اکثر کارشناسان صنعت خودرو تحت تأثیر کابین راحت و تکنولوژیهای نوین هیوندای پالیسید جدید قرار گرفتهاند و حالا به نظر میرسد مدل ارزانتر سانتافه نیز برخی از ویژگیهای کابین برادر بزرگتر را در نسخه فیس لیفت قرض خواهد گرفت.
در تصاویری که از یک دستگاه سانتافهی استتار شده منتشر شده است، شاهد کنسول مرکزی اصلاح شده و حذف دستهدنده سنتی مدل فعلی هستیم. این نوع طراحی در پالیسید باعث بازتر شدن فضای کنسول شده است. استفاده از تکنولوژی تعویض دنده با سیم در سانتافه یک تغییر قابلتوجه نسبت به نسل کنونی و پیشین این خودرو محسوب میشود.
انتظار میرود سانتافه فیس لیفت بهبودهای قابلتوجهی داشته باشد چراکه همین موضوع را در هیوندای آزرا (گرنجور) دیدهایم. این خودرو به حدی تغییرات طراحی داشت که برخی آن را یک نسل جدید میدانستند.
با توجه به اینکه سانتافه در سال ۲۰۱۹ فروش حدود ۱۳۰ هزار دستگاهی در آمریکا داشته بنابراین هیوندای میخواهد از حفظ وضعیت رقابتی این شاسیبلند در بازار آمریکا مطمئن شود و خب استفاده از برخی ویژگیهای پالیسید در آن منطقی به نظر میرسد. سال پیش بود که هیوندای تکنولوژی پایش نقاط کور پالیسید را به سانتافه اضافه کرده بود.
از جمله بهبودهای دیگر سانتافه فیس لیفت میتوان به قوای محرکه هیبریدی اشاره کرد. البته اکثر این موارد در حد گمانهزنی میباشد.
هنوز مشخص نیست که آیا سانتافه از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد یا پلاگین هیبریدی زیرا این خودروساز هماکنون تنها آیونیک و سوناتای هیبریدی را در آمریکا عرضه میکند. سانتافهی استتار شده همچنین فاصله بین محوری بیشتری داشته و به نظر میرسد جلوپنجره آن بزرگتر از مدل فعلی است.
محمد
۶ بهمن ۱۳۹۸هنوز همین نسل جدیدشم ندیدیم باز فیس لیفتشو میخواد بده بیرون !
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸میگه در آمریکا با بازار رقابتی ۱۳۰هزار فروش داشته .
یعنی یک هشتم فروش نیسان روگ و تویوتا راوفور .
حالا مقایسه کنید با مردم ما و دوستانی که خودکشی میکنند برای این شرکت و خودرو .
همین ۱۳۰ هزارتا هم بدبخت بیچاره های محاجر خریدند که غرق رویای سانتافه هستند ? .
یه عقب جلو بخواهید بکنید ، هی باید بزنید رو دُکمه ، مطمعناً دکمه بعد از یکسال رنگ و روی خودشو از دست میده طبق تجربه ای که از تمام رنگ پریدگیهای دکمه های کره ای داریم و باید فکر یه ریکاوری تخصصی برای ماشین بود ، دکمه برای فراری لامبورگینیه که آخر هفته ها با اون سطح بالای کیفیت تولید میشه نه خودروی اقتصادی روزمره ….
Abbas.Lambo
۶ بهمن ۱۳۹۸مهاجر
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸بخاتر قَلَت اِملاعیم از ۲۰ شدم ۱۹ اُسطاد
خداروشکر پاث شدم
عرفان
۶ بهمن ۱۳۹۸خخخ
نگاه کن میگه هی باید بزنی رو دکمه رنگش میره =)))
انگار سانتافه اولین ماشینیه ک دنده هاش دکمه این
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸سانتافه اولین ماشین نیست ولی مطمئناً بیکیفت ترینشه
اینم شانس مایه که از پشت کوه تازه اومدیم شهر با شما بچه باکلاسا آشنا بشیم
حسن
۶ بهمن ۱۳۹۸به نظرم حذف دسته دنده حس و لذت رانندگی را از بین می بره.
مهدی
۷ بهمن ۱۳۹۸نوید بی خیال بابا این ماشین پراید ۹۰ نیست که بی کیفیت باشه
امین
۷ بهمن ۱۳۹۸افزایش کیفیت نسبت به مدلهای قبل در کمپانی های کره ای و حتی چینی بصورت پیوسته و جهشی در حال انجام است
شما نمیتوانید کیفیت مدل 2000 سانتافه با 2008 قیاس کنید همچنین مدل 2008 با 2012 و البته نسل بعدی که به ایران وارد نشد
جهش کیفیت مثال زدنی هست همچنین افزایش کیفیت طراحی مونتاژ و غیره
البته در تمام کمپانی ها سعی میشه همه چیز قابل رقابت با رقبا بازار باشه ولی در مورد پیشرفت نسبت به گذشته خود کمپانی جهش بوده نه پیشرفت
مثلا انقلابی که در کوروت یا ماستانگ، نسبت به 3 نسل قبلی خودشون بوجود آمد
مثال نقض این موضوع میتسوبیشی هست که برندش حتی نسبت به سوبارو عقب ماند