اگر از KTM تنها انتظار موتورهای کراس و مسابقهای را دارید، باید نیم نگاهی هم به استراتژی آینده نگرانه این شرکت داشته باشید. نمایشگاه توکیو جایی بود که KTM برای نمایش اولین اسکوتر برقی خود انتخاب کرد. البته این اسکوتر ادامه تلاشهایی ست که از موتورکراس الکتریکی Freeride E برای نمایش موتورهای بدون آلودگی، آغاز شده بود.
کی تی ام E-Speed توسط جرالد کیسکا، طراحی شده و از ظاهری افراطی و عجیب برخوردار است. پیشرفتهای سه ساله اخیر پس از مدل Freeride E یز در این موتور مشهود است. موتور ۱۱ کیلوواتی (۱۴.۷ اسب بخار) تقریباً معادل یک موتور ۱۲۵ سی سی قدرت تولید میکند. گشتاور ۳۶ نیوتن متری نیز اجازه میدهد تا موتور در بی صدایی کامل به حداکثر سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت برسد. انتقال نیرو از طریق یک تسمه صورت میگیرد. زیرا در غیاب یک موتور درون سوز و اگزوزهای پر سر و صدا، صدای سایر قسمتها نظیر زنجیر بیشتر به گوش میرسد.۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
حمزه
۹ دی ۱۳۹۲برا استفاده ی شهری عالیه
carbonado aventador
۹ دی ۱۳۹۲موتور ها هم دارن به سوی بهینه سازی و برقی شدن می رن . در ضمن رنگ نارنجی رینگ هاش خیلی قشنگه!!!!!!!!!
PEUGEOT
۹ دی ۱۳۹۲واقعا این موتورسیکلت ها برای تهران لازمه
ولی من چرخاشو خیلی دوست دارم
P E U G E O T
محسن.د
۹ دی ۱۳۹۲پدال جان! خیلی هم ظاهرش افراطی و عجیب نیستاا !
فرامرز
۹ دی ۱۳۹۲دوچرخه های برقی این شرکت تو آلمان حدود ۴۰۰۰ یورو قیمت داره. پس حتی قیمت ۱۰۰۰۰ یورو واسه این موتور هم میتونه منصفانه باشه. باید ببینیم چقدر برچسب میخوره. البته اگه بهش مالیات تعلق نگیره تا ۲۰ درصد ممکنه ارزونتر باشه!
e.scamp
۹ دی ۱۳۹۲پدال لطفا تو مطالب مربوط به وسایل برقی توضیح بدین که اتحادیه اروپا یه حداقل صدایی شبیه صدای موتور درون سوز رو اجباری کرده تا این وسایل از بلندگو پخش کنن تا عابرین پیاده متوجه حضور این وسایل باشن. مقدار صدا رو نمیدونم اگه میشه یه مطلب در موردش بزارین