شاسیبلند جدید مدیران خودرو یعنی تیگو ۵ در نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی میشود.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به سابقه بیش از ۱۰ ساله فعالیت و تولید امویام در ایران دراینارتباط میگوید: شرکت مدیران خودرو بهعنوان قطب سوم خودروسازی کشور سهم قابلتوجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و بهعنوان بزرگترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغالزایی مستقیم بیش از ۳ هزار نفر و غیرمستقیم برای حدود ۱۰ هزار نفر شده است. همکاریهای بلندمدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای چری با برند MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگیهای فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند که این استراتژی برگرفته از برندهای برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدلهای لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود. وی افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب میگردد. در حال حاضر نیز زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.امیری ادامه داد: خودروی شاسیبلند تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بینالمللی چری است که عمدتاً از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 بهعنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپهای مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC و ABS, EBD صندلی راننده برقی، استارتر، سانروف برقی، صندلیهای چرمی، ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دندهعقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات بهروز رفاهی در سطح بسیار بالا است. وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای شاسیبلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن، انتظار فروش موفقیتآمیز آن در بازار وجود دارد. وی همچنین تأکید کرد این خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بیرقیب خواهد بود. این گارانتی بلندمدت تضمینکننده کیفیت بالای این محصول میباشد. امیری خاطرنشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گستردهای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.
مهندس امیری عنوان کرد: خودروی دیگری با نام New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s نیز در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه میگردد و خودرویی کممصرف، جذاب و جوانپسند است. همچنین خودرو MVM 110 s در مدل بنزینی بهزودی با قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان وارد بازار میشود. لازم به توضیح است که حرف S اضافه شده به نام این خودرو مخفف کلمه Sport میباشد که بیانگر جوانپسند و جذاب بودن این خودرو میباشد. وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه ۳ محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که بهواسطه این تحول در بازار میتوانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.
Mehdi
۲۵ مرداد ۱۳۹۴واقعا آفرین به چین. پیشرفت شگفت انگیزی داره.
Xman
۳۰ مرداد ۱۳۹۴پیشرفت؟!!!! المان ماشین میزنه نمیگین پیشرفت! حالا این چینی های کپی گر ماشینی با کیفیت لگن(البته در مقایسه با ماشین های کشور های دیگه نه گاری های وطنی)میده بیرون شد پیشرفت!!!!!! همه چیز رو با داخل مقایسه نکنید. تو بازار جهانی به این ماشین ها نگاه هم نمیکنن! بله چینی ها در مقایسه با ایران خیلی دارن پیشرفت میکنن اما در بازار جهانی هیچ حرفی واسه گفتن ندارن.
Mehdi
۳۱ مرداد ۱۳۹۴عزیز من : آقای X man کشوری که تا 10 سال پیش صنعت خودروی خیلی ضعیفی داشته ‘ داره الان خودشو به کره ای می رسونه که سالیان سال جووون کنده تا به اینجا رسیده. به این پیشرفت نمی گن . پس چی می گن؟
درثانی ‘ ما که چین و با آلمان مقایسه نکردیم. آلمان واسه خودش امپراطور صنعت خودرو هست.
این 2 تا رو نمی شه با هم مقایسه کرد.
farshad
۱۰ آبان ۱۳۹۴داداش شما باید ببینی چی رو با چی مقایسه می کنی شما آلمانی که بیش از 100 سال سابقه خودروسازی داره رو که نباید با چین که حدود 10 15 سال سابقه خودروسازی رو مقایسه کنی . این که چین با این سابقه کم تونسته حتی با کپی کاری به این جا برسه واقعا ارزشمنده
شما کره رو نگاه کن با سابقه ای حدود 50 سال تولید خودرو تازه 10 12 ساله که خودروهاش حرفی برای گفتن دارن حدودا سال 2000 میلادی ایرنخودرو سمند رو به بازارهای جهانی معرفی کرد و هیوندای کره هم نسل اول سوناتا رو معرفی کرد که طی نظرسنجی ها مردم کشورهای اروپایی سمند رو به سوناتا ترجیح می دادن اما الان ایرنخودرو کجاست و هیوندای کجا مطمئن باش همین اتفاق هم برای خودروهای چینی به همین زودیها خواهد افتاد
هموطن
۲۹ آبان ۱۳۹۴حرف شما درسته ولی یه نگاه به نقشه محل زندگی خودتون و زندگی ما بندازید …… ماالان کجا ساکنیم؟؟؟ پس باید و حتما باید به این بگیم پیشرفت …. حرف شما زمانی صحت داشت که الان ما ساکن مثلا آلمان بودیم و حق انتخاب زیادی داشتیم و باقیمت کم ماشین دراختیارمون بود … نه اینجا
احسان نیک
۱ آذر ۱۳۹۴من نمیدونم شماها (بعضیا) که اطلاعات در مورد این کمپانیهای چینی و غیره ندارید چرا الکی نظر میدید اخه برادر من کمی برو بخون ببین چین کجاس و ایران کجاس چرا نمیخواید قبول کنید که چین داره پیشرفت میکنه تو صنعت اتومبیل سازی چرا نمیخواید قبول کنید که ما حتی اورضه کپی کردن هم نداریم چرا نمیخوایید قبول کنید که طراحی ماشینهای چینی رو دارن مهندسان کشورهای اروپایی مثل ایتالیا و المان انجام میدن چرا نمیخوایید قبول کنید که چین حتی با درصدی کم بازارهای اروپایی رو تسخیر کرده با محصولاتش چرا نمیخوایید قبول کنید که کیفیت محصولاتش عالی شده و از استاندارد های بین اللملی پیروی میکنه هم میگید اشغال ،اخه کجاش اشغاله من موندم که چرا بدون اطلاع و بدون خوندن حتی تاریخچه این شرکتها واس خودتون نظر میدید نــــــــــه پس پژو خوبه پراید و سمند و پارس خوبن میگن گربه دستش به گوشت نمی رسید گفت پیف بو میده شده حکایت بعضیا البته اینم پیشنه ای قدیم داره
درسته چین درجه بندی جنس داره اشغالی و خوب ولی در مورد صنعت اتومبیل بدون شک عالی عمل میکنه خواهش میکنم کمی از این تعصب زشت که چین اشغاله دست بردارید ما از هر لحاظ به گرد پاشونم نمی رسیم جمله هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری یادتون نره باتشکر
بنده خدا
۲۵ مرداد ۱۳۹۴سلام.من به شخصه عاشق ماشینای کوچک و اسپرتم.206هاچ بک فولکس گل ام وی ام 110….هر چی غیر پراید!!!این ام وی ام اگه20تومن قیمت بخوره بدون شک میخرمش…ولی متاسفانه میگن زیر 30 تومنه….
Xman
۳۰ مرداد ۱۳۹۴هرچی غیر از لگن های وطنی! حالا چه ام وی ام یا فورد فکوس.
پژواک
۱۶ شهریور ۱۳۹۴جنابعالی فروشنده یا کارمن نمایندکگی های ام وی امی؟
این کمپین به نفع مصرف مصرف کننده تمام می شه والبته خودروسازان چینی هم سود می برن
رضا
۹ آبان ۱۳۹۴دوستان سلام من تیگو ۵ رو در نمایندگی دیدم ومشخصاتش رو خوندم .این خودرو با وزن بک تن پانصد کیلو ،همان موتور x33 با قدرت ۲۰۰۰ سی سی روش به کار برده شده .
من۴ ساله ایکس ۳۳دارم این ماشین باوزن یک تن وسیصد کیلو موقع حرکت جون میکنه حال تیگو ۵ با این وزن اضاف تر وهمان موتور دیگه مزخرفه
ahmad
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ام وی ام 110 رو من به شخصه میتونم با دست بلند کنم و وارونش کنم!
این ماشین دست پراید رو از پشت بسته!
جای تعجبه که تولید شاسی بلند های درجه 3 چینی، تولید خودرو لوکس محسوب میشه واسه مدیران خودرو
AHMADREZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۴زشت آشغال بدرد نخور انقدر اینا رو تو حلق مردم کردن تا مردم اصلا دیگه نمیدونن ماشین چیه
رضا
۲۵ مرداد ۱۳۹۴احسنت به این خودرو سازای چینی .. بازم دم اینا گرم.. اگه نبودن ما باید پراید و پژو 405 میخریدیم.. دلمونم خوش بود ماشین اروپایی سوار میشیم.. :)))
بازم هر سال یه مدل جدید معرفی میکنن.. رو کیفیت و ابشناشون هم که کار میکنن و بهتر میکنن.. کاش یکمی سرمشق و الگو بشه برای خودروسازای داخلی
محمد
۲۶ مرداد ۱۳۹۴سلام
خودرو سازای داخلی اینقدر پوست کلفت شدن که این چیزا واسشون الگو نمیشه , کلا نمیخوان بهتر بشن زوری هم نیست , نمیخوان ! تا وقتی ما مجبوریم آشغال بخریم همینه اوضاع.
Mamas
۲۶ مرداد ۱۳۹۴s مخفف sport !!! جوان پسند !!!! ماشینی که راه نمیره رو چه جوری گذاشتین جوان پسند :\
==========ARASH==========
۲۶ مرداد ۱۳۹۴به قول دکتر بهروز عشقی ههههههههههههههههههه
لوکس
این چینیام یه چیز میسازن ورداره بره………………..
YaShar
۲۶ مرداد ۱۳۹۴QQ ( ام وی ام) جدید در خود چین در مدل پایه بین 37900 تا 50900 یوان در مدل فول اتوماتیکه
نرخ دولتی یوان هم 465 تومنه که میشه بین 17.6 میلیون تا 23.6 میلیون!
اون ام وی ام قبلیا سه سیلندرش 30000 یوان بود!
وحید
۲۶ مرداد ۱۳۹۴نمردیم و معنی کلمه لوکس رو هم فهمیدیم
بجای این همه تعریف و تمجید مگه خودشون نمی گن ده ساله داریم تولید می کنیم. مرد بودن تو این ده سال لااقل یه پلتفرم مشترک می زدن نه اینکه فقط به فکر سر کیسه کردن باشند با فقط مونتاژ
سارا
۲۶ مرداد ۱۳۹۴نمردیم معنی کلمه “لوکس” رو هم فهمیدیم !
علیرضا
۲۶ مرداد ۱۳۹۴احسنت به خودروسازان چینی، ولی من تا 10 یا 15 سال آینده ماشین چینی نمیخرم، چون اصلا نمیشه به اتومبیل چینی اعتماد کرد، ولی مطمئن هستم که خیلی از دوستان که توان مالیشون در این سطحه این اتومبیلها رو میخرن و مبارکشون هم باشه و چرخش هم بچرخه براشون، امان از بی پولی،
ایرانی جماعت اگر ریالش ارزش داشت مطمئن باشید کمتر از بنز و بی ام و و لکسوس سوار نمیشد
احمد باقری
۲۶ مرداد ۱۳۹۴واقعا که هر روز بهتر از دیروز با این ماشینهای مجهول الهویه
navidRR
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ای روزگار…
احتمالا باید از دیدن تصاویر خودروهای درجه چند چینی و به اصطلاح به روز شده ی مدل های قدیمیتر به ذوق و شوق بیاییم و برای ثبت نام پیش فروش ایشان! لحظه شماری کنیم، که در اصل هم ایجاب میکنه که اینطوری باشد تا بلکه از خرید خودروهای 3 دهه قبل لگن سازان میهن عزیزمان خلاص شویم
چینی های کپی کار که به لطف همین کپی کاری و همکاری با بزرگان خودروسازی جهان در حال حاضر صنعت خودروسازیشان به جرات یه دهه جلوتر از صنعت 48ساله خودروسازی کشورعزیزمون هست.
به امید روزی که برای این خودروسازان عزیز و دوست داشتنی میهنمان!! !، صنعت خودروی چین مورد الگو واقع شود.
و من الله التوفیق
تحریم خودرو ایرانی تا موقعی ک ورشکسته شوند
۲۷ مرداد ۱۳۹۴هههههههههههه….خودرو لوکس!!!!!!!!!وای خدایا مردم از خنده….ناموسن خودتونو مسخره میکنین یا مردمو؟؟چون دوحالت بیشتر نداره یا خودتونو مسخره کردین یا مارو دگ!!!یه جوری میگن مهندسین بنام اروپایی انگاری مهندسای پورشه و فراری اینو طراحی کردن…بابا این مردم گناه دارن بخدا گناه دارن تا کی انحصار و خودرو مزخرف.. ارزو مونده دل همه یه خودرو خوب سوار شن. شایداین دنیا نه ولی اون دنیا جواب این کاراتونو میدین..بازم میگم تحریم خودرو ایرانی و این مزخرفات چینی
چلنجر
۲۸ مرداد ۱۳۹۴طراحی جلو و عقبش نسبت به نسل قبلی بهتر و جذابتر شده. مواد بکاررفته توی کنسول و طراحی داخلی هم باکیفیت تر بنظر میرسند. با قیمت زیر 25 میلیون خیلی راحت تیبا رو از بازار کنار میزنه. البته 110 معمولا موتور ضعیفی داره که خب با توجه به اینکه یه خودروی شهری ارزونه منطقیه. دوستان عزیز توجه کنند که چینیا از اون مدل زاقارت قدیمی (که خودشم یه کپی خوب از دوو بود و در ایران موفق هم شد) به این رسیدن. این نشون میده دنبال بهتر شدن و جذب مشتری هستن نه مثل فرغونسازهای داخلی دنبال زورگرفتن و سیاسی بازی برضد مشتری.
بعلاوه قرار نیست یه نوجوون 15-16 ساله رو با یه حرفه ای 100 ساله مقایسه کنید. انگار بخواید نقاشی سکینه 7 ساله از علی آباد رو با داوینچی مقایسه کنید!
مهدی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴بیشترین نظر رو میشه روی خودروهای چینی که ساخت مدیران خودرو هستند داد. من سال 91 با دید منفی تری که اون موقع به خودروهای چینی بود ولی به خاطره لجبازی با این دو خودروساز وطنی رفتم و ام وی ام 530 برداشتم. تا امروز که 80 هزار کیلومتر باهاش رفتم به غیر از سرویسهای ادواری هیچ مشکلی باهاش نداشتم و ازش توی این رنج قیمت واقعا راضیم.
علی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴رفتم نمایشگاه مشهد از نزدیک دیدمش کیفیت مواد بکار رفته داخلی و هم رنگ بدنه خیلی خوب بود طراحیش هم از ماشینهای کره ای بنظرم چیزی کم نداشت . خلاصه با MVM 550 یا X33 خیلی کیفیتش فرق داشت . فکر کنم چون با نام و آرم خود چری وارد بازار میشه . اینقدر متفاوته !!!
شهاب
۳۱ مرداد ۱۳۹۴با سلام باید بگم درست که ماشین چینی به پای آلمان وژاپن وکره نمیرسه ولی درحال پیشرفت وتوسعه است ودرحال حاضر درداخل کشورش داره فولکس و ولوو تولید میکنه .همین ام وی ام درخوزستان باگرمای 55 درجه هم خوب کارمیکنن هم کولرشون جواب داده تا حالا آتیش هم نگرفتن.درست ماشین چینی به هیوندا وکیا نمیرسه ولی قیمتش دقیقا نصف آنهاست .ای کاش فرهنگ اونا راداشتیم وبا حداقلها تولید ارزان داشتیم ما هنوز پیکان تولید می کنیم وبه قیمت سیلو میفروشیم. شما اگر سوار ام جی 6 بشی امکان نداره با اوپتیما عوضش کنیم ما کالای خوب چینی ندیدیم یانداشتیم اگرداشتیم ازالفاض اشغال و لگن و ….. غیره استفاده نمیکردیم . به نظرم مردم ما بایستی کمی احساس را بگذارن کنار کمی تحقیق ومنطق جایگزین کنند.
آرش
۱ شهریور ۱۳۹۴حالا این ماشین لوکسشونو چند قیمت میذارن؟… وقتی لگن x33، نزدیک 70 قیمت داره، این افسانه ی تولید مهندسان اروپایی چری بیش از 90 میارزه…!!!!
ضمنا حالا که اسمشو لوکس گذاشتن خدا کنه بدونن موتوریه خودروی لوکس تو کلاس کراس اور باید چه مقدار توان داشته باشه و انتقال نیرو به چرخ ها به چه نحوی است. مشخصاتش رو که ننوشته اینجا
سپهر
۳ شهریور ۱۳۹۴مردم بعد از عمری تحقیر شدن توسط دو مافیای خودرو بندازی به سمت خودروی چینی میرن
اولا بخاطر توان مالی اکثریت جامعه
و دوما چون از هر لحاظ از خودروهایی که به شهادت امار گمرک اکثر قطعاتشون حتی قطعات موتوریش از چین و جنس درجه چندم ارزان قیمت وارد میشه و به اسم محصولات عهد عتیق اروپا به ملت میندازن بهتره
و
اگر شرایط بازار رقابتی شد محصولات دیگه رو هم با در نظر گرفتن قیمت انتخاب میکنن…
Reymond
۴ شهریور ۱۳۹۴1ی تو منطقه آزاد میره دوج 2014 میخره 110 میلیون اونوقت ما داریم با ایران خودرو وسایپا با اون آشغالاشون سر قیمت چونه میزنیم..آقا جون مادرتون بکشین کنار میخوایم ماشین خوب سوار شیم ن فرقون
ارمان
۶ شهریور ۱۳۹۴به خدا جرمی کلارکسون رو بردارید بزارید تو ماشینهای چینی آرم روی فرمونو بکنین اگه گفت تو چه ماشینی نشسته؟ اگه گفت !!!
مهدی
۹ شهریور ۱۳۹۴سلام
کسی از قیمت TIGGO5 خبره داره ؟ البته منظورم به پول ایرانی هستش ، ممنون
رضا
۱۴ شهریور ۱۳۹۴قربون مردممون برم..اگه 100 سال پیش وقتی آلمان اولین بنز رو ساخت اونجا حضور داشتن بازم میگفتن سوار این اشغالهای المانی نشید.. مگه اسب و الاغ چشونه؟ :))
تا همین 10-15 سال پیش به خودروهای کره ای میگفتن اسباب بازی و .. این ماشینهای اشغالن.. حالا برای خریدش سرو دست میشکنن. چرا ماها اینظوری هستیم.. چینی ها دارن میسازن و هر سال یه قدم جدید برمیدارن.. اون وقت ما اینجا نشستیم و فقط بهشون نمره میدیم و رتبه بندیشون میکنیم.. تازه اوضای خودرو کشورمون هم تو وضعیت بحرانه*** کسی میتونه انتقاد کنه و خورده بگیره که لااقل یک گام جلوتر باشه.. ما که در مقابل چین هم حرفی برای گفتن نداریم.
aref
۱۵ آبان ۱۳۹۴من خودم ام وی ام ۳۱۵نیو دارم خیلی عالیه از این ماشین های ایرانی خیلی بهتره سر بالایی هیچ ماشین ایرانی بهش نمیرسه اگه این ام وی ام تیگو ۵بیاد حتما ماشینمو میفروشم و میگیرمش خیلی قشنگه ولی رنگ سفیدش اصلا بهش نمیاد .
این اقایونی ک میگن این ماشین های چینی اصلا بدرد نمیخوره شما از این ماشینها هیو تحقیقی نداری برو نمایندگی ببین اگه یکی از اینانخریدی
kourosh
۱۶ آذر ۱۳۹۴به نظر من با پولی که در ایران به ماشین میدیم خیلی گرون ولی
ماشین های چینی به نسبت آبشن واطاق جدیدشان
نسبت به اتومبیلهای دوشرکت ایرانی که همه میشناسند،
خیلی بهتره حتی خدمات پس از فروششان روز به روز بهتر میشه
وکیفیت وقیافه اتومبیل شان و از همه مهمتر تنوع محصولاتشان
مریم
۲۱ آذر ۱۳۹۴دوستان کسی قیمت ام وی ام 110 صفر رو داره؟
حسین
۲۶ آذر ۱۳۹۴22/400 قیمت نمایندگی
حسین
۲۶ آذر ۱۳۹۴خیلی ماشین خوبیه. از این اشغالای وطنی هم خیلی بهتره. من پژو پارس هم داشتم 206SD هم داشتم. Mvm110 هم داشتم. اما انصافا این mvm چیزی نسبت به خودش کم نداشت و ازش راضی بودم. این مدل جدیدشم خیلی بهتر شده. چرا وقتی ما اطلاعی راجع به صنعت خودروسازی چین نداریم به این راحتی اظهار نظر میکنیم. خیلی پیشرفت چشمگیری داشتن. فقط تو مخ مردم ساده ی ما کردن که چینی اشغاله. انگار ایرانخودرو و سایپا طلا هستن
محمد
۱۸ دی ۱۳۹۴اقایون داداشام:تا وقتی حق انتخاب نداشته باشیم اینجه واس مانیس
مملکتی با محدودیت انتخاب خودرو همین وبس
اونایی که دارن میلیاردی پول میدن ماشین سوار میشن اوناییم که پول کم دارن لگن درجه دوسه چینی سوار میشن اوناییم که پول ندارن گاریهای وطنی سوار میشن
تموم شد رفت
وقتی بنزوبی ام و و بوگاتی ومازراتی ….بتونی سوار شی کدوم عاقلی پرایدوسمند وپارس وماشینای چینی سوار میشن
علی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴با سلام کسی میدونه اپشن های کسری 110 جدید کامفورت را کجا نصب میکنند سنسور عقب گرمکن عقب برف پاک کن عقب رینگ آلومینیومی آینه برقی