فیات

تغییرات جدید فیات 124 اسپایدر 2018

فیات ۱۲۴ اسپایدر که بر پایه مزدا MX-5 ساخته شده در مدل سال ۲۰۱۸ خود دارای سه تریم خواهد بود که یکی از آنها نسخه پرفورمنس آبارث است.

۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Abarth
خریداران این خودرو قادر خواهند بود از بین تریم های ۱۲۴ اسپایدر کلاسیکا، ۱۲۴ اسپایدر لوسو و نسخه آبارث یاد شده یکی را انتخاب کنند. اولین تریم یاد شده به‌صورت استاندارد با رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلوی هالوژنی، چراغ‌های عقبی LED، سیستم اگزوز با دو خروجی، رول بار مشکی و مواد نرم در پانل نشان دهنده‌ها عرضه می‌شود.

۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Lusso
افرادی که دنبال مدل مجهزتری هستند می‌توانند تریم لوسو را انتخاب کنند. این خودرو دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی، اگزوز کروکی با دو خروجی، رول بار نقره‌ای، صندلی‌های جلوی گرم شونده و جزئیات پیانو بلک در کابین است؛ اما مدل آبارث دارای تغییراتی فنی نظیر سیستم تعلیق بیلشتین در جلو و عقب، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم اگزوز با چهار خروجی، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی و ترمزهای برمبو و صندلی‌های ریکارو (آپشن) می‌باشد.

۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Lusso
۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Red Top Edition
۲۰۱۸ Fiat 124 Spider
در کل ۸ رنگ بدنه برای مدل سال ۲۰۱۸ ارائه می‌شود که شامل سه رنگ جدید Puro Bianco Perla، Grigio Chiaro و Blu Scuro می‌باشد.

۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Red Top Edition
۲۰۱۸ Fiat 124 Spider Classica

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    شما رو نمیدونم اما فیات ۱۲۴ از مزدا میاتا برای من جذاب‌تره، مخصوصا اگر دست نوازش آبارث رو سرش کشیده شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SERIAL WINNER

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    قشنگه ، من جای رئیس فیات بودم از همه ی پتانسیل های شرکت عظیم فیات استفاده می‌کردم تا فروش رو بالا ببرم و بتونم آلفا و مزراتی رو ایتالیایی نگه دارم.

    همین امروز خبری در پدال بود که مسئولان رنو از این که چند ساله هیچ رقیبی برای Dacia وارد بازار نشده متعجبن و انتظار داشتن خودروسازان آلمانی برای رقابت با داچیا وارد عمل بشن.
    به نظر من فولکس واگن هرگز به رقابت با داچیا فکر نمیکنه ، چون اصلا تولید ماشین 6000 دلاری رو بلد نیست و نمیخواد هم زمان برندی مثل داچیا و بنتلی رو زیر پرچم خودش داشته باشه . سود آئودی و پورشه هم خیلی بهتره براش و ترجیح میده بازوی لوکس خودش رو قوی تر کنه.

    همه ی خودروسازان آلمانی به بازار لوکس علاقه ی بیشتری دارن و دلیلش هم مشخصه . اصلا نباید انتظار داشته باشیم هیچ کدوم وارد رقابت با dacia بشن.

    .

    تنها شرکتی در اروپا که میتونه بازار داچیا رو تحت تاثیر قرار بده و فروش خودش رو از این قسمت بازار تامین کنه فیاته. به راحتی میتونه فروشش رو چند برابر کنه.
    طراحی اصیل و ایتالیایی فیات در مقابل داچیا هم یک مزیت مهمه براش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ابولفضل نصیری

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    یه دونه باشه مخصوصا نسخه آبارت … بهترین انتخاب زیر 40000 دلار برای من

    Il leggendario abarth da terra degli stivali

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا