آستون مارتین

اوضاع کاملاً بر وفق مراد استون مارتین است!

اوضاع استون مارتین بهتر و بهتر می‌شود…

2018-aston-martin-vantage
استون مارتین هر لحظه بهتر از لحظه قبلی می‌شود به گونه‌ای که اخیراً اعلام کرد فروش خود در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.


این خودروساز در سال گذشته توانست ۵۱۱۷ دستگاه خودرو به فروش برساند که افزایش ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد. استون مارتین انتظار دارد تخمین ۸۴۰ میلیون پوندی درآمد خود از فروش را نیز بشکند.

آستون مارتین DB11-V8
بنا به خبری که ماه پیش منتشر شد بیشترین سهام استون مارتین توسط سهامداران ایتالیایی و کویتی خریداری شده است. ارزش این خودروساز بریتانیایی بین ۲ تا ۳ میلیارد پوند تخمین زده شده است.
در حال حاضر هلدینگ سرمایه‌گذاری ایتالیایی ۳۷.۵ درصد سهام استون مارتین را در اختیار داشته و سرمایه‌گذاران کویتی نیز ۵۴.۵ درصد این اسپورت‌ساز خوش‌نام را در اختیار دارند. همچنین کمپانی مادر مرسدس یعنی دایملر نیز ۵ درصد سهام استون مارتین را مال خود کرده است.

اندی پالمر
مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر می‌گوید:

ما به عملکرد بهتر از انتظارات هم در بحث مالی و هم در بحث دستیابی به اهداف DB11 و خودروهای ویژه ادامه می‌دهیم.

پالمر در سال ۲۰۱۴ سکان هدایت استون مارتین را به دست گرفت و برنامه بلندمدتی برای بازگرداندن موفقیت به این شرکت را ارائه داد. استون مارتین با رهبری پالمر مدل‌های DB11، ونتیج جدید و هایپرکار والکری را معرفی کرده است. مدیر اسبق نیسان همچنین به سوددهی دوباره این کمپانی که برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ تاکنون اتفاق افتاد کمک کرده است.

پالمر تنها نام قابل‌اعتنایی نیست که در سال‌های اخیر به استون مارتین پیوسته است. متخصصان قوای محرکه شامل Max Szwaj و Joerg Ross نیز اخیراً از مزراتی به این کمپانی پیوسته‌اند. Matt Becker یکی از نوابغ مشغول در لوتوس نیز اواخر سال ۲۰۱۴ به استون مارتین پیوست. سال پیش هم راننده تست مک لارن Chris Goodwin که سابقه زیادی در این شرکت داشت به تیم پالمر ملحق شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    یکی از بهترین سکان داران صنعت خودرو
    تبریک بهش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    یکی از بهترین سکان داران صنعت خودرو
    خدا قوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. fara2001

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (201 ديدگاه)

    استون هر روز بهتر از دیروز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سعید(تهران)

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    امیدوارم روزهای خوبش ادامه دار باشه، هرچند بعنوان یه طرفدار ونتیج و db11 جدید برام ایده آل نیستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sina

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (811 ديدگاه)

    طرف یه استون میخره میگن واوو چقدر پولداره
    بعد ارزش کل کل استون ۳میلیارد دلاره
    اونوقت یه بابایی ۱۸ میلیاااارد دلار اون زمان سال ۸۸ برداشته از مرز ترکیه بزنه به چاک
    یعنی پول ۶ تا برند مثل استون
    تو کی بودی بابا

    کلا یه موضوعی رو ربطش ندیم به سیاست روزمون شب نمیشه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sevlan

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    مگه میشه دست تو دست مرسدس بزاری و کارات ردیف نشه ، خوشحالم واسه آستون !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      sevlan جان موفقیت های استون 80 درصدش مدیون همین اندی پالمر هستش.
      البته از همکاری های فنی مرسدس هم نمیشه گذشت.
      ………….
      ((سال پیش هم راننده تست مک لارن Chris Goodwin که سابقه زیادی در این شرکت داشت به تیم پالمر ملحق شد.))
      البته منظور نزدیک 1 ماه پیش هستش((20 دسامبر)) که کریس گودوین به استون پیوست.
      ((اینجا منظور 2017 هستش))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. امیرمحمد

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (238 ديدگاه)

    مگه میشه یه کمپانی با داشتن مدیر عامل وظیفه شناس و کاربلدی مثل اندی پالمر موفق نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Amir amini

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    قدرت گرفتن استون مارتین برای اینه که داره تو حوضه های ممختلف فعالیت میکنه با مدل های لاگوندا برای رقابت با بنتلی و رولزرویس با ونتیج برای رقابت با 911 و amg gt با db11 برای رقابت با فراری کالیفرنیا و مازراتی با ونکوییش ام میخاد بره برا رقابت با اونتادور و 812 و سوپر اسپرتش برای رقابت با اوراکان و 488 با شاسی بلندش برای رقابت با اورس بنتایگا کولیان پس منتظر فروش بالای 10000 خودرو در سال تو چند سال اینده باشید تا وقتی تمام این مدلا عرضه بشن و با رپید برای رقابت با پانامرا فراری ff و سدان لامبورگنی چون اسپرت هستش قرار نیست با بنتلی و رولزرویس رقابت کنه رپید و محصولات لاگوندا با اونا رقابت میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      امیر جان حالا والکیِری و سوپر اسپرت تمام الکتریکیش و وارد شدن تو فرمول یک بماند………
      لامصبا کشتی لوکس و زیر دریایی تفریحی هم تولید میکنن!!!!
      اندی پالمر همیشه مدیران خودرویی بریتانیا رو به نترس بودن و ریسک کردن تشویق کرده و میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir amini

        ۱۸ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (64 ديدگاه)

        اون که بله مدلای خاصش که جدان ولی اینگیلیسیا بد دارن قدرت میگیرن فکر کنم رقابت برا لامبو و فراری سخت بشه در اینده مکلارن از یه طرف استون مارتین از یه طرف بنتلی و رولزرویس و لاگوندا و حتی لوتوس که داره برمیکرده باسرمایه گزاری جیلی اما تو ایتالیا مازراتی متاسفانه یکم وضعیتش خراب کاش زودتر سروسامان پیدا میکرد البته قدرت گیری این برندای لوکس همش مدیون اینه که تعداد پول دارای جهان ظاره زیاد میشه و مردمم رفتن به سمت تجمل گرایی پس نمیخان وقتی اینها هستن برن سمت بنز و بی ام و دلیل تولید مجدد مایباخ و سری 8 و در اینده 9 ام همین تعداد زیاد پول دارا هستن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. بهزاد

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    اگر اشتباه نکنم 840 میلیون پوند مجموع کل درآمد یک سال استون باشه و کل سودش در حدود 40 تا 50 میلیون هست.
    به هر حال هر چقدر اوضاع فروش و سود این شرکت ها بهتر بشه در آخر به حساب سرمایه گذارن خارجی روانه میشه.
    یک چیز عجیبی در صنعت خودرو بریتانیا هست بدین شکل که تا وقتی مالکیت برند در تملک خودشون هست اون برند تقریبا رو به نابودی پیش میره ولی وقتی مالکیت تغییر کرده این روند برعکس بوده و میشه گفت در مدیریت و هدایت صنعت خودرویی خارجی ها یک قدم جلوترن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا