بالاخره پس از مدتها انتظار شورولت قیمت مورد نظر خود را برای خودروی تاهو ۲۰۱۵ اعلام کرد، قیمت مدل پایهی این خودرو ۴۶ هزار دلار تعیین شده است. تاهو که خودرویی محبوب و قدیمی در بخش خودروهای SUV محسوب میشود، مدل ۲۰۱۵ آن با طراحی جدید و پر از تکنولوژی به دنبال رقابت با سایر خودروهای این بخش میباشد.
تاهو طراحی بدنه روی چهار چوب (فریم) خود را حفظ کرده است، ولی با این حال حتی چهار چوب آن نیز از نو طراحی شده است. برخی از تجهیزات این خودرو مانند موتور هشت سیلندر ۵.۳ لیتری ۳۵۵ اسب بخاری (۳۵ اسب بخار افزایش نسبت به مدل قبلی) مشابه شورولت سیلورادو ی جدید میباشد. یک گیربکس شش دندهی اتوماتیک به عنوان گیربکس استاندارد این خودرو عرضه میشود، میانگین مصرف سوخت مدل دیفرانسیل عقب تاهو در شهر برابر با ۱۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و در بزرگراه معادل ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد که در مقایسه با مدل قبلی بهتر شده است. میزان مصرف مدل تمام چرخ متحرک این خودرو نیز در شهر ۱۴.۷ و در بزرگراه ۱۰.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد که در هر در مورد نسبت به مدل سال ۲۰۱۴ بهبود یافته است. همانند اکثر خودروهای شورولت در این روزها؛ تاهو دارای سه مدل مختلف میباشد:مدل پایهی LS با قیمتی برابر با ۴۶ هزار دلار مجهز به صندلیهای پارچهای، چراغهای جلو از نوع پروژکتور، رینگهای ۱۸ اینچ آلومینیومی، صندلیهای تاشو در ردیف دوم و سوم، کمک پارک عقب، استارت از راه دور و کنترل آب و هوای سه منطقهای میباشد. با داشتن صندلی استاندارد کامل در جلو، این خودرو ظرفیتی برابر با ۹ سرنشین دارد. با خرید مدل LT به قیمت ۵۱ هزار دلار، امکاناتی مانند صندلیهای چرمی، صندلیهای گرم شوندهی جلو همراه با حافظهی داخلی، سیستم سرگرمی MyLink شورولت، سیستم صوتی ممتاز Bose با ۹ اسپیکر، هشدار دهندهی خروج از لاین، هشدار دهندهی تصادف و درب عقب برقی نیز به شما ارائه خواهند شد. اگر برای خرید خودروی جدید خود بودجهی مناسبی دارید، مدل LTZ که به قیمت ۶۰ هزار دلار فروخته میشود را حتماً مد نظر داشته باشید. با پرداخت ۱۰ هزار دلار اضافی امکانات و تجهیزاتی مانند کنترل مغناطیسی سواری به منظور سواری و هندلینگ بهتر، رینگهای ۲۰ اینچ، چراغهای زنون، چراغهای LED روشن در طول روز، چراغهای مه شکن، باز کردن درب خودرو بدون نیاز به کلید و استارت دکمهای، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده قابل تنظیم در ۱۲ جهت، کمک پارک جلو و عقب، فرمان تلسکوپی برقی همراه با حافظهی داخلی، صندلیهای تاشو در ردیف سوم، هشدار دهندهی نقاط کور، کمک کنندهی تغییر لاین، هشدار دهندهی ترافیک و سیستم صوتی فراگیر Bose را بهدست میآورید. در مقایسه با سال گذشته، قیمت مدل LS هزار دلار یا معادل ۲.۲ درصد افزایش یافته است. قیمت مدل متوسط LT 2360 دلار یا به میزان زیاد ۴.۹ درصد بیشتر شده است. قیمت مدل قوی LTZ نیز ۲۷۴۵ دلار و برابر با ۴.۸ درصد بالا رفته است. تمامی این قیمتها بدون در نظر گرفتن لیست آپشن های خودروها میباشند. آپشن های زیادی برای سفارشی سازی تاهو وجود دارند که شامل پکیج سیستم سرگرمی صندلی عقب، سانروف و پلههای جمع شوندهی برقی میباشد. با پرداخت مبلغی معادل ۳ هزار دلار میتوانید سیستم تمام چرخ متحرک را روی خودروی خود داشته باشید.
sahand
۲۰ بهمن ۱۳۹۲عاشق لندکروزم ولی انگار این بهتره!
شهاب
۲۱ بهمن ۱۳۹۲زنده باد GM
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲بسیار عالی و صدالبته بزرگ و غول آساست… فقط قدرتش یه کم ، کمه و به ضاهرش نمی خوره. دیگه هیچ مشکل دیگه ای نداره…همچنان در مسیر پیشرفت و تکنولوژی.
sahand
۲۰ بهمن ۱۳۹۲اگه واقعا نیاز به قدرت بیشتری داری،شما نیاز به یه کامیون و یا احیاناً لودر داری;-)
Yashar
۲۰ بهمن ۱۳۹۲مگه می خای باهاش چکار کنی که 355 اسب بخار کمه؟!
تصور کن مثلا کامیون های ده چرخ اف هاش ولوو 360 اسب بخارن!
carbonado aventador
۲۰ بهمن ۱۳۹۲همین کامیونی که می فرمایید کشتاورش حول و حوش 5000 نیوتن متر می باشد !!!!!!!!تو کامیون قدرت زیاد مهم نیست!!!!!!
رضا
۲۰ بهمن ۱۳۹۲نه بابا چه خبره 5000
فوقش 2000
امیررضا توکلی
۲۱ اسفند ۱۳۹۲خوب به نسبت بقیه راست میگه دیگه الان همه زدن تو خط 500 اسب بخار مثه پورشه و آئودی و بنز و …
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۰ بهمن ۱۳۹۲من تویوتا سکویا رو به این ترجیح میدم!
موتورش 60 اسب از این قوی تره و جالب اینجاست که مصرفش کمتره! همچنین قیمتش هم یخرده پایینتره!
زیگما
۲۰ بهمن ۱۳۹۲نظرت در مورد داشبورد پلاستیکی این ماشینی که میگی در مقایسه با داشبورد چرمی این چیه؟
نظرت در مورد امکانات این ماشینی که میگی و این چیه؟
نظرت در مورد فروش افتضاح اون تویوتایی که میگی در مقایسه با پرفروش ترین اس یو وی فول سایز امریکا ، چیه؟
نظرت در مورد طراحی مزخرف داخلی اون در مقایسه با تاهو چیه؟
کی گفته مصرف از این کمتره؟هان؟محسن جان چرا دروغ میگی؟(شایدم اشتباه میکنی!) چون اون تویوتا در مدل 4*4 در شهر صدی 18 لیتر می سوزونه!و در بزرگراه صدی 13 لیتر! یعنی در شهر 3 لیتر بیشتر از این !آیا 25 اسب بخار بیشتر ارزش 3 لیتر مصرف بیشتر داره؟با یه نسبت ساده گرفتن می بینی که بازدهی این فوق العاده بالاتره! البته سیستم از کار اندازی سیلندر های اضافی هم این داره! که مصرفشو خیلی خیلی کمتره میکنه!
سکویا خیلی عقب تر از اینه!با اون نمای عقب زیباش! در واقع چراغ عقبش همون چراغ عقب نسل اول لکسس آر ایکس هست!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۰ بهمن ۱۳۹۲اولا هنوز نسل جدید سکویا معرفی نشده! بخاطر همین من سکویا2014 رو با تاهو 2014 مقایسه کردم نه با تاهو2015! واقعا برات متاسفم که به همین راحتی تهمت دروغ گویی میزنی!
1-قیمت سکویا پایین تره!
2-اسب بخار سکویا بالاتره!
3-گشتاور سکویا بالاتره!
4-ظرفیت بکسل کردن سکویا خیلی بیشتره!
5- تاهو 7 نفره هست و سکویا 8 نفره!
6-فرمون سکویا قابلیت تنظیم تلسکوپی داره که تاهو نداره!
7-سکویا فضای بزرگتری داره!هم برای سرنشینان و هم برای بار!
8-تاهو 16 سوپاپ هست و سکویا 32 سوپاپ!
9-سکویا برای زانو هم ایربگ داره که تاهو نداره!
10- سکویا ترمزش سیستم Brake Assist داره که تاهو نداره!
بازهم میگم چون سکویا 2015 هنوز معرفی نشده من مجبور شدم تاهو 2014 رو با سکویا2014 مقایسه کنم و من هم نگفتم تاهو ماشین بدی هست! حتما تاهو هم یک سری نقاط قوت داره ولی در مجموع، من سکویا رو به تاهو ترجیح میدم!
زیگما
۲۰ بهمن ۱۳۹۲پس چرا زیر صفحه ی تاهو 2015 ، سکویا رو با تاهو 2014 مقایسه می کنی؟ :O
در ضمن محسن عزیز.برادر خشن ! من که تو پرانتز گفتم شاید اشتباه میکنی!
(البته راحت میشه در اینجور مواقع ماس مالی کرد.بگذریم)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
من هم شورولت رو ترجیح میدم .
محسن اگر میگفتی هوندا باز بهتر بود .
تویوتا ………….
البته بهتر از این ، شورولت سابر بن هست
ایران و المان
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۱ بهمن ۱۳۹۲میلادجان، من خودم بین برندهای ژاپنی غیر لوکس، هوندا رو بیشتر از همه دوست دارم اما تاجایی که من اطلاع دارم هوندا رقیب واقعی برای رقابت با این دو نداره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
میدونم محسن جان . من در کل گفتم .
ولی منم م3 خودت ، اول هوندا .
فواد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲میبینی؟؟؟؟ یه ماشین که اگه دلار رو 3000 هم حساب کنی این ماشین میشه 138 تومن. اونم ماشین نه لودر خداییش بیسته. ما هم باید بریم IX35 بگیریم تو این قیمتا!! بی انصافیه اونم در کشور ما که حرف عدالت و انصاف رو میزنیم.
yaser
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ای بابا اخه چرا الکی ایراد می گیری
km
۲۰ بهمن ۱۳۹۲کاش که قدرت موتور 8 سیلندرش بیشتر بود و به 380-390 میرسید. ولی این ماشین خوراک گنگستر های سیاه پوست آمریکاست
mory
۲۰ بهمن ۱۳۹۲اگر من میتونستم همیشه وانت و suv آمریکایی میخریدم
اصلا بلدن چجوری ماشین گنده درست کنن
ESI
۲۰ بهمن ۱۳۹۲مگه میشه کسی عاشق وانت و suv آمریکایی نباشه
آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۲۰ بهمن ۱۳۹۲بازم میگم suv جاده فقط جیپ گرند چروکی srt8 king of suv تو آفرودم بازم جیپ رانگلر همینو بس.
کرمانشاه
۲۰ بهمن ۱۳۹۲قیمتش عالیه!!تو فول ترین مدل هم از لندکروز ارزونتره
امید
۲۰ بهمن ۱۳۹۲شورولت هم اپشن میده سان روف و پله برقی و سیستم استارت از راه دور و…
سایپا اپشن میده ترمز ای بی اس موتور 1400 سیسی با 75 اسب بخار قبلا به قول خودشون 63 بود شیشه بالا بر برقی فرمون هیدرولیک کیسه هوا واقعا نمردیم خدارو شکر فهمیدیم اپشن چیه احتمالا چن وقت دیگه فرمون و موتور چرخ دنده پدال گازو ترموز و… میشه اپشن خودرو یا بهتر بگم گاری
رضا
۲۰ بهمن ۱۳۹۲عشقم آمریکا
کافر مقدس
۲۰ بهمن ۱۳۹۲تویوتا سکویا که خودش عَمریکایی ـــــــــه! مثل تویوتا تندرا و………..
نهایت زندگی یک ایرانی اینه که یدونه از اینا داشته باشه بکنه بره شمال قلیون بکشه . . . . . . . .. . . . . . .
احسان(احسان سابق)
۲۰ بهمن ۱۳۹۲فورد و شولت طراحی نسل جدید ماشیناشون عالیه
علی
۲۰ بهمن ۱۳۹۲اولا طراحیش خیلی بهتر از تویوتا س .به نظرم ماشین امریکای از نزدیک به بینی خیلی راحت جذبش میشی .
عمو جواد
۲۱ بهمن ۱۳۹۲عقبش خیلی جالب نیست
عمو جواد
۲۱ بهمن ۱۳۹۲عقبش خیلی جذاب نیست.
خیلی صاف و ساده هستش
sina
۲۲ بهمن ۱۳۹۲یه چرخش می ارزه به کل کره ای ها و ژاپنی ها
tanha omid
۲۳ بهمن ۱۳۹۲سلام خیلی جالبه که قیمت خودرویی که قراره سال 2015 عرضه بشه رو میدن
جالبتر اینه که سال 2015 با همون قیمت واقعا عرضه میشه
حالا ایران پیش پیش پول رو میگیرن 1 سال تو صف باش قیمت قطعی هم نمیدن تازه شاید اون ماشینی که میخوای بهت نمیدن
عليرضا
۱۹ تیر ۱۳۹۳به خدا خیلی خیلی عالیه یکم شاستیش پایین هست ولی خیلی عالیه من که ازاش خوشم اومد ولی کو پولکه بخوام بخرمش؟
امیر
۶ آذر ۱۳۹۳ماشین آمریکایی به کل ماشینای دنیا می ارزه به نظر من همه چیش عالیه
ناجی
۳۰ شهریور ۱۳۹۴اول آمریکایی بعد بقیه
مسعودم
۲۴ آبان ۱۳۹۴تاهو و سابربن قیافشون خیلی خشمگین به نظر میرسه و کلا بخاطر تاریخچه و حفظ ظاهر عضلانیشون دیگه بهتر از این نمیشن بغیر از اینکه شورلت بخواد کلا پلتفرمشونو تغییر بده که عمرا این کارو نمیکنه. پس کسایی که دنبال شورلت شاسی بلند با قیافه ای مهربونتر هستند مثل من گزینشون تراورس 2016 LTZ
mohammad
۸ تیر ۱۳۹۵سلام ماشین قشنگیه. اما قیمتش به تومان چقدر می شه بخوای پلاک ملیش کنی