جیپ واگنیر رودتریپ اتومبیل خانوادگی نسل های گذشته است. زمانی که هنوز مینی ون ها و کراساوورها به فرهنگ اتومبیلی وارد نشده بودند. گروه جیپ این اس یو وی کلاسیک را که در سال ۱۹۶۵ میلادی به عنوان یک واگنیر معمولی زندگی خود را شروع کرد، در یک تعمیرگاه مدرن به طور ویژه تغییر دادند. فاصله بین دو محور این اتومبیل ۱۲۷ میلی متر افزایش یافته است و این پایان ماجرا نیست با همراهی محورهای دانا ۴۴ و کمک فنرهای مدرن با فنر لول این بخش تکمیلی شود. به لطف رینگهای ۱۸ اینچی که با لاستیکهای BFGoodrich Mud-Terrain پوشانده شده اند، جاه طلبی واگنیر در سفرهای خارج جاده افزایش یافته است.
برای جا دادن به محورهای بزرگتر و لاستیک عظیم جدید، واگونیر مجهز به گلگیرهای بیرونی دست ساز و پالانی چرخ اصلاح شده، گشته است. همچون بیرون خودرو داخل واگنیر نیز در نوستالژی غرق شده است، صندلی های اصلی جلو و عقب هنوز در جای خود وجود دارند و با چرم قرمز زیبایی روکش شده اند.
سقف این خودرو نیز با پوششی از جنس چوب مزین شده است.
در عقب اتومبیل یخچالی کوچک (کلمن) به سبک دهه ۶۰ میلادی به همراه یک جعبه ابزار، شبیه به در سوپاپ موتور ۶ سیلندر خطی۳/۸ لیتری اصلی این خودرو وجود دارد.
به جای آن موتور ۶ سیلندر واگونیر، رود تریپ به یک موتور ۵/۷ لیتری hemi خورجینی ۸ سیلندر امروزی که با همراهی یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک، بیابان را به خاک و خون میکشد مجهز شده است. در حالی که جیپ واگنیر رود تریپ تنها یک نمونه مفهومی است، اما این اس یو وی کلاسیک به خوبی الهام بخش کسانی خواهد بود که روی جیپ گرند واگنیر آینده به عنوان پرچمدار اس یو وی های جیپ کار میکنند.
بیاناتی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷آهوی بیابان،
عروس خیابان…
یادش بخیر…
فورد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷باز سازیش عالیه جعبه ابزارش کشته منو واقعا ماشین خوبیه از پاترول خیلی خیلی نرم تره افرودشم عالیه از پاترو ل کم مصرف تره شکارچیا عاشقشن
Saeed Boroomand
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷شکاری مونده مگه… واسه کباب جوجه و نوشیدنی توی بیایون اما خوبه…
Maximus
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷هر روز میبینمش …
با اون آرم قشنگ و خاطره انگیز که تو عکس آخر هم هست …
مدل های قدیمیش تو ایران بعد از ۵۰ سال هنوز سرپا هستند و اتفاقاً برای سخت ترین کار ها هم استفاده میشن ولی آخ نمیگن …
سخت جون ترین شاسی بلندی که آدم در عمرش تو ایران میتونه ببینه با اختلاف نیست به بقیه ، همین واگونیره … درست مثل کامیون های قدیمی ماک و ولوو که هنوز محکم و پر قدرت به زندگیشون در سخت ترین شرایط ادامه میدن
Muty
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷البته به علاوه بلیزرهایی که هنوز بی رحمانه باهاشون آهن کشی میکنن
داریوش
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷دقیقاً
یکی از همین بلیزر ها رو هم میشناسم که داربست خونه ها رو میکشه
بیچاره همه جای بدنش زنگ زده اما موتور و سیستم محرکهش هرگز تسلیم فرسودگی نشده
شهرام
۲۰ مهر ۱۳۹۷تویوتا استیشن لند کروزر J60 و J62 خوبه یا جیپ آهو ایران ؟؟؟؟
کدام قویتره و کدام برتره از هر لحاظ ؟؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷چند سال پیش شیراز سوار این ماشین شده بودم و فقط میتونم بگم آهو برازندشه بدون اغراق.
من ژاپنی دوستم ، اما بیشتر آمریکاییها بخصوص پیکاپهاشو دوست دارم ولی این یه چیزیه برای خودش لامصب.
در ایران بیشتر به شورولت بلیزر بها میدن برای بازسازی و من نمیدونم چرا مدلهای بازسازی شده این در خیابان کم دیده میشه و اگر هم دیده میشه خیلی غیر اصولی و با اشیاء غلابی تزئین میشه .
تو رو بخدا یا اصلا بازسازی نکنید یا اگر میکنید درست و روی اصول شرکت مادر بازسازی کنید تا ارزش حودش رو حفظ کنه
فقط آمریکا فقط ماسل
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ای خدا (با لهجه بهتاش بخون )این جیپ واگنیر این دل منه تیر کرده (مثل فهیمه بخون)
حامد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷یاد شعر آهویی دارم خوشگله… افتادم??
ADAK
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷این همه طالب داره ، خب لامصب همینو بزن بده دسته مردم …
Saeed Boroomand
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷دقیقا جلو ماشین طراحی اش جاودانه اس…
امیر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷آهو و همی چه شود…
به به
Vahid
۱۹ دی ۱۳۹۷من شدیدا پیگیر کد رنگش هستم
اگر کسی میدونه لطفا بمن بگه
عرفان
۱۱ فروردین ۱۳۹۸واسه تغییر رنگش بهم زنگ بزن بگم چیکار کنی