کاهش خستگی حساب کنید. صندلی‌ها دارای مموری هستند. فضای پا و سر برای دو ردیف اول بسیار جادارتر از حد انتظار است. حتی ردیف سوم هم آنقدرها ناامیدکننده نیست و برای دو سرنشین بزرگسال در مسیرهای کوتاه نیز قابل استفاده است.

تهویه و پرتاب باد متوسط اما با تنظیمات شخصی بسیار زیاد ازجمله تهویه صندلی‌های جلو و سیستم فیلتر ion و سه رایحه قابل انتخاب و تهویه مستقل سرنشینان عقب و انواع دریچه‌های سقفی برای همه ردیف‌های سرنشینان است. بنابراین بعد از خنک شدن ابتدایی خودرو، همه سرنشینان از سرمایش مناسبی برخوردار خواهند بود. مخصوصاً این که حتی در ردیف دوم هم سرنشینان از گرمکن و سردکن صندلی سود می‌برند.

چیزی به اسم خستگی از رانندگی در این خودرو وجود ندارد. تعلیق نرم بوده و بیشتر ناهمواری‌های معمول مسیر را جذب می‌کند. فضای داخلی جذاب و سرگرم‌کننده است. مخصوصاً برای سرنشین که می‌تواند با مانیتور روبروی خود به خوبی خود را مشغول کند و از اینترنت یا مالتی مدیا به صورت شخصی استفاده کند و یا بازی کند.

تبدیل اکثر کلیدها و دکمه‌ها به کلیدهای لمسی درون مانیتور باعث خلوتی کنسول شده و شیفتر دنده هم پشت فرمان قرار گرفته که برای بار نخست باعث تعجب می‌شود اما به زودی به آن عادت می‌کنید.

شتاب و کشش باتوجه به وزن نزدیک ۲ تنی خوب و کافی است. هیچ وقت حتی درسربالایی با کمبود توان مواجه نخواهید شد. موتور به خوبی قدرت کافی برای حمل ۷ سرنشین و بار بدون تحمل فشار اضافه را دارد. برای ترمزها با توجه به وزن زیاد نیاز به تقویت بیشتری احساس می‌شود. اکستریم VX از شتاب‌گیری مناسب و کشش قوی این خودرو، به‌ویژه در سربالایی‌ها، سود می‌برد. فرمان‌پذیری دقیق، کنترل خودرو را در سرعت‌های بالا آسان می‌سازد. با این حال، باید به تأخیر جزئی در تعویض دنده‌ها اشاره کرد که ممکن است در شرایط رانندگی پویا محسوس باشد.

مداخله سیستم‌های کمک راننده مناسب و در مواقعی باعث کاهش خطر و حتی همراه با ترمزگیری شدید و یا تغییر جهت فرمان است اما خطرات دیگری مثل برخورد خودروهای پشت سر را به همراه دارد. این تنظیمات به راحتی قابل روشن و خاموش کردن است و بنابراین ممکن است در ترافیک شما برخی از آنها را فعال نمایید.

منوها همگی قابل تغییر به زبان فارسی هستند. تعداد زیادی عملگر در منوها وجود دارد که می‌توان تنظیم کرد. هرچند ترجمه در برخی قسمت‌ها عجیب و جالب به نظر می‌رسد.

برخی تغییرات بنیادین در کابین و کنترل‌ها در ابتدا ممکن است باعث گیجی شوند. مثلاً مکان استارت و دکمه فلاشر در کنسول میانی و زیر آرنج راننده قرار گرفته‌اند. در این کنسول هیچ خبری از دکمه پارک برقی و اتوهولد و دسته دنده نیست و دسته دنده به پشت فرمان سمت راست منتقل شده که حس خودروهای برقی را القا می‌کند. دکمه ترمز پارک برقی و کنترل‌های چراغ به صورت جالبی روبروی زانوی چپ راننده قرار دارند. برف پاک کن جلو و عقب و دسته راهنما هم به هم ادغام شده‌اند.

فضا برای شارژر وایرلس دو گوشی تعبیه شده و تعداد زیادی فضا برای قرار دادن لیوان یا بطری در خودرو پیش بینی شده است. جعبه کول باکس در کنسول میانی و جعبه داشبورد هم فضای خوبی دارند.

تابلو خوان بسیار خوب، حرکت بین خطوط خوب، رادار جلو خوب، دوربین ۳۶۰ خوب، کیفیت سیستم صوتی یا ۲۳ اسپیکر و ساب ووفر و تویتر بسیار عالی همگی لذت رانندگی با این خودرو را دوچندان می‌کنند.

کیفیت متریال داخل کابین منجمله روکش جیر بالای داشبورد و بالای درها و روکش صندلی‌ها از چرم بسیار خوب. بسیاری از قسمت‌های در دسترس از نوع سافت تاچ و نرم. حتی سقف و روکش سایه بان هم از روکش درجه یک استفاده شده است.

تسلط پشت فرمان بسیار خوب با توجه به ابعاد بزرگ، فرمان نرم و دوربین‌های متعدد، در شهر و فضاهای تنگ‌ها به راحتی کنترل می‌شود.

سیستم‌های ایمنی و دستیار راننده

اکستریم VX با بهره‌گیری از ۲۶ سیستم همیار هوشمند راننده و ۱۲ رادار، ایمنی و راحتی بالایی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

امکانات ایمنی

  • ترمز اضطراری خودکار (AEB): تشخیص موانع و ترمزگیری خودکار برای جلوگیری از تصادف
  • هشدار برخورد از جلو و عقب: اطلاع‌رسانی به راننده در صورت نزدیک شدن بیش از حد به موانع
  • ترمز ترافیک تقاطع جلو: تشخیص ترافیک در تقاطع‌ها و اعمال ترمز در صورت لزوم
  • تشخیص نقطه کور: هشدار به راننده در صورت وجود خودرو در نقاط کور
  • کمک تغییر بین خطوط: هدایت خودرو به مسیر صحیح در صورت انحراف
  • دستیار ترافیک و پارک خودرو: کمک به راننده در ترافیک سنگین و پارک خودرو
  • ۱۰ کیسه هوا: حفاظت از سرنشینان در نقاط مختلف خودرو

سیستم‌های دستیار راننده

  • کروز کنترل تطبیقی (ACC): تنظیم سرعت خودرو بر اساس ترافیک و حفظ فاصله ایمن
  • دستیار راننده حرفه‌ای با هوش مصنوعی: تشخیص مسیر و تنظیم سرعت در پیچ‌ها
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDW): هشدار به راننده در صورت خروج ناخواسته از خط
  • سیستم تشخیص علائم ترافیکی (TSR): شناسایی و نمایش علائم راهنمایی و رانندگی

قیمت و ارزش خرید اکستریم VX و رقبا

با قیمت بازار اکستریم در زمان تهیه این مطلب، می‌توان یک فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ خریداری کرد. یک پرادوی ۲۰۰۶ شش سیلندر ۴ در با چند لکه رنگ هم به همین قیمت به فروش می‌رسد. کیا سورنتوی جی تی لاین ۲۰۱۶ هم در همین محدوده قیمتی خرید و فروش می‌شود. حتی می‌توانید بی ام و X3 کم کارکرد ۲۰۱۴ نیز خریداری کنید. راوفور ۱۰ سال کارکرده یا سانتافه ۲۰۱۶ را هم می‌توانید به این لیست بیافزایید. با این حال هیچ کدام از این خودروها بی نقص نیستند و در حد افسانه‌هایی که فروشندگان و نمایشگاهداران خودرو از آنها می‌گویند شما را راضی نخواهند کرد.

در بازاری که هنوز خودروهای اقتصادی اروپایی و ژاپنی باوجود کارکرد و عمر بالا با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسند، اکستریم VX در رده خودروهای پریمیوم اقتصادی می‌تواند یک گزینه درخشان باشد. در طول تست یک هفته‌ای، بسیاری از مالکان این خودروها نیز در مواجهه با اکستریم، علاقه خود را به تکنولوژی‌ها، اشرافیت و راحتی این خودرو ابراز نموده بودند. در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که راحتی و آرامش و لذت را ترجیح می‌دهید یا برند و شهرت بازار خودرو؟

اکستریم VX با ترکیبی از طراحی مدرن، امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته و قیمت رقابتی، گزینه‌ای جذاب در بازار شاسی‌بلندهای لوکس محسوب می‌شود. در مقایسه با رقبای کارکرده، اکستریم VX با ارائه امکانات به‌روزتر و خدمات پس از فروش گسترده، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خریداران باشد.

نتیجه گیری

ممکن است تصویر کنید که یک خودروی پریمیوم باید کاملاً بی نقص باشد. این ادعا حتی در مورد خودروهای آلمانی و ژاپنی امروزی هم صدق نمی‌کند. با این حال باید تناسبی بین رقم پرداختی و آن چه که دریافت می‌کنیم وجود داشته باشد. اکستریم VX ارزش بالایی در برابر قیمت دارد. ممکن است تعلیق آن به نرمی و مهندسی خودروهای آلمانی چون آئودی نباشد اما در عوض شما با قیمت یک سوم یک خودروی مشابه برند این خودرو را به دست می‌آورید.

تماشا در آپارات:

تماشا در یوتیوب:

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. bMw

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    هرچی
    ۵ میلیارد…😞
    چقدر باید برامون همچین ماشین کراس اووری باید حسرت باشه
    به جایی رسیدیم که میگن این ماشین با قیمت ۵ میلیارد ارزش خرید بالا داره

    موافقم 31
    مخالفم 8
    1. J

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (24 ديدگاه)

      یه تصویری منتشر شده بود از پنل پشت فرمون این ماشین. تاریخ 7 may میلادی رو ترجمه کرده بود “۷ ممکن است”

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. Ahmad

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        حالا این چیز زیاد مهمی نیست تو اول موتور گیربکس سیستم تعلیق هندلینگ و… اینارو بچسب.

        موافقم 8
        مخالفم 1
  2. ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (6065 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی گرونه ناموسا

    موافقم 15
    مخالفم 11
  3. Roham

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (764 ديدگاه)

    رپورتاژه؟

    موافقم 21
    مخالفم 5
  4. خودروباز

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (175 ديدگاه)

    تبلیغ؟ نه داداش تبلیغ چیه دارم بررسی میکنم

    موافقم 24
    مخالفم 5
  5. Mohammad

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (83 ديدگاه)

    من خودم چینی فن هستم ، ولی باید بگم که این ماشین واقعاً یه کپی ناشیانه از شاسی بلند های آمریکایی هست و اصلأ باهاش حال نمیکنم ، در ضمن خریدار های این خودرو انقدر پضش رو میدن و باهاش فاز میگیرن که انگار جی ام سی خریدن
    البته شنیدم آپشن های زیادی داره و امنیتش هم بالاست ، ولی نظر شخصی من بود حالا شما دوستان هر نظری دارید زیر همین کامنت بیان کنید

    موافقم 27
    مخالفم 12
    1. گاس فرینگ

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (695 ديدگاه)

      بنظر من تی ایکس ال بهتره. همین موتور روی اتاق سبک تر و قیمت کمتر

      موافقم 11
      مخالفم 4
  6. saeedfarshchian

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (320 ديدگاه)

    [کابین اکستریم VX ترکیبی از راحتی، کیفیت بالا و الهام از خودروهای سطح بالای آلمانی مانند مرسدس بنز است]
    نزدین رپورتاژ
    ولی این حرف عملا رپورتاژه

    موافقم 28
    مخالفم 6
    1. m

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دبل کلاج چینی یک چیز به شدت اشغالی هست ممکنه عملگرد خوبی بزاره اما قیمت خود کلاجش حدود صد تومن میشه 😀😀 بعد تازه تو پنجاه تا هم باید صفحه عوض بکنی 😃😃

      موافقم 3
      مخالفم 7
      1. Ehsan Khamooshi

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (8 ديدگاه)

        این نه سرعته AT هست. آیسین ژاپن

        موافقم 3
        مخالفم 2
  7. Cadillac-V

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    داشتم یه فیلم تبلیغاتی ازش می‌دیدم
    میگفت با طراحی میباخ با لذت رانندگی کادیلاک و رُخ لندکروز
    یعنی همزمان اینو با مرسدس gls600میباخ و کادیلاک اسکالیدV و لندکروز مقایسه کرد

    همونجا مغزم سوت کشید و سوال شد برام که آیا در جمجمه اینها مغزی وجود دارد یا خیر؟
    اصلا چی فک میکنن که میان چنین چیزی میگن!!!!؟؟؟؟

    موافقم 31
    مخالفم 8
    1. Mohammad

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      انتظار داری اینارو نگه چی بگه ؟
      اینارو نگه کسی نمیخره که

      موافقم 7
      مخالفم 3
  8. امین

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (486 ديدگاه)

    گیربکس دبل کلاج نیست. AT هست

    موافقم 8
    مخالفم 3
  9. اسحاق

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مدل کمپرسور سیستم تهویه مطبوع این ماشین چیه؟

    موافقم 3
    مخالفم 3
  10. اسحاق

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مدل کمپرسور سیستم تهویه مطبوع این ماشین چیه ؟

    موافقم 4
    مخالفم 2
  11. GENERAL CORVETTE

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (142 ديدگاه)

    چری
    آشغال ساز اول چینی و
    این خودرو یک آشغال خالص هست

    موافقم 8
    مخالفم 11
  12. موستانگ

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کیلو کیلو آپشن ریختن تو این ماشین

    موافقم 10
    مخالفم 2
  13. شایکل موماخر

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    یکسال کار کنه، دو تومن هم نمیتونی بفروشیش… این رپورتاژ خیلی جوک بود!!!! به این میگن شاسی بلند فول سایز!!!!!!!!

    موافقم 8
    مخالفم 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا