نیسان خاورمیانه سه نسخهی جدید از شاسیبلند پاترول را معرفی کرده است.
این خودروها که منحصراً برای بازارهای خاورمیانه طراحی شدهاند از دو نماد جذاب صحرا یعنی شاهین و غزال الهام گرفتهاند و البته نام خودروها نیز مؤید همین نکته میباشد. پاترول فالکن، غزال و غزال X نام این سه شاسیبلند سفارشی میباشند.
هر سه خودرو از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۸ لیتری بنزینی و گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک استفاده میکنند. این پیشرانه قدرت ۲۸۰ اسبی و گشتاور ۴۵۲ نیوتون متری خود را از طریق سیستم چهار چرخ محرک به تمامی چرخها منتقل میکند.
مدلهای مجهز به گیربکس دستی دارای دنده پنجم اوور درایو، نسبتهای متفاوت دیفرانسیلهای جلو و عقب، کیت افزایش ارتفاع ۴ اینچی و سیستم تعلیق بازنگری شده هستند. یک سیستم اگزوز پرفورمنس و جدید هم در لیست تجهیزات این خودروها به چشم میخورند.
خب بیایید ببینیم هریک از این خودروها چه ویژگیهای جدیدی را به مالکان ارائه میکنند.
- پاترول فالکن
این نسخه دارای نوارهای منحصربهفرد بدنه، سپر جلوی کرومی، فلاپ جلوی ساتین نقرهای و نوار نورانی LED میباشد. پاترول فالکن همچنین از سایر عناصر همچون قوسهای مشکی چرخ، دیلایت های متفاوت، اسپویلر و خروجی اگزوز جدید برخوردار است.
داخل کابین نیز صندلیهای چرمی با نشان فالکن و یک کول باکس نصب شده است.
- پاترول غزال
پاترول غزال هم همچون مدل فالکن از طراحی خاص بدنه و همچنین رینگهای ۱۷ اینچی برنزی و لاستیکهای جدید استفاده میکند. جلوپنجرهی تیره، چراغهای جلو و عقب دودی و نشان غزال روی پیشرانه از دیگر ویژگیهای این شاسیبلند توانا هستند. نهایتاً باید گفت یک اسپویلر سقفی هم در نظر گرفته شده است.
بخش داخلی این شاسیبلند با صندلیهای چرمی سفارشی و تریم مخصوص دربها، لوگوی غزال روی صندلیها و… مزین شده است. جدای از اصلاحات ظاهری، پاترول غزال دارای ویژگیهای آفرودی همچون اسنورکل، کیت افزایش ارتفاع ۲ اینچی، فنرهای پیچشی قرمز نیسان، وینچ برقی جلو با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلوگرم و… میباشد.
- پاترول غزال X
نهایتاً به غزال X میرسیم که نسخهی جذابتر غزال میباشد. این خودرو علاوه بر ویژگیهای قبلی از سپرهای جلو و عقب فولادی، محافظ لاستیکی سپر، فلاپ جلوی سفارشی، ورودی هوای جلو و رینگهای ۱۷ اینچی آفرود با لاستیکهای ۳۱۵ میلیمتری برخوردار است. روف راک، نوار نوری ۳۰ اینچی LED و قفس پشت ردیف دوم صندلیها از دیگر شاخصههای این نسخه هستند.
Sajjad
۴ آبان ۱۳۹۷عشق بعضی عربا پاتروله
بعضیا لندکروز
بعضیا هم جدیدا خیلی جی ام سی سیرا دارن میخرن
لذتی که با این ماشین ها میبرن وصف ناشدنیه
با خودروهایی که توی ایران ارزوی ماست مثل یه پراید رفتار میکنن
ما فقط میتونیم در رابطه با خودروهایی که ازشون مطلب میخونیم کل کل کنیم
چون ماشینایی که ما سوار میشیم حتی ارزش سوار شدن هم ندارن چه برسه کل کل!
ولی اونا میتونن چون یه جورایی همه جور ماشینی سوار میشن.
کلیپ هایی گاها میدن بیرون
طرف با چارجر دریفت متراژی میزنه
ولی تو ایران با پارس و 405 متراژی میزنن هنگ میکنی!
بازم توی این همه محدودیت بچه های ایران از ماشین های داخلی لذت میبرن.
ناشناس
۴ آبان ۱۳۹۷یه سوال. این خاورمیانه که میگن ما هم جزوش میشیم یا نه؟
مانی
۴ آبان ۱۳۹۷موتور ۵ سیلندر ۴.۸ لیتری با ۲۸۰ اسب قدرت؟؟؟
اشتباه نشده پدال جون؟؟؟
شاهین
۴ آبان ۱۳۹۷سلام
بله پیشرانه از نوع 6 سیلندر هستش.
پوزش بابت این اشتباه.
ارادت
ح.ع
۵ آبان ۱۳۹۷انصافا پاترول بینظیره..تنها محصول ژاپنی که واقعا با لندکروزر برابری میکنه..لوکس بودنشو هم با تمام وجودت حس میکنی…
پرهام
۵ آبان ۱۳۹۷پاترول و لندکروز هر دو عالی وقدر ولی من پاترول دوستم !!!! پاترول پاترول پاترول !!!!
Hossein
۱۰ مرداد ۱۴۰۰مگه داریم بهتر از پادشاهه آفرود😍😍😍