توسعه جدیدترین نسل مرسدس G کلاس بسیار پیشرفتهتر از آن چیزی بوده که در ابتدا تصور میشد زیرا این شاسیبلند توانا ظاهراً اوایل ژانویه سال آینده معرفی خواهد شد.
بنا به خبری که توسط Drive منتشر شده، مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ حضور خواهد یافت و اولین بازطراحی عمده خود از سال ۱۹۷۹ تاکنون را به نمایش خواهد گذاشت.
علیرغم اینکه طراحی بیرونی و کابین G کلاس کاملاً جدید خواهد بود اما طراحی جعبهای این شاسیبلند محبوب که باعث شهرتش شده حفظ خواهد شد اما شاخصههای مدرن و ابعاد بزرگتری را شاهد خواهیم بود.
انتظار میرود پتانسیل آفرود این خودرو با سیستم تعلیق مستقل جدید، زوایای حمله و فرار بهبود یافته و افزایش غوطهوری در آب (افزایش ۱۰۰ میلیمتری) بیشتر از قبل باشد. همچنین این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک هوشمند با سه قفل دیفرانسیل و دندههای سنگین بهره خواهد برد و برخی نسخهها نیز دارای گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه اتوماتیک خواهند بود.
جدای از تدارک پیشرانههای بنزینی و دیزلی مرسوم، نسل جدید G کلاس همچنین با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی توسعه یافته توسط ای ام جی عرضه خواهد شد. انتظار میرود این پیشرانه نیروبخش G500 باشد و قدرتی بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار داشته باشد. پیشرانه یاد شده همچنین در G63 جدید نیز بکار خواهد رفت و اعتقاد بر این است که خروجی بیشتر از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۱۹ آبان ۱۳۹۶ظاهرا عرض خودرو بیشتر شده. از نظر من G کلاس فقط سفید
Kamran
۱۹ آبان ۱۳۹۶کاش فرمونش با بقیه مدلای بنز فرق داشته باشه
Kamran
۱۹ آبان ۱۳۹۶? پادشاه افرودرها ?
Sina
۱۹ آبان ۱۳۹۶من دوست دارم اندازش در حد لندکروزر و لکسوس ال ایکس باشه اینجور هیکلی و با ابهت تر به نظر میاد از طرفی ۸ نفر داخلش راحت میشینن
و اینکه نمیدونم چرا اصلا نمیتونم با قیافش کنار بیام افرادی خیلی خاصی اینجور قیافه جعبه ایشو میپسندن میدونی fjکروزر هم نمای کلاسیک داره ولی تویوتا تونسته خیلی حرفه ای نمایی کلاسیک و مدرن بهش بده این اتاقکش دیگه زیادی مکعبه و شیشه هاش تختن …یه کوچولو باید به ستونش و کناره های سقفش سیقل بده
در مورد آفرودش هم آره توی برف و رود خونه های که کفش سنگه خیلی عالی عمل میکنه اما توی مناطق باتلاقی و پر از گل و شل به خاطر این ارتفاع کمش و لاستیکهای نامربوط اصلا قوی نیست ارتفاع ماشین به خاطر هندلینگ بهتر پایینه که بتونه به جنگ پیست بره در صورتی که این ماشین فقط بخاطر آفرودش مورد بحث قراره میگیره نه پیست نوربرینگ
اگر این اصلاحات روش انجام بشه هیکلش بزرگتر بشه قیافش بروز تر بشه آفرودش واقعی تر باشه واقعا واقعا یه سلطان آفرودره و با ابهته در غیر این صورت من باشم فکر میکنم خرید رنجرور بایوگرافی یا باقیمت خیلی کمتر یه لندکروزر بلک ادیشن انتخاب بهتریه
مانی
۱۹ آبان ۱۳۹۶سینا جان اینهمه داستان بافتن نداره
همون اول بگو این خوب نیست رنجرور خوبه
Sina
۱۹ آبان ۱۳۹۶مانی جان باید دلایلم بگی خب همینجوری نمیشه یه خط سرخ بکشی روش بگی کلا بدرد نمیخوره هم خوبیایی داری هم بدیایی
درسته من عاشق بنز و کلا ماشینهای آلمانیام همونجور که از اس کلاس دفاع میکنم و اونو از هر نظر بهتر از a8 و سری ۷ ب ام و میدونم اگربنز مدلیش هم نقصایی داره باید گفت
ستار
۱۹ آبان ۱۳۹۶واقعا مرسدس بنز شاه بلامنازع خودروسازی
دقیقاthe best or nothing!!
پروژکت وان
جی کلاس
می بک
تمام مدل های ای ام جی
کامیون ها
تو هر چیزی بهترین و داره!!!
فقط فقط هنوز با ایکس کلاس ارتباط برقرار نکردم!!!که از قضا برای رقیب هام سوژه شده
datsun
۱۹ آبان ۱۳۹۶به نظرم پلتفرمش دیگه داره خیلی قدیمی میشه از ۱۹۹۰ از همین پلتفرم استفاده شده و هر چند سال یک بار آپدیت شده
Del Piero
۱۹ آبان ۱۳۹۶???
بهترین شاسی بلند تاریخ
???
sevlan
۱۹ آبان ۱۳۹۶برادر من تو یا جی کلاس نمیدونی چیه ،یا محض خندونه داری جی کلاس رو با ایده های فضایی میکوبی ، این ماشین سلطان آفروده ، فیلمایی ازش دیدم مو به تن آدم سیخ میشه ، ،حالا نسخه ی G500 4*4’2 با اون اکسل دروازه ای دیگه خدای آفروده ، من میدونم رنجرور هم از سلاطین آفروده ، اما Gکلاس هم با سه تا دیفرانسیل قفل شونده جای حرفی باقی نزاشته ، مردم جی کلاس رو با این شکل و شمایل می خوان و این باز خورد دیدگاه مردم و طرفدارانه که به احترام اونا مرسدس میخواد جی کلاس رو این شکلی به بازار بفرسته ، و الا جی کلاسی که دیگه چارگوش و مربع نباشه جی کلاس نیست !
SLS
۱۹ آبان ۱۳۹۶خیلی خوشحال شدم وقت دیدم مرسدس قرار نیست طراحیه جی کلاسو عوض کنه.
اکثر طرفدارای جی کلاس اونو بخاطر طراحی جعبه ای شکلش و صدای بسته شدن درش میخان
یاس ی
۲۰ آبان ۱۳۹۶نظر همه دوستان محترم ولی اگه بنز بخواد به زوایای تیز جی کلاس صیقل بده میشه مثل اون مدلی که اون شرکت مثلا تیون کرده بود!!!! به شدت زشت شده بود، اصلا جی کلاس یعنی زیبایی در عین سادگی خطوط. این اوج هنر طراح را میرسونه که طرح به این سادگی بعد از چندین سال هنوز از مد نیوفتاده و براش مشتری پرو پا قرص وجود داره.